Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Kronisk fiskehater ...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 05-08-10, 15:56   #26
mallilen
Medlem

Medlem siden: Jul 2010
mallilen er ny på veien

Sv: Kronisk fiskehater ...

Opprinnelig lagt inn av torgn, her.

...
Makrell i Tomat !!!???!!! . Er ikke det de som ligger hele i disse boksene man får på butikkene? Med hode og hele pakka? Har riktignok spist det såvidt en gang, på en tur i tyskland sammen med en kompis, jeg må nok inrømme at jeg var litt mer enn full og de viste hva jeg syntes om fisk og lagde lige godt en baguett full med makrell i tomat.

Ørret trur jeg har smakt så vidt.

Sild fysj og fysj og fysj har smakt det også.

Reker har jeg smakt. Salt, uten smak og ekkel konsistens. Her gjorde jeg faktisk en innsats for å prøve å like det.

Abbor..det var fisken som ga meg benet i halsen.

Hvis noen gir meg en ekstremt bra oppskrift på en fisk som dere mener at jeg absolutt kommer til å like, så skal jeg prøve den (ikke makrell) og komme med kommentar tilbake. Tar utfordringen

Jeg skjønner deg veldig godt på fiskefronten, altså.
Jeg spiser egentlig ikke fisk selv, men noen få fiskeretter går faktisk an. Dog følger det med godt brød til det meste av det jeg kanskje synes er ok i små porsjoner. Som f.eks makrell i tomat.
Makrell i tomat er makrellfilet som er stappet i boks med tomatsaus. Jeg synes den på tube er bedre enn den på boks. Den på tube er finhakket og most,og på ei brødskive med litt gastromat og kanskje hvitløksmajones er det faktisk GODT. Og ingen fare for å sette bein i halsen om du velger tubevarianten.

Varmrøkt makrell er også godt, men her er det fare for bein. Kaldrøkt fikser jeg ikke.

Jeg synes rød fisk smaker py og pføy, og klarer ikke tvinge ned en bit røkelaks om jeg så får betalt for det. Jeg brekker meg , og synes fisk er direkte ekkelt.

Men om jeg får kamuflert smaken nok, da kan jeg ete fisk til den store gullmedalje!

Røkt torsk, f.eks. Denne trekkes såklart i varmt vann som all annen kokefisk.
Om man lager en saus av kremost og smør i tillegg (kremosten må smeltes i kjelen før smøret tilsettes litt etter litt for at det ikke skal skille seg) til noen riktige grønnsaker og litt gressløk, da er fisk NAM.

Men det er viktig at fisken er ferskest mulig. Fiskebilen unngår jeg glatt, da denne kommer med fisk som er en evighet gammel.
Jeg kjøper ikke fisk i butikken på mandager, men resten av uka er greit. Innbiller meg at den "ferske" fisken er gammel allerede på mandager siden siste fangst kanskje gikk på fredag.

Kjøper heller ikke "billigfisk". Bitene skal være så store at det er null problem å få vekk beina før man spiser. Fiskefilet kan til nød gå an.

Jeg bør også spise langt mer fisk, men får det rett og slett ikke til!

mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 15:57   #27
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Makrell i Tomat !!!???!!! . Er ikke det de som ligger hele i disse boksene man får på butikkene? Med hode og hele pakka?

Nei, det er sardiner og sånt det! Man får ikke digre makreller ned i en liten boks, vel! Vet du ikke hvordan en makrell ser ut en gang, du eller?

Som kronisk fiskeelsker sliter jeg med å skjønne at du ikke kan finne noen type fisk du liker, men om du har samme forhold til fisk som jeg har til lever.......
Syns du er flink som prøver i hvert fall. Gubben prøvde også virkelig for min skyld, men så viste det seg at han er allegisk mot fisk, gitt! Og det er helt sant, jeg så faktisk utslaget på armen hans!

Sist redigert av Kitt : 05-08-10 kl 17:46.
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 16:17   #28
Licota
Seniormedlem

Licota sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Når det kommer til haggis - selve haggisen smaker presis som lungemos, bare at den er litt grovere i konsistensen. Var i Skottland i sommer.

Ellers så må folk få lov til å la være å spise det de vil, syns jeg. Jeg er ikke sånn nevneverdig glad i fisk selv, men når jeg er ute og spiser og får fisk skikkelig tilberedt, da syns jeg det er godt. Men lettsalta torsk og eggesmør... *Brrr*.

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 17:10   #29
Festina lente
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 55
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Røykelaks som i rå røkte lakseskiver? Aldri i livet om jeg prøver det. Var i 50 års lag og fikk servert dampet laks. Igjen følte jeg at jeg måtte spise en posjon for å gå foran som godt forbilde for min datter. Frister absolutt ikke igjen.

Makrell i Tomat !!!???!!! . Er ikke det de som ligger hele i disse boksene man får på butikkene? Med hode og hele pakka? Har riktignok spist det såvidt en gang, på en tur i tyskland sammen med en kompis, jeg må nok inrømme at jeg var litt mer enn full og de viste hva jeg syntes om fisk og lagde lige godt en baguett full med makrell i tomat.

Sild fysj og fysj og fysj har smakt det også.

Reker har jeg smakt. Salt, uten smak og ekkel konsistens. Her gjorde jeg faktisk en innsats for å prøve å like det.

Abbor..det var fisken som ga meg benet i halsen.

Hvis noen gir meg en ekstremt bra oppskrift på en fisk som dere mener at jeg absolutt kommer til å like, så skal jeg prøve den (ikke makrell) og komme med kommentar tilbake. Tar utfordringen

Nei Røykelaks som i pålegg - slik som er skåret opp i tynne skiver og finnes på brødskiver, eller sammen med eggerøre.

Nei, nei Makrell i tomat er bare rent makrellkjøtt som er moset og blandet med tomatsaus - også kalt flykræsj .

Du tenker nok på sardiner eller brisling. De ligger i boksen med hode og hale og full pakke, og de sliter jeg også litt med. Men de er noe av de absolutt sunneste du kan spise fordi du får i deg kalsium i tillegg til alle vitaminene. I USA selges norsk brisling til svært stive priser i helsekostforretningene. Tenk det!

Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 17:22   #30
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Smelt en klatt meierismør i varm stekepanne. Legg i en laksebit (vi bruker de som er 4 i pakken, delt inn i en og en) og stek den på begge sider på middels varme, snu den flere ganger underveis slik at den gjennomstekes uten å bli for hardt stekt på utsiden, krydre med sitronpepper. Mot slutten har du i en smørklatt til og en neve ferdig kokte grønne linser (jeg har alltid en pose i fryseren med ferdig kokte linser) og la dem surre et par minutter. Legg så laksen på fatet og ha litt mer sitronpepper på linsene og ha deretter i 1-2 ss seterrømme, skru av varmen og trekk panna bort fra plata. Rør ut rømmen til alt er blandet og hell det over fisken på fatet.
Vi pleier å ha en mos av blomkål og brokkoli smaksatt med sitronpepper og smør (kjørt med stavmikser) og salat til dette og det er KNALLGODT!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 17:28   #31
torgn
Medlem

torgn sin avatar

Hvor: Kløfta
Alder: 52
torgn er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Smelt en klatt meierismør i varm stekepanne. Legg i en laksebit (vi bruker de som er 4 i pakken, delt inn i en og en) og stek den på begge sider på middels varme, snu den flere ganger underveis slik at den gjennomstekes uten å bli for hardt stekt på utsiden, krydre med sitronpepper. Mot slutten har du i en smørklatt til og en neve ferdig kokte grønne linser (jeg har alltid en pose i fryseren med ferdig kokte linser) og la dem surre et par minutter. Legg så laksen på fatet og ha litt mer sitronpepper på linsene og ha deretter i 1-2 ss seterrømme, skru av varmen og trekk panna bort fra plata. Rør ut rømmen til alt er blandet og hell det over fisken på fatet.
Vi pleier å ha en mos av blomkål og brokkoli smaksatt med sitronpepper og smør (kjørt med stavmikser) og salat til dette og det er KNALLGODT!

Ok, da skal jeg prøve den. Muligens det blir morgendagens middag eller lørdagsmiddagen.... to be continued....

torgn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: leter etter noe nytt. Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 17:30   #32
torgn
Medlem

torgn sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.

Nei Røykelaks som i pålegg - slik som er skåret opp i tynne skiver og finnes på brødskiver, eller sammen med eggerøre.

Nemlig rå fisk...

Gammel 05-08-10, 17:50   #33
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Nemlig rå fisk...

Akkurat som spekeskinke, fenalår, gravet reinkjøtt etc er rått!
Eller spiser du ikke det heller!

Gammel 05-08-10, 17:54   #34
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Gammel 05-08-10, 18:08   #35
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Og så lavkarbovennelig, da!

Gammel 05-08-10, 18:42   #36
Lisbeth
Seniormedlem

Lisbeth sin avatar

Hvor: Oslo
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Ok, da skal jeg prøve den. Muligens det blir morgendagens middag eller lørdagsmiddagen.... to be continued....

Linser har vel for mye karbo for ketolyse..??

Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 18:50   #37
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lisbeth, her.

Linser har vel for mye karbo for ketolyse..??

Da dropper han bare linsene og lager rømmesausen uten. Jeg er ikke på ketolyse og spiser noe linser med god samvittighet.

TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 19:35   #38
torgn
Medlem

torgn sin avatar

Joda, det er yummy, men ikke sammenlignbart. Samme som å sammenligne kalkunpølse med røkt kjøttpølse...

Gammel 05-08-10, 19:46   #39
fiffi
Medlem

fiffi sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 71
fiffi har en fantastisk aura rundt segfiffi har en fantastisk aura rundt seg

Jeg er fra en øy på vestlandet og er alet opp på fisk. Er blitt fortalt at jeg forlangte fisk til morgen, middag og kveld fra jeg var bitte liten. Og så slurpet jeg i meg det som var i hodet på fisken. Det gjør jeg ikke lenger, men elsker fortsatt fisk og spiser det ca annenhver dag.

Jeg forstår at folk kan ha aversjon mot forskjellige sorter mat, men det er jo forferdelig synd da.. og jeg synes det er grusomt å høre at barn har blitt tvunget til å spise og til og med fått fisken gnidd i ansiktet... det er mishandling

fiffi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 19:57   #40
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Jøjje meg. Men prøver du å gjøre noe med det? Å utfordre deg selv til å spise mat som kan ha vært i kontakt med salamien?

Jeg prøver ofte på ting som utfordrer meg, fordi jeg mener man vokser på sånne ting som person. Noen ganger går det greit. Andre ganger ikke. Nå finner man jo ikke salami i mitt kjøleskap så problemet er jo egentlig ikke-eksisterende stort sett

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 20:05   #41
torgn
Medlem

torgn sin avatar

Opprinnelig lagt inn av fiffi, her.

JOg så slurpet jeg i meg det som var i hodet på fisken.

Det høres ganske udelikat ut for å si det mildt

Opprinnelig lagt inn av fiffi, her.

og jeg synes det er grusomt å høre at barn har blitt tvunget til å spise og til og med fått fisken gnidd i ansiktet... det er mishandling

Jeg skal til dels være enig med deg i det. I alle fall etter dagens normer og regler. Jeg fikk heldigvis ikke fisken gnidd inn i ansiktet, men min far var født i 1924 - altså av den gamle skolen mens min mor 1931 - den typen handlinger anså de neppe selv som noen barnemishandling. Dette var antagligvis måten de ble oppdratt på. Jeg passer i hvertfall på å ikke føre dette videre...

Gammel 05-08-10, 20:15   #42
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Nå finner man jo ikke salami i mitt kjøleskap så problemet er jo egentlig ikke-eksisterende stort sett

Men hva om du er borte og skal spise kveldsmat f.eks.? Eller på hotellbuffet med mange pølseslag på ett stort fat? Spiser du da ikke noe fra det fatet selv om den røkte skinka der f.eks. ser himmelsk ut? *bare nysgjerrig altså, ikke frekk*

Gammel 05-08-10, 20:36   #43
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Men hva om du er borte og skal spise kveldsmat f.eks.? Eller på hotellbuffet med mange pølseslag på ett stort fat? Spiser du da ikke noe fra det fatet selv om den røkte skinka der f.eks. ser himmelsk ut? *bare nysgjerrig altså, ikke frekk*

Jeg er aldri borte og skal spise kveldsmat, hehe. Vel...det er jo en sannhet med modifikasjoner. Jeg reiser kanskje ett par døgn i året. Hotellfrokost Nammenamme...der er det mye godt gitt, og da pleier jeg jo ikke spise kjøttpålegg at all, men varmretter og sånn. Hadde jeg skulle spise kjøttpålegg og salamien lå å duva borti ville jeg kvia meg skikkelig. Tror jeg skulle fått det ned, men det ville nok vært med bismak.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 21:06   #44
Kira71
Medlem

Medlem siden: Jun 2010
Kira71 er på en erverdig vei

Nemlig rå fisk...

Nei, ting som er røykt er ikke rått. Røykbehandlingen setter i gang en kjemisk reaksjon som gjør at den får en egen smak og holder seg lenge. Det er en gammel konserveringsmetode for fisk som har vært brukt i uminnelige tider.

Kira71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 21:10   #45
Kira71
Medlem

Medlem siden: Jun 2010
Kira71 er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg er ikke noe glad i fisk, jeg heller - lukt og konsistens byr meg som regel imot. Det har ingenting med at jeg "vet" det er fisk å gjøre, sushi feks går greit, for der er lukt-elementet omtrent helt eliminert, og konsistensen er også annerledes enn med kokt eller stekt fisk.

Det er jo ganske interessant da, for mange som liker fisk vil ikke spise sushi fordi det HØRES ekkelt ut med rå fisk. Men sannheten er jo at den faktisk er luktfri (hvis sushi lukter fisk, skal den ikke spises) og smaker mindre fisk enn kokt og stekt fisk. Hmmm fikk lyst på sushi...

Kira71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 21:33   #46
Debz
Medlem

Debz sin avatar

Hvor: Kristiansand
Debz er på en erverdig vei

Det kan jo prøves så lenge fiskesmaken ikke er tilstedet.

HTML kode:
Synes du selve smaken er ille? Eller er det opplevelsen fisk som er problemet?

Ja takk begge deler. Det har nok en sammenheng med at jeg i 30 år har sagt til meg selv at det smaker jævlig, og opplevelsen blir deretter.

HTML kode:
Helt ærlig så synes jeg sånn oppførsel fra voksne er noe stort tull

Tja kanskje, men skulle sikkert kommet på noe du ikke ville spist heller. Hva med smalahove (som jeg forøvrig elsker), haggis ?

Jeg spiser fiskeboller, det definerer jeg ikke som fisk, det er 99% mel og resten fisk. Fiskepudding? Hvis jeg absolutt må. Fiskekaker....la det gå for denne gang. Fisk? Må jeg?

Må også si at når jeg sitter rundt grillen og ser hvor mye andre koser seg med fisk, skulle jeg gjerne ønske det var meg, men litt av poenget er vel at man skal kose seg med maten? På den andre siden så finnes det jo masse godt kjøtt....

Ta 2 omega 3 tablettene hver morgen som jeg gjøre...

Debz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 21:50   #47
tjeldberg
Medlem

tjeldberg sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
tjeldberg er på en erverdig vei

Enig!
Naaammm sushi!!!!

Til han som ikke liker smake på fisk, prøv det i wok, jeg laga det i wok med mye forskjellige grønnsker bl.a. spinat, brokkolitopper og isbergsalat + bacon. Hadde i tillegg soyasaus (tilsvarede kikoman tror jeg, kjøpt på innvandrerbutikk og kan ikkje uttale navnet), bare en liten mengde, klar over carbo hær men ei teskje er lite carbo men gir mye smak. Hadde også en liten dæsj fløte på. Var veldig gått, smakte lite fisk!

Selv er jeg også fra kysten, vokst opp med fisk 4-5 dager i uka, å elsker det! Takk for alle fiskerne i familien, hadde aldri hatt råd å spise så mye fisk som jeg gjør om det skulle kjøpes og betale dagens kilopris!!

Gammel 05-08-10, 21:51   #48
torgn
Medlem

torgn sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Debz, her.

Ta 2 omega 3 tablettene hver morgen som jeg gjøre...

Det kommer jeg nok til å gjøre. Men må si at jeg ble inspirert av denne tråden til å utforske min "fiskealergi" og er fristet til prøve meg frem med litt forskjellig.....kanskje..

Gammel 05-08-10, 22:09   #49
torgn
Medlem

torgn sin avatar

Opprinnelig lagt inn av tjeldberg, her.

Enig!
hadde aldri hatt råd å spise så mye fisk som jeg gjør om det skulle kjøpes og betale dagens kilopris!!

Enda en grunn til ikke å spise fisk?

Gammel 05-08-10, 22:20   #50
Festina lente
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 55
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Kira71, her.

Nei, ting som er røykt er ikke rått. Røykbehandlingen setter i gang en kjemisk reaksjon som gjør at den får en egen smak og holder seg lenge. Det er en gammel konserveringsmetode for fisk som har vært brukt i uminnelige tider.

I tillegg så er den konservert med sukker og salt før røykingen, så den er ikke rå - helt sant!

Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg er ikke lenger kronisk syk raskall Livets lyse side 19 18-05-10 07:28
Kronisk utmattelse og lavkarbo ... erfaringer? LenaBeatrice Fysisk og mental helse 15 20-10-09 15:34
Noen kronisk syke her? trollmamma Lavkarbo generelt 16 04-08-09 22:31
Kronisk fysing og smaksorgasme? Skautrollet Fysisk og mental helse 7 12-06-09 13:22
Lavkarbo og kronisk utmattelsessyndrom arnev Fysisk og mental helse 3 11-12-08 10:45

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:16.