Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 09-09-11, 19:05   #9976
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Hvor mye eddik skal man ha i det vannet da? og hvor mye vann? tenker tre, fire plagg? en bukse og noen t-skjorter...

Ca 4dl eddikk pr 10l vann, la tøyet ligge en god time, kjør det på skylling i maskina m/tøymykner etterpå (fjerner edikklukta)

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 09-09-11, 19:37   #9977
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Her nede er det veldig hardt vatn, så eg har alltid eddik i maskina saman med tøymjuknar, for å halde betre på fargane + halde røra reine. På 10 år har vi ikkje hatt eit einaste problem med kalk i røra eller maskina. *bank i bordet* Eddik er gull!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 09-09-11, 20:45   #9978
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Ca 4dl eddikk pr 10l vann, la tøyet ligge en god time, kjør det på skylling i maskina m/tøymykner etterpå (fjerner edikklukta)

Mateddik eller eddikessens? Siden det er snakk om så mye som 4dl, så regner jeg med at det er mateddik...

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 09-09-11, 20:46   #9979
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Fryserdelen på kjøleskapet mitt (side-by-side med isbitmaskin) har et filter. Det står egentlig at man skal bytte det hver sjette måned. Men hvor søren kjøper man slikt? Jeg har aldri sett det. Googler og finner ikke noe da heller...

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 09-09-11, 20:56   #9980
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Fryserdelen på kjøleskapet mitt (side-by-side med isbitmaskin) har et filter. Det står egentlig at man skal bytte det hver sjette måned. Men hvor søren kjøper man slikt? Jeg har aldri sett det. Googler og finner ikke noe da heller...

Spørre hos forhandleren?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 09-09-11, 21:16   #9981
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Spørre hos forhandleren?

Ja, jeg har tenkt på det. Eventuelt spørre LG. Men det rare er at jeg ikke kan finne noe om det noe steder. Google-genet mitt fungerer ikke helt i dag, tror jeg. Det står heller ikke noe på LG sine sider om det som jeg kan finne. Rart.

EDIT: Nå tror jeg at jeg fant noe her. Men fortsatt forunderlig lite informasjon...

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 09-09-11, 23:13   #9982
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av halkatlala, her.

jeg lurer litt på mandelmel. ser det er mange oppskrifter med mandelmel. nå har jeg også kjøpt meg en pose med dette, men det er jo så mye karbo i det at jeg kan vel ikke bruke det til noe? eller er det sånn at noen av de karbene i mandelmel kan trekkes fra?
før jeg leste bak på posen i går prøvde jeg å lage microbølge mandelbrød det var kjempegodt og tok meg 3 min å lage,

ingen som vet?

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 09-09-11, 23:29   #9983
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av halkatlala, her.

ingen som vet?

8g kh pr 100 g er vel ikke mye karbo? Bruker jo ikke så veldig mye mel i det jeg bruker mandelmel til uansett

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 09-09-11, 23:35   #9984
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

men jeg fant oppskrift på 2 min brød i micron. 1 dl mandelmel,1 egg,25g smør, 1 liten dæsj salt og en ts fiberhusk. og hvis man da spiser et par sånne om dagen så blir det da en del karber ? jeg har ikke vekt som virker for tiden og vet ikke hvor mye en dl mandelmel veier, kanskje det ikke er så ille likevel? brødet er i hvertfall sabla godt og jeg har ikke falt ut av ketose, så da fortsetter jeg å spise sånn i ny og ne

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 10-09-11, 18:09   #9985
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av halkatlala, her.

men jeg fant oppskrift på 2 min brød i micron. 1 dl mandelmel,1 egg,25g smør, 1 liten dæsj salt og en ts fiberhusk. og hvis man da spiser et par sånne om dagen så blir det da en del karber ? jeg har ikke vekt som virker for tiden og vet ikke hvor mye en dl mandelmel veier, kanskje det ikke er så ille likevel? brødet er i hvertfall sabla godt og jeg har ikke falt ut av ketose, så da fortsetter jeg å spise sånn i ny og ne

Mandler (eller andre nøtter) er så sunt at det bør innlemmes i ethvert kosthold, er min mening. Mandler er en av de type nøtter med lavest karbohydratinnhold. Verst er cashewnøtter. Jeg vet ikke hvor mange gram 1 dl mandelmel er, men du kan jo bare unngå andre karbohydratkilder unntatt grønnsaker den dagen du spiser en sånn f.eks., tenker jeg. Selv har jeg begynt å spise 30 g nøtter istedenfor kjøtt i ett måltid daglig, sammen med avokado og en stor salat. Både fordi det er sunt og fordi det lett blir for mye proteiner i kostholdet mitt.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 10-09-11, 21:32   #9986
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det bare meg, eller oppgir de nye, grønne forpakningene til Nøttefabrikken skyhøye kh-nivåer i nøttene i forhold til de gamle?

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 10-09-11, 21:37   #9987
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Mateddik eller eddikessens? Siden det er snakk om så mye som 4dl, så regner jeg med at det er mateddik...

Ja, mateddikk

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 10-09-11, 23:41   #9988
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan noen forklare meg forskjellen mellom straffelse og avstraffelse?

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 10-09-11, 23:49   #9989
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Kan noen forklare meg forskjellen mellom straffelse og avstraffelse?

Jeg tror at avstraffelse er det egentlige ordet. "Straffelse" er muntlig.

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 10-09-11, 23:52   #9990
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er straffelse et ord?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 10-09-11, 23:52   #9991
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Så det heter avstraffelse, kalles straffelse, men vi sier jo straff. Merkelig at det skal være så mange ord for det samme.
Mannen trodde at avstraffelse var et ord for når man gjerne går mer fysisk til verks. Slik som pryl, fysisk avstraffelse, mens bare straffelse betydde mer som når man går i fengsel. Nesten psykisk straff.. Verbalt gikk innenfor avstraffelse mente han også..

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 10-09-11, 23:54   #9992
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Er straffelse et ord?

vel, jeg tror ikke det.. Jeg tror også at det er et 'slang' eller forkortelse, men jeg ser rundt omkring både i aviser og på nett av begge ordene brukes, så jeg lurte på om der var noen forskjell i det hele tatt..

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 11-09-11, 07:53   #9993
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg tror aldri jeg har sett "straffelse" i bruk - kun avstraffelse og straff. Bokmålsordboka gir heller ikke noen treff for "straffelse", så det ordet tenker jeg bare betyr forvirret språkbruk.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 11-09-11, 10:44   #9994
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Dere har nok helt rett Synes det var litt merkelig ja, og det satt ikke helt rett i munnen på meg

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 11-09-11, 11:01   #9995
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 46
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Å nei...etter 3 uker har jeg nå blitt så kvalm. Ser fettete gryter å brekker meg, får heller ikke i meg så mye mat. Hva kan dette være?

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 11-09-11, 11:03   #9996
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Å nei...etter 3 uker har jeg nå blitt så kvalm. Ser fettete gryter å brekker meg, får heller ikke i meg så mye mat. Hva kan dette være?

Det er av typen helt normalt

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 11-09-11, 11:05   #9997
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Å nei...etter 3 uker har jeg nå blitt så kvalm. Ser fettete gryter å brekker meg, får heller ikke i meg så mye mat. Hva kan dette være?

En helt vanlig, normal reaksjon!
Jeg trodde jeg var blitt syk eller noe, men det gikk faktisk over ganske fort! Spis lavkarbo, men kutt ned på fettet, prøv gjerne oppskrifter du ikke har laget før etc.
Det går over!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 11-09-11, 11:05   #9998
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 46
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Det er av typen helt normalt

Ah... men hva gjør man så? Lar det gå over av seg selv?

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 11-09-11, 11:06   #9999
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 46
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

En helt vanlig, normal reaksjon!
Jeg trodde jeg var blitt syk eller noe, men det gikk faktisk over ganske fort! Spis lavkarbo, men kutt ned på fettet, prøv gjerne oppskrifter du ikke har laget før etc.
Det går over!

Takk

Kan nemlig ikke huske det var slik sist jeg la om, men så tror jeg at jeg har spist litt mer fett denne gangen.

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 11-09-11, 11:12   #10000
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Spis lavkarbo, men kutt ned på fettet, prøv gjerne oppskrifter du ikke har laget før etc.

Og bruk masse krydder!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 3 (0 medlemmer 3 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no