Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Karber?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 23-10-10, 23:35   #1
Kari Marita
Seniormedlem

Kari Marita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Karber?

Kan en spise 20 karber.på ketolysekuren di første ukene isteden for 15? Så lurer jeg på hvorfor en ikke skal trene hardt under ketolysekuren? Er ny her så spørr litt

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 23:44   #2
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Karber?

For de fleste spiller det ingen rolle om de spiser 15 eller 20 karber, men Ketolysebiblen (Slank med ketolyse) sier 15, så da så!

Du bør ikke trene hardt de første ukene fordi kroppen trenger opp til 6 uker på å optimalisere bruken av ketoner som brennstoff! Du vil møte veggen ganske fort!
Er skrevet side opp og ned her om akkurat det! Søk på innlegg av BitTorres. Han har skrevet masse om ketolyse og trening!

Gammel 23-10-10, 23:52   #3
Kari Marita
Seniormedlem

Kari Marita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Karber?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

For de fleste spiller det ingen rolle om de spiser 15 eller 20 karber, men Ketolysebiblen (Slank med ketolyse) sier 15, så da så!

Du bør ikke trene hardt de første ukene fordi kroppen trenger opp til 6 uker på å optimalisere bruken av ketoner som brennstoff! Du vil møte veggen ganske fort!
Er skrevet side opp og ned her om akkurat det! Søk på innlegg av BitTorres. Han har skrevet masse om ketolyse og trening!

ok,da ble jeg klokere

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Må man opp i 15-20 karber? IAIA Ketolysekuren 5 28-01-09 20:40
Under 20 karber? mariiahy Induksjonen 1 06-05-08 21:05
Karber i egg? Adriane Lavkarbo generelt 3 30-03-08 22:56
Karber ratatouile Ketolysekuren 1 14-02-08 19:26
15 karber nettie Ketolysekuren 1 02-09-07 15:59

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:51.