Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Østlandet
![]() |
Big horn i morgenJeg har bedt mannen med på big horn i morgen som en bursdag/bryllupsdag middag. Så da har jeg bare et par spørsmål til dere som kanskje har vært å spist her på lavkarbo. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/atkins innspirert.
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 59
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Big horn i morgenJeg synes ikke det er noe problem å spise lavkarbo på Big Horn. Jeg spør om jeg kan få gå på salatbordet i stedet for potet, og det er aldri noe problem. Masse godt der, og en aldeles nydelig hvitløksdressing.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Big horn i morgenSoppstuingen er knallgod, men er muligens jevnet? Har du en sart mage kan det være greit og spørre først |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Big horn i morgenBig Horn har mye godt på menyen på tilbehørssiden synes jeg. Aspargesbønner med rødløk og sjampinjong, og gratinert spinat tror jeg er ganske trygge for oss. Vanligvis er det heller ikke noe problem å be om ekstra grønnsaker i stedet for potet. Erfaringsmessig er bernaissesaus bedre enn grillsaus, den inneholder vanligvis mye sukker. Fritert kylling som er sprø er vel også gjerne dekket av bl.a. mel, og sånn sett ikke det lureste...
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Fristende lavkarbo på God Morgen Norge i morgen! | janmesi | Lavkarbo generelt | 4 | 30-10-11 20:52 |
Cathrine Borchsenius på God Morgen Norge - onsdag morgen | sirib | Generell ernæringsdebatt | 8 | 25-05-11 12:19 |
Lavkarbo horn..? | scuba | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 2 | 17-01-11 13:01 |
I morgen er det start. Noen andre som begynner i morgen? | Xandra | Ketolysekuren | 82 | 28-08-09 14:35 |
Horn med bakemixen ? | Pipp | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 4 | 28-05-07 16:33 |