Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Hva er den beste lavkarbokaka du vet om?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 20-11-12, 09:28   #1
maeve
Medlem

Medlem siden: Oct 2008
maeve er ny på veien

Hva er den beste lavkarbokaka du vet om?

Har greid meg uten kake til nå, men nå er det snart bursdag i hus så har lyst å lage et lavkarboalternativ

maeve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 09:57   #2
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hva er den beste lavkarbokaka du vet om?

Ostekake, bytt ut sukkergele med sukkerfri(evt lag selv med gelantin og sukkerfri saft).

Suksessterte er alltid suksess, bytt ut sukker med søtstoff. Jeg synes den blir best med tagatesse, men tagatesse gir meg skikkelig luft i magen. Man får velge det søtstoffet som passer en best.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 10:10   #3
Ziltoidia
Seniormedlem

Ziltoidia sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 35
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Tittelen sier vel egentlig sitt: Den beste sjokoladekaken jeg vet om

Også må jeg bare nikke ivrig til Imses forslag.

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 11:13   #4
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Proteinfabrikkens krydderkake! Snadder!

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 19:07   #5
brdmnd
Medlem

Medlem siden: Jul 2008
brdmnd er ny på veien

Denne ble himmelsk. Bær, egg, ost, krem og mandler - den er jo på grensen til sunn, uansett hvilken kostholdsfilosofi du har.

brdmnd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 19:40   #6
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Moccakake http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=50406

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva er de beste karbohydratkildene? hessel Lavkarbo generelt 21 12-11-11 10:28
Din beste fiskeoppskrift! helsefreak Spørsmål om matvarer og oppskrifter 49 28-08-11 11:03
Beste EU-argument til nå Huldr Livets lyse side 6 12-03-08 22:33
Hva er din beste motivasjon? Fjonken Generell diskusjon 18 26-09-06 22:33

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:35.