Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Hvordan kamuflere udos choice

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-06-05, 21:42   #1
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av
Smile

Hvordan kamuflere udos choice

Jeg har blitt anbefalt denne av flere her inne, først og fremst som olje i maten til babyen min. Men fysj så ekkelt den smaker, det syntes poden også. Tran blir jo som rene tørstedrikken i forhold til Udos. Jeg fryser bare jeg tenker på den.
Har tidligere puttet både olivenolje, rapsolje, linfrøolje mm i smoothie, men ser ikke for meg at Udos blir kamuflert i denne. Så kjære dere. Hjelp meg med noen tips!

Kommer vel ikke til å bruke den på minsten ennå. Han har gulpet i hele dag etter han fikk bitte bitte litt udos i grøten (rundt 1/2 ml tenker jeg) og gulpet har luktet Udos.

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-06-05, 22:05   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Jeg mener det er Lise som bruker den i smoothien sin..? Selv har jeg aldri prøvd den, synes den er så dyyyr!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 11-06-05, 22:38   #3
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Biola fungerer som emuglator - det vil si at den "tar opp i seg" oljen. Biola og litt bær sammen med Udos er nok en kjempemiks!

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 11-06-05, 23:10   #4
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Jeg bruker udos i smoothiene mine, og i grøten til poden.
Det som fungerer veldig bra med grøten er når jeg har en eggeplomme, rasper litt walnøtt, og har olje på og litt knel og rører dette sammen før jeg balnder i grøten.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 11-06-05, 23:38   #5
Nooria
Støttemedlem
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 820
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Jeg kjenner ikke igjen beskrivelsen din så det må være smak og behag. Sønnen min får det både i grøten og i smoothien og det har aldri vært noe problem.

__________________
Nooria






Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 12-06-05, 22:03   #6
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av mofe

Jeg mener det er Lise som bruker den i smoothien sin..? Selv har jeg aldri prøvd den, synes den er så dyyyr!

Ja, den er dyr. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe igjen. Prøvde i smoothien i dag, greide å få det i meg, og skal nok greie å tømme flaska på det viset. Og kanskje blir jeg vant smaken... hi hi.

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-06-05, 22:09   #7
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av HP

Biola fungerer som emuglator - det vil si at den "tar opp i seg" oljen. Biola og litt bær sammen med Udos er nok en kjempemiks!

Biola kan jeg prøve senere. Akkurat nå får jeg "tenning" av biola. Har ikke drukket det på en stund, og kjøpte det igjen nå nylig. Hadde den i smoothies og endte med å få sånn ekstremt søtsug at jeg holdt på å bli sprø. Kunne spist fingrene mine . Prøvde så uten biola, og da mettet smoothisen på normal måte. Prøvde å ha i litt biola igjen og fant altså ut at den må nok vente. Dessverre. Den er jo et melkeprodukt som jeg faktisk har tro på!
Jeg får akkurat samme søtsug av nektariner og gule pærer (det fant jeg ut i 2002).
Men som jeg skrev til mofe, jeg blir kanskje vant smaken etter hvert. Syntes jo tran var ekkelt og fikk "rush i kropp" av den også, men den sklir ned greit nå.

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-06-05, 22:14   #8
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Lise

Jeg bruker udos i smoothiene mine, og i grøten til poden.
Det som fungerer veldig bra med grøten er når jeg har en eggeplomme, rasper litt walnøtt, og har olje på og litt knel og rører dette sammen før jeg balnder i grøten.

Hvor gammel er poden din da?
Min første har peanøtt- og melkeallergi og hadde tidligere allergi mot egg. Jeg er derfor litt skeptisk til å gi eggeplomme til nr 2. Det er vel hviten som gir allergi? Er det ikke?

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-06-05, 22:16   #9
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Tusen takk for svarene alle. Setter stor pris på det!

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-06-05, 22:19   #10
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

du venner deg nok til smaken hva med å prøve med flere bær i...?

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-06-05, 22:27   #11
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Aline

du venner deg nok til smaken hva med å prøve med flere bær i...?

Skal prøve det.
Og så kom jeg på noe en ernæringsfysiolog sa til meg en gang angående lavkarbo mat. Spis det som gir søtsug til kvelds, før du legger deg, så merker du det ikke. Altså skal jeg ta litt biola og udos til kvelds. Var ikke det lurt da!

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-06-05, 22:43   #12
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

det var noe å teste ut, ja gi tilbakemelding

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-06-05, 09:57   #13
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Mum 4 2

Hvor gammel er poden din da?
Min første har peanøtt- og melkeallergi og hadde tidligere allergi mot egg. Jeg er derfor litt skeptisk til å gi eggeplomme til nr 2. Det er vel hviten som gir allergi? Er det ikke?

Vil bare føye til at peanøtt er en belgfrukt, ikke nøtt.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 13-06-05, 14:30   #14
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av
Smile

Opprinnelig lagt inn av HP

Vil bare føye til at peanøtt er en belgfrukt, ikke nøtt.

Jepp, men heldigvis så reagerer han kun på peanøtter, ikke erter, soya ol. Det hadde straks gjort kostholdet litt mer avansert om han hadde reagert på det. Men ingen ting er umulig. Heldigvis

Til dere som gir valnøtter i grøten, når begynte dere med det. Og hvor mye liksom? Ei nøtt? Valnøtter er da vel rik på antioksydanter og sunne oljer om jeg ikke husker feil? Kjekt å kunne gi det.

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-06-05, 20:19   #15
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Aline

det var noe å teste ut, ja gi tilbakemelding

Nå har jeg prøvd. Hadde Biola naturell i smoothies til kvelds. Den kamuflerte smaken bedre enn noe annet, selv om jeg fortsatt kjenner den. Men skal greie og venne meg til den. Har jo greid å venne meg til tran også.
Med biola til kvelds slapp jeg også å få desperat søthunger slik jeg fikk når jeg hadde den i smoothie til frokost. JIPPI!

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 01:01   #16
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvordan kamuflere udos choice

Jeg har oljen over kjøtt og grønnsaker med salt på. Synes det smaker godt jeg.Nam. Spiser ikke mer en 5ml ,en sjelden gang 10 ml, om gangen vanligvis, kanskje noe med det? Det som ikke smaker godt i den er kanskje linfrøolja? Jeg brukte ren linfrøolje før,men synes det er greit nok at det smaker litt rart når det blandes i salat sammen med urter og sennep. Merker ikke smaken da.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Udos Choice friflex Kosttilskudd 4 31-05-09 22:48
Herpesutbrudd - hvordan behandle? mofe Fysisk og mental helse 54 12-12-07 20:26
Hvordan følge fase 2 - vedvarende vekttap HP Vedvarende vekttap 0 29-02-04 21:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no