Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
Skal reise vekk, hva kan jeg lage til middag?jeg trenger litt hjelp, jeg skal på jobbreise i hele neste uke og lurer på om dere har noen tips til middag. kommer til å bo på hotell og der har jeg bare et kjøleskap. er ikke særlig kresen når det gjelder mat.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: atkins
![]() |
![]() |
#2 |
Gjest
|
Sv: skal reise vekk, hva kan jeg lage til middag?Øystein. Jeg reiser også mye ifm jobb. Bor på hotell, så da spiser jeg mye på restaurant. Det er tilnærmet umulig har jeg funnet ut å lage din egen mat på hotellrommet...... |
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: skal reise vekk, hva kan jeg lage til middag?Har samme erfaring som hypah, det pleier sjeldent og være noe problem på reise |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Oslo
Alder: 48
![]() ![]() |
Sv: skal reise vekk, hva kan jeg lage til middag?Jeg reiser også mye i jobb, 3-4 dager i uken, og har heller ikke opplevd at det er noe vanskelig å tilpasse maten. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Det som fungerer for meg :)
![]() |
![]() |
#5 |
Gjest
|
Sv: skal reise vekk, hva kan jeg lage til middag?Det som også går an for en dag eller to er å kjøpe litt laksefilet. Deler du denne opp i flere tynne skiver kan du legge denne i en lake av lime et par tre timer. Dette "koker" laksen. Strø og krydre litt og noe ruccola salat så har du en veldig enkel middag som kan likne på carpacchio. |
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: skal reise vekk, hva kan jeg lage til middag?Snøfrisk, rucola, pinjekjerner og røkelaks er en god "kald" middag.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Fettet skal vekk! | LinnaJenta | Åpne dagbøker | 1 | 30-06-10 14:08 |
ny, lang reise, hva skal jeg spise??? | Siljevanilje | Lavkarbo generelt | 17 | 21-11-06 21:44 |