Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Sitater

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 14-08-05, 23:17   #1
hede
Seniormedlem

hede sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 52
hede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt av

Sitater

Fant noe sitater

Sitat:

"Det er ikke nødvendig å motsi en kvinne. Det klarer hun fint alene." - Marcel Ayme
"Enten tenker en kvinne ikke, eller hun tenker på noe annet." - Alexander Dumas
"Min kone er fremdeles nydelig. Det tar henne bare lenger tid om morgenen" - Charlie Chaplin
"Den perfekte kone er som regel din nabo's" - Harly Foged
"Det berømte kvinnelige innstinkt er et resultat av århundrer uten tenking" - Rupert Hughes
"En kvinne er bare en kvinne, men en god sigar, det er en røyk!" -Rudyard Kipling
"Kunsten er ikke å finne en kvinne du vil gå til sengs med, men en du vil våkne opp med" - Jens Locher
"Det finnes tre typer kvinner; de vakre, de intelligente, og det store flertall." - Povl Sabroe
"Kvinner kan godt holde på en hemmelighet, så lenge du ikke forteller dem den." - August Strindberg
"Hva ville menneskeheten vært uten kvinner? Sjelden, meget sjelden." - Mark Twain
"Hvis en mann stjeler din kone, finnes det ingen bedre hevn enn å la ham beholde henne.." - Sacha Guitry
"Det er en mengde mekaniske innredninger som øker seksuell lyst, spesiellt hos kvinner. Den fremste av disse er Mercedes-Benz 380SL convertible." - P. J. O'Rouke
"Kvinner! Du kan ikke leve med dem..... Send nøttene." - Norm Peterson "Bigami er å ha en kone for mye. Monogami er det samme." - Oscar Wilde "Jeg hater kvinner fordi de alltid vet hvor ting er..." - James Thurber "Heaven has no rage like love to hatred turned, Nor hell a fury like a woman scorned. " - William Congreve

hede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo for vektnedgang Svar med sitat
Gammel 15-08-05, 08:30   #2
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Bøllefrø!

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 15-08-05, 08:33   #3
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

jammen meg fant ikke jeg noen også

Sitat:

Stol ikke på en som ikke blir brakt ut av fatning ved synet av et vakkert kvinnebryst - Auguste Renoir

I have never hated a man enough to give him his diamonds back - Zsa Zsa Gabor

En vellykket mann er en som tjener mer penger enn hans kone kan bruke, og en vellykket kvinne er en som greier å finne en slik mann - Bienvenida Buck

Gi en mann frie hender og du har dem snart over hele deg. - Mae West

En mann elsker sin kjæreste mest, sin kone best og sin mor lengst. Irsk ordspråk.

Bak enhver fremgangsrik mann står en overrasket svigermor. Hubert H. Humphrey.

Hvor mange ektemenn jeg har hatt? Du mener, bortsett fra mine egne? - Zsa Zsa Gabor

Mannen tror han vet, men kvinnen vet bedre. Kinesisk ordspråk.

"Men always want to be a woman's first love - women like to be a man's last romance." -Oscar Wilde

"Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education." -Bertrand Russell

"Some women get excited about nothing and then marry him." -Anon.

"All men are created equal, but some men are more equal than others." -Anon.

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-08-05, 10:08   #4
hede
Seniormedlem

hede sin avatar

hede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt av

hmmm, dette betyr krig!! ( ).

Gammel 15-08-05, 10:10   #5
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av hede

hmmm, dette betyr krig!! ( ).

Ja,- og det måtte være en mann som startet den...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 15-08-05, 10:12   #6
hede
Seniormedlem

hede sin avatar

Noen flere visdomsord...

Sitat:

1. Kvinnen er den unge manns elskerinne, den middelaldrende manns kamerat og den gamle manns sykepleierske Francis Bacon

2. Bedre å bo i et hjørne på taket enn med trettekjær kvinne i felles hus. Bibelen

3. Som en gullring i trynet til en gris er en vakker kvinne uten forstand. Bibelen

4. Det er vanskelig å definere hva en dame er, men man vet det når man står overfor en. Willy Birgel

5. En kvinne som er gift med den beste mann er ikke den lykkeligste. Det er den kvinne som gjør det beste ut av den mann hun er gift med. Noel Bowater

6. En kvinne bør ikke være slave av annet enn sin tannbørste Romaine Brooks

7. Ennu er det ikke oppfunnet et instrument som gjør det mulig for oss å finne frem til en kvinnes tanker bare ved å lytte til hva hun sier. Maurice Chevalier

8. Kvinner som vil beholde sin glatte hud, skal ikke lese vanskelige bøker. George Collins

9. Ingen kvinne har noen gang skutt sin ektemann mens han vasket opp. George Coote
10. Kvinner har en lidenskap for matematikk. De halverer sin alder, fordobler prisene på de kjoler de har kjøpt, og legger alltid i beste fall fem år til sin beste venninnes alder.

hede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo for vektnedgang Svar med sitat
Gammel 15-08-05, 16:27   #7
Aline
Admin

Aline sin avatar

Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise

Ja,- og det måtte være en mann som startet den...

og naturlig nok en kvinne som avslutter den

Sitat:

Gullkorn fra barnemunn

"Hvis man ikke gifter seg blir man til en pepperbøsse"

"Hvis man drikker for mye vin blir man arbeidsledig"

"De som ikke gidder å jobbe, snyter seg i statskassen"

"Å være arbeidsledig betyr at man ikke er gift. Noen velger det selv, mens andre ikke orker tanken på det"

"Faren min tjener så mye at han får både lønn og moms"

"Damer kan ikke bli kjøpt opp som fotballspillere. Rett og slett fordi de ikke der dyre nok."

"Man kan bruke menn til å skrifte på bildekkene med. Og til å porsjonere ut lørdagsgoderiet"

"Operan kommer til å koste alt annet enn flesk. Og det er skattebetalerne som må betale fra sin private lommebok. Faren min er faktisk forresten en av skattebetalerene...."

"Presiden Clinton har røkt en sigar under kjolen på en dame. Det var det verste amerikanerne hadde hørt om. De ville dømme ham til døden, men de bestemte seg for heller å angre på hele greia"

"Jeg tror Clinton hadde kysset en dame på skrivepulten sin. Derfor ble alle kjempesinte, fordi han ikke fortalte det til noen. Og fordi hun var så tjukk"

"Clinton følte seg frem i Senatet på en dame. Det var litt dumt gjort av ham for det er ikke sikkert at hun ante noe om det"

"Barn bader nakne, men voksne liker å skjule sine eldre deler"

"En ansatt er en som bestemmer over sjefen når han ikke er tilstede.

Nybegynnerinfo!

Gammel 16-08-05, 07:54   #8
hede
Seniormedlem

hede sin avatar

Sitat:

og naturlig nok en kvinne som avslutter den

dette sitatet er mitt eget...

...og en kvinne er ikke en kvinne før hun får det siste ordet.

Gammel 16-08-05, 08:43   #9
Aline
Admin

Aline sin avatar

helt korrekt

Nybegynnerinfo!

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:11.