Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Big horn i morgen

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 01-02-12, 20:52   #1
Disen
Medlem

Disen sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Østlandet
Disen er på en erverdig vei

Big horn i morgen

Jeg har bedt mannen med på big horn i morgen som en bursdag/bryllupsdag middag. Så da har jeg bare et par spørsmål til dere som kanskje har vært å spist her på lavkarbo.
Er det ok og spise kyllingvinger i barbequesaus? og er bearnaisen deres ok? saus? Ellers ønsker vi å ta salat og ekstra grønnsaker.
Og er forresten sjampinjongstuingen dems ok?

Å jeg gleder meg, er så lenge siden bare vi to har vært ute å spist alene.

Midtsommermål - 7 kilo
Disen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/atkins innspirert. Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 21:02   #2
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 59
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Big horn i morgen

Jeg synes ikke det er noe problem å spise lavkarbo på Big Horn. Jeg spør om jeg kan få gå på salatbordet i stedet for potet, og det er aldri noe problem. Masse godt der, og en aldeles nydelig hvitløksdressing.
Soppstuingen er helt ok etter min smak
Ikke så sikker på disse kyllingvingene. Slike sauser pleier å være fulle av sukker. Sist hadde jeg hvitløksmarinerte reker, kjempegodt og jeg gikk ikke ut av ketose. Mannen pleier å ha bernaise, og han sier den er god.
Kos deg masse

Gammel 01-02-12, 21:11   #3
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Soppstuingen er knallgod, men er muligens jevnet? Har du en sart mage kan det være greit og spørre først BBQ-sausen vil i større grad inneholde sukker sammenlignet med bearnaisen. Ellers synes jeg du skal KOOOOSE deg med mannen i morgen!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 23:13   #4
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem

<insert_scary_name_here> sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Big Horn har mye godt på menyen på tilbehørssiden synes jeg. Aspargesbønner med rødløk og sjampinjong, og gratinert spinat tror jeg er ganske trygge for oss. Vanligvis er det heller ikke noe problem å be om ekstra grønnsaker i stedet for potet. Erfaringsmessig er bernaissesaus bedre enn grillsaus, den inneholder vanligvis mye sukker. Fritert kylling som er sprø er vel også gjerne dekket av bl.a. mel, og sånn sett ikke det lureste...

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fristende lavkarbo på God Morgen Norge i morgen! janmesi Lavkarbo generelt 4 30-10-11 20:52
Cathrine Borchsenius på God Morgen Norge - onsdag morgen sirib Generell ernæringsdebatt 8 25-05-11 12:19
Lavkarbo horn..? scuba Spørsmål om matvarer og oppskrifter 2 17-01-11 13:01
I morgen er det start. Noen andre som begynner i morgen? Xandra Ketolysekuren 82 28-08-09 14:35
Horn med bakemixen ? Pipp Spørsmål om matvarer og oppskrifter 4 28-05-07 16:33

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:21.