Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 59
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
29 alternativer til sukkerHer er det 29 alternativer til sukker - altså noe for enhver smak
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 29 alternativer til sukkerInteressant, men jeg skjønner ikke kriteriene for å kalle et produkt kunstig eller naturlig... ?
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 29 alternativer til sukkerJa, finnes det kriterier? Det står vel feil bare siden Xylitol regnes vanligvis som et naturlig søtningsmiddel. At galaktose er naturlig kan sikkert diskuteres siden det er isolert fra laktose.
Do what you like! Sist redigert av Yrla : 20-04-12 kl 10:12. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Alternativer til diett.no? | kamp | Spørsmål og svar | 1 | 15-10-11 10:32 |
Alternativer til egg ved allergi? | Drumlin | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 2 | 19-01-11 21:39 |
Melkefrie alternativer | kamp | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 0 | 16-05-10 17:53 |
Alternativer til for mye kjøtt | Mistral | Ketolysekuren | 15 | 15-05-09 14:22 |
Alternativer til utskeielser... | HP | Fysisk og mental helse | 4 | 03-10-04 16:57 |