Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Drep meg, herre konge, men ikke med graut

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 04-07-10, 10:05   #1
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Drep meg, herre konge, men ikke med graut

Litt politikk og kosthold på morrakvisten:

Gaza får sjokolade, men ikke sement:

De siste to ukene har lempingen av blokaden ført til at butikkhyllene er fylt med sjokolade, cornflakes, kaker, kjeks, sjampo og barberblader.

http://www.abcnyheter.no/nyheter/okonomi/100703/gaza-far-sjokolade-men-ikke-sement

Dette høres jo faktisk nesten ondskapsfullt ut....

(Nå ønsker jeg ikke å starte en tråd om midtøsten-konflikten, det er det nok av andre steder på nettet)

Edit.Hvorfor ble ikke linken min en "link", tro???

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Svar

Emneord
gaza

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Graut og pannekaker Øyværing Lavkarbo generelt 4 12-03-10 14:14
Ikke vært i ketose på 2 dager og har ikke spist over 15 gram karber Stellamor Ketolysekuren 8 30-03-09 16:36
Teller ikke TE som en del av den daglige vannmegden? Hvorfor ikke? SkinnyToBe Ketolysekuren 24 23-09-07 21:53
[Mail-Virus] Ikke åpne vedlegg du ikke har bedt om! HP Informasjon 3 10-06-05 10:11

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:14.