Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hvorfor går jeg opp, - spiser jeg for mye?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-02-11, 09:56   #26
silje_rs
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: ringsaker
Innlegg: 88
silje_rs er på en erverdig vei

Sv: Hvorfor går jeg opp, - spiser jeg for mye?

Opprinnelig lagt inn av bettylue, her.

Hm...jeg har stagnert sjøl jeg... Men etter å ha lest i bøkene igjen, ser jeg at 1dl fløte kan bli litt mye fett? Hvis vi tilfører kroppen nok fett over tid, vil den ikke behøve å forbrenne fra kroppens reserver, den får jo nok i maten. Men synes det er vanskelig sjøl dette, men jeg har kuttet ut fløten for å se om det er sånn på meg i alle fall. Gjelder visst å finne balansen mellom tilførsel og forbruk Eller nålen i høystakken om du vil Disse individuelle forskjellene er ikke lett å spore alltid Masse lykke til!

takk for det

silje_rs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo maks 15g dagen Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 09:57   #27
silje_rs
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: ringsaker
Innlegg: 88
silje_rs er på en erverdig vei

Sv: Hvorfor går jeg opp, - spiser jeg for mye?

takk for alle gode svar...dere er en kjempe gjeng!!!!!takkminimalt med fløte på meg i fremtiden

silje_rs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo maks 15g dagen Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 10:05   #28
silje_rs
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: ringsaker
Innlegg: 88
silje_rs er på en erverdig vei

Sv: Hvorfor går jeg opp, - spiser jeg for mye?

Opprinnelig lagt inn av MAR, her.

Det ser ikke ut til at du spiser mye grønnsaker heller? Mange går ikke ned dersom de ikke spiser mye grønnsaker, "uansett" hvor få karber de spiser

Avocado, brokkoli, isbergsalat og agurk - om den eneste grønnsaken du spiser mye av er brokkoli, kan det vel være at kroppen din rett og slett trenger variasjon i næringsstoffer!

spiser avokado til lunsj og brokkoli og blomkål eller isbergsalat til middag hver dag... agurken tar j til omeletten min om morra

silje_rs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo maks 15g dagen Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 10:08   #29
silje_rs
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: ringsaker
Innlegg: 88
silje_rs er på en erverdig vei

Sv: Hvorfor går jeg opp, - spiser jeg for mye?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Det kan du tro så mye du vil, men det forandrer ikke på det faktum at noen må ha fler enn 0-15 karber om dagen for å trives og til og med for å gå ned i vekt

der er det nok stor forskjell på folk ja vil nå jeg tro
noen har jo er rå forbrenning fra før..og det kommer da kanksje av at dem ikke har vært så forbanna jojo oppigjennom,for det har jeg

silje_rs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo maks 15g dagen Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 11:41   #30
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor går jeg opp, - spiser jeg for mye?

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

Man greier vanligvis ikke å spise så mye fett så det stopper som regel seg selv. HVertfall for meg.

Godt poeng - men det er stor forskjell på å spise og drikke fett... Fløte feks er kjempelett å få i seg masse av - mens en entrecote - vel - den blir litt tyngre å overspise på
Flytende og fast fett gir forskjellige metthetsfølelse i min kropp i hvertfall!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 14:51   #31
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor går jeg opp, - spiser jeg for mye?

Opprinnelig lagt inn av silje_rs, her.

der er det nok stor forskjell på folk ja vil nå jeg tro
noen har jo er rå forbrenning fra før..og det kommer da kanksje av at dem ikke har vært så forbanna jojo oppigjennom,for det har jeg

Jeg har vært en liten/stor jojo siden jeg var åtte år, men går likevel ikke ned med 0-15 karber 25 er det magiske tallet for meg. Det kan ha med så mye rart å gjøre, så det er umulig å si grunnen til det.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 17:38   #32
silje_rs
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: ringsaker
Innlegg: 88
silje_rs er på en erverdig vei

Sv: Hvorfor går jeg opp, - spiser jeg for mye?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg har vært en liten/stor jojo siden jeg var åtte år, men går likevel ikke ned med 0-15 karber 25 er det magiske tallet for meg. Det kan ha med så mye rart å gjøre, så det er umulig å si grunnen til det.

ja hør der må nok bare prøve seg fram..og det tar jo litt tid da men er så absolutt verdt det når man først finner oppskrifta på god forbrenning
jeg håper jeg finner min snart..har ikke gått mange dagene men jeg troooor det hjelper å kutte ut fløta.. jeg er veldig spent på om det ender opp med at jeg må kutte ned på oste også..

silje_rs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo maks 15g dagen Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 17:38   #33
silje_rs
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: ringsaker
Innlegg: 88
silje_rs er på en erverdig vei

Sv: Hvorfor går jeg opp, - spiser jeg for mye?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Godt poeng - men det er stor forskjell på å spise og drikke fett... Fløte feks er kjempelett å få i seg masse av - mens en entrecote - vel - den blir litt tyngre å overspise på
Flytende og fast fett gir forskjellige metthetsfølelse i min kropp i hvertfall!

me 2

silje_rs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo maks 15g dagen Svar med sitat
Svar

Emneord
på slankern


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor spiser DU akkurat som du gjør? Summer Lavkarbo generelt 36 14-08-11 19:30
Hvorfor spiser dere Bacongull? smosje Lavkarbo generelt 47 27-05-10 21:36
Hvorfor forbrenner man mer fett når man spiser fett? Pelen Ketolysekuren 9 30-07-09 20:08
Hvorfor spiser dere rein cocosa olje? annabanana Ketolysekuren 2 01-04-08 12:59


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no