Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
![]() |
Jeg lurer på litt forskjellig jeg..Ser at sjokolader fra "sukkerfritt" er fint å spise hvis man er skikkelig søtsugen. Jeg hadde tenkt å kjøpe meg en slik på lørdag, men det står jo at det er 50karbohydrater i den pr 100gram. Er ikke det vanvittig mye ?? Endte jo opp med å ikke kjøpe den da, selv om jeg hadde kjempe lyst på! Jeg har PCOS og har fått beskjed om å gå på lavkarbo, men hvor mange karber er lavkarbo egentlig?? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#2 |
Supermoderator
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg lurer på litt forskjellig jeg..Sukkerfrittsjokoladene er søtet med sukkeralkoholer (maltitol). Disse tas ikke opp, og kan derfor trekkes fra det totale antall karbohydrater. Det står oppgitt på innholdsfortegnelsen hvor mange gram sukkeralkoholer det er, og disse kan du altså trekke fra. Vær forøvrig oppmerksom på at mange får mageknip og diare av sukkeralkoholer. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hei jeg har lest litt om pcos og jeg lurer på litt | yunie89 | PCOS og karbohydratkontroll | 8 | 16-04-09 11:55 |
Lurer på litt forskjellig ... | cilemora | Lavkarbo generelt | 0 | 31-10-07 12:55 |
Lurer på litt forskjellig ... | cilemora | Ketolysekuren | 3 | 03-10-07 12:12 |
lurer litt... | Neemo | South Beach | 3 | 12-06-05 22:24 |