Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Fallgruver

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 13-09-11, 19:34   #1
Luggetuppen
Medlem

Medlem siden: Sep 2011
Luggetuppen har en fantastisk aura rundt segLuggetuppen har en fantastisk aura rundt seg

Fallgruver

Jeg er helt nybegynner på dette. Jeg har lest og lest til øyet er stort og vått, og prøver meg samtidig fram med oppskrifter. Men enkelte detaljer har jeg kommet over ved en ren tilfeldighet, f.eks. at sukkerfrie pastiller inneholder mye karber I mitt nybegynnerhode så er det enkelt å tenke at sukkerfritt = karbofritt.

Kanskje dere litt erfarne kan hjelpe meg med en liste over typiske fallgruver?

Luggetuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 20 gr karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 19:36   #2
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Fallgruver

Da trenger vi å vite hva som er din filosofi? Nåvekt, høyde, målvekt, perspektiv etc. Ellers så kan du lese her.

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 19:37   #3
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen