Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Stoffskifte / hormonproblemer Har du problemer med hormoner eller stoffskiftet? Her kan du snakke med likesinnede og dele erfaringer. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
02-09-13, 07:39 | #1 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
|
Sammenheng mellom lavkarbo og uteblitt mens?Hei alle kloke hoder |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo |
02-09-13, 08:03 | #2 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
|
Sv: Sammenheng mellom lavkarbo og uteblitt mens?Tja... Siden du har vært regelmessig tidligere og ikke har noen underliggende sykdom så heller jeg mer mot en graviditetstest... Men det _kan_ skyldes lavkarbo og det kan være en tilfeldighet også.
02-09-13, 08:13 | #3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
|
Sv: Sammenheng mellom lavkarbo og uteblitt mens?Jeg ville tatt en test først, vet ikke hva du mener med mikroskopisk sjanse, men har du hatt sex er sjansen for svangerskap til stede. |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 |
02-09-13, 08:22 | #4 |
Medlem
|
Sv: Sammenheng mellom lavkarbo og uteblitt mens?
Mikroskopisk sjanse fordi jeg er sterilisert - og fordi det nå begynner å bli noen uker siden sex og jeg ikke har noen andre symptomer. |
02-09-13, 09:54 | #5 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
|
Sv: Sammenheng mellom lavkarbo og uteblitt mens?
Ah - da er nok sjansen mikroskopisk ja. Men bekjent så både kuttes egglederne + at endene svies slik at et egg ikke skal klare å komme seg inn i livmoren, det hendte en sjelden gang den tiden de bare kuttet egglederne visstnok.
02-09-13, 11:08 | #6 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
|
Sv: Sammenheng mellom lavkarbo og uteblitt mens?Da jeg la om til lavkarbo ble syklusen helt på bærtur i noen måneder, før den normaliserte seg helt. Har hørt om flere som opplever det samme, og tror ikke dette er det minste uvanlig, ettersom lavkarbo jo virker hormonstabiliserende på kroppen, så kan det jo skje i en overgang. |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ |
02-09-13, 11:11 | #7 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
|
Sv: Sammenheng mellom lavkarbo og uteblitt mens?I denne tråden vil du finne en masse erfaringer og informasjon om akkurat dette! |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ |
02-09-13, 23:08 | #8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 36
|
Sv: Sammenheng mellom lavkarbo og uteblitt mens?Jeg går på p-pillen, og selv da er syklusen min helt på bærtur innimellom Har både kommet midt i brettet, og uteblitt på den pillefrie uka. Hørt fra andre at det har skjedd, både med og uten hormonprevensjon, så tror ikke det er spesielt uvanlig. |
Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. |
03-09-13, 14:54 | #9 |
Medlem
|
Sv: Sammenheng mellom lavkarbo og uteblitt mens?Takk for svar |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Eksem i sammenheng med lavkarbo | ElliottSmith | Fysisk og mental helse | 8 | 22-04-12 12:08 |
Sammenheng mellom høykarbo og hypotyreose? | Kula | Stoffskifte / hormonproblemer | 4 | 12-02-11 17:18 |
Sammenheng mellom benskjørhet og høyt proteininntak? | Kula | Generell ernæringsdebatt | 34 | 14-06-10 17:15 |
Sammenheng mellom inntak av søtt og vold? | cillesnuppa | Artikler | 2 | 01-10-09 11:38 |
Ingen direkte sammenheng mellom muskelstyrke og muskelmasse? | mofe | Trening | 5 | 26-01-09 12:53 |