Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Feb 2006
![]() |
![]() Da prøvde vi keto strips.. Dette har vi spist.Og INGEN utslag.... Vi har jo vært så fornøyde med oss selv, vært skikkelig flinke. Merker jo på kroppen at det er en positiv effekt av lavkarbo kostholdet, men hadde jo vært så kjekt å få den "bekreftelsen" som et utslag på keto strips hadde gitt oss. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins
![]() |
![]() |
#2 |
Systemutvikler
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Da prøvde vi keto strips.. Dette har vi spist.Begynte dere igår? Da er det nok litt tidlig å få utslag på ketostix. Prøv igjen i morgen tidlig.
![]() |
![]() |
#3 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Da prøvde vi keto strips.. Dette har vi spist.Begynte Onsdag i forrige uke. Tilsvarende menyer hele uken. Har tatt av ca 1 kilo hver, så vi var veldig spent på stixene.... Litt frustrert når de ikke gir utslag etter 5 dager.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Hvor: Sola
Alder: 45
Sv: Da prøvde vi keto strips.. Dette har vi spist.Gir de INGEN utslag? Det kan faktisk hende at lettbrusen påvirker utslaget, for mange tåler ikke kunstig søtstoff uten at de går ut av ketosen eller slutter å gå ned i vekt. Prøv uten NOEN form for lettprodukter i noen dager.
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Dec 2005
![]() |
Sv: Da prøvde vi keto strips.. Dette har vi spist.Heia. Slik jeg forstår så skal man, spesielt i begynnelsen holde seg borte fra tomatpure, kan være endel sukker her, og hvis det er f.eks. gulrøtter/kålrot i grønnsaksblandingen, så kan det bli for mye sukkerutslag, og kroppen går ikke i ketose. Man kan gå ned uten ketose, men ketosen skal gi god fettforbrenning, og da skal man raskere bli kvitt fettet på kroppen, ikke bare sukkerlagrene. Prøv å kutt dette ut, da tror jeg kanskje at dere får utslag på ketostixene. Så er det viktig å bruke ketostixen på kvelden. Har dere drukket like før, kan det også gi negativt utslag på ketostixen. Men det viktigste er jo at dere går ned |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: L
![]() |
![]() |
#6 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Sv: Da prøvde vi keto strips.. Dette har vi spist.Syns menyen deres ser flott ut jeg !
![]() |
![]() |
#7 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Da prøvde vi keto strips.. Dette har vi spist.Takk for svar!! Det var oppmuntrende lesning, for det viktigste er jo at maten er riktig i forhold til lavkarbo tankegang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Hvor: M & R
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Da prøvde vi keto strips.. Dette har vi spist.Og hva inneholdt den marinaden? Ikke for mye sukker og sirup vel |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten
![]() |
![]() |
#9 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Sv: Da prøvde vi keto strips.. Dette har vi spist.
Farge på ketostix bekreftet ikke på noen måte at kroppen kvitter seg med fett. Den viser kun at man har ketoner i urinen. Hvor disse ketonene kommer fra vet den ikke.... Det kan like gjerne være fettet du har spist som kroppsfett...... eller helt andre ting.... som det står i linken jeg posta.
![]() |
![]() |
#10 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Da prøvde vi keto strips.. Dette har vi spist.
Oops det vet jeg ikke, det skal jeg sjekke;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvorfor bruke proteinpulver? | mofe | Kosttilskudd | 93 | 09-08-07 17:04 |