Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Frokost og kvelds til kresen gane..

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-01-05, 22:10   #1
Mamsen
Juniormedlem
 
Mamsen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Hvor: Fredikstad
Alder: 43
Innlegg: 38
Mamsen er på en erverdig vei

Frokost og kvelds til kresen gane..

Leser at mange velger grøt og yoghurt til måltidene.
Jeg har litt problemer med konsistensen på grøt osv. og lurer på om noen har noen forslag til gode alternativer? Er veldig glad i salat og egg, men har tight skjema og små barn, så det må være noe som er litt raskt..

Hilsen Mamsen

__________________
Mamsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav GI Svar med sitat
Gammel 01-01-05, 23:06   #2
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

du kan alltids koke flere egg i slengen når du først koker, så har du liggende et par i kjøleskapet også kan du spise litt ost og kjøttpålegg til?

godt nytt år!!!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-01-05, 03:56   #3
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Og grønnsaker

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 02-01-05, 09:22   #4
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

jepp

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-01-05, 20:02   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

På Lindberg kan du jo ha et par rug sprø til frokost. De er jo kjempegode. Med masse proteinrikt pålegg.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-01-05, 20:08   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Hvis du liker mandler/valnøtter kan du lage Nutty Cheese Muffins. Masse mat og protein i seg sjøl de.......

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=525

eller appelsin rømme muffins:

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=1814

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-02-05, 09:55   #7
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Nille

Hvis du liker mandler/valnøtter kan du lage Nutty Cheese Muffins. Masse mat og protein i seg sjøl de.......

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=525

eller appelsin rømme muffins:

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=1814

Jepp, de nøttemuffene har jeg nå i frysern, tar ut en om gangen tiner og spiser med feks philadelifiaost og røyk ørret eller Brie eller egg/tomat...

Youplait med litt nøtter i er også kjapt. For ikke å snakke om smoothies! Se egen tråd! Nam!

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 10-03-05, 21:10   #8
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Tunfisksalat! ! hardkokt egg, så mye tunfisk du vil ha (i vann), litt rømme og litt majones, sitron. Mixes sammen, namme på lindbergbrød og rugsprø

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Melk Kristian Generell ernæringsdebatt 39 06-06-05 04:52
Hva gir dere små barn til frokost, lunsj og kvelds? Zoë Barns kosthold 6 22-04-04 09:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no