Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-05, 16:09   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hvor skal jeg begynne?

Har du mye å gå ned ?
Er du blodtype O passer det iallefall godt med både Atkins og Ketolysekuren. Sistnevnte passer best for dem som har minst 10-15 kilo å ta av. Syns du disse blir for drastiske kan du sjekke opp Lindberg.

Info om Atkins: HER i forumet. Boka "Dr. Atkins New Diet Revolution" eller "Dr. Atkins Nye Slankerevolusjon". www.atkins.com (velg Norge i "land").

Info om Ketolysekuren: HER på forumet. Boka "Slank med Ketolkysekuren" og www.ketolyse.no (boka kan kjøpes der). (ketolyse og Atkins fase 1 er så og si identiske).

Her er litt mer:
Dr Atkins:

Og om Lindberg finner du mest info på www.drlindbergs.com og her:
Dr Lindbergs:

Blodtype dietten type O finner du masse om HER på forumet + litt under ressursene her:

Blodtypedietten, spis riktig for din blodtype

Men uansett så anbefaler jeg å lese bøkene nøye før du begynner. Da finner du lettere ut hva som passer best for akkurat deg.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat