Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Et par spørsmål

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-11-11, 19:25   #1
tigerjenta
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 15
tigerjenta er på en erverdig vei

Et par spørsmål

jeg lurer på :
gjør det noe om jeg drikker noka shake innimellom feks til frokost, el kveldsmat? 225 kcal i en shake.. også spiser jeg knekkebrød, så tror egentlig ikke jeg følger lindberg i det hele tatt riktig. jeg blir så forvirret for noen mener jeg blander dietter og går på to samtidig, på noka sier de at du kan stabilisere vekten ved å ta et eller to måltider og erstatte med noka, men jeg blir så forvirret og skjønner egentlig ikke hvor i denne gruppen jeg hører hjemme..

og i dag tror jeg gikk på en smell, lagde lavkarbo pizza med mais mel, er vel kansje enda verre enn hvetemel det, men ble jo 1,5 dl på hele pizzan da og jeg spiste 4 stykker..

__________________
3 barns mor som skal ned de siste 10 kg, 40 er borte
tigerjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: fedon lindberg Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 19:37   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: et par spørsmål

På Lindberg så teller man ikke karbohydrater, man balanserer måltidene! Noka er ikke særlig balansert..

Har du lest om Lindberg? C-måltider osv?

Du kan spise knekkebrød, du kan ta en shake, men ikke alt en og samme dag. Enten knekkebrød (helst 100% fullkorn) og da ikke noe mer C-mat resten av dagen eller en shake hvis du absolutt må og da ikke noe mer C-mat i løpet av dagen. Hadde heller gått for mat!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 19:44   #3
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: et par spørsmål

Hei,
På lavkarbo teller vi i hovedsak kun kh… mens Linberg tenker balanserte måltider og lav GI.

Noka er en LCD (low calorie diet) og bør ikke inngå i ett lavkarbo kosthold. Iflg. noka diettens hjemmesider innholder en porsjon shake blandet med lettmelk 32 kh.
http://arkiv.nokadietten.no/naeringsinnhold.html

Vedrørende knekkebrød så kommer det jo ann på hvilket knekkebrød, du er nødt til å lese næringsinnholdet.

Maismel innholder 78,7 kh pr 100 g, så ikke akkurat lavkarbo vennlig.

Anbefaler at du tar deg en tur innom nybegynnertråden og her finner du Lindberg delen av forumet.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hei! Ny her jeg! (Med et par spørsmål) Snis83 Spis deg ned i vekt med Skaldeman 15 21-02-11 15:45
Spørsmål Romle Ketolysekuren 2 30-01-08 12:17
Spørsmål om VVT Photobscura Vedvarende vekttap 13 18-12-07 20:32
MCT-spørsmål monkey Spørsmål og svar 2 14-06-06 19:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no