Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
Ny på lavkarbo - spørsmål ang dagsplan, trening og genereltJeg prøvde lavkarbo i cirka to uker for noen måneder siden, men pga praktiske grunner bestemte jeg meg for å droppe det. Nå er jeg i gang for fullt igjen, og ønsker å spise lavkarbo fremover. Dette spesielt fordi jeg får enorme humørsvingninger når blodsukkeret oppfører seg som en berg- og dalbane, jeg blir irriterende fort sulten (noe som ikke passer seg når jeg av og til må stå i opptil 6 timer på jobb før jeg kan ta pause!) og jeg føler meg ofte tom for energi. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins
![]() |
![]() |
#2 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Ny på lavkarbo - spørsmål ang dagsplan, trening og genereltSkjønner at det ble litt mye spørsmål her, men om noen av dere vil svare på i hvert fall ett, så hjelper det også |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oppland
Alder: 56
![]() |
Sv: Ny på lavkarbo - spørsmål ang dagsplan, trening og genereltDu er garantert ikke den eneste som har gjort dette ihvertfall |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: er inne i en livsstilsendring, liberal lavkarbo
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny på lavkarbo - spørsmål ang dagsplan, trening og genereltSpis når du er sulten og stopp når du er mett. Og trening er jo bare sunt da. Hadde jeg vært deg så hadde jeg begynt å trene men ikke ta det så hardt til å begynne med kanskje. Hvor mange gram karbo ønsker du å legge deg på? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg)
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny på lavkarbo - spørsmål ang dagsplan, trening og genereltHvis du blir så sulten at du pakker i deg så mye nøtter, spiser du for lite mat! Jeg savner mere proteiner og mere grønnsaker. Større stykker fisk, kylling, kjøtt og sjømat til store mengder grønnsaker og passende fett attåt |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
#6 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Ny på lavkarbo - spørsmål ang dagsplan, trening og genereltTusen takk for svar! Nå er hodet litt klarere :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Sv: Ny på lavkarbo - spørsmål ang dagsplan, trening og generelt
Alle har slike dager hvor det skjærer seg litt med planleggingen |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Ny på lavkarbo - spørsmål ang dagsplan, trening og genereltTusen takk for tips på mellommåltid og grønnsaker! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Nei erru gærn - da hadde jeg jo ligget på sofaen og bedt om nåde |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny på lavkarbo - spørsmål ang dagsplan, trening og genereltNøtter ble jeg aldri mett av før, kunne spise en 350g pose med peanøtter lett. (ja, peanøtter er belgfrukter, ikke nøtter da
![]() |
![]() |
#11 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Ny på lavkarbo - spørsmål ang dagsplan, trening og genereltMen angående dagsplanen min... Hvordan ser den ut? Tror dere jeg spiser litt mye? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Seniormedlem
Sv: Ny på lavkarbo - spørsmål ang dagsplan, trening og genereltDet er bare du som i realiteten vet om du spiser for mye eller ikke. De første par ukene ville jeg ikke tenkt på mengde i det hele tatt. Brukt så tiden på å "kjenne etter" når du er mett - MENS du spiser. Greit og ikke gjøre noe annet samtidig, som å se på tv ol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Ny på lavkarbo - spørsmål ang dagsplan, trening og genereltSliter litt med dette å kjenne på sultfølelsen... Jeg har alltid vært glad i mat, og jeg "overspiser" lett, selv om jeg -egentlig- er mett. Når jeg gjør dette på lavkarbo går det forøvrig også lengre tid til jeg blir sulten igjen, men jeg spiser cirka 3 måltider per dag, og når dagen er omme har jeg spist noe det samme hver dag, noe som virker som en stor mengde i forhold til hva mange andre spiser (virker det som). Har sett at noen har en halv avokado med majones som frokost, noe som ikke hadde holdt lenge for min kropp! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2010
Noen gjør det, min mann la på seg i de første ukene, for så å gå ned en masse |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Lavkarbo uten trening? Fungerer det likevel? + Spørsmål | karamellen | Generell diskusjon | 3 | 28-08-11 22:18 |
Atkinsbar kominert med lavkarbo generelt | trebarnsmor | Lavkarbo generelt | 2 | 04-08-11 15:06 |
Lavkarbo og forbrenning generelt | sinquah | Spørsmål og svar | 13 | 12-03-11 14:05 |
Noen spørsmål vedr. trening, puls og lavkarbo | Ina64 | Trening | 4 | 20-09-10 16:18 |
Lavkarbo generelt ... | cilemora | Lavkarbo generelt | 6 | 14-01-08 17:16 |