Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Bergen
Alder: 49
![]() |
Trenger litt rådHei jeg har gått på lavkarbo siden 15 september og gått ned ca 15 kg. Koste meg litt i julen, men ikke mye. Men siden det så har vekten stagnert virker det som. Lever på under 20 karbs for dagen og drikker mye vann så bare lurte på om det er straffen for julekosen som gjør at det har stagnert litt? Koste meg ikke noe voldsomt da, bare litt mer enn vanlig. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger litt rådDet er helt normalt at det stopper opp litt innimellom.
![]() |
![]() |
#3 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Trenger litt rådJada merker virkelig at man blir fortere mett nå så spiser ikke like mye som før.. Men da fortsetter jeg som før og satser på at det løsner igjen etterhvert. Takk :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger litt rådJa, avbrekk kan forsinke fremgangen, men bare fortsett med lavkarbo, du.
![]() |
![]() |
#5 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Trenger litt rådTakk skal gjøre det :-) har vært litt for slapp til å drikke men har skjerpet meg der så prøver 3 liter hver dag. Gir ikke opp :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gjest
|
Sv: Trenger litt råd
Må si du har all grunn til å være superfornøyd med nedgangen og suksessen du opplever. Mange her inne kan antakelig bare drømme om tilsvarende nedgang på så kort tid. Tyder på at du gjør det som er riktig for deg, det er ikke unaturlig å oppleve stagnasjon i perioder og jo nærmere du er din kropps "komfortvekt", så vil det antakelig bli noe vanskeligere å ta de siste, men så lenge du fortsetter med sunt kosthold, hensiktsmessig trening (regelmessig) så er jeg sikker på at du har lagt et godt grunnlag for at dine 12 kilo er borte innen 2012 blir til 2013. |
![]() |
![]() |
#7 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Trenger litt rådTakker så mye :-) må vel antakelig bli flinkere med treningen ja.. sikkert ikke dumt. Takk for godt råd :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Ny her, og trenger litt råd | Vanilje85 | Ketolysekuren | 4 | 21-02-11 14:20 |
Jeg trenger litt hjelp fra dere som kan litt, om jeg spiser rett eller ikke? | TreningsFrøkna | Mer enn 30 kg overvekt | 10 | 07-02-11 18:49 |
Helt ny og trenger litt hjelp av Torkil og dere andre med litt erfaring | digger | Ketolysekuren | 4 | 07-01-09 22:35 |
Trenger litt råd ... | Eilan | Vedvarende vekttap | 6 | 11-12-07 15:16 |