Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hva med villris ??

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 29-04-05, 16:15   #1
Strutsen
Gjest

Hva med villris ??

Jeg sitter og titter i karbo-tabellen i Atkins boken - og der ser jeg at råris/villris langkornet og upolert bare har 2 "komma ett eller annet" karbohydrater i seg.... Stemmer dette ? Har nemlig ikke lyst til å gå i den fella dersom dette er en trykkfeil - for det hørtes jo nesten for godt ut til å være sant !

Svar med sitat
Gammel 29-04-05, 16:24   #2
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 65
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Strutsen

Jeg sitter og titter i karbo-tabellen i Atkins boken - og der ser jeg at råris/villris langkornet og upolert bare har 2 "komma ett eller annet" karbohydrater i seg.... Stemmer dette ? Har nemlig ikke lyst til å gå i den fella dersom dette er en trykkfeil - for det hørtes jo nesten for godt ut til å være sant !

Nå er ikke jeg sikker på det med karber der,men vet at Lindberg anbefaler villris som eneste risalternativ.

Gammel 29-04-05, 16:30   #3
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

villris er ikke egentlig ris... derfor...

http://forum.lavkarbo.no/showthread....lris#post36458

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:02.