Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: May 2010
![]() |
Nå trenger jeg svar, håper noen er tålmodige til å svarehei, jeg har nå praksis i barnehage, spiser frokost rundt 7-8 tiden, lunsj ca kl 12 også middag mellom 4 og 8, er det dumt hvis det går mer enn 6 timer av og til mellom lunsj og middag, skal til en kompis fredag og vi bruker som regel ikke spise middag da før til ca rundt idol begynner, vil bare ikke ødelegge forbrenningen min og føler lavkarbo er supert for meg |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå trenger jeg svar, håper noen er tålmodige til å svareEn god tommelfingerregel er å spise når du er sulten og stoppe når du er passe mett. Det betyr at det i utgangspunktet ikke er noe som heter så og så mange timer mellom måltidene. Det kan tenkes at du trenger et lite mellommåltid før middagen kommende fredag, og det ser jeg på som ganske sansynlig, men da kan du kanskje ty til et lite lovlig mellommåltid? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
![]() |
Sv: Nå trenger jeg svar, håper noen er tålmodige til å svaremerker bare at jeg er sulten ved at det rumler i magen jeg, ellers merker jeg ikke noe særlig sult, så jeg trenger ikke mellomtid hver dag da for å si det slik? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
![]() |
Sv: Nå trenger jeg svar, håper noen er tålmodige til å svaretror jeg får legge inn så det blir 4 måltider daglig, slik at jeg slipper å blande osv med mye, også hender det ofte jeg trener på kvelden og, merke rogså at jeg er mer tørst og jeg som til vanlig sliter med å drikke vann hehe |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå trenger jeg svar, håper noen er tålmodige til å svare
Nei, men hvis det går mange flere timer mellom måltidene akkurat på fredag så kan det jo tenke at du trenger det den dagen. Det var det jeg tenkte på. Lytt til kroppen, så ordner det seg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå trenger jeg svar, håper noen er tålmodige til å svareDu skal spise når du er sulten og stanse når du er mett på lavkarbo. Om du er sulten etter 2 timer etter siste måltid spiste du kanskje for lite
![]() Arnakristins nybegynnertråd - obligatorisk lesning for alle newbies - garantert større sjanse for suksess!! Lavkarbo på 3 minutter Sist redigert av Nerthus : 11-10-11 kl 16:47. Årsak: Litt sen med å poste her ser jeg :) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå trenger jeg svar, håper noen er tålmodige til å svareDet eneste unntaket fra det som er sagt over er dersom du velgger lav-GI filosofiene, som f.eks. Fedon Lindberg, da skal du spise hver 3-4 time. Ellers skal du lytte til kroppen, kanskje er et egg med majones nok til at du kan fungere gjennom disse timene? Eller med en stor lunsj trenger du kanskje ikke det heller? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
![]() |
Sv: Nå trenger jeg svar, håper noen er tålmodige til å svareJeg klarte meg i 10 timer sist fredag, fra frokost til middag, men da hadde jeg sneket i meg et halvt eple og et par paranøtter underveis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå trenger jeg svar, håper noen er tålmodige til å svare
Ja, og de nøttene er jo som et mellomåltid å regne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
![]() |
Sv: Nå trenger jeg svar, håper noen er tålmodige til å svarefedon lindberg er virkelig ikke noe for meg. så en neve nøtter holder liksom om jeg blir sulten for eks etter middag eller før middag, var til en venninne i kveld, såkalt venninne, hu er så imot alt ved meg. alt er liksom negativt med meg, har liksom fått igjen kontakt med en jeg holdt på med for 1 år siden, elelr vi har vel hatt kontakt hele tiden, han ser jo meg som venn, men jeg ser på han som en go venn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
Sv: Nå trenger jeg svar, håper noen er tålmodige til å svareTvang deg til å spise???? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon
![]() |
![]() |
#12 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Sv: Nå trenger jeg svar, håper noen er tålmodige til å svareHvis veninna di er i mot alt ved deg er hun ikke veninna di!
![]() |
![]() |
#14 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Sv: Nå trenger jeg svar, håper noen er tålmodige til å svareSånne mennesker er ikke venner! Hev deg over det |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
![]() |
Sv: Nå trenger jeg svar, håper noen er tålmodige til å svaretakk carisma og fiffi, bare frustrert for tiden+ at hu sier at lavkarbo er så usunt osv også leste jeg den drittartikkelen på vg.no i stad, huff om lavkarbo |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Oppgave om Atkins, håper noen har tid til å svare!! | ingridtoll | Atkins kosthold | 2 | 09-11-09 17:30 |
Håper noen orker svare på et par ting | bollekinn | Spørsmål og svar | 6 | 28-04-09 22:57 |
Blodsukkerspørsmål ... Håper noen vil svare ... | Dippsey | Induksjonen | 18 | 09-04-08 14:40 |