Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Søtstoffer - oversikt

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-04-12, 22:05   #1
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Søtstoffer - oversikt

Fant denne hos dagbladet
http://www.dagbladet.no/2012/04/19/t...else/21200689/

__________________


Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 13:01   #2
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Søtstoffer - oversikt

Denne oversikten er jo feil. Eller kanskje det er informasjonen om Tagatesse på tagatose.no som er feil?

Dagbladet skriver at Tagatesse er kunstig, mens tagatose.no skriver at det er 100% naturlig.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 13:13   #3
ftdmia
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 34
Innlegg: 155
ftdmia er på en erverdig vei

Sv: Søtstoffer - oversikt

Og jeg som alltid har trodd at farin bare var et gammeldags ord for sukker! (I pepperkakebakevisa synger de jo om farin om jeg ikke husker helt feil!)

__________________
Loading Swag...
████████████████ 100%
ftdmia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen filosofi i denne gården Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 13:13   #4
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Søtstoffer - oversikt

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Denne oversikten er jo feil. Eller kanskje det er informasjonen om Tagatesse på tagatose.no som er feil?

Dagbladet skriver at Tagatesse er kunstig, mens tagatose.no skriver at det er 100% naturlig.

Ja, dette lurer jeg også på... Noen som vet med 100 % sikkerhet?

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 16:16   #5
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Søtstoffer - oversikt

Tagatesse er kunstig, tagatose er naturlig. Tagatesse inneholder jo Splenda...

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 17:45   #6
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Re: Søtstoffer - oversikt

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Tagatesse er kunstig, tagatose er naturlig. Tagatesse inneholder jo Splenda...

Trodde at det var det samme jeg! Får man kjøpt tagatose i Norge?

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 18:23   #7
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Re: Søtstoffer - oversikt

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Trodde at det var det samme jeg! Får man kjøpt tagatose i Norge?

Du finner nok ikke ren tagatose, nei. Tagatesse består av ca 40% tagatose, 40% isomalt, inulin og oligosakkarider også 0.02% sucralose (splenda)

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 19:18   #8
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Søtstoffer - oversikt

Altså: Tagatesse = Splenda = som vi ikke vil ha, siden det ikke er naturlig.

Heia Stevia da

Jeg kjøpte meg forresten en boks med stevia søtningstabletter på ebay i går....

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 19:20   #9
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Søtstoffer - oversikt

.. og forresten, når man har vendt seg av med å spise søte ting, så skal det ikke mye til.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 19:21   #10
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Søtstoffer - oversikt

Nei, kan ikke skjønne hvorfor de valgte å bruke Splenda av alle ting, hvis de først skal gå inn for å skryte av hvor naturlig tagatose er.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 19:50   #11
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Søtstoffer - oversikt

Nå er jeg overrasket! Jeg trodde tagatesse var noe av det beste å bruke jeg!! Hm... Er stadig forvirret over dette. Jeg bruker litt på jordbæra ellers så bruker jeg det i en kake, suksessterte. At det var det samme som splenda, er heeeelt nytt for meg.

Men er det ikke slik at Stevia er forbudt i Norge da? At det ikke er 100 % ok med Stevia? Har lest noe om det, men husker ikke hvor...

Bruker dere Stevia i kaker?

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 20:07   #12
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Sv: Søtstoffer - oversikt

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Nå er jeg overrasket! Jeg trodde tagatesse var noe av det beste å bruke jeg!! Hm... Er stadig forvirret over dette. Jeg bruker litt på jordbæra ellers så bruker jeg det i en kake, suksessterte. At det var det samme som splenda, er heeeelt nytt for meg.

Men er det ikke slik at Stevia er forbudt i Norge da? At det ikke er 100 % ok med Stevia? Har lest noe om det, men husker ikke hvor...

Bruker dere Stevia i kaker?

Tagatesse er ikke det samme som Splenda! Men den inneholder flere søtstoffer, blant annet det samme som er i Splenda (var det sucralose?). Tror det var 0.02% eller noe sånt, og sucralose er jo 6-800 ganger søtere enn sukker. Altså får du sucralose tilsvarende rundt 15 gram Splenda per 100 gram Tagatesse, tror jeg det blir. Så det kommer jo an på hvor streng man skal være da. Men det blir jo uansett feil å si at Tagatesse er et 100% naturlig produkt da, her har de jo helt klart bare ødelagt for seg selv...

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 20:12   #13
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Søtstoffer - oversikt

Nå er jo ikke 0,02% store mengder da.... Og igjen - det er som regel mengdene som avgjør hvor bra/ille en ting er.

Stevia er ikke tillatt brukt i mat for salg i Norge "fordi vi er usikre på om det er egnet til menneskeføde". Man har da valgt å se bort fra at det tilsettes Cola i Japan i stedet for aspartam. Ikke at det er en anbefaling i seg selv, men japanerne har iallfall regnet det som rimelig ufarlig over lengre tid.

http://en.wikipedia.org/wiki/Stevia

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 20:16   #14
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Søtstoffer - oversikt

Stevia har vel nettopp blitt godkjent i EU og er på vei inn i Norge etterhvert?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 20:16   #15
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Søtstoffer - oversikt

Sant det, smgj. Bruker tagatesse, selv om jeg egentlig hadde bestemt meg for å unngå Splenda. Jeg bare skjønner ikke hva den Splendaen gjør der, jeg.. Regner med de måtte tilsette et mer konsentrert søtningsstoff for å få tagatesse mest mulig likt sukker, eller akkurat 50% så søtt som sukker, men de kunne jo brukt noe annet, syns jeg.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 08:54   #16
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Re: Søtstoffer - oversikt

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Sant det, smgj. Bruker tagatesse, selv om jeg egentlig hadde bestemt meg for å unngå Splenda. Jeg bare skjønner ikke hva den Splendaen gjør der, jeg.. Regner med de måtte tilsette et mer konsentrert søtningsstoff for å få tagatesse mest mulig likt sukker, eller akkurat 50% så søtt som sukker, men de kunne jo brukt noe annet, syns jeg.

50% så søtt? Jeg har aldri smakt, men flere steder mener jeg at jeg leste dobbelt så søtt? Altså "bruk halv mengde i forhold til sukker?"

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 08:55   #17
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Søtstoffer - oversikt

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Stevia har vel nettopp blitt godkjent i EU og er på vei inn i Norge etterhvert?

Håper jo det, men iflg Kitt her i en annen tråd så er det ikke tillatt ennå.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 12:00   #18
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Sv: Re: Søtstoffer - oversikt

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

50% så søtt? Jeg har aldri smakt, men flere steder mener jeg at jeg leste dobbelt så søtt? Altså "bruk halv mengde i forhold til sukker?"

Ja, skulle såklart stå 200% så søtt! Jeg som surrer...

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 16:19   #19
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Søtstoffer - oversikt

Tagatose er naturlig, men Tagatesse søtning er tilsatt bl.a 0,02% sukralose som også splenda inneholder. Er litt drøyt å si at tagatesse er det samme som splenda på det grunnlaget, men ja det inneholder et kunstig stoff.

Grunnen til det er at tagatose i seg selv er mindre søtt enn sukker så for å få det søtere er det tilsatt bl.a sukralose. Tilsats av andre stoffer til tagatosen har nok med både smak, konsistens og andre egenskaper å gjøre.

Tagatesse lages av et Belgisk selskap og vi kan jo håpe på at nå som Stevia er tillatt i EU at de tilsetter det fremfor sukralose. Vi kan jo lage en liten mailstorm kanskje??

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 17:37   #20
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Søtstoffer - oversikt

Var det meg den var til? Var jo akkurat det jeg skrev.. Sier at Tagatesse ikke kan defineres som naturlig, selv om tagatose er naturlig, siden den INNEHOLDER Splenda, ikke at Tagatesse ER Splenda..

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 18:55   #21
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Søtstoffer - oversikt

Ikke skrik, den var ment som generell informasjon ikke "retta" mot noen spesielt. Dessuten var det vel ikke du som påstod at tagatesse=splenda

Bare generell info og synsing i et diskusjonsforum, men jeg kan godt ta vekk innlegget dersom du av en eller annen grunn ikke liker at noe bli gjentatt

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 19:13   #22
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Sv: Søtstoffer - oversikt

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Ikke skrik, den var ment som generell informasjon ikke "retta" mot noen spesielt. Dessuten var det vel ikke du som påstod at tagatesse=splenda

Bare generell info og synsing i et diskusjonsforum, men jeg kan godt ta vekk innlegget dersom du av en eller annen grunn ikke liker at noe bli gjentatt

Hehe, greit det. Trodde den var sikta til meg, var ikke meningen å skrike

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 00:22   #23
Mear
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 100
Mear er ny på veien

Sv: Søtstoffer - oversikt

Hvordan er det med Stevia da, for dere som bruker litt av det. Får man tak i stevia helt uten den ekle bismaken? Har forsøkt litt i pulverform, men samme hvor lite jeg bruker blir det bare bismak. :/

Mear er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 00:34   #24
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Søtstoffer - oversikt

Opprinnelig lagt inn av Mear, her.

Hvordan er det med Stevia da, for dere som bruker litt av det. Får man tak i stevia helt uten den ekle bismaken? Har forsøkt litt i pulverform, men samme hvor lite jeg bruker blir det bare bismak. :/

En løsning kan være å blande stevia og sukrin

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 00:40   #25
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Søtstoffer - oversikt

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

En løsning kan være å blande stevia og sukrin

Og det finnes det

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kastet ut søtstoffer! Thomasina Atkins kosthold 1 07-02-12 14:35
Dagbladet om søtstoffer sirib Nyheter / media 2 29-03-11 19:57
Søtstoffer/urinstix ketanore Ketolysekuren 4 18-03-08 23:10
Søtstoffer og sånn Photobscura Kake/dessert og snacks 13 30-07-07 13:20
Ang. søtstoffer miss_celica_83 Lavkarbo generelt 13 29-12-06 19:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no