Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Kyssing & ketose?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 03-06-05, 22:18   #1
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Kyssing & ketose?

Er det mulig å kysse når man er i ketose egentlig? Og hva med dere som er i ketose støtt, kysser dere ikke?

Kyssing er magisk og deilig og kjempeviktig nemlig!

Hugs & kisses!
marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 03-06-05, 22:20   #2
Alfie
Seniormedlem

Alfie sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 66
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

Jeg har ikke fått noen klager...????

Gammel 03-06-05, 22:43   #3
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Alfie

Jeg har ikke fått noen klager...????

Vi har ikke merket noen problemer her i huset heller...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 03-06-05, 22:44   #4
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Må bare legge til at det kan da ikke finnes noe verre enn plysjtenner og ånde etter mye sukkerinntak...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 03-06-05, 22:49   #5
Amica
Seniormedlem

Amica sin avatar

Hvor: Trondheim
Alder: 40
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Ja, godt poeng, Lise! Jeg klarer ikke spise sukker mer for jeg får så innmari ekkel ettersmak! Myyye mer enn jeg gjorde før jeg startet med lavkarbo mat..Kan jo hende det rett og slett er fordi jeg ikke spiser det så mye lengre, men..

Tilbake til spørsmålet Stort sett ingen klager her heller, men det har hendt at sambo har hoppet to skritt tilbake og lurt på hva jeg har drevet med "det lukta sprit a dæ" fikk jeg her om dagen (ikke at jeg skulle vært i ketose da, men har ingen annen forklaring). Ellers var det støtt og stadig at prinsen lå å så på meg og "luktet" og spurte rare spm..Men, kyssing ble det nå uansett

noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 03-06-05, 23:24   #6
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise

Vi har ikke merket noen problemer her i huset heller...

Men dere er kanskje to om stanken ?

Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 03-06-05, 23:27   #7
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Kanskje det er mest av pusten. Jeg klarer ikke akkurat å puste med munnen når jeg kysser . Jeg kan altså fortsatt puste min elskede tungt i øret, men gudforby holde meg unna pesing midt i ansiktet

Så da er vel problemet løst da:
Kyssing & Ketose = uproblematisk?

Gammel 03-06-05, 23:47   #8
Amica
Seniormedlem

Amica sin avatar

Hvor: Trondheim
Alder: 40
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Marianne, du får det nå sagt! Ja, tror jeg gjør meg enig der

noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Alt du har ønsket å vite om ketose Nille Atkins kosthold 110 14-03-14 07:59
Spørsmål om ketose Jenny Lavkarbo generelt 3 27-05-05 23:28
Grad av ketose apple Lavkarbo generelt 6 28-08-04 19:16
Ketose maiada Generell diskusjon 2 24-06-04 23:51

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:03.