Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Motetips

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 02-07-05, 21:50   #1
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk
Motetips

Nå er det Salg - Sale - Rea. Noen tips til årets sommersalg:

Ikke kjøp kun fordi det er billig!
Kjøp basisplagg som jeans, her kan du spare mye - og du vet at de blir brukt!
Se igjennom garderoben din; har du f.eks. en topp som ikke passer til noenting - se etter bukse eller skjørt som passer. Eller har du en bukse du nesten aldri bruker fordi du ikke har sko som passer til - ta på deg buksa og løp og kjøp sko.
Kjøp accessories - kan forvandle det mest kjedelig antrekk til hot-hot!

Sommerens must-haves:

Espadrillos
Cowboy-boots
Volangskjørt
Blomstret kjole
Hippie-sigøyner-cowboy
Vintage-ShabbyChic-blonder

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 02-07-05, 22:49   #2
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo

sommerfugl sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Molde
Alder: 40
sommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurs

laaangt skjørt som subber i bakken, med bredt flettet lærbelte på hoftene. lange shorts med espadrillos..
tykke hårbånd, flettet strandhår..

store skinnvesker med masse lommer.
slitte jeans.

dette er gøy

Gammel 02-07-05, 23:12   #3
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

kul tråd!!!

burde jeg komme med tips nå? yaiks! ehm...
kommer senere

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-07-05, 09:57   #4
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Bra sommerfugl! Flere tips, jenter!

Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 03-07-05, 12:10   #5
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo

sommerfugl sin avatar

sommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurs

ghettomiks på stranda; glambikini med treningsjakke over, og masse gullsmykker..

Gammel 03-07-05, 12:13   #6
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

...hva er espadrillos?

*blond*

Gammel 03-07-05, 12:21   #7
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo

sommerfugl sin avatar

Opprinnelig lagt inn av mofe

...hva er espadrillos?

*blond*

sko med kilehæl i bast, snorer til å knytte oppover leggen
disse har jeg kjøpt meg : http://www.dinsko.no/o.o.i.s?id=508&...191565&lang=no

Gammel 03-07-05, 12:29   #8
Albertine
Gjest

I det siste har jeg sett jeans med en latterlig høy oppbrett. Er det mote eller?

Svar med sitat
Gammel 03-07-05, 12:49   #9
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo

sommerfugl sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Albertine

I det siste har jeg sett jeans med en latterlig høy oppbrett. Er det mote eller?

aww, ja det er fint, og gjerne litt for store jeans

Gammel 03-07-05, 13:58   #10
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av sommerfugl

fine!

Gammel 03-07-05, 14:42   #11
Aline
Admin

Aline sin avatar

Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

litt for store jeans... hmm... da må jeg nok stå på litt til

Nybegynnerinfo!

Gammel 04-07-05, 09:55   #12
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Aline

litt for store jeans... hmm... da må jeg nok stå på litt til

Kjempefine espadrillos Sommerfugl! (må ha...må ha...mumle)

Heklet bikini er vel også hot i sommer...

Gammel 10-07-05, 15:02   #13
Aline
Admin

Aline sin avatar

disse har jeg også kjøpt! de er gode å gå i (forholdsvis ) og et sigøynrerskjørt (sort) og ett latterlig kult flettet belte fra Wedins (mofe!!) med stor rund spenne (med hjerter på )

bilder kommer når jeg er i Bergen igjen

Nybegynnerinfo!

Gammel 10-07-05, 17:49   #14
Amica
Seniormedlem

Amica sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

aww, ja det er fint, og gjerne litt for store jeans

Ingen problem Men åssen kan det bli fint? Hum..Bare plager meg når jeg må holde på buksa når jeg røyser meg..

Wuhu, jeg har noe som er mote (bortsett fra for store jeans ); blomstrete kjole..(jeg bruker nemlig bestandig å kjøpe ting når dem er gått AV mote.. )

noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Våre beste skjønnhetstips! mofe Generell diskusjon 46 23-11-05 09:40

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:07.