Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Veiing....gruer meg litt

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-12-05, 23:45   #1
Speedy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 13
Speedy er på en erverdig vei

Veiing....gruer meg litt

Hei folkens.

Er ny her..Kom inn på mandag for en uke siden..tror jeg. Ihvertfall, jeg må bare få lettet tankene litt, for jeg veide og målte meg for en uke siden og i morgen skal jeg gjøre det igjen, og jeg tror ikke jeg har gått ned en eneste kilo eller cm. Vet at hvis det er tilfelle så er det fordi jeg ikke er noen "hardcore" flink Lindberg-tilhenger. Jeg gjør litt sånn 80% og da kan jeg ikke regne med de helt store resultatene heller. Og dessuten stod vekta på over en kilo mindre enn jeg trodde for en uke siden så jeg har liksom litt å leve opp til. Tror nesten jeg har gått opp jeg...

Uff. Jaja. Det får jeg vel vite i morgen. Jeg må dessuten legge til at jeg har hatt en vanskelig helg hvor det har vært så og si umulig å være flink med maten, selv om det er en dårlig unnskyldning. Kjipern.

Klemmer fra Speedy...veldig sliten og litt nervøs..

Speedy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-12-05, 00:16   #2
Tricky
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2004
Innlegg: 267
Tricky er virkelig snillTricky er virkelig snillTricky er virkelig snillTricky er virkelig snillTricky er virkelig snill

Sv: Veiing....gruer meg litt

Da vil jeg egentlig anbefale å ikke veie.. Og heller ikke legge all motivasjonen i vektnedgang og cm. Kjenn heller på de positive virkningene som jeg ser du også nevner i introduksjonen din Mer opplagt og bedre velvære er jo ikke veldig negativt sist jeg sjekket Ta det dag for dag og ikke forvent at alt skal skje på en femøring. Det er uansett de langsiktige konsekvensene du vil nyte mest av, les: god helse.
Jeg ønsker deg lykke til på veien med å finne den maten din kropp trives med

__________________

Tricky er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ren mat Svar med sitat
Gammel 05-12-05, 01:14   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Veiing....gruer meg litt

Måler du deg? Ville heller gjort det enn å veie.
Du kan ha mistet flere cm rundt magen/hoftene, men ingenting viser på vekta, du kan tilogmed ha gått OPP et kg eller to. Så heller MÅL deg, og vei deg ikke mer enn feks en gang annenhver uke eller helst en gang i måneden. Vekta er uinteressant.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som gidder å sende meg litt motivasjon? Iset Lavkarbo generelt 38 02-11-05 20:12
Kan dere hjelpe meg litt? xxl Generell ernæringsdebatt 4 26-03-04 17:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no