Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Bytte veiedag

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-09-10, 08:54   #1
abs
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 20
abs er på en erverdig vei

Bytte veiedag

Har egentlig mandag som veiedag, men som den nysjerrige frøkna jeg er så må jeg veie meg nesten hver dag, men det er liksom mandagene som teller. Det jeg har lagt merke til er at vekta varierer veldig mye i løpet av uka, og at mandag kanskje er et dårlig valg. Noen andre som har dager i uka de ofte veier mindre enn andre?

abs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 08:56   #2
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: Bytte veiedag

Fredag er den beste dagen, da har jeg vært motivert og "flink" en hel uke.
Mandag er en dårlig dag, jeg tenker det skyldes jeg er i mindre aktivitet i helgene og spiser nok litt mer salte ting, som jeg innbiller meg at holder på vann og vekten øker.

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 09:14   #3
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: Bytte veiedag

Fredager her også....funker mye bedre enn mandager

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 10:02   #4
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Bytte veiedag

Fredag her og! For meg er det motivasjon også, helgene er "vanskelige" for meg, men om vekta er snill (ja, faktisk om den er slem også) motiverer det til og virkelig satse hardt i helga!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 12:00   #5
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Bytte veiedag

Vekta varierer gjennom uka, ofte lavest søndag eller mandag.
Men sånn i bunn og grunn spiller det ingen trille hvilken dag man setter som veiedag, man ser jo om vekta går nedover i løpet av en lang periode eller ikke. Om du veier minst på en onsdag og du liker å ta det laveste tallet, så velger du onsdag.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 17:00   #6
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Bytte veiedag

mandag er en dårlig da for meg også - sikkert pga av at jeg drikker mindre vann i helgene torsdag/fredag pleier å være fine veiedager

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 17:54   #7
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Bytte veiedag

Torsdag syns jeg er den beste dagen, for hvis man har vært bedt bort eller av andre grunner fått i seg noe som trekker vann () i helga, så rekker det for det meste å forlate kroppen innen det. Dessuten er det motiverende foran en helg å se nedgangn.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Veiedag mandag Tariana Atkins kosthold 1 12-01-09 09:27
Veiedag igjen... Elephanta Ketolysekuren 1 15-12-08 21:50
Ny uke over og ny veiedag Livsglede Ketolysekuren 14 15-04-08 21:29
Veiedag ..... Nille Livets lyse side 7 13-09-05 12:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no