Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2011
Alder: 37
![]() |
![]() Trenger ny motivasjon!!Har levd lavkarbo i 15 mnd no! Gikk ned 7 kg og så stoppet det. Har levd lavkarbo med unntak av utskeielser innimellom på ferie og sånt... og i januar til mars gikk eg ned ytterlige 5-6 kg. og so stoppet det.. i mars var eg 77 kg og målet mitt var under 70 til sommaren og det såg lyst ut! ENDELIG tenkte eg... men den gang ei... stoppa opp og eg mista piffen aldeles... begynte så vidt å ete litt og litt meir karbohydrat (men fortsatt under 100 gram pr dag)... no siste veka har eg vore umotivert og rett og slett levd som før brødskiver og "ulovlige" ting... men no sitt eg her med min omelett og har bestemt meg for ketose... no e eg 81 og eg leve i drømmen om under 70 til sommaren.. men føle det blir "umulig".. eller er det mulig`?? vis eg tenkte på 2 mnd? Vis eg sette meg en mål ; vi seie under 70 til 13 juli... er det mulig på ketose? Trener ganske masse også... styrke på hele kroppen to ganga pr veke og kombinasjon av kondis styrke resten av veka... men kroppen e "slækk"... kjenner at eg har masse muskla |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger ny motivasjon!!Hva med å tenke lavkarbo som livsstil mer enn å tenke ketose som slankemiddel? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
![]() |
Sv: Trenger ny motivasjon!!Lavkarbo er blitt en livstil for meg ja |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() |
Sv: Trenger ny motivasjon!!Har tatt av 10 kg på 8 uker nå jeg, i ketose. Les gjerne bloggen min. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger ny motivasjon!!Trening stresser kroppen veldig, kanskje du kan gjøre et par økter om til rolige gåturer i steden.
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
![]() |
Sv: Trenger ny motivasjon!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger ny motivasjon!!Jeg bare lurer - spiser du likedan nå etter ca minus 15 som du gjorde i starten? Kan det være du må redusere mengden og ikke minst strippe kostholdet for "kos" og sånn? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
#9 |
Juniormedlem
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Sv: Trenger ny motivasjon!!Jeg lurer som Nerthus på om du spiser som da du gikk ned?? Min erfaring er at man må stramme inn på kosen og faktisk kanskje tenke litt mer på total energimengde inn enn tidligere. Selv merker jeg iallefall at jeg må holde litt igjen på fks nøtter og annen høyenergirik mat mer enn i starten for å opprettholde vektnedgang. Ikke for å virke negativ, men synes kanskje det høre mye ut, og satse på 10 kg ned til sommeren...? Lett å bli skuffet og miste motivasjonen med så høye mål?? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Trenger motivasjon | Tutta112 | Ketolysekuren | 12 | 10-02-11 21:28 |
Jeg trenger motivasjon ... | sissa80 | Spørsmål og svar | 10 | 21-05-10 13:44 |