![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() |
På an igjen ...For et par mnd - halvt år siden gjekk eg på ketolyse kuren og gikk ned ca 13 kg... har hatt meg en pause på 2 mnd.. og vil nå på igjen før sommeren, men kommer ikke i ketose og vekta står igrunn veldig stille etter de første par dagene.. altså gikk ned litt de første dagene men det var mest pga vann regner eg med så nå står eg veldig stilt... Noen som har noen tips for å komme i ketose igjen? gjør jo det samme som sist.... muligens eg drikker litt mer te/kaffe enn før... noen som reagerer på det? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: På an igjen..Hvordan vet du at du ikke er i ketose? Spiser du riktig ihht ketolyse-reglene, ER du nok i ketose selv om du evt ikke får utslag på stix. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
#3 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() |
Sv: På an igjen ...Det er de stix`ene ja som gjør meg litt frustrert.. og så raste vekta ned sist men er jo ikkje så veldig lenge siden eg begynte da så kan være det kommer men har vært så veldig streng (som eg var sist gang også) så håper det kommer... Men er litt rett kaffe og te kan ha innvirkning? mulig eg drikker mer av det denne gangen, går på skole og trenger noe å holde meg våken på |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: På an igjen ...Hei |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
![]() ![]() ![]() |
Sv: På an igjen ...
Det virker ikke som at du har holdt på så lenge? Du skriver at du står veldig stille etter de første dagene, men så gikk du altså ned de første dagene. Selv om det var bare vann så er det det man mister først. Så da har du gått ned da. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg)
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
På ny igjen ... | nisse | Ketolysekuren | 5 | 17-09-11 19:17 |
På an igjen | Ada | Dr Lindbergs | 10 | 31-08-09 11:51 |
Tilbake igjen (igjen)... | Fisken | Ketolysekuren | 7 | 01-08-07 22:17 |
Atkins igjen... Usunt igjen... | donjuanwannabe | Lavkarbo generelt | 10 | 06-09-04 07:27 |