View Full Version : Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Sider : 1 [2] 3 4 5 6 7 8

Gracella
29-01-11, 10:13
Noen som gidder si noe om hvilke øvelser det er snakk om?
Du kan jo prøve å google "Jillian Michaels" eller "Jillian Michaels 30 day shred" så får du opp videosnutter og annen info :)

Gracella
29-01-11, 10:20
Jeg har 1,5 og 3 (?) kg vekter. Veksler litt mellom de.
Jeg har en venn som holder på med styrketrening og han pusher meg veldig på det at jeg holder på med "frøkentrening" med vekter - jeg har nemlig aldri pushet meg selv noe :o. Fant ut for leeeenge siden at 5 kg var meeeer en nok på f.eks bicepscurls. Og seff kommer det ikke noe resultat av å aldri presse seg litt, ha litt vondt og skikkelig brøle på den siste økta (Vel, det siste gjør jeg bare ikke :eek:) Men det skal være slik at det er bare så vidt at du klarer siste løftet.
Så derfor prøver jeg med litt tyngre vekter på dette opplegget også.
Jillian & co bruker vel mellom 1 og 2 kilosvekter på dette??

LanoGakkGakk
29-01-11, 11:03
Det med pushing er veldig enkelt med personlig trener f.eks.... Ikke alltid like enkelt på egenhånd. Men selv om jeg synes treningen er knallhard opplever jeg jo allikevel at jeg kan putte på litt mer vekter her og der. Synes godt Jillian kunne nevnt litt mer om det som du sier Gracella, for det er helt sant.

Go girls! When the going gets tough, the tough get going.:visemuskl:boxing::heia:

Deanna
29-01-11, 11:06
Takk for svar. Det virker som veldig bra hjemmetrening, altså. Dere er flinke. :D

Taran
29-01-11, 11:23
Jeg har trent med 0,5 kg vekt nå i begynnelsen, men nå er jeg ikke sår i arma lenger så i dag øker jeg til 1,5 kg vekter. :D I tillegg har jeg forskjellige håndledd og ankelvekter jeg kan putte på etterhvert.
Tenkte ikke over dette med vekter før jeg leste her inne, men helt klart må det være såpass med vekter at man er sår i arma. Om det skal stå i stil hvor støl jeg er i leggene må jeg legge på litt godt. Var jo litt gele i arma etter de to første dagene. :rolleyes:
Jeg har heller ikke vært flink til å pushe meg selv, men det har jeg gjort på 30 days sålangt, og kommer til å fortsette. Kommer liksom til et punkt der man kjenner nå orker jeg ikke mer, og så pusher jeg resten så jeg klarer å gjennomføre og er veldig stolt av meg selv etterpå.;) Og jeg tenker på dere treningskompisene her inne og da kjenner jeg staheten boble til overflata og jeg skal klare det!!...
Stå på jenter.:D

Gerd
29-01-11, 11:58
Dag 14 unnagjort :heia:

Ingen 5 sekunders pause i dag :D

Taran
29-01-11, 14:03

Så flott....snart halvveis! :D
Gleder meg til jeg kommer så langt. :)

Gracella
29-01-11, 16:43
Dag 25 unnagjort. Synes jeg er flink, men følger Anita på hoppingen og "vandrende armhevinger".

Gracella
29-01-11, 16:44

Se der ja!! Det er veldig bra :) :visemuskl

Bøtt
29-01-11, 16:51
:heia:

Dag 9 ferdig for i dag:)Skal nå bli greit å få inn litt forandring ,blir litt kjedelig med det samme hver dag.Snart level 2...

TrillTrall
29-01-11, 18:33
Har tittet litt på dette på youtube og det så ut til at hun hadde mange fine øvelser jeg kan tenke meg å legge til det vanlige "treningsprogrammet" mitt. Noen som vet om dvd'en er å få via noen norske nettsider? Småskeptisk til å handle fra utlandet...

Edit: Glem det, jeg fant den og har nå bestilt. :)

Fofa
30-01-11, 04:40
Så bra at dere fortsatt henger med!!! skikkelig motivasjon:)
Jeg er offisielt halvveis nå!! Hadde min 15.økt i dag:D Er veldig fornøyd med å ha klart å holde meg til dette opplegget!!

I dag tok jeg helt av etter Jillian, og endte opp med å trene spinning i 160 minutter:D Så, jeg sykla faktisk 47 kilometer!!:) Om ikke kiloene nå begynner å løsne, så vet ikke jeg..hahaha.

Da tar jeg kveld!! :eek:

Gerd
30-01-11, 13:26
Dag 15 unnagjort :heia:

Tungt i dag.... Tung kropp ....Har mensen og blør en del, så jeg ble litt svimmel av å opp og ned fra gulvet. Men det gikk :ja:

Det låste seg litt mellom skulderbladene.... sikkert fordi jeg anspente meg pga. svimmelheten :ja:

Gerd
30-01-11, 13:28
I dag tok jeg helt av etter Jillian, og endte opp med å trene spinning i 160 minutter:D Så, jeg sykla faktisk 47 kilometer!!:) Om ikke kiloene nå begynner å løsne, så vet ikke jeg..hahaha.

Wow :eek: Skjønner ikke at du orker jeg :nei:

Med all den treningen, så må du regne med at musklene samler vann :ja:
De får jo ikke pause til å reparere seg når vi driver på hver dag. :)

Jeg selv har gjemt bort vekta, den skal ikke frem igjen før etter shredden er ferdig :D

Bonus
30-01-11, 14:21
Jeg fikk endelig starta i dag, men kutta ut kneøvelsene.. Har kneskade etter fotballen som gjør at de svikter i blant.. Men jeg gjør armøvelsene de gjør når de bøyerknærne..

Men var på skitur i går :D

Gracella
30-01-11, 17:00
De får jo ikke pause til å reparere seg når vi driver på hver dag. :)

Uten å ha noen linker å vise til, så mener jeg bestemt at de har funnet ut at det er nok med 24 timer mellom treningsøktene, musklene klarer å "ta seg inn igjen" på den tiden.
Og det er ikke akkurat hard styrketrening vi gjør, selv om det er hardt nok!!

Fofa: WOW!!!
Husk å passe på å ikke belaste nakken din når du spinner så lenge som du gjør :)

Glemte helt å skrive at dag 26 var unnagjort, puh!!

Fofa
30-01-11, 18:39
Uten å ha noen linker å vise til, så mener jeg bestemt at de har funnet ut at det er nok med 24 timer mellom treningsøktene, musklene klarer å "ta seg inn igjen" på den tiden.
Og det er ikke akkurat hard styrketrening vi gjør, selv om det er hardt nok!!

Fofa: WOW!!!
Husk å passe på å ikke belaste nakken din når du spinner så lenge som du gjør :)

Glemte helt å skrive at dag 26 var unnagjort, puh!!

Ja, jeg kjente for noen dager siden at jeg fikk litt ondt i nakken..så etter det har jeg tenkt mer over det når jeg trener. Legger inn noen 30 sekunders nakkeruller underveis. Så nå kjenner jeg ikke noe ubehag! :)

Når det gjelder så mye trening, så tenker jeg at denne kroppen ikke har vondt av å trene... Jeg vet at muskler osv bør slappe av innimellom. Men, jeg har ca 24 timer mellom hver økt. Pluss at jeg jo selvfølgelig ikke trener sååå mye hver eneste dag. Noen dager trener jeg kun Jillian. Så det er ikke så stor belastning hver dag. MEN, om det er sånn at musklene holder på vann pga mye trening(har ikke satt meg inn i det..)så kan jo det være en forklaring på hvorfor jeg ikke går ned i vekt.

Wonder woman
30-01-11, 19:41
Dag 12 ferdig:D Herregud så tungt.

Det er nytt for meg at kroppen/musklene holder på vann pga trening.

Gerd
30-01-11, 19:50
Det er bl.a treningsinstruktører som har sagt det om vann og muskler til meg :ja:

Fofa
30-01-11, 19:53

Det er nytt for meg at kroppen/musklene holder på vann pga trening.

For meg og! Men det skulle ikke forundre meg;)

Taran
30-01-11, 20:28

Er så enig....var skikkelig tungt for meg i dag også, var nesten så jeg vurderte å skippe, men har ikke samvittighet til det. :o Så jag fikk gubben til å skrive timelistene sine mens jeg hoppa og spratt foran tv'en, og jeg klarte jammen å gjennomføre gitt. Dag 6/30 er unnagjort. :D
Godt jeg har forumet, da må man gå på med krum hals, får meg ikke til å sluntra unna. :)

LanoGakkGakk
30-01-11, 21:18
Jeg har ikke fått til å følge programmet. Har ikke fått gå på do de siste fire dagene, og har bare blitt mer og mer kvalm og følt jeg har vært på nippet til å spy. I dag var jeg helt skutt, slapp som en slappfisk... armer og bein blytunge, og andpusten av å gå noen få trappetrinn. Skjønner selv at jeg må få orden på magen før jeg går i gang med å trene på denne måten. Men jeg skal satse på å få gått masse tur og følge alle råd jeg kan finne om å få magen igang, også kommer jeg sterkere tilbake.

Dere er supre hele gjengen, så jeg heier på dere :heia: :heia: :heia:

Gerd
31-01-11, 14:12
Nå er jeg STOLT over meg selv :D

Tross for blæh-hakkelyståtreneidag-dag så vrengte jeg av meg klærne, hoppa inn i treningstøyet og gjennomføte dag 16. MED glans og stahet ;)
*tjohoi*

For jeg tenkte litt på denne ( imens jeg tappet vannet fra vaskemaskina, demonterte det som skulle og drog den frem på gulvet, vasket der den hadde stått. Og så ryddet garasjegangen ;)):

"En indianer satt å snakket med sitt barnebarn.
Han sa: "I alle mennesker bor det to ulver som sloss.
Den ene er ond. Det er sinne, frykt, misunnelse, sjalusi, grådighet, arruganse, selvmedlidenhet, løgn og egoisme.
Den andre er god. Det er glede, fred, kjærlighet, håp, ro, ydmykhet, vellvilje, empati, sannhet og tillit."
"Hvem vinner spurte?" barnebarnet.

"Den du mater gutten min!" Svarte bestefaren..

Jeg tror jeg mata den rette ulven i dag..... ;)

Bøtt
31-01-11, 14:13
:heia:Flinke!!!

Dag 10 unnagjort her ,så i morgen venter level 2 meg.Hipp hipp hurra:o:D

Fofa
31-01-11, 14:40
Hei jenter!! Godt jobba!!!
Jeg rakk ikke skrive her i går, men jeg gjennomførte altså dag 16 i går:)
Det er veldig godt å tenke på at jeg har klart å komme så langt..men samtidig så er jeg bare halvveis..haha, føles som jeg har holdt på forever:p

knh
31-01-11, 15:20
Hei :)
Jeg gjennomførte første dag av level 1 i går når jeg kom hjem fra treningssenteret (40 minutter løping på mølla, og ca 30 min styrke med vekter). Likte opplegget veldig godt, så tar det jo kun ca 20 minutter :)

Gjennomførte dag 2 i dag tidlig :)

Er det noen som har tatt to økter på en dag?:) Vurderer å ta en økt til i kveld :D

Veit ikke om jeg har mulighet til å få gjennomført det hver dag, for er avhengig av å være aleine i leiligheten, siden det er så lite og trangt her:P Men kjæresten er borte fram til torsdag, så skal kjøre på frem til da.. Så får jeg prøve å få tatt noen økter hvis jeg er hjemme fra skolen før han seinere :) evt noen ganger på morgenen hvis jeg drar på skolen litt seinere:P

Synes alle her er veldig flinke :D Stå på!!! :heia:

LIBBA
31-01-11, 18:00
Nå har også jeg bestilt Jillian Michaels 30 day shred:)
Håper ikke alle er ferdig før jeg får kommet i gang :D
Høres ut som dette er tøft.
Gleder og gruer meg :rolleyes:

Taran
31-01-11, 18:17
Så flinke vi er alle sammen! :heia:Kjenner igjen den blæhdag følelsen ja Gerd, sånn dag hadde jeg i går, men man blir så glad når man da alikevel gjennomfører treninga. :D
Gjennomførte dag 7 i dag og det gikk ganske greit. :)
Var en tur hos legen i dag og skal jobbe 40 % denne og neste uke og så begynner jeg for fullt igjen. Krysser fingre for at det går greit.;)
Bare 3 dager igjen før jeg skal opp til level 2...er litt spent på det.:spent:

Gerd
31-01-11, 18:38
Jeg har ikke fått til å følge programmet. Har ikke fått gå på do de siste fire dagene, og har bare blitt mer og mer kvalm og følt jeg har vært på nippet til å spy. I dag var jeg helt skutt, slapp som en slappfisk... armer og bein blytunge, og andpusten av å gå noen få trappetrinn. Skjønner selv at jeg må få orden på magen før jeg går i gang med å trene på denne måten. Men jeg skal satse på å få gått masse tur og følge alle råd jeg kan finne om å få magen igang, også kommer jeg sterkere tilbake.

Dere er supre hele gjengen, så jeg heier på dere :heia: :heia: :heia:

Håper det ordner seg :klem:

Fofa
31-01-11, 19:23
Herreguuuuuud det var tungt i dag!! Jeg trodde seriøst jeg skulle svime av. Wow... Jaja, ingen lek denne treningen altså! Men, da var dag 17unnagjort:)

Gracella
31-01-11, 19:47
Har vært på Zumba og nå er det Jill som roper fra TV'en. Må vel gå og se hva hun vil ;)

Edit: Sånn, da var dag 27 unnagjort - og med stadig mer Natalie-øvelser.....(bortsett fra de frenetiske hoppene på slutten... Datteren min kom og hoppet med meg på slutten - det var som hun hadde en trampoline under seg :-D)

Wonder woman
31-01-11, 22:13
Har gjennomført dag 13! Like tungt idag. Håper det blir bedre.

knh
31-01-11, 22:24
Har hatt dagens 2. økt med Jillian i dag :D Heeerlig!!!
Så 3 økter totalt på 2. dager:)
Dette vil jeg absolutt fortsette med, selvom jeg egentlig bare skulle teste det ut i går ;)
Trudde aldri jeg kom til å like sånn DVD-trening, men det er så greit når man ikke alltid kommer seg til treningssenteret ;)

Bøtt
01-02-11, 08:53
Flinke alle sammen:heia:

Da har jeg trent dag 1 på level 2:)Det var ikke så tungt så jeg trodde:D

Gracella
01-02-11, 11:16
Dag 28!
Hadde bare max 3 kgs vekter tilgjengelige i dag, så da fikk jeg faktisk til Natalieversjonene av den siste øvelsen med vekter. 5 kgs ble visst for tungt der. Og man må ikke være svett i hendene...:rolleyes:
Da er det bare "rockstar-jumps" som jeg ikke klarer, og det får jeg nok ikke til før torsdagen. Min lille datter mente at hun klarte de så bra fordi hun er så flink til å hoppe tau! :)
Så jeg plukker opp positiviteten og tenker at jeg er flink til mange av de andre øvelsene :) - og jeg er litt imponert over meg selv at jeg har klart å gjøre dette hver dag og bare har to dager igjen.
Det er så lett å si at "i dag tar jeg en liten pause, det passer så dårlig, har ikke tid, osv" men dette tok jo bare 20 min + dusj... Slitsomt, ja, men absolutt overkommelig :cool:

knh
01-02-11, 11:19
Godt jobba Gracella :D
28 dager er kjempe bra!! Hva skal du gjøre når du har gjennomført 30 dager? Fortsette med samme programmet??

Gjennomførte min 4. økt (men dag 3) før frokost i dag :)
Deilig start på dagen!

Gracella
01-02-11, 12:35
Godt jobba Gracella :D
28 dager er kjempe bra!! Hva skal du gjøre når du har gjennomført 30 dager? Fortsette med samme programmet??

Gjennomførte min 4. økt (men dag 3) før frokost i dag :)
Deilig start på dagen!
Takker!
Når jeg er ferdig, skal jeg hvile på mine laubær en dag eller to, deretter tror jeg at jeg skal sette sammen en 20 min miks av dette som jeg kan gjøre 1-2 ggr i uka.
Jeg holder på med zumba og litt styrketrening til vanlig og så har jeg lyst til å prøve på litt mavedans og pilates. Så jeg skal fortsette med å være aktiv i alle fall!

Jeg hadde også min økt før frokost, spiste litt cocosa og noen pekanøtter først. Sitter med frokosten min nå, faktisk... Men nå er det så seint at jeg må nok kalle det for lunchen min ;)
(Lagde meg avokado/lime-smoothie, mmmmmm!!!)

Victory
01-02-11, 14:59
Hei alle Shreddere!! :)

Jeg er skikkelig i gang også nå, er gøy syns jeg!! I går tok jeg kanskje litt mange økter, men får stå på så lenge jeg syns det er gøy. ;) Effektivt har jeg troa på at det er vertfall, har vært helt drøyt støl i leggene, og også ryggen. Nesten litt godt og være støl i ryggen...
Må man ta alle dagene på fase 1 eller kan man hoppe over på toeren om man orker tidligere? Usikker på om det er en slags "prosess" som må følges helt for og få beste resultat? Tror jeg kommer til og ta alle ti dagene av alle uansett egentlig, liker følelsen av og fullføre noe skikkelig!
Stå på alle! :D

Har forresten holdt på seks dager....

Taran
01-02-11, 17:54
Er så fornøyd med vel gjennomført dag 8.:D
Flink du er Gracella...heier deg i mål. :heia:
Gleder meg til å få gjennomført 30 dager og så stikke en tur på vekta og så måle seg....blir spennende.:spent:

Taran
01-02-11, 17:57

Jeg er skikkelig i gang også nå, er gøy syns jeg!! I går tok jeg kanskje litt mange økter, men får stå på så lenge jeg syns det er gøy. ;) Effektivt har jeg troa på at det er vertfall, har vært helt drøyt støl i leggene, og også ryggen. Nesten litt godt og være støl i ryggen...

Hei Victory....jeg var skikkelig gåen i leggene de tre-fire første dagene....gubben holdt på å le seg skakk når jeg skulle "sprade" over gulvet...men nå på dag 8 kjenner jeg meg bare deilig sliten og litt sånn småstøl.:D

Gerd
01-02-11, 18:34

Dag 17 gjennomført og jeg er megasliten!!

Jeg gjør nok repetisjonene mer og mer nøyaktig og hardere for hver dag....
Men føler likevel jeg er i dårlig form :p

Huet og kroppen jobber ikke sammen om dagen :cool:

Wonder woman
01-02-11, 20:39
Synes dere er superflinke jeg som trener:)

Dag 14 gjennomført :heia:imorgen er jeg halvveis gitt:D Verker i hele kroppen av dette. synes det er steintungt og sliter meg gjennom hver økt.

I morgen skal jeg foresten måle meg. Håper det er noen cm mindre her og der.

LIBBA
01-02-11, 23:06
Må si jeg er imponert over dere alle sammen:)
Har noe å leve opp til når min dvd dumper ned i postkassa :rolleyes: :cool:
Kjenner jeg begynner å få litt prestasjonsangst :_plystre::):)

knh
01-02-11, 23:26
Da var dagens 2. økt gjennomført:) 5. økt totalt, dag 3. Liker det bedre og bedre :) Nå har jeg endelig kjøpt et ordentlig sett med vekter også. Så kjenner det "verker" litt mer i armene ;)

https://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=91d9344fd3&view=att&th=12de30088fd4da40&attid=0.1&disp=thd&realattid=1359576898885166089-1&zw

Fofa
02-02-11, 00:37
Det har kun blitt shredding på meg denne uka. Har vært så sliten pga mye jobb at jeg rett og slett bare har sovet i stedet for å trene spinning i tillegg. Men, jeg må nok engang si meg enig med Gerd; det er fortsatt like tungt, selv etter 18.treninga..men det er nok fordi jeg tar mer i, og går dypere inn i øvelsene etterhvert. Ingen tvil om at dette er bra trening :)

Begynner å grue meg til level 3 nå..husker at det var dødstungt...det og ;)
Bra jobba alle sammen!
:D Dere er en strålende motivasjon for meg!!!

LanoGakkGakk
02-02-11, 07:25

Må man ta alle dagene på fase 1 eller kan man hoppe over på toeren om man orker tidligere? Usikker på om det er en slags "prosess" som må følges helt for og få beste resultat? Tror jeg kommer til og ta alle ti dagene av alle uansett egentlig, liker følelsen av og fullføre noe skikkelig!
Stå på alle! :D

Hvis du synes level 1 blir for lett tar du bare tyngre vekter. Noen kombinerer også level 1 og level 2 og trener begge to etterhverandre.

Wonder woman
02-02-11, 07:46
Jeg har målt meg idag. 18 cm mindre her og der, det meste fra magen:D - 6 cm under brystene og -8 cm på det smaleste rundt livet. - 2 cm på hofte, lår og armer.

Nå fikk jeg god motivasjon til å fortsette shreddingen.

Victory
02-02-11, 08:37
Hei Victory....jeg var skikkelig gåen i leggene de tre-fire første dagene....gubben holdt på å le seg skakk når jeg skulle "sprade" over gulvet...men nå på dag 8 kjenner jeg meg bare deilig sliten og litt sånn småstøl.:D

Godt og høre! :D Begynner og hjelpe her også... hehe...

Hvis du synes level 1 blir for lett tar du bare tyngre vekter. Noen kombinerer også level 1 og level 2 og trener begge to etterhverandre.

Ja, jeg har kombinert litt jeg også. Tror faktisk jeg ar litt for tuge vekter til noen av øvelsene, særlig den siste med ben og armer hvor man lener seg til sidene!

Fikk meg en økt i går kveld etter jeg kom fra spinning, men i dag orket jeg heller ikke stå opp og ta det på morgenen, så da har jeg vel bare noe og glede meg til, til jeg kommer hjem! ;)

Gerd
02-02-11, 15:16
Da 18 gjennomført :heia:

Det var hardt, svetten rant som en sil, og musklene skreik! :p

knh
02-02-11, 15:18
6. økt med Jillian ble gjennomført før frokost i dag :) (dag 4). Det blir nok en økt i kveld også :) Liker dette treningsprogrammet :D

Elanessë
02-02-11, 19:02
I dag klarte jeg å gjøre unna dag 3. På tide kanskje http://209.85.62.26/15320/72/emo/rodme.gif er jo rent flaut å ikke få til mye mer, for jeg leser jo daaaglig om folk som shredder. Men etter at jeg ble litt syk og hadde gjort unna de to første omgangene, så var tydeligvis terskelen enorm for å fortsette. Nesten verre enn før første gang, for nå visste jeg hva som ventet :/ For å være ærlig syns jeg dette er fryktelig kjedelig i tillegg til tungt. Men innerst inne vet jeg jo at for å få resultater så kan man ikke danse på roser http://209.85.62.26/15320/72/emo/sparke.gif Jeg bare syns det er fryktelig vanskelig å bruke Elanessë-tid (når den eeeeendelig kommer) på noe så kjedelig som dette. Minstemann sover jo i akkurat en halvtime på dagtid så, og er ikke mange av dem (!). Tanken på å trene på kveldstid er ikke-eksisterende her.

Men nå har jeg altså tatt dag 3, og skal prøve å ikke la det gå så lenge før dag 4.
Jeg har jo lyst å komme i bedre form, og jeg har lyst å klare disse _enkle_ øvelsene. For sannheten er at jeg faktisk ikke klarer dèt enda http://209.85.62.26/html/emoticons/rolleyes.gif Jeg prøver så godt jeg kan, men jeg yter nok bare 80-90% av det man skal. Klarer som oftest ikke å kjøre løpet helt ut på alle øvelsene. Må stoppe 4-5 hopp e.l før Jillian og de andre. Litt demotiverende egentlig, for føler meg så fryktelig dårlig da... Og man skulle tro at slike fellestråder her skulle hjelpe på, men det gjør egentlig det motsatte hittil. Leser bare om folk som helst vil ta to økter pr. dag, som går opp til level 2 eller 3 og som rett og slett gjør det de skal. Føler meg bare kjempedårlig i forhold til alle andre. Menmen, må prøve å ikke la det stoppe meg.

hope10
02-02-11, 19:48
Jeg har lest endel om dette å lurer på å kjøpe dvd`en, eller laste den ned, om jeg finner ut jvordan, siden noen skrev at det også går ann, men det jeg lurer på er:
Hvor hardt er dette egentlig, dere som har prøvd det ? Jeg har anstrengelse astma, å sliter endel med at jeg blir svært tungpustet, å flere dagligdagse ting, som å hente posten, er tungt, å krever pause.
er dette noe alle kan klare? om de bare vil sterkt nok?

Taran
02-02-11, 20:22
Da var dag 9 i boks, gikk litt lettere i dag, selv om jeg brukte litt tyngre vekter på noen øvelser. :) Stå på jenter!

Fofa
02-02-11, 22:46
Idag gjennomførte jeg min 19.dag med Jillian. Det er fortsatt sykt tungt iom at man tar i litt mer etterhvert som dagene går. Jeg svetter vanligvis ikke så veldig mye, men under denne økta må jeg tørke svette maaaange ganger.:p

én dag igjen på level 2! Føles deilig å faktisk ha trent hver eneste dag i 19 dager...:D

knh
02-02-11, 22:50
Gjennomførte den 7. økta med Jillian rett før middag :) Dag 4.

Taran
02-02-11, 23:31
Idag gjennomførte jeg min 19.dag med Jillian. Det er fortsatt sykt tungt iom at man tar i litt mer etterhvert som dagene går. Jeg svetter vanligvis ikke så veldig mye, men under denne økta må jeg tørke svette maaaange ganger.:p

én dag igjen på level 2! Føles deilig å faktisk ha trent hver eneste dag i 19 dager...:D

Helt enig, jeg har hatt gangsperr i 9 dager i strekk, men har økt vektene litt etterhvert og føler jeg gjør flere av øvelsene mer riktig. :D Men jeg svetter godt og er helt ildrød i fleisen lenge etter trening og dusjen...hehe.
Flinke jenter vi er!! :)

Wonder woman
03-02-11, 00:33
Elanessë: Litt er bedre enn ingenting! Jeg synes det er steintungt jeg også. Men det må jo være tungt for at man skal få effekt av bare 20 minutter. Heller det enn timevis på treningstudio. Her er det ikke snakk om flere runder hver dag eller hoppe opp på nytt nivå. Jeg kunne egentlig tenkt meg å gå tilbake på nivå 1... Når jeg er ferdig med dagens økt kunne jeg godt tenke meg å sitte helt i fred og ro uten at noen snakker til meg lenge... Jeg har 4 barn (1 på 4 år, 2 på 3 år og en på 8 mnd) og jeg bruker ikke min egentid på å trene. De får pent godta å se på. De hopper litt rundt meg kryper rundt bena mine og oppå meg når jeg gjør øvelsene på gulvet. Jeg synes det er bare gøy og det gjør de også. Og så kan jeg nyte kvelden i fred og ro forran TVn.

Gerd
03-02-11, 16:25
Dag 19 gjennomført :heia:

knh
03-02-11, 17:13
8. økt før frokost :) dag 5

Bøtt
03-02-11, 17:50
12 dag ferdig...ingenting positivt å si enn at det var jæ... tungt!!:D:o

Fofa
03-02-11, 19:07
Nå er jeg offisiellt ferdig med level 2:D:D:D:D:D:D

Skummelt med level 3 i morgen!! Men men, den tid, den "sorg" evt svette..haha

Bøtt
03-02-11, 19:09
Nå er jeg offisiellt ferdig med level 2:D:D:D:D:D:D

Skummelt med level 3 i morgen!! Men men, den tid, den "sorg" evt svette..haha

:heia:Flink du er!!

hope10
03-02-11, 19:14
Er det lov å henge seg på nå? Eller er det fleste her kommet langt?

Fofa
03-02-11, 19:24

det er bare å hive seg på her!!! Lykke til:D

Taran
03-02-11, 19:27
Heisann hope.....vil du være med så heng på! :D Er fin motivasjon å være med gjengen her...:D
Jeg gjennomførte 10 dag, og skal begynne på level 2 i morgen. Er tungt enda synes jeg, men har ikke samvittighet til å sluntre unna.
I dag tok jeg på meg en tunika som jeg ikke har brukt på en stund....og den føltes romslig og jeg merket at jeg faktisk har midje....huhei....!!! :gave::lol: Så deilig å ha litt midje igjen istedenfor "tønnefasong"...feiret med et lekkert måltid med kylling i fløtesaus med karri og ingefær, smørdampede grønnsaker til. :)

Bøtt
03-02-11, 19:36
Heisann hope.....vil du være med så heng på! :D Er fin motivasjon å være med gjengen her...:D
Jeg gjennomførte 10 dag, og skal begynne på level 2 i morgen. Er tungt enda synes jeg, men har ikke samvittighet til å sluntre unna.
I dag tok jeg på meg en tunika som jeg ikke har brukt på en stund....og den føltes romslig og jeg merket at jeg faktisk har midje....huhei....!!! :gave::lol: Så deilig å ha litt midje igjen istedenfor "tønnefasong"...feiret med et lekkert måltid med kylling i fløtesaus med karri og ingefær, smørdampede grønnsaker til. :)

hope10
03-02-11, 19:54
Så flott :D Tusen takk !! men jeg har ikke kjøpt det enda, men har funnet det på youtube, så lurer på om der denne:

http://www.youtube.com/watch?v=6WSPkxYX2Xc

Da kan jeg bare ta de der :) Å begynne imorgen :D ser alt annet enn lett ut, men gleder meg (til resultat) :)

Wonder woman
03-02-11, 19:58
Dag 16 gjennomført med noen modifiseringer. Jeg prøvde meg nemlig på sky dive fra andre etg- ned marmortrappen tidligere i dag. Det var ikke vellykket. Jeg har ett sinnsykt blåmerke på ene skinka og klarer nesten ikke å sitte. Pga smertene klarte jeg ikke å gjennomføre alt, men jeg kom da igjennom. Gir meg ikke nå.

Gracella
03-02-11, 20:09
Dag 29 (JIPPI!!!) unnagjort en dag forsinket. Jeg var syk i går og klarte ikke å tenke på Jill engang!

Øvelsene gikk forbausende bra i dag. Og jeg er veeeeldig glad for at det er en del av de som jeg ALDRI mer skal gjøre etter i morgen!!! :D

Stå på, jenter!!

Er dette forresten noe for gutter også?? Har lyst til å utfordre et par stykker...

Gracella
03-02-11, 20:11
Jeg prøvde meg nemlig på sky dive fra andre etg- ned marmortrappen tidligere i dag. Det var ikke vellykket. .
Glemte du å bruke lassoen din?? ;)

Wonder woman
03-02-11, 20:18
Glemte du å bruke lassoen din?? ;)

Ja jeg gjorde det:p

Wow du er ferdig i morgen du, bare litt misunnelig her altså.

Det er gode øvelser , gutter har nok effekt av disse øvelsene de også.

paxifaxi
03-02-11, 20:24
Hei! Jeg har fulgt denne tråden i et par dager, og ble veldig interessert. Har lastet ned videoen nå, og tenkte å begynne i kveld. Bare middagen har synket litt mer! :) Men alle er kanskje ferdige snart?..

LIBBA
03-02-11, 20:29
Hei! Jeg har fulgt denne tråden i et par dager, og ble veldig interessert. Har lastet ned videoen nå, og tenkte å begynne i kveld. Bare middagen har synket litt mer! :) Men alle er kanskje ferdige snart?..

Neida :) dvd`n har ikke kommet ennå, så jeg
har ikke fått begynt. Venter den når som helst.
Lykke til:D jeg kommer etter:rolleyes:

hope10
03-02-11, 20:30

Hvordan fikk du lastet den ned? link? jeg er ikke så datakyndig av meg :flau:

TrillTrall
03-02-11, 20:32

Neida - jeg håper dvd'n ligger i postkassa når jeg kommer hjem i morra og håper jeg får tatt en eller to runder i løpet av helga i det minste. Å tro at jeg får til en økt hver eneste dag er som å tro på julenissen - eller Jillenissen kanskje? :visemuskl:_plystre:

paxifaxi
03-02-11, 20:36
Hvordan fikk du lastet den ned? link? jeg er ikke så datakyndig av meg :flau:

Bare lastet ned her jeg. :D
http://thepiratebay.org/torrent/5276980/Jillian_Michaels_30_Day_Shred_Workout_-_%5BGuruFuel-RIP%5D

Du må ha torrent-program da. For eksempel µTorrent (utorrent) som er gratis.

Så kult at det er flere som er med!! Nå ble jeg kjempemotivert! Bare håper jeg rekker å trene i kveld før jeg får besøk og sent nok til at maten har sunket nok. Må vel vente 2 timer, er det ikke det man sier?

paxifaxi
03-02-11, 20:40
Neida - jeg håper dvd'n ligger i postkassa når jeg kommer hjem i morra og håper jeg får tatt en eller to runder i løpet av helga i det minste. Å tro at jeg får til en økt hver eneste dag er som å tro på julenissen - eller Jillenissen kanskje? :visemuskl:_plystre:

Akkurat det der er jeg også bekymret for... Tenker også at det må jo være lurt for musklene å restituere seg, sånn at man bygger muskler og ikke bryter de ned? Skjønner ikke helt at det kan være bra å trene hardt hver dag, spesielt når man er utrent. Men har tenkt å fulge programmet om det er det folk anbefaler. Mulig det blir noen dager i mellom hvor jeg må ta en pause da.... :flau:

Bollemor
03-02-11, 21:02
uff.. burde vel ha prøvd igjen jeg også.. Men Sliter mye søvnproblemer i det siste:S
var på dobbeltime på spenst i kveld nå da.. Dans-step og zumba. Helt ferdig.. og håper på en god natt's søvn nå:)

Gerd
03-02-11, 21:06
:heia: alle sammen :D

Husk: Man skal gjøre det man klarer :ja:
Og men merker forskjell på styrken sin etter noen dager :)

TrillTrall
03-02-11, 21:09
Akkurat det der er jeg også bekymret for... Tenker også at det må jo være lurt for musklene å restituere seg, sånn at man bygger muskler og ikke bryter de ned? Skjønner ikke helt at det kan være bra å trene hardt hver dag, spesielt når man er utrent. Men har tenkt å fulge programmet om det er det folk anbefaler. Mulig det blir noen dager i mellom hvor jeg må ta en pause da.... :flau:

Jeg er ikke bekymret for om jeg klarer det hver dag (famous last words...), men jeg har rett og slett ikke tid. :) Men om jeg får til 3-4 økter i uka skal jeg være meget fornøyd.

Fofa
03-02-11, 21:31
Jeg er ikke bekymret for om jeg klarer det hver dag (famous last words...), men jeg har rett og slett ikke tid. :) Men om jeg får til 3-4 økter i uka skal jeg være meget fornøyd.

Jeg har heller ikke tid...egentlig.. men, jeg har tatt/laget meg tid. så det er mulig..jeg er nå ferdig med dag 20 på rad med trening. Det er tross alt bare 20 minutter om dagen..så ihvertfall for meg har jeg til tross for tidsmangel gjort det mulig:D

paxifaxi
03-02-11, 22:01
Dag 1 ferdig!! :heia:

Overrasket over hvor anpusten jeg ble til tider, og noen av øvelse var virkelig tunge. Har litt gele-tendenser i beina. Desverre har jeg ikke manualer, så det ble to glassflasker som ikke veier 1 kg en gang... Hadde ingen halvliterflasker. Må nesten få kjøpt meg noen manualer, for da vil jeg sikkert kjenne det enda mer i armene!

Tunrida
03-02-11, 23:04
Nå skal jeg laste ned, så nå skal det "Jilles" :p
Litt usikker på om jeg får startet. Har roller derby trening i morgen etter jobb, fram til klokken 23. Da er beina mine helt ødelagt :rolleyes:
Men starter så fort som mulig, tid finner man alltid uansett. :)

Tunrida
03-02-11, 23:05
Når jeg får startet, ikke om... :o

Wonder woman
03-02-11, 23:18
Så gøy at vi blir flere:)

Kanskje
04-02-11, 02:08
har kikket fort gjennom videoen, og ser at jeg blir litt redd for mageøvelsene. Jeg har problemer med korsryggen, og har øvelser jeg trener, som er mer pilates og rolige og forsiktige med små bevegelser. disse skal styrke magemusklene, og ikke være skadelige for ryggen..

er redd for å "ødelegge" noe med voldsomme sittups, og beina ut og opp og ned som vekt.

Noen tips om ting jeg bør være forsiktig med, og hva jeg kan gjøre istedenfor?

hope10
04-02-11, 06:50
Bare lastet ned her jeg. :D
http://thepiratebay.org/torrent/5276980/Jillian_Michaels_30_Day_Shred_Workout_-_%5BGuruFuel-RIP%5D

Du må ha torrent-program da. For eksempel µTorrent (utorrent) som er gratis.

Så kult at det er flere som er med!! Nå ble jeg kjempemotivert! Bare håper jeg rekker å trene i kveld før jeg får besøk og sent nok til at maten har sunket nok. Må vel vente 2 timer, er det ikke det man sier?

Fikke det ikke til da en gang jeg, står feilmld om at jeg mangler kodeker eller noe, har ikke peiling på hvordan jeg gjør sånt :flau:
men er den video`en fra youtube den riktige? for da starter jeg med det ikveld :D

Gleder meg :heia: spent på om jeg med astma`en (OG min elendige kondis) greier dette :heia:

Gerd
04-02-11, 07:28
har kikket fort gjennom videoen, og ser at jeg blir litt redd for mageøvelsene. Jeg har problemer med korsryggen, og har øvelser jeg trener, som er mer pilates og rolige og forsiktige med små bevegelser. disse skal styrke magemusklene, og ikke være skadelige for ryggen..

er redd for å "ødelegge" noe med voldsomme sittups, og beina ut og opp og ned som vekt.

Noen tips om ting jeg bør være forsiktig med, og hva jeg kan gjøre istedenfor?

I starten tok jeg mageøvelsene i stående stilling, pga. ryggen :ja:
Prøv å gjøre tilsvarende som de, men len deg ev. mot en vegg for å støtte ryggen :ja:

paxifaxi
04-02-11, 08:03
Fikke det ikke til da en gang jeg, står feilmld om at jeg mangler kodeker eller noe, har ikke peiling på hvordan jeg gjør sånt :flau:
men er den video`en fra youtube den riktige? for da starter jeg med det ikveld :D

Gleder meg :heia: spent på om jeg med astma`en (OG min elendige kondis) greier dette :heia:

Hvis du fikk feilmelding etter at du har lastet ned anbefaler jeg å laste ned VLC player (hvis du ikke allerede har det): http://www.videolan.org/vlc/
Ellers må jeg si at jeg ikke vet.. Går jo ann å bruke den fra youtube ja. :)

Bøtt
04-02-11, 09:51
13 dag ferdig,men i dag gikk jeg tilbake til level1 men tok noen ekstra øvelser etterpå.
De øvelsene med hode ned når en tar armhevninger er for hard for nakken min ,jeg har en prolaps der så ikke skal manipuleres for mye ,så det ender opp med at jeg får migrene.
Så da tar jeg level 1 ut resten av dagene:)

Gerd
04-02-11, 14:15
Rattattattattatai..... dag 20 ferdig :heia:
Varierte mellom 1 og 2 kilos vekter :D

Reiser bort i helga, så level 3 begynner jeg med på søndag eller mandag :D

Wonder woman
04-02-11, 18:25
Økt nr 17 gjennomført:D

Taran
04-02-11, 19:03
Dag 11 gjennomført...nesten hele :p. Hadde ikke med meg kroppen og sinnet i dag. :( Fikk så dårlige nyheter at jeg mistet litt piffen i dag. Gubben skulle til kontroll og fikk beskjed om at de fant en ny svults i blæra hans, så nå er det ny operasjon om en måned. :mad: Vi hadde så troen på at nå var det bra, etter to blærekreftoperasjoner og mange behandlinger.... men dengang ei...jaja...
Det går jo bra, han har fått beskjed om at han blir frisk, men at det tar tid..:D
Men jeg satser frisk i morgen på shredden, har litt vondt i knærne så må passe litt på, men gjør det jeg kan som knærne skal være med på.
En frydefull fredagskveld til treningskompisene her... :D:D

paxifaxi
04-02-11, 19:03
Dag 2 gjennomført!! Og i dag var det myyyye vondere, og jeg har i tillegg vondt i alle (?) musklene mine. Mon tro hvordan dette vil bli i morgen... :rolleyes:

Kanskje
04-02-11, 19:28
kanskje jeg som har en tendens til å komplisere ting, men altså, når på døgnet trener dere?

Ser for meg at man blir svett og fæl, og må i dusjen og må skifte klær etter en økt. og da passer det gjerne ikke til alle tider .... har hår som ikke tørker på timer, og da nytter det ikke rett før leggetid f.eks.

Så når passer det best inn i programmet ditt?

Gracella
04-02-11, 19:43
Ta-ta-ta-taaa!!
Dag 30 gjennomført med stil!! Hadde tilogmed en 45 min Zumba først
:jegvant::visemuskl:heia::visemuskl:jegvant:

Da skal jeg dusje og prøve en viss bukse som har ligget lengst inne i skapet...

Så skal jeg ha svettefri i helgen og så skal jeg sette sammen en 20-min "hverdagsshred" til å gjøre en to-tre ganger i uka.

Jumping Jacks skal med, det samme skal en del av de plankeøvelsene.
Vel, skal tenke mer på det senere.

HA EN KJEMPEFIN HELG ALLE SAMMEN!!!!
JIPPI - jeg er ferdig!!!! :D

Gracella
04-02-11, 19:47
kanskje jeg som har en tendens til å komplisere ting, men altså, når på døgnet trener dere?

Ser for meg at man blir svett og fæl, og må i dusjen og må skifte klær etter en økt. og da passer det gjerne ikke til alle tider .... har hår som ikke tørker på timer, og da nytter det ikke rett før leggetid f.eks.

Så når passer det best inn i programmet ditt?
Det må jo passe inn i ditt program...
Man blir svett, men det er jo bare å ta en kjapp dusj - trenger ikke vaske håret hvis det passer dårlig der og da. Håret tar jeg gjerne senere. Vanligvis tar jeg øvelsene etter kl 18 en gang, så da er det uansett greit å dusje.

Wonder woman
04-02-11, 20:02
Da skal jeg dusje og prøve en viss bukse som har ligget lengst inne i skapet...

Gratulerer med gjennomført shred!

Jeg lurer på om buksa passet?

Taran
04-02-11, 20:07
Ta-ta-ta-taaa!!
Dag 30 gjennomført med stil!! Hadde tilogmed en 45 min Zumba først
:jegvant::visemuskl:heia::visemuskl:jegvant:

HA EN KJEMPEFIN HELG ALLE SAMMEN!!!!

Grattis Gracella med vel gjennomført.....flott....ha en super helg!:)

LIBBA
04-02-11, 20:48
Gracella !
Gratulerer med vel gjennomført 30 dager shred :)
Rå-flink har du vært :heia:

hope10
04-02-11, 20:58
Så flott :D Tusen takk !! men jeg har ikke kjøpt det enda, men har funnet det på youtube, så lurer på om der denne:

http://www.youtube.com/watch?v=6WSPkxYX2Xc

Da kan jeg bare ta de der :) Å begynne imorgen :D ser alt annet enn lett ut, men gleder meg (til resultat) :)

Da har jeg tatt min første treningsøkt, å kjenner det godt overalt, men trodde den skulle vare lenger enn 7 min eller? det sluttet liksom så brått?

hope10
04-02-11, 21:04
Gracella !
Gratulerer med vel gjennomført 30 dager shred :)
Rå-flink har du vært :heia:

:heia: signerer :heia:

Karissima
04-02-11, 21:11
Da har jeg tatt min første treningsøkt, å kjenner det godt overalt, men trodde den skulle vare lenger enn 7 min eller? det sluttet liksom så brått?
Den skal var i 20 min :)

Get the rest of JM videos here
http://jm-weightloss.tk (http://jm-weightloss.tk/)

Fofa
04-02-11, 21:24

Hele dvd'n skal vare tilsammen ca 1,5 timer. Alle nivåene er jo på samme dvd.

TrillTrall
04-02-11, 21:25

Jeg fikk dvd'n i posten i dag og programmet skal være som følger:

2 min oppvarming

3 min styrke
2 min cardio
1 min abs (?)
Disse tre gjentas 3 ganger = 18 min

2 min uttøyning

Du har vel lastet det ned fra nettet eller var det på youtube? Da har du ikke fått med deg alt. :)

hope10
04-02-11, 21:36
Den skal var i 20 min :)

Get the rest of JM videos here
http://jm-weightloss.tk (http://jm-weightloss.tk/)

Aha...søren også , å jeg som håpet at jeg kunne se de på nett, fikk ikke til å laste de ned, men må kanskje bare kjøpe de heller da :)

LIBBA
04-02-11, 21:49
Aha...søren også , å jeg som håpet at jeg kunne se de på nett, fikk ikke til å laste de ned, men må kanskje bare kjøpe de heller da :)

Fikk heller ikke lastet ned :o så jeg har bestilt fra amazon.com:)
Bestilte på mandag 31/1, så jeg håper den kommer snart:rolleyes:

rosarose
05-02-11, 05:20
Jeg vil også være med!

Hadde min første treningsøkt på level 1 idag morges, svettet som bare det. Har superstive legger allerede etter jumping jacks&hoppetau-øvelsene, men gleder meg til neste økt imorgen:)

Jeg søkte på Torrenz.com etter Jillian Michaels 30 day shred, lastet ned via piratbay med utorrent. Det er veldig lett og gratis å få ned utorrent&VLC(oppspillingsenhet), bare å google det. Filene du laster ned legger seg i 'hentede filer'.

Lykke til alle flinkiser!

rosarose
05-02-11, 05:21
Mente såklart torrentz.com:p

paxifaxi
05-02-11, 08:06
I dag (dag 3) kjenner jeg at jeg har problemer med å starte treningen. Må få det gjort nå, ellers blir det ikke noe, siden jeg skal i bryllup senere på dagen. Men jeg har så vondt i alle muskler, til og med når jeg sitter stille. Men skal prøve å manne meg opp litt til nå, og prøve å få satt i gang før samboer står opp. Tvi tvi!!

hope10
05-02-11, 08:42
Jeg vil også være med!

Hadde min første treningsøkt på level 1 idag morges, svettet som bare det. Har superstive legger allerede etter jumping jacks&hoppetau-øvelsene, men gleder meg til neste økt imorgen:)

Jeg søkte på Torrenz.com etter Jillian Michaels 30 day shred, lastet ned via piratbay med utorrent. Det er veldig lett og gratis å få ned utorrent&VLC(oppspillingsenhet), bare å google det. Filene du laster ned legger seg i 'hentede filer'.

Lykke til alle flinkiser!

Å, jeg får det ikke til...:(...Jeg er helt lost på datagreier, skal spørre min bror når han kommer om en liten stund, han har god peiling på data...
Jeg vil også få det til..
Men jeg kmjenenr det godt bare de 7,5min jeg fikk igår :D Tipper det skal merkes når jeg går opp på min da ja :D

paxifaxi
05-02-11, 10:07
I did it!!! :heia:

Men fy søren det gjorde vondt underveis, og det gjør vondere nå. Håper dag 3 er den værste, ellers kommer jeg til å slite. Bruker bare 1 kilos vekter, og merker at det er mer enn nok foreløpig. Jeg er så dårlig form...... :rolleyes:

TrillTrall
05-02-11, 10:13
Fikk heller ikke lastet ned :o så jeg har bestilt fra amazon.com:)
Bestilte på mandag 31/1, så jeg håper den kommer snart:rolleyes:

Jeg bestilte min her:
http://www.boostep.no/shopping_cart.php
Kostet 80,22 Nkr og ikke betalte jeg porto heller. Var i postkassen på mindre enn en uke. :)

LIBBA
05-02-11, 10:41
I did it!!! :heia:

Men fy søren det gjorde vondt underveis, og det gjør vondere nå. Håper dag 3 er den værste, ellers kommer jeg til å slite. Bruker bare 1 kilos vekter, og merker at det er mer enn nok foreløpig. Jeg er så dårlig form...... :rolleyes: Synes du er flink jeg :heia:

hope10
05-02-11, 10:42
Broren min ordnet det, jeg er klar :D men de ler litt av meg her idag, siden jeg var såååå *stolt* igår da jeg greide treningen forholdsvis "lett", å tenkte at dette klarer jeg bra, men så har jeg jo ikke tatt halve treningen engang, var jo bare 7,5 min , hehe..

Å så kjenner jeg det SÅ godt i alle muskler idag :p men gleder meg til å forsøke ikveld etter jobb :)

LIBBA
05-02-11, 10:55
Jeg bestilte min her:
Kostet 80,22 Nkr og ikke betalte jeg porto heller. Var i postkassen på mindre enn en uke. :)

Takk for link:)
Kan være kjekk å ha til en annen gang ;)

Taran
05-02-11, 10:56
Broren min ordnet det, jeg er klar :D men de ler litt av meg her idag, siden jeg var såååå *stolt* igår da jeg greide treningen forholdsvis "lett", å tenkte at dette klarer jeg bra, men så har jeg jo ikke tatt halve treningen engang, var jo bare 7,5 min , hehe..

Å så kjenner jeg det SÅ godt i alle muskler idag :p men gleder meg til å forsøke ikveld etter jobb :)

Jeg var sår i musklene nesten hver dag, og nå har jeg begynt på level 2 og det er ikke noe mildere i alle fall. Stå på!:D

Gracella
05-02-11, 11:48
Gratulerer med gjennomført shred!

Jeg lurer på om buksa passet?
Alle buksene i skapet passet så bra at jeg mistenker meg selv for at jeg kan ha kastet den buksa jeg tenkte på, hehe :o

Mannen min synes at baken min er blitt mindre og det var visst ikke bare positivt -all den tid at Natalies sprettrumpe ikke lå gjemt et sted der inne.
Så nå blir det nok litt mer mageøvelser og en del rumpeøvelser.
Det har i alle fall vært veldig inspirerende siden man ser resultater såpass kjapt :)

rosarose
05-02-11, 13:04
[quote=hope10;1021202]Broren min ordnet det, jeg er klar :D men de ler litt av meg her idag, siden jeg var såååå *stolt* igår da jeg greide treningen forholdsvis "lett", å tenkte at dette klarer jeg bra, men så har jeg jo ikke tatt halve treningen engang, var jo bare 7,5 min , hehe..

Haha du kan baare "glede" deg, den dama(JM) er ramm! Med denne stølheten- etter mindre enn 24 timer- så våger jeg å påstå at dette kommer til å funke bra!
Og man blir så motivert av alle her inne! Du er flink Gracella:)

knh
05-02-11, 13:07
Ingen treingsøkt med Jillian i går :(
Men gjennomførte level 1 og level 2 etterhverandre nå... puuuuh, så slitsomt!!! svetter som bare det!!!
Så totalt 10 økter.

Gratulerer Gracella!! :D

TrillTrall
05-02-11, 14:18
Nå har jeg tittet gjennom level 1 og det ser skikkelig morsomt og hardt ut! Gleder meg til guttungen kommer hjem, da får jeg litt mer fri fra mammadalten og kan ta en økt i fred. :)

Men jeg kommer til å slite litt med de mageøvelsene ser jeg...

Taran
05-02-11, 14:21
Dag 12 vel gjennomført....svetten siler i alle fall og i dag klarte jeg full pakke på Anita nivå. :boxing:
Grattis Gracella...morsomt når buksene passer. :heia: Gleder meg til mine 30 dager er over, da blir det prøving av bukser her også.
Ha en strålende lørdagskveld folkens :syklubb:

LIBBA
05-02-11, 14:37
Dvd'n kom i dag..... :):):) endelig.
Har nå gjennomført dag 1 og det var TUNGT :o er ikke imponert over formen min nei :mad:
Vektene mine er for tunge (2kg), så jeg klarte ikke bruke dem hele tiden.
Må få skaffet meg noen lettere..... Da er jeg i hvert fall kommet i gang :D og ønsker dere alle og meg selv fortsatt lykke til:heia:

Gracella
05-02-11, 14:59
Har nå gjennomført dag 1 og det var TUNGT :o er ikke imponert over formen min nei :mad:
Må få skaffet meg noen lettere..... Da er jeg i hvert fall kommet i gang :D og ønsker dere alle og meg selv fortsatt lykke til:heia:
Prøv å fortsette med vektene dine og se om hvor langt du klarer. Neste dag kan det være at du klarer litt flere repetisjoner, og det er da du oppnår framgang! :)

Gracella
05-02-11, 15:01
Takk for alle gratulasjoner :) dere er hjertelig velkomne etter, hehe ;).
Jeg synes vi er kjempeflinke alle sammen og heier på dere :heia:

LIBBA
05-02-11, 15:12
Prøv å fortsette med vektene dine og se om hvor langt du klarer. Neste dag kan det være at du klarer litt flere repetisjoner, og det er da du oppnår framgang! :)

Ok! Er nok noe i det :D Da skal jeg prøve dem en stund til.:)
Vitsen er jo at man skal bli sterkere, så da blir det vel lettere etter hvert.
Har også vekter på 3 kg men dem får ligge en stund :rolleyes::rolleyes::)

Bøtt
05-02-11, 15:48
Dag 14 unnagjort:)

Taran
05-02-11, 16:15
Må få skaffet meg noen lettere..... Da er jeg i hvert fall kommet i gang og ønsker dere alle og meg selv fortsatt lykke til:heia:
Hei Libba, om du har to halvliters flasker og fyll de med vann så har du flotte lette vekter. :D
Jeg fikk også den "aha" opplevelsen etter første treningsøkt...hehe...skikkelig dårlig form var jeg i....men dette opplegget virker i alle fall. :) Stå på!

KimPossible
05-02-11, 17:14
Hei
Jeg begynte på shredden i dag, så jeg slenger meg med her inne jeg også :D
Var tungt, men dette er skikkelig bra trening, kjenner jeg! Er skjelven i bena enda, selv om det er en time siden jeg ble ferdig med økten... :rolleyes:
Må skaffe meg manualer - har noen gamle 0,5 - 2 kg liggende hjemme hos mamma tror jeg, får vel ta spørre om hun kan lete fram dem til jeg skal på besøk neste gang.
Startvekt dag 1 av shredden: ca 78 kg.
Så får vi se da, hva resultatet blir. :D

Kanskje
05-02-11, 17:58
Skulle liksom begynne i dag da, men dagen har forsvunnet helt ! Men har iallefall gått tur med hundene da :-)

Gracella
05-02-11, 18:13
Skulle liksom begynne i dag da, men dagen har forsvunnet helt ! Men har iallefall gått tur med hundene da :-)
Det er da maaaange timer igjen av dagen, hehe

(Pusher, pusher...;))

TrillTrall
05-02-11, 18:47
Å fyttikatta...

Det var moro! Men hardt... Måtte gi meg to ganger, men ellers klarte jeg å henge bra med synes jeg og mageøvelsene gikk helt greit, merkelig nok.

Håper jeg ikke får naboen under på nakken nå da...

LIBBA
05-02-11, 19:09
Hei Libba, om du har to halvliters flasker og fyll de med vann så har du flotte lette vekter. :D
Jeg fikk også den "aha" opplevelsen etter første treningsøkt...hehe...skikkelig dårlig form var jeg i....men dette opplegget virker i alle fall. :) Stå på!

Takk for det:):)
Du har jo vært veldig flink da.....nivå 2 alt ;)

knh
05-02-11, 20:30
Tok en runde til med level 1 før middag :)
Totalt 11 økter.

Fofa
05-02-11, 20:39
Ahh...jeg har tatt en pause i treningen nå...trente ikke i går, og kommer heller ikke til å trene i dag:o
Jeg har trent 20 dager i strekk nå, så jeg tenker at en 2 dagers pause må jeg "få lov" til...jeg starter på level 3 i morgen, jeg lover!!!:D

Wonder woman
05-02-11, 21:15
Dag 18 fullført:stolt: Nærmer meg level 3 og gruer meg litt...

LIBBA
05-02-11, 21:31
Dag 18 fullført:stolt: Nærmer meg level 3 og gruer meg litt...

Du har all grunn til å være stolt:heia:
Jeg hadde dag 1 i dag, og syntes det var tungt:o

LanoGakkGakk
05-02-11, 21:35
Jeg hopper ut av denne tråden. Har vært så elendig form den siste tiden, at jeg har ikke engang trengt å tenke på trening før jeg har blitt sliten. Har bestemt meg for å lytte til kroppen (som om jeg har noe valg), og da får jeg bare dårlig samvittighet av å følge med alle dere flinkingene. Men stå på, folkens!!

....kunne ønske det var meg.

Tunrida
05-02-11, 22:44
Jeg hopper ut av denne tråden. Har vært så elendig form den siste tiden, at jeg har ikke engang trengt å tenke på trening før jeg har blitt sliten. Har bestemt meg for å lytte til kroppen (som om jeg har noe valg), og da får jeg bare dårlig samvittighet av å følge med alle dere flinkingene. Men stå på, folkens!!

....kunne ønske det var meg.

Trenger da ikke å melde deg ut forde? Start når kroppen sier det er greit å trene litt da vel? :)

Jeg har vært dårlig de siste månedene, men heldigvis kan jeg trene i mitt eget tempo. 20 minutter bør jeg kunne holde ut!

LanoGakkGakk
05-02-11, 22:48
Trenger da ikke å melde deg ut forde? Start når kroppen sier det er greit å trene litt da vel? :)

Jeg har vært dårlig de siste månedene, men heldigvis kan jeg trene i mitt eget tempo. 20 minutter bør jeg kunne holde ut!

Jeg har visst ikke meldt meg ut heller....

For meg er det altså nok å bøye med ned for å knyte skoene. Eller gå noen trappetrinn. Jeg begynte så bra, men så forsvant ALL energi, og siden har kroppen vært som bly, og det å gå i trappen har vært like anstrengende som et maratonløp.

Tunrida
05-02-11, 22:52
Jeg har visst ikke meldt meg ut heller....

For meg er det altså nok å bøye med ned for å knyte skoene. Eller gå noen trappetrinn. Jeg begynte så bra, men så forsvant ALL energi, og siden har kroppen vært som bly, og det å gå i trappen har vært like anstrengende som et maratonløp.

Da begynner du i det små, når du føler kroppen orker og takler det. :) Energien kommer nok tilbake skal du se. Trenger ikke å være hard trening, for å kalle det trening. Start med korte gåturer, og øk lengden etterhvert, så tar du det derfra.

LanoGakkGakk
05-02-11, 23:03
Da begynner du i det små, når du føler kroppen orker og takler det. :) Energien kommer nok tilbake skal du se. Trenger ikke å være hard trening, for å kalle det trening. Start med korte gåturer, og øk lengden etterhvert, så tar du det derfra.

Akkurat nå trener jeg intenst på å slite sofaen :) :D

Fofa
05-02-11, 23:06

Jeg og! Og jeg er faktisk overraskende bra til det!! :D

Tunrida
05-02-11, 23:15

Jeg og! Og jeg er faktisk overraskende bra til det!! :D

Da er vi tre :D Trener tommelen godt også, for det er ingenting på idiotkassa.. :rolleyes:

LanoGakkGakk
05-02-11, 23:24
Tror jeg leder på den aktiviteten der. Holder på med 30 dagers sofasliting, og er sikkert snart halvveis.

LIBBA
06-02-11, 12:07
Da var økt 2 utført. :visemuskl
Holder ikke helt til mål på all hoppingen :o.... er fryktelig tungt,
men styrke-biten går bedre :)

hope10
06-02-11, 12:14
Trekker meg ut av tråden, og ketolysekuren jeg tror jeg....:( lei av å surre rundt samme kiloet i 1 mnd i strekk nå....

beklager,men LYKKE TIL, til dere andre :heia:

Señora
06-02-11, 12:43
Jeg har bestilt dvden fra www.play.com og venter i spenning. Hopping blir ikke aktuelt, men lignende kan jeg gjøre, og styrkebiten er nok genial for meg tror jeg.

Gracella
06-02-11, 13:00
Da har jeg lagt ut "før og etter"-bilde av meg her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?p=1022017#post1022017

Det er ett år mellom bildene, for jeg tok ikke noe rett før jeg startet på J.M.
Jeg ser i alle fall litt forskjell, hehe :), så jeg mener at J.M. har virket.

Jeg har jo holdt på med andre ting også, men uten at jeg merket det på kroppen.
Styrketreningen min ser jeg ikke på armene når jeg er avslappet, men godt når jeg spenner musklene

Bøtt
06-02-11, 13:07
Wow så bra du ser ut:heia:
Ser forskjell på bildene ja ,mye strammere på bilde nr.2 men jeg synes du var fin på nr 1 og da.Men godt å vite at fordi om vekten står stille så kan enn faktisk se så stor forandring med treningen.
Flott resultat,Gratulerer!!!

Gracella
06-02-11, 13:12
Takker!
Det er artig når det går "rette" veien, ja.
Bare synd at man måtte bli så godt voksen før man oppdaget dette kostholdet - og dette forumet :)

Bøtt
06-02-11, 13:13
Takker!
Det er artig når det går "rette" veien, ja.
Bare synd at man måtte bli så godt voksen før man oppdaget dette kostholdet - og dette forumet :)

Ja enig der,men bedre sent enn aldri du:D

LIBBA
06-02-11, 13:19
Wow så bra du ser ut:heia:
Ser forskjell på bildene ja ,mye strammere på bilde nr.2 men jeg synes du var fin på nr 1 og da.Men godt å vite at fordi om vekten står stille så kan enn faktisk se så stor forandring med treningen.
Flott resultat,Gratulerer!!!

:D " Signerer den " :D :heia:

rosarose
06-02-11, 13:26
Enig, man så veldig forskjell, Gracella! Motiverende!

Dag 2, level 1, med to treningsøkter:)

KimPossible
06-02-11, 15:23
Dag 2 på level 1 er gjennomført. Følte det gikk lettere i dag, men jeg pokker så stiv i leggene etterpå. Hehe.

Tunrida
06-02-11, 15:29
Da var jeg i gang! Dag 1 unnagjort, 29 igjen :D

FrøkenBianca
06-02-11, 16:25
ALL ære til dere som gjennomfører JM! Eller.. i det hele tatt starter! Jeg lasta den ned i dag og ble sliten bare av å se gjennom! hehe.. men, spørs om man må slenge seg på trenden og dytte litt på grensene her i livet :))

DERE ER flinke :D

Notabella
06-02-11, 17:38
dag 5 :) føles godt ^^

Kiro
06-02-11, 17:43
Har startet på dag 1 i dag jeg også. Håper virkelig jeg klarer å gjennomføre det denne gangen. :)

paxifaxi
06-02-11, 18:02
Ohf.. Vet ikke om jeg orker dag 4 i dag. Har så vondt i hodet. Får se ann formen litt utover dagen, men dagen er jo snart over så... Er kanskje lov å ta en liten hviledag på en søndag? :uskyldig:

Taran
06-02-11, 18:59
Da var dag 13 gjennomført....2 dager til så er jeg halvveis. Angrer litt på at jeg ikke tok før-bilder...:D
Gratulerer Gracella med kjempeflott resultat!:heia:
Stå på jenter! Dette klarer vi!:dulte:

Tunrida
06-02-11, 19:54
Angrer litt på at jeg ikke tok før-bilder...:D:

Der sier du noe, godt jeg starta i dag ;)

Taran
06-02-11, 20:15
Der sier du noe, godt jeg starta i dag ;)

Jepp, ikke så dumt, tror jeg skal få gubben til å ta noen bilder i kveld, :cool: selv om jeg er halvveis på shredden, så kan det jo gi litt utslag, og jeg har begynt å tenke på å starte om igjen på 30 dager når jeg er ferdig, og da øke vektene litt. :D

Gerd
06-02-11, 21:06
Gracella: Gratulerer med både overstått shred, og flotte resultater :heia:

:heia: alle andre også :D

Jeg har tatt de første 20 dager av shredden. Og gir meg der. Level 3 blir for tøff.

Så jeg går tilbake til Zumba, og satser på å "putte inn" noen level 1 og level 2 -shredder hver uke etterhvert.
Jeg merker stor forandring på styrke i armene og jeg merker at magen er blitt bittelitt fastere...

Wonder woman
06-02-11, 23:06
Dag 19 gjennomført:D

Jeg har lurt litt på hva jeg skal gjøre etter dette og jeg har funnet det ut:) Jillian kommer snart med en ny video med 4 level går over 4 uker. Skal testes:jupp:

Fofa
07-02-11, 00:09
Gracella: Gratulerer med både overstått shred, og flotte resultater :heia:

:heia: alle andre også :D

Jeg har tatt de første 20 dager av shredden. Og gir meg der. Level 3 blir for tøff.

Så jeg går tilbake til Zumba, og satser på å "putte inn" noen level 1 og level 2 -shredder hver uke etterhvert.
Jeg merker stor forandring på styrke i armene og jeg merker at magen er blitt bittelitt fastere...

Er det nå jeg skal sparke deg hardt bak?? Du husker sparke-avtalen vår, ja!!??
Du kan jo ikke gi opp level 3 etter bare én dag!! *sparke sparke sparke*

Jeg har hatt pause fra trening nå i 3 dager, men starter opp med level 3 i morgen!! Da gjør vel du og det!!??:D

Gerd
07-02-11, 07:16
Er det nå jeg skal sparke deg hardt bak?? Du husker sparke-avtalen vår, ja!!??
Du kan jo ikke gi opp level 3 etter bare én dag!! *sparke sparke sparke*

Jeg har hatt pause fra trening nå i 3 dager, men starter opp med level 3 i morgen!! Da gjør vel du og det!!??:D

Har ikke nakke til allt ho driver med :nei:

Så jeg kommer til å vente :ja: Og heller bruke level 1 og 2 noe fremover :)

Gracella
07-02-11, 08:28
Har ikke nakke til allt ho driver med :nei:

Så jeg kommer til å vente :ja: Og heller bruke level 1 og 2 noe fremover :)
Det med nakken lurer jeg også litt på. Hun sier at "nakken ikke er med her, hvis man ser opp i taket, så belastes ikke nakken" osv. På andre mageøvelser skal man se på (nederste del av) magen sin (F.eks Pilates).
Hva er best for nakken, egentlig??

Ellers er det bare å stå på, Gerd ;). Jeg hadde ofte lyst til å bytte ut et par av øvelsene i trinn 3 med noen av de jeg hadde gjort før, så det er jo et alternativ.
F.eks de to hoppeøvelsene på slutten, de skal jeg ALDRI mere ta, hehe. De kommer jeg til å bytte ut med to andre cardioøvelser

knh
07-02-11, 08:47
I går gjennomførte jeg en runde på level 2, etterfulgt av en runde på level 1 :) fant ut at det var bedre å ta det i den rekkefølgen enn motsatt:p

totalt 13 økter (7 dager)

Bøtt
07-02-11, 09:10
Dag 15 ferdig med jillian:D
Jeg har skade i nakken og kan ikke gjennomføre level 2 eller 3 men holder meg til level1,fra i morgen skal jeg mixe inn zumba og kombinere litt.
Det er ikke alle som kan gjennomføre dette fullt ut hvis en har skader og lignede,bare sånn at det er sagt;)

tullemor74
07-02-11, 10:24
Årker ikke lese gjennom hele tråden, men kan noen kort fortelle hva treninga hennes går ut på?
Er det noe ala aerobic? eller er det bare styrke?
Er man avhengig noe til denne treninga, altså vekter etc?

:)

LanoGakkGakk
07-02-11, 10:25
Har lyst til å informere om at min stive nakke ble bedre etter bare noen dager med Jillian, men at knærne mine ikke likte opplegget like godt. Så det er nok viktig å prøve å gjøre øvelsene så korrekt så mulig, for ellers kan det sikkert oppstå endel problemer. Nå har jeg ikke noe skade i nakken, annet enn at jeg er ganske stiv i nakken hvis jeg ikke trener, og shredden var virkelig effektiv for meg.

Gracella
07-02-11, 10:34
Årker ikke lese gjennom hele tråden, men kan noen kort fortelle hva treninga hennes går ut på?
Er det noe ala aerobic? eller er det bare styrke?
Er man avhengig noe til denne treninga, altså vekter etc?

:)
3 min styrke, 2 min "aerobic" (cardio) og 1 min maveøvelse.
Dette gjøres tre ganger med forskjellige øvelser og tar 20 minutter.
Første nivå gjøres i ti dager, deretter kommer nivå to og tre med tyngre øvelser som også gjøres i ti dager hver.

Edit: Glemte å si at man trenger ikke manualer for å gjennomføre dette, men det beste er hvis man har.

tullemor74
07-02-11, 10:36
3 min styrke, 2 min "aerobic" (cardio) og 1 min maveøvelse.
Dette gjøres tre ganger med forskjellige øvelser og tar 20 minutter.
Første nivå gjøres i ti dager, deretter kommer nivå to og tre med tyngre øvelser som også gjøres i ti dager hver.

Takk for svar :)

TrineG
07-02-11, 12:29
Så dette er en dvd som dere trener etter ? Fikk jaggu litt lyst til og prøve den selv :)

LanoGakkGakk
07-02-11, 12:30
Så dette er en dvd som dere trener etter ? Fikk jaggu litt lyst til og prøve den selv :)

Den er KNALLBRA!!!

Bonus
07-02-11, 12:45
Dere som trener mange dager med denne treningsformen.. Er dere hjemme om dagen eller jobber dere fullt?

Jeg kom til dag 3 før andre ting overtok for fullt, men fikk pressa inn en skitur i helga.. Jeg har en jobb som kan være tidskrevende til tider, i tillegg så skal venner ha sin del av meg :)

LanoGakkGakk
07-02-11, 12:55
Dere som trener mange dager med denne treningsformen.. Er dere hjemme om dagen eller jobber dere fullt?

Jeg kom til dag 3 før andre ting overtok for fullt, men fikk pressa inn en skitur i helga.. Jeg har en jobb som kan være tidskrevende til tider, i tillegg så skal venner ha sin del av meg :)

Jeg har ingen venner......:rolleyes:

paxifaxi
07-02-11, 14:00

For min del så syns jeg ikke det er noe problem å presse inn 20 min av dagen min på dette. Har fulltidsjobb, pluss to hunder og samboer som krever sitt. :rolleyes: Venner har jeg uansett ikke tid til på hverdager..

Gracella
07-02-11, 17:42

Full jobb, småbarn, andre treningssaker man er med på, nettstudier, mann, venner&familie... Men 20 min om dagen, DET hadde jeg tid til hvis jeg ville ;)

Taran
07-02-11, 18:56
Må kaste inn håndkle for treninga i dag, :mad: har svimla hver gang jeg har snudd meg i senga i natt, og fortsatt nå på dagtid. Målte blodtrykket mitt, og det er lavt som jeg hadde mistanke om. :helsesjekOg i tillegg så har jeg litt "bomullshode" så håper det ikke er influensa på gang. Tar ikke noen sjanser i alle fall. Men håper det bedrer seg til i morgen. :)

KimPossible
07-02-11, 19:07
Dag 3 på level 1 er gjennomført.... fremdeles like stiv og vondt i leggene, men håper det går seg til etterhvert. Jeg kan leve med det, enda. :)
Synes det var enda lettere å komme gjennom det i dag, enn i går.

LIBBA
07-02-11, 19:29
Da var dag 3 Level 1 gjennomført :)
Klarer fortsatt ikke fullføre all hoppingen, men litt mere i dag.
"Jumping Jacks" og den sparkingen bakover mot baken er svintung :mad:
Ellers gikk det greit :D

Wonder woman
07-02-11, 20:32
Siste dag på level 2 gjennomført:stolt:

Klar for level 3 imorgen, tror jeg...

LIBBA
08-02-11, 00:02
Siste dag på level 2 gjennomført:stolt:

Klar for level 3 imorgen, tror jeg...

Er imponert jeg :) :heia:
Gikk nivå 2 greit, eller var det grusomt? :) ;)

Tunrida
08-02-11, 00:58
Dag 2 level 1 fullført. I morgen skal jeg på roller derby trening + kondisjon, så dropper nok Jillian da.. Vi får se :)

paxifaxi
08-02-11, 08:02
Gjennomførte dag 4 i går etter en dags pause. Merket uansett at jeg var i mye bedre form enn dag 3, som var helt grusom for min del. I dag er jeg bare bittelitt støl, så kanskje formen begynner å komme? *håpe håpe* Gleder meg til dag 5 i dag!!

Til dere andre som trener og har samboer: kaster dere han ut, eller gjør det ikke noe for dere om han ser dere? Jeg får helt fnatt, og takler ikke at han skal være hjemme når jeg holder på. Så jeg kaster han ut sammen med bikkjene mens jeg får trene i fred. :D

Gracella
08-02-11, 09:06
Til dere andre som trener og har samboer: kaster dere han ut, eller gjør det ikke noe for dere om han ser dere?
Vi har heldigvis et eget rom jeg kan holde på i. Da tenker jeg mer på at det er det beste for ham, hehe. Ellers trener jeg jo sammen med folk :)

knh
08-02-11, 09:48
Ble ingen trening med Jillian i går :( Dro på skolen samtidig med samboeren, og kom hjem omtrent samtidig på kvelden.

Men i dag tidlig tok jeg meg tid til å trene etter han hadde kommet seg ut av døra :p hehe...
Blei en økt med level 2, etterfulgt av en økt med level 1 :) Så blei veldig god og svett!!!

Jeg har ikke mulighet til å trene hjemme hvis jeg ikke er aleine hjemme. Vi har kun 35 kvm, og det er ikke aktuelt at han sitter i sofaen å ser på :p hehe... Så jeg prøver å utnytte tida jeg har leiligheten for meg selv, eller tar meg tid til å være hjemme alene 1 times tid. Forrige uke var kjæresten på tur fra søndag til torsdag, så da fikk jeg endel tid til å få satt meg inn i det :)

(totalt 15 økter, 8 treningsdager)

Wonder woman
08-02-11, 10:03
Er imponert jeg :) :heia:
Gikk nivå 2 greit, eller var det grusomt? :) ;)

Level 2 har vært tungt for min del. Først igår jeg fikk til litt mer avanserte øvelser, ellers så har jeg holdt meg til det Anita gjør.

Wonder woman
08-02-11, 10:04
Til dere andre som trener og har samboer: kaster dere han ut, eller gjør det ikke noe for dere om han ser dere?

Mannen er med på det ellers så hadde jeg garantert ikke holdt på med dette enda...

Taran
08-02-11, 15:12
Heldigvis føler jeg meg litt bedre i dag, og har gjennomført shredden og tok 5 min på sykkelen etterpå bare for å teste. :D Svetta godt i alle fall.
Snakket med min søster som er fysioterapeut og hun mente jeg burde være forsiktig med knærne mine, hun mente det er ligamentene som har fått det litt stritt. ;)
Så har vært litt forsiktig i dag, tatt noen level 1 øvelser der jeg ikke klarer level 2 pga knærne. Men stort sett fornøyd. :)

Gracella
08-02-11, 15:21
Da har jeg tatt en lett (:rolleyes:) blanding av level 2 og 3 i dag. Holder på å finne ut hvilke øvelser jeg vil jobbe videre med - og det er IKKE de hoppeøvelsene på slutten av level tre :p

Stå på, jenter :)

Wonder woman
08-02-11, 19:12
Første dag på level 3 gjennomført. Det var som første dag på level 1, steintungt men gøy med nye øvelser.

Gracella
08-02-11, 20:04
Første dag på level 3 gjennomført. Det var som første dag på level 1, steintungt men gøy med nye øvelser.
Hvordan gikk det med de siste hoppene? Er spent, for jeg ble helt satt ut av de...:o

LIBBA
08-02-11, 20:53
Level 2 har vært tungt for min del. Først igår jeg fikk til litt mer avanserte øvelser, ellers så har jeg holdt meg til det Anita gjør.

Tror nok jeg kommer til å holde meg til Anita det meste av tiden :):o
Er spent på hvordan du synes Level 3 blir :):);)

LIBBA
08-02-11, 21:00
Dag 4 Level 1 utført:)
Synes det gikk bedre i dag :D
Er heller ikke veldig støl, og det tar jeg som et godt tegn. ;)
Men svett blir jeg :D

Wonder woman
08-02-11, 21:33
Dag 4 Level 1 utført:)
Synes det gikk bedre i dag :D
Er heller ikke veldig støl, og det tar jeg som et godt tegn. ;)
Men svett blir jeg :D

Jeg syntes dag 3 på level 1 var værst, på level 2 var det dag 5.

Wonder woman
08-02-11, 21:34
Hvordan gikk det med de siste hoppene? Er spent, for jeg ble helt satt ut av de...:o

Tenker du på sangstjerne hoppene? De var grusomme, det var flere hopp jeg ikke likte...

KimPossible
08-02-11, 22:01
Dag 4 på level 1 nettop utført. Piece of cake, egentlig. Er ikke på Anita-nivå på kardioen i alle fall. Men jeg er svak i armene, tar nok litt tid å få opp styrken i de. Men, svett og god det ble jeg. Belønning: Dusj og en god natts søvn :D

LIBBA
08-02-11, 22:35
Jeg syntes dag 3 på level 1 var værst, på level 2 var det dag 5.

OK :) da er jeg over det verste på Level1 da :D
Vi får stå på så godt vi kan :) ;)
Synes vi alle er flinke jeg :) :heia:

Fofa
08-02-11, 23:34
ahhh...jeg har ramlet helt av lasset. Tok meg en pause i helga, etter å ha avslutta siste dag på level 2... Men helga ble lang gitt. Har enda ikke hatt ork til å starte opp igjen:(

LIBBA
08-02-11, 23:55
ahhh...jeg har ramlet helt av lasset. Tok meg en pause i helga, etter å ha avslutta siste dag på level 2... Men helga ble lang gitt. Har enda ikke hatt ork til å starte opp igjen:(

I morgen er en ny dag :)
Kansje gløden kommer tilbake da :):) :heia:

Fofa
09-02-11, 03:59
Jeg satser på det:D
Er på nattevakt nå...så det blir i såfall ikke før utpå ettermiddagen når jeg våkner:rolleyes: Jeg merker at manglende vekttap virkelig setter en stopper for motivasjonen min...:mad:

paxifaxi
09-02-11, 08:07
Dag 5 gjennomført i går etter jobb. Må si jeg ikke merker noen framgang enda, og at kroppen var veldig tung i går. Kanskje fordi jeg ikke hadde spist noe særlig på en stund.

Har et spørsmål til dere som har signatur med 30 day Shred. Jeg har ordnet det selv nå, men endrer dere signaturen hver dag dere trener 30 day Shred, eller er det en måte å gjøre det automatisk?

Gracella
09-02-11, 08:23
Er på nattevakt nå...så det blir i såfall ikke før utpå ettermiddagen når jeg våkner:rolleyes: Jeg merker at manglende vekttap virkelig setter en stopper for motivasjonen min...:mad:
Poff, poff, to motiverendes spark bak, hehe ;)

Fofa
09-02-11, 09:33
Poff, poff, to motiverendes spark bak, hehe ;)

Takk!!! Jeg trenger det virkelig!!:o

Tunrida
09-02-11, 10:04
Blei en god treningsøkt på noen timer i går, men ikke jillian..
I dag er formen (fint sagt) bedriten. Er utrolig kvalm for tiden, og begynner å bli så lei! :mad: Får se om det blir en økt senere i dag..

LanoGakkGakk
09-02-11, 10:14
Takk!!! Jeg trenger det virkelig!!:o

Sparker noen kraftige på deg, jeg også Fofa!

Du har virkelig vært fantastisk med din treningsiver! Du FÅR resultater av sånt, enten du ser det på vekten eller ei. DRIT i vekten. Bit tenna sammen og kom deg gjennom og ikke la deg styre av den dumme vekten. Du blir fit, sprek, stram, slank, fin og sunn; ikke tro noe annet. Så ikke gi opp!! Du får ikke lov, rett og slett ;)

TrillTrall
09-02-11, 10:23
Første dagen på level 1 gikk helt fint, var litt stiv og støl etterpå bare. Dag to gikk ikke så bra - hoftene mine streiket etterpå og da mest den som har vært helt fin hele tiden. Hadde skikkelig vondt påfølgende dag.

Så jeg går delvis tilbake til mitt eget, gamle opplegg, men legger til noen øvelser fra shred'en for å variere litt og putter inn noen hopp-og-sprett innimellom for å få pulsen litt opp. :) Hver dag er utopisk for meg, er fornøyd med styrke 2-3 ganger i uka + noen gåturer. Har begynt å legge inn noen joggestrekk i turene igjen og kjenner at jeg gleder meg til våren og håper hoftene tåler jogging. :ja: Skal jeg trene daglig må jeg nemlig trene kl. 6:45 2-3 dager i uka og da er ikke kroppen min våken nok til shred'en... Rett og slett.

Sykling er kult også! Ønsker meg en liten junior/dame-racersykkel, men Lille Gubben mener at det trenger jeg da ikke, jeg har jo en nesten helt ny terrengsykkel. Trenger nei... Det var ikke det jeg sa. ;) Det er forskjell på å trenge og å ønske seg... :lol: Men racere er sykt dyrt da!

Taran
09-02-11, 17:00
Må kaste inn håndkle i dag, knærne mine er så vonde. :_oppgitt: Etter en dag på jobb så er det rett og slett ille, så ikke noen shred i dag, men skal trene litt styrke med armene og strekk og tøy....men hopping blir det ikke!
Nå har jeg gått med knevondt i over ei uke, så kanskje best å ta det med ro ei stund med hopping, heller sykle litt. :D

Wonder woman
09-02-11, 20:08
Wohoo 8 dager igjen så er jeg i mål:) Prøvde en kjole som jeg ikke har brukt på 8 år i dag og jeg fikk den på og igjen selv om den satt som ett pølseskinn. Gleder meg til den sitter pent.

LIBBA
09-02-11, 20:35
Da var dag 5 Level1 utført:)
Går ganske bra, men akilles senen på venstre fot er blitt hoven og vond:mad:
Gir meg ikke men må nok begrense hoppingen noe.
Vi får håp den e likar i mårra :) :rolleyes:

Pøsh
09-02-11, 20:43
Hvor kjøper dere denne? Må den bestilles fra usa?

LIBBA
09-02-11, 21:12

Jeg kjøpte fra amazon.com. Dem er amerikansk, men det er mange andre
muligheter. Har sett mange har lastet ned fra nettet.
Prøv å google..." Jillian Michaels 30 day shred " så ser du hvilke muligheter du har :)

KimPossible
09-02-11, 21:33
Flinke dere er, alle sammen :)

Har nettop tatt dag 5 på level 1. Gikk fint, men det var tungt, jeg har vært så trett og slapp, og på farten hele dagen. Men jeg har gjort det!! :fornøyd:

LanoGakkGakk
09-02-11, 21:37

Her får du den billig og med gratis frakt

http://www.play.com/DVD/DVD/4-/11755166/Jillian-Michaels-30-Day-Shred/Product.html

http://images.play.com/covers/11755166m.jpg

TrillTrall
09-02-11, 21:39

Jeg kjøpte min her:
Kostet 80,22 Nkr og ikke betalte jeg porto heller. :) Kom i posten i løpet av under en uke og flere mailer med opplysninger om status underveis. Anbefales fra meg i alle fall.

Fredrikke07
09-02-11, 22:05
Så flinke dere er:)! Gleder meg til å begynne å trene igjen:D, tar jo litt tid før det er lov etter keisersnitt:(! Blir jo bare litt styrke (begrenser seg med magen) og sykling ca 3 dager i uken.

Hvis ikke jeg har misforstått helt, så skal man altså følge dette programmet hver dag?! Det er jo ikke bra pga restitusjon av musklene, hvis det er de samme øvelsene hver dag i ti dager, før det er nye øvelser. Da bryter man jo ned musklene:rolleyes:! men mulig jeg har misforstått opplegget da:o... Trente jo ikke hver dag når jeg har holdt på med fitness med med egen kunnskapsrik trener engang..hm..

Vil dere si at dvd`n er for "nybegynnere" eller også for de som har trent mye før/erfarne? fant bare noen glimt på youtube, men så jo kjempe-gøy ut da:)!

Keep up the good work:D!

Fofa
09-02-11, 23:57
Sparker noen kraftige på deg, jeg også Fofa!

Du har virkelig vært fantastisk med din treningsiver! Du FÅR resultater av sånt, enten du ser det på vekten eller ei. DRIT i vekten. Bit tenna sammen og kom deg gjennom og ikke la deg styre av den dumme vekten. Du blir fit, sprek, stram, slank, fin og sunn; ikke tro noe annet. Så ikke gi opp!! Du får ikke lov, rett og slett ;)

Tusen takk for oppmuntring!!! er bare inne i en litt dårlig periode nå...og har lyst til å gi opp. Men så kommer sånne fantastiske mennesker som deg og gir meg noen reale spark bak!! Takker så mye fr det!! som sagt, så er det akkurat det jeg trenger for å gidde å ta meg selv i nakken!! jeg er på nattevakt nå, men imorgen skal jeg virkelig prøve å sette igang på level 3!! TAKK!!!:)

LanoGakkGakk
10-02-11, 07:00
Tusen takk for oppmuntring!!! er bare inne i en litt dårlig periode nå...og har lyst til å gi opp. Men så kommer sånne fantastiske mennesker som deg og gir meg noen reale spark bak!! Takker så mye fr det!! som sagt, så er det akkurat det jeg trenger for å gidde å ta meg selv i nakken!! jeg er på nattevakt nå, men imorgen skal jeg virkelig prøve å sette igang på level 3!! TAKK!!!:)

Venter spent på tilbakemelding om fortsettelsen :goodluck: :heia:

paxifaxi
10-02-11, 08:56
Wohoo 8 dager igjen så er jeg i mål:) Prøvde en kjole som jeg ikke har brukt på 8 år i dag og jeg fikk den på og igjen selv om den satt som ett pølseskinn. Gleder meg til den sitter pent.

Akkurat det å prøve ting som før ikke har passet er min motivasjon også! Da jeg hadde en runde i klesskapet mitt forrige gang, tok jeg vare på en bukse som ikke har passet på en del år med vilje. Målet mitt er å komme inn i den buksa innen sommeren. :D Jeg krysser fingrene for at både kjolen din og buksa mi sitter som et skudd om ikke lenge! :cool:

paxifaxi
10-02-11, 08:59
Fullførte forresten dag 6 i går kveld, men kan ikke si at jeg føler jeg har blitt såååå mye sterkere eller utholdende. Jumping Jackene er kanskje bittelitt lettere å holde ut, men føler fortsatt at jeg sliter i enkelte øvelser. Hun sier jo litt ut i videoen at "those of you who are on day 6 or 7 are probably noticing a HUUUUGE difference in indurance" yeah right.... Det gjelder hvertfall ikke meg. :rolleyes: Når merket dere at level 1 var lettere? Kjenner jeg gruer meg til dag 10 og når jeg skal over på level 2 hvis jeg ikke har blitt litt sterkere og utholdende innen den tid.

LanoGakkGakk
10-02-11, 09:04
Fullførte forresten dag 6 i går kveld, men kan ikke si at jeg føler jeg har blitt såååå mye sterkere eller utholdende. Jumping Jackene er kanskje bittelitt lettere å holde ut, men føler fortsatt at jeg sliter i enkelte øvelser. Hun sier jo litt ut i videoen at "those of you who are on day 6 or 7 are probably noticing a HUUUUGE difference in indurance" yeah right.... Det gjelder hvertfall ikke meg. :rolleyes: Når merket dere at level 1 var lettere? Kjenner jeg gruer meg til dag 10 og når jeg skal over på level 2 hvis jeg ikke har blitt litt sterkere og utholdende innen den tid.

Ta en dags pause, og fortsett.

Fofa
10-02-11, 09:22
Venter spent på tilbakemelding om fortsettelsen :goodluck: :heia:

Ja, nå skal du høre heheh..
Jeg kom hjem fra nattevakt og hoppet rett i treningsklærne!! Gjorde unna dag 21 med Jillian, etterfulgt av 80 minutter spinning!!:D I'm back!!

Nå skal jeg legge meg:) Det er fortsatt onsdag for meg iom at jeg ikke har sovet enda. Så da tar jeg dag 22 når jeg våkner i ettermiddag!!

knh
10-02-11, 09:28
Gjennomførte 9. dagen med Jillian i går. Rakk akkurat og komme meg gjennom level 2, etterfulgt av level 1 før kjæresten kom hjem, så det var god timing ;)

Har gjennomført 10 dagen i dag tidlig :) Også i dag level 2 etterfulgt av level 1. Svetten siler!!!!

(19 økter totalt)

Gracella
10-02-11, 09:32
Gjorde unna dag 21 med Jillian, etterfulgt av 80 minutter spinning!!:D I'm back!!

You're back and you're BAD, girl!!!:cool:

LanoGakkGakk
10-02-11, 11:08
Ja, nå skal du høre heheh..
Jeg kom hjem fra nattevakt og hoppet rett i treningsklærne!! Gjorde unna dag 21 med Jillian, etterfulgt av 80 minutter spinning!!:D I'm back!!

Nå skal jeg legge meg:) Det er fortsatt onsdag for meg iom at jeg ikke har sovet enda. Så da tar jeg dag 22 når jeg våkner i ettermiddag!!

Oh, yeah! Supert å høre at du knaller til igjen, og la deg ikke stoppe :boxing::blomster:

Wonder woman
10-02-11, 12:10

Her går ikke vekten ned men opp:o men kroppen er merkbart mindre!

LanoGakkGakk
10-02-11, 12:29

Ja, det er nemlig det som er greien..... Supert! Wonderful!

Taran
10-02-11, 19:19
Samme her Wonder woman, men nå har jeg måtte legge JM på hylla til knærne mine restituerer seg. :) Men har gått over flat mage/sterk rygg med Iform dvd jeg har, den gjør nok susen den også og med litt styrketrening i tillegg. :D

LanoGakkGakk
10-02-11, 19:25
Samme her Wonder woman, men nå har jeg måtte legge JM på hylla til knærne mine restituerer seg. :) Men har gått over flat mage/sterk rygg med Iform dvd jeg har, den gjør nok susen den også og med litt styrketrening i tillegg. :D

Det kan godt hende du gjør alt riktig, Taran, men jeg nevner det nå allikevel.... Jeg hadde trøbbel med knærene den første uken, og man må være uhyre nøye med at alle knebøy bevegelser er med baken godt ut bak, og at knærene ikke kommer fremfor tærene. Gikk seg til etterhvert, men jeg måtte ta en laaang pause av andre årsaker.

Pøsh
10-02-11, 19:27
80 min spinning :eek:

Imponert!

Dere er kjempeflinke!!

Fofa
10-02-11, 19:39
You're back and you're BAD, girl!!!:cool:

Hehe:) I'm trying!!! :D

Fofa
10-02-11, 19:43
Oh, yeah! Supert å høre at du knaller til igjen, og la deg ikke stoppe :boxing::blomster:

Jeg skal virkelig prøve å gjøre en innsats nå, altså! Som nevnt allerede, så ER det vanskelig å finne mtivasjon til tider. Men, jeg skal prøve så godt jeg kan nå! Etter 5 dager uten noen trening satte jeg igang igjen:) Nå skal jeg snart få gjort unna dag 22 med Jillian. Har store planer om å ihvertfall trene hver dag frem til jeg er ferdig med Jillian..så får jeg evt legge inn et par dager pause etter det. Det er nå ihvertfall planen..så får vi håpe jeg klarer å følge den:D Takk for motivasjon!!!

Taran
10-02-11, 19:58
Det kan godt hende du gjør alt riktig, Taran, men jeg nevner det nå allikevel.... Jeg hadde trøbbel med knærene den første uken, og man må være uhyre nøye med at alle knebøy bevegelser er med baken godt ut bak, og at knærene ikke kommer fremfor tærene. Gikk seg til etterhvert, men jeg måtte ta en laaang pause av andre årsaker.

Hei LanoGakkGakk :heia:
Jeg er også veldig nøye med baken godt ut og ikke knær foran tærne. :ja: Har faktisk spurt min mann om "stilen" er riktig når jeg har trent, og det har den vært. Men vi har betonggulv med laminat på, og det er hardt, selv om jeg har sko med demping. :p Nå har jeg slitt med knærne ei stund og det har begynt å krype ned i leggene, så da tar jeg en pause fra hopp og knebøy og trener alternativt til jeg kan begynne på igjen. :D
Men jeg har for all del ikke gitt opp!!!! Stå på, dere er så flinke!
(Hvisker....har lyst på sånn kropp som Gracella har...) :dulte:

LanoGakkGakk
10-02-11, 20:06
Du skulle hatt deg en sånn matte du, Taran
(og jeg...)

http://www.mamut.net/homepages/Norway/1/18/IDK/0417.jpg

http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/5/main.asp?wwwalias=IDK&gid=45

Taran
10-02-11, 20:09
Du skulle hatt deg en sånn matte du, Taran
(og jeg...)

http://www.mamut.net/homepages/Norway/1/18/IDK/0417.jpg

http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/5/main.asp?wwwalias=IDK&gid=45

Jeg har matte jeg bruker, men den er ikke så grei å bruke til å hoppe på, har prøvd det, :) men da sklir matta....og det kan være fali', holdt på å seile avgårde her ene dagen.:eek:..hehe

LanoGakkGakk
10-02-11, 20:16
Jeg har matte jeg bruker, men den er ikke så grei å bruke til å hoppe på, har prøvd det, :) men da sklir matta....og det kan være fali', holdt på å seile avgårde her ene dagen.:eek:..hehe

Samme her... :rolleyes:

LIBBA
10-02-11, 21:47
Dag 6 med Jillian ferdig.:)
Fortsatt vond fot, så gjorde bare 70% av hoppingen :rolleyes:
Ellers gikk det greit ;)

Taran
10-02-11, 22:02
Dag 6 med Jillian ferdig.:)
Fortsatt vond fot, så gjorde bare 70% av hoppingen :rolleyes:
Ellers gikk det greit ;)

Vær forsiktig med foten....men stå på! :D

knh
10-02-11, 22:44
Hadde egentlig gjort unna dagens Jillian i dag tidlig, men blei så inspirert av Victory til å prøve level 3, så da gjorde jeg det når jeg kom hjem fra skolen ;)
så da har jeg vært gjennom 1, 2 og 3 i dag :)

LIBBA
10-02-11, 23:29
Vær forsiktig med foten....men stå på! :D

Jo takk..., :) må være noe forsiktig kjenner jeg.
Hvis det ikke blir bedre dropper jeg all hopping, men gjør resten.
Får nå tatt styrkebiten da.....og magen :D Kondisen får jeg trene opp etter hvert ;)

LIBBA
10-02-11, 23:32
Hadde egentlig gjort unna dagens Jillian i dag tidlig, men blei så inspirert av Victory til å prøve level 3, så da gjorde jeg det når jeg kom hjem fra skolen ;)
så da har jeg vært gjennom 1, 2 og 3 i dag :)

Fytti katta så sprek du er :D:D:D :heia:

Kristin_B
11-02-11, 00:20
Tittei!:stortsmil
Får melde meg inn jeg også! Har nettopp gjennomført dag 4 på level 1. Heldigvis var det litt lettere enn i går. I dag satte jeg meg ned og så på level 2 etterpå, og kan ikke fatte og begripe hvordan jeg skal klare de øvelsene :eek: Så frem til å komme halvveis og begynne å se en ende på det, men nå vil jeg bare være level 1 forever :p

Gracella
11-02-11, 08:25
Tittei!:stortsmil
Får melde meg inn jeg også! Har nettopp gjennomført dag 4 på level 1. Heldigvis var det litt lettere enn i går. I dag satte jeg meg ned og så på level 2 etterpå, og kan ikke fatte og begripe hvordan jeg skal klare de øvelsene :eek: Så frem til å komme halvveis og begynne å se en ende på det, men nå vil jeg bare være level 1 forever :p
Åh, det går så bra atte!! :)
Jill sier jo at vi klarer mer enn vi tror (og at vi kommer ikke til å dø av dette, hehe) og at vi må pushe grensene. Det er da vi får forandring.

Start med Natalies øvelser, gjør så mange du klarer, gå rett over på Anitas øvelser. På rep'en gjør du det samme. Du skal se at du klarer 1 eller 2 ganger mer på Natalie andre gangen.
F.eks der vi skulle hoppe doble tauhopp, delte jeg opp: jeg hoppet 10 doble, 10 enkle osv. Så 12 doble-10 enkle-12 doble...
Man klarer alltids litt til (hvis man er frisk, vel å merke).
Lykke til!! :)

Gracella
11-02-11, 08:29
(Hvisker....har lyst på sånn kropp som Gracella har...) :dulte:
Hahaha, you made my day, girl :stortsmil

Nei, forresten. tror vi sier year, ikke day :D

Fofa
11-02-11, 08:56
Jeg trente i går og:)
Gjorde dag 22 med Jillian, også klarte jeg å gjenta suksessen med 80 minutter spinning etterpå!!

Jobber MASSE i helga, sa da blir det absolutt ikke tid til noe annet enn Jillian. Har egentlig mest lyst å droppe shredingen og, for det kan bety 30 minutter lengre søvn på meg...men jeg SKAL shredde!! (må bare overbevise meg selv):D

Gracella
11-02-11, 09:20
Hjelpes, Fofa!! Skjønner ikke hvor du tar energien fra, men man klarer nok mer enn man tror.
Nå skal jeg trene min Jillian-mix. Den er hard, men bare med de øvlesene jeg likte :)

knh
11-02-11, 09:36
Jeg trente i går og:)
Gjorde dag 22 med Jillian, også klarte jeg å gjenta suksessen med 80 minutter spinning etterpå!!

Imponert :D