Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 50
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lille Månes høstkonferanse i OsloHei folkens - vi hadde stinn brakke i Bergen i slutten av oktober, det var kjempegøy. "3 leger om lavkarbo" var et konsept som slo an, med Espen Rostrup, Andreas Eenfeldt og Thomas Gesiner.
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lille Månes høstkonferanse i OsloFinn noen som har spist seg friske... eller ha et innlegg om lavkarbo og helse. Jeg har spist meg symptomfri fra chrons, min far har spist seg så godt som medisinfri fra diabetes2 og høyt blodtrykk, mange her inne har spist seg friske fra mageproblemer, pcos, muskel- og leddsmerter osv osv. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
Sv: Lille Månes høstkonferanse i OsloSamtykker med Nerthus. Vi er f.eks mange som ikke tåler mel på en eller annen ikke-cøliakisk måte. Å leve på et kosthold som hver dag pirker immunsystemet i siden gjør ingen kropp noe godt over tid. Premanente betennelsestilstander bidrar ikke bare til overvekt, men til mange kroniske sykdommer. Mat er medisin og for en del av oss er et kosthold under lavkarboparaplyen medisin.
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2010
Sv: Lille Månes høstkonferanse i OsloKunne også vært kjekt og høre fra noen med spisforstyrrelser, som har blitt friske med lavkarbo! De finnes |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 50
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lille Månes høstkonferanse i OsloTakk for tilbakemeldinger - jeg skal ta det med når vi ser på finpussingen. Det skal alltid være en miks av faginnlegg fra fagpersoner og personlige bidrag.
![]() |
![]() |
Emneord |
seminarer og aktiviteter |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Lavkarbo-restaurant i Oslo! Lille Kalori | Fridolina | Lavkarbo generelt | 34 | 15-05-10 14:02 |