Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Funlight saft?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 03-01-11, 21:53   #1
cafe latte
Nytt Medlem

Medlem siden: Jan 2011
cafe latte er på en erverdig vei

Funlight saft?

Kan man drikke dette. Jeg er utrolig glad i funlight appelsin. Og hvis det går så er det jo kjempe lett å få i seg nok vann. Vet at det ikke er karbohydrater i det, men er det kunstig søtning som forandrer seg til karbohydrater?

cafe latte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 22:13   #2
senorita
Seniormedlem

senorita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 40
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Funlight saft?

beste er å droppe kunstig søtning, for det kan gi sug etter søtt men.. Det går an å drikke Det har ikke stoppet meg. Jeg har gått ned 20 kg snart på 3 mnd, og jeg har drukket det. Men om det er sunt, er jo en annen sak. Aspartam og sånt er vel ikke så bra.. Men det har ikke stoppa vektnedgangen min i alle fall!

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 23:17   #3
cafe latte
Nytt Medlem

Medlem siden: Jan 2011
cafe latte er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

beste er å droppe kunstig søtning, for det kan gi sug etter søtt men.. Det går an å drikke Det har ikke stoppet meg. Jeg har gått ned 20 kg snart på 3 mnd, og jeg har drukket det. Men om det er sunt, er jo en annen sak. Aspartam og sånt er vel ikke så bra.. Men det har ikke stoppa vektnedgangen min i alle fall!

Det høres bra ut! Takk for svar

cafe latte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 23:43   #4
Anitave
Medlem

Medlem siden: Jun 2004
Alder: 48
Anitave er ny på veien

Funlight er eneste måten jeg får i meg nok vann i hvertfall.
Dagen min starter med en halv liter funlight jordbærsmak.
Får dosen min av frukt "smaken" den veien.
Er veldig glad i frukt så det er jo ett savn.

Det er veldig inviduelt hvordan man reagerer på søtningstoff.
Jeg blir ikke mer sugen på søtt av det, men det holder meg på matten og unna annet søtt som er fy fy.
Pepsi Maxen er jeg overhodet ikke villig til å kvitte meg med, den holder meg unna alt mulig annet skvip av godterier.
Den fyller dosen min med søtt i hverdagen.
Søtningstoff har heller ikke hindret meg i å gå ned.

Må bare prøve seg frem og se hvordan en reagerer.

Anitave er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg bare lukter litt rundt først... Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 23:53   #5
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Om man tåler det eller ikke er så individuelt. Man kan drikke det i utgangspunktet.

Personlig rører jeg ikke fun light, for det er BARE kjemiske stoffer.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 17:51   #6
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Anitave, her.

Jeg blir ikke mer sugen på søtt av det, .

Opprinnelig lagt inn av Anitave, her.

Den fyller dosen min med søtt i hverdagen.

Hvis du har behov for doser med søtt i hverdagen har du vel søtsug?

Gammel 05-01-11, 18:19   #7
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Personlig rører jeg ikke fun light, for det er BARE kjemiske stoffer.

Samme her. Det er faktisk ikke lov til å merke flasken med "saft" for innholdet har aldri vært i nærheten av et bær eller en frukt...

Har lest flere plasser at dersom man tømmer en flaske uutblandet fun light i en maurtue så dør alle maurene. Og dette drikker folk!?

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 18:21   #8
senorita
Seniormedlem

senorita sin avatar

senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Samme her. Det er faktisk ikke lov til å merke flasken med "saft" for innholdet har aldri vært i nærheten av et bær eller en frukt...

Har lest flere plasser at dersom man tømmer en flaske uutblandet fun light i en maurtue så dør alle maurene. Og dette drikker folk!?

de dauer vel om det er vann og? Drukner??

er vel ikke bedre pepsi max som "alle" drikker heller. aspartam i alt :P

Gammel 05-01-11, 18:24   #9
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

de dauer vel om det er vann og? Drukner??

er vel ikke bedre pepsi max som "alle" drikker heller. aspartam i alt :P

Nei, det er nok kjemikaliene i fun light som tar knekken på maurene, de drukner jo ikke selv om det er et realt regnskyll.

Jeg drikker ikke brus heller, holder meg langt unna aspartam. Går i vann og te her.

TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 18:25   #10
senorita
Seniormedlem

senorita sin avatar

går mest i vann her, te klarer ikke jeg smaken av, samme hvor sunt det er

Gammel 05-01-11, 18:27   #11
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Jeg drikker mye av disse teene:

Smaker av frukt og bær, og inneholder ikke koffein. Og smaker ikke bittert som endel vanlig te kan gjøre.

Gammel 05-01-11, 18:32   #12
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Smaker av frukt og bær, og inneholder ikke koffein. Og smaker ikke bittert som endel vanlig te kan gjøre.

Den med eple og kanel smaker som flytende eplekake!
Men hvor kjøper du dem hen? Har bare fått dem på jobben, jeg, aldri sett dem i noen butikk!

Gammel 05-01-11, 18:33   #13
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Helsekost, eller så har de de store pakkene på smart club og staples.

Gammel 05-01-11, 18:36   #14
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

De er gode! Særlig appelsinteen, men den er det nesten håpløst å finne her uten i de større eskene med mange smaker i. Bringebærteen smaker for mye varm saft for min del, men jeg skal sannelig stikke innom helsekosten i neste uke når lønna kommer...

Allikevel - jeg kommer alltid tilbake til den vanlige lysegule Earl Grey'en og også ofte til Eple, kanel og rosin, husker ikke produsent, men den selges overalt.

Gammel 05-01-11, 20:57   #15
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Helsekost, eller så har de de store pakkene på smart club og staples.

Takk!

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Saft Tusenfryd Spørsmål om matvarer og oppskrifter 7 03-06-10 10:28
Funlight? Chess79 Lavkarbo generelt 13 01-12-09 21:05
Saft ... cilemora Ketolysekuren 8 01-09-07 20:10
Kan "funlight gele" hindre vekttap? nita58 Ketolysekuren 11 01-10-06 14:01
Rå-saft av bær guro Annen mat 0 29-08-05 11:49

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:51.