Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Patè?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 02-05-12, 11:25   #1
karbonull
Nytt Medlem

Medlem siden: Apr 2010
karbonull er på en erverdig vei

Patè?

Skal på middag i helgen hvor de serverer patè til forett.. lurer på om dette er lov? er typisk spansk pate...:co nfused:

karbonull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 11:52   #2
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Patè??

Er ikke pate bare en fin form for leverpostei, da?
Skal ikke være mange karber i en sånn en og som forrett er det vel uansett ikke store biten man får!

Gammel 02-05-12, 14:47   #3
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Patè?

Spis litt av den bare, da vel, om den smaker skummelt Du må jo ikke spise den heller. Det er vel mange forskjellige pateer? Vanskelig å vite hvor mye karbo det er i denne.

Gammel 02-05-12, 14:55   #4
gamlebyen
Seniormedlem

gamlebyen sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Pateer og posteier har ofte en del potetmel eller annen stivelse som bindemiddel. Personlig ville jeg spist med god samvittighet okke som

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 16:10   #5
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Hvorfor det, gamlebyen?

Gammel 03-05-12, 09:35   #6
gamlebyen
Seniormedlem

gamlebyen sin avatar

gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Det er jo begrenset hvor mye man får i seg. Og burde vel skrevet noe fremfor en del. Dessuten er pateer og posteier snasent!

Gammel 03-05-12, 09:41   #7
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 59
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

Det er jo begrenset hvor mye man får i seg. Og burde vel skrevet noe fremfor en del. Dessuten er pateer og posteier snasent!

Så lenge det ikke er gåselever

Gammel 03-05-12, 09:45   #8
gamlebyen
Seniormedlem

gamlebyen sin avatar

Gåseleverpostei er jo helt fantastisk

Gammel 03-05-12, 09:51   #9
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 59
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

Gåseleverpostei er jo helt fantastisk

NEI
Klarer virkelig ikke hverken smak eller konsistens. Har fått det servert i Frankrike 3 ganger, på steder som absolutt vet hva de gjør med råvarene, men det hjelper ikke Det vokser i munnen, jeg begynner å svette og brekningsrefleksen settes i gang Holder meg til leverpostei jeg

Gammel 03-05-12, 09:53   #10
gamlebyen
Seniormedlem

gamlebyen sin avatar

elsker fois grais!
Da jeg var i Paris med jobben i fjor, var det standard forrett. Og confitterte andelår til hivedrett om det var på menyen. Og det var det de fleste stedene vi spiste. Nam, nam!

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Proteinbrød med paté? Telefon Dr Lindbergs 1 02-03-09 14:49

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:31.