View Full Version : Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Sider : 1 2 3 4 [5] 6 7 8

littleme
14-06-11, 00:51
Takk dere!! :D Nå har jeg fullført, litt sent, men utsatte det lengst mulig i dag!

Hvordan gjør dere det? Før eller etter jobb?

Synes første timen gikk helt greit, men jeg hadde ikke vekter, eller noe annet for hånden, så da ble det et par sko! hahah.. Nå skal jeg ta bilde av meg selv.

Svett nattaklem til Pandora og LIBBA!!

Anitra
14-06-11, 10:53
Jeg har dvd'en, men har ikke fått begynt enda! Noen som merker endringer på seg selv?

Bell
14-06-11, 11:02
Nå er den bestilt,og selv om jeg nok ikke får begynt ordentlig før i august (er en del bortreist i sommer,og i august har jeg huset for meg selv,når unger er på skole/bhg og mann på jobb :D),kan det ikke skade å ta en økt de dagene det passer ;)
Trenger virkelig å stramme opp og ikke minst gå ned før turen sydover i oktober...
Er også spent på før/etter på sprekingene som har gjennomført??

Anitra
14-06-11, 11:16
Da kan vi jo starte sammen Bell, og fortelle hverandre hvordan dette går :)

Bell
14-06-11, 12:58
Gjerne det,Anitra!! Trenger nok noen å jobbe sammen med ;)

LIBBA
14-06-11, 18:08
Takk dere!! :D Nå har jeg fullført, litt sent, men utsatte det lengst mulig i dag!

Hvordan gjør dere det? Før eller etter jobb?

Synes første timen gikk helt greit, men jeg hadde ikke vekter, eller noe annet for hånden, så da ble det et par sko! hahah.. Nå skal jeg ta bilde av meg selv.

Svett nattaklem til Pandora og LIBBA!!
Der var du i gang :heia: :heia: Sko...ja hvorfor ikke :D
Jeg pleier å ta økta på ettermiddagen/kvelden. Har ikke tid til slikt om morgenen.
Lykke til med neste økt ;)
Klem tilbake :klem:

littleme
14-06-11, 18:15
Der var du i gang :heia: :heia: Sko...ja hvorfor ikke :D
Jeg pleier å ta økta på ettermiddagen/kvelden. Har ikke tid til slikt om morgenen.
Lykke til med neste økt ;)
Klem tilbake :klem:

Hehe, skal fylle opp noen vannflasker til i kveld da, så får jeg ønske meg håndmanualer til senere!
Jeg tror egentlig jeg rekker det om morgenen, og nå er jeg stuptrøtt, så det frister ikke i det hele tatt å gjøre det i kveld! Gruver meg!

LIBBA
14-06-11, 18:17
Jeg har dvd'en, men har ikke fått begynt enda! Noen som merker endringer på seg selv?
Jeg har ikke gått noe særlig ned i vekt, men har minket i cm. Gått ned to bukse-størrelser :D
Er generelt blitt i bedre form :boxing: ( som var elendig da jeg startet )
Har fortsatt ca 10kg som skal bort,så er nok lenge til synlig six-pack :rolleyes: :lol:

Bell
14-06-11, 21:51
Trener du 3 Jilian dvd'er hver dag,Libba?? Wow! Hvor lang tid tar hver,og merker du noe til de?
Vært på skoleavslutning i kveld,og har magen full av kake,så kjenner det er på tide å begynne snart...:o

LIBBA
14-06-11, 22:08
Trener du 3 Jilian dvd'er hver dag,Libba?? Wow! Hvor lang tid tar hver,og merker du noe til de?
Vært på skoleavslutning i kveld,og har magen full av kake,så kjenner det er på tide å begynne snart...:o
3dvd'er :eek::eek: Neida, en om gangen :D
Startet med shredden . Etter endt program begynte jeg på nytt med den ( derfor "runde 2"). Gjorde ferdig 2/3 av den da rippen ble påbegynt.
Da den var fullført begynte jeg på J M 6 week six-pack.
Den holder jeg på med for tiden :stortsmil

Pandora
14-06-11, 22:12
Da var dagens trening unnagjort:) ikke så ille idag faktisk...

Jeg tar også alltid treningen etter jobben, blir ofte litt seint. Når det gjelder resultater, så syns jeg magen min er ganske tilbake til bildet inne på profilen nå - det var tatt etter første runde på shred: Nå må den jo bli enda bedre snart med Six weeks six pack:D:D Men, min erfaring er at det eneste som funker er å fortsette tålmodig, hver dag, og fullføre alle nivåer mest mulig i hht akkurat det programmet som Jillian har lagt opp til:goodluck:

(Har holdt på med Jillian i til sammen 79 !! :eek:dager nå har jeg regnet ut, da inkl den første shred runden jeg tok i fjor)

Dag 15: level 1, 14.06.11 6wsp
Dag 14: level 1, 13.06.11 6wsp
Dag 13: level 1, 12.06.11 6wsp
Dag 07 - 12: level 1, 6wsp (week 2)
Dag 01 - 06: level 1, 6wsp (week 1)
--------------------------------------
Dag 12 - 34: Ri30, 07.04 -06.05.11
Dag 1 -11: level 1,2,3 Shred 27.03 -06.04.11

LIBBA
14-06-11, 22:15
Men....har hatt en prat med meg selv, og står over Jillian i dag :nedfor:
Er ikke bedre i ryggen :nei:, så tror det er lurt med en dags pause.
Kommer sterkere tilbake i morgen :stortsmil ( da skal ryggen være bedre )

LIBBA
14-06-11, 22:19
Da var dagens trening unnagjort:) ikke så ille idag faktisk...

Jeg tar også alltid treningen etter jobben, blir ofte litt seint. Når det gjelder resultater, så syns jeg magen min er ganske tilbake til bildet inne på profilen nå - det var tatt etter første runde på shred: Nå må den jo bli enda bedre snart med Six weeks six pack:D:D Men, min erfaring er at det eneste som funker er å fortsette tålmodig, hver dag, og fullføre alle nivåer mest mulig i hht akkurat det programmet som Jillian har lagt opp til:goodluck:

(Har holdt på med Jillian i til sammen 79 !! :eek:dager nå har jeg regnet ut, da inkl den første shred runden jeg tok i fjor)

:heia::heia:
Og jeg har 74 dager ;)

Pandora
14-06-11, 22:29
Og jeg har 74 dager ;)

Wow! Tenk at jeg har flere dager til sammen enn deg LIBBA:dulte: men så har du det litt mer sammen hengende enn jeg tror jeg nok...:)

Ellers fornuftig å lytte til kroppen/ryggen og ta noen dager fri - og jeg må "lytte til" jobben noen dager fremover nå; skal på jobbseminar og tviler på om det blir noe Jillian tid:mad:

LIBBA
14-06-11, 22:41
Wow! Tenk at jeg har flere dager til sammen enn deg LIBBA:dulte: men så har du det litt mer sammen hengende enn jeg tror jeg nok...:)

Ellers fornuftig å lytte til kroppen/ryggen og ta noen dager fri - og jeg må "lytte til" jobben noen dager fremover nå; skal på jobbseminar og tviler på om det blir noe Jillian tid:mad:
Lykke til på jobbseminar Pandora :goodluck:

LIBBA
15-06-11, 00:14
Og jeg har 74 dager ;)
Glemte runde 1 på shredden
Da blir det 104 dager :eek:

Foksy
15-06-11, 01:07
Glemte runde 1 på shredden
Da blir det 104 dager :eek:

:visemuskl:_punk:
Fytti rakkern!! Du er jammen utholdende!!

Jeg fikk dvd'n for en "liten" stund siden, men så begynte jeg på fettfaste og var usikker på om jeg ville orke å trene mens det pågikk. Fikk til slutt nok av unnskyldninger og nok av å "bare vente én dag til" og begynte nå i natt :o
Men jeg hadde nok rett i at jeg ikke hadde orket dette på fettfaste ja!

Nå har jeg da iaf fullført dag1 av level1 på shred'en :D sliten, men fornøyd!
Veldig mye hopping da, fikk litt sjokk over at jeg ble såå sliten av stakkarslige 20 minutt:rolleyes:

Trixie
15-06-11, 11:45
Tips til de i dårlig form eller som har dårlige rygger oa.:
Armhevinger - gjør de mot vegg istedet, stå langt nok unna til at du kommer helt "ned" på veggen.
Situps - gjør de sittende som her. (http://iform.nu/trening/styrketrening/verdens-beste-mageovelse-er-karet)
Tren uten vekter.

Det er ikke noe nederlag å gjøre øvelser anderledes, vi har forskjellige utgangspunkt når vi starter trening. Og det er vel ikke slik at de fleste av oss allerede er såpass trente at vi klarer alle øvelser? :) Det viktigste er at vi gjør noe. :)

LIBBA
15-06-11, 19:33
Tips til de i dårlig form eller som har dårlige rygger oa.:
Armhevinger - gjør de mot vegg istedet, stå langt nok unna til at du kommer helt "ned" på veggen.
Situps - gjør de sittende som her. (http://iform.nu/trening/styrketrening/verdens-beste-mageovelse-er-karet)
Tren uten vekter.

Det er ikke noe nederlag å gjøre øvelser anderledes, vi har forskjellige utgangspunkt når vi starter trening. Og det er vel ikke slik at de fleste av oss allerede er såpass trente at vi klarer alle øvelser? :) Det viktigste er at vi gjør noe. :)
Er veldig enig i den. Er det øvelser jeg ikke klarer den dagen ( ex:sideplanken ) gjøres det heller noe annet ;)
Selv om jeg trimmer med Jillian nesten hver dag er det laangt igjen før jeg kan kalle meg SPREK, men har hatt god framgang i forhold til startformen :rolleyes: :)

LIBBA
15-06-11, 19:36
:visemuskl:_punk:
Fytti rakkern!! Du er jammen utholdende!!

Jeg fikk dvd'n for en "liten" stund siden, men så begynte jeg på fettfaste og var usikker på om jeg ville orke å trene mens det pågikk. Fikk til slutt nok av unnskyldninger og nok av å "bare vente én dag til" og begynte nå i natt :o
Men jeg hadde nok rett i at jeg ikke hadde orket dette på fettfaste ja!

Nå har jeg da iaf fullført dag1 av level1 på shred'en :D sliten, men fornøyd!
Veldig mye hopping da, fikk litt sjokk over at jeg ble såå sliten av stakkarslige 20 minutt:rolleyes:
Supert :heia::heia:

LIBBA
15-06-11, 22:05
Da har jeg kommet meg gjennom dagens økt Jillian Michaels 6 w s-p :boxing:
Ryggen er litt bedre, men måtte holde runde1-tempo nesten hele tiden. ( Jillian øker tempoet i runde2) :høh: :stortsmil

Foksy
15-06-11, 22:09
Supert :heia::heia:

:) Siden jeg var så "lur" å la det inn her må jeg jo fortsette i kveld også...:o:D

Blir inspirert av alle dere flinkinger som har holdt på så lenge og ikke gir dere også. Ned en buksestr eller to hadde heller ikke gjort noe:rolleyes:

Må føye til at jeg er glad jeg bor alene da, hoppa og spratt rundt på stuegulvet i truse, t-skjorte og joggesko :lol:

littleme
15-06-11, 22:16
Jeg greier det ikke! Startet i ny jobb i går, og var til legen og opererte bort noen føflekker. Helt utslitt, la meg til å sove klokken 7. Full dag i ny jobb i dag, fortsatt utslitt. Er det stresset som gjør meg sånn? Kan jeg Utsette til neste uke å håpe at jeg er mer rutinert da?

Foksy
15-06-11, 22:20
Jeg greier det ikke! Startet i ny jobb i går, og var til legen og opererte bort noen føflekker. Helt utslitt, la meg til å sove klokken 7. Full dag i ny jobb i dag, fortsatt utslitt. Er det stresset som gjør meg sånn? Kan jeg Utsette til neste uke å håpe at jeg er mer rutinert da?

Det høres ut som om du har mer enn nok akkurat nå :)
Blir sliten bare av å høre om det jeg!
Begynn når du klarer, men du trenger ikke vente en mnd da :p

LIBBA
15-06-11, 22:23
:) Siden jeg var så "lur" å la det inn her må jeg jo fortsette i kveld også...:o:D

Blir inspirert av alle dere flinkinger som har holdt på så lenge og ikke gir dere også. Ned en buksestr eller to hadde heller ikke gjort noe:rolleyes:

Må føye til at jeg er glad jeg bor alene da, hoppa og spratt rundt på stuegulvet i truse, t-skjorte og joggesko :lol:
Veldig bra :heia: :boxing:
Må innrømme jeg ikke er veldig begeistret for den hoppingen hennes.
Er ikke så mye hopping på 6 week six-pack, og det synes jeg er helt greit :lol:

LIBBA
15-06-11, 22:26
Enig med Foksy.
Begynn når du er klar til det.
Lykke til i ny jobb :klem:

littleme
16-06-11, 07:06
Det høres ut som om du har mer enn nok akkurat nå :)
Blir sliten bare av å høre om det jeg!
Begynn når du klarer, men du trenger ikke vente en mnd da :p

Hehe, kunne godt funnet på å ventet et par mnd jeg!! :D men da blir neste plan å starte neste uke! Det ideelle for meg hadde vært å fått gjort det før jeg skal på jobb, for jeg er så sliten når jeg kommer hjem..

Pandora
17-06-11, 18:53
Da er det "avrapportering" for to dager i slengen her... vært på konferanse på hotell, og fikk lagt inn en Jillian økt mellom møter og middag igår kveld :eek:, også ble det en runde idag også før jeg skal ut og drikke litt vin :full:

Dag 17: level 1, 17.06.11 6wsp
Dag 16: level 1, 16.06.11 6wsp
Dag 15: level 1, 14.06.11 6wsp
Dag 14: level 1, 13.06.11 6wsp
Dag 13: level 1, 12.06.11 6wsp

LIBBA
18-06-11, 01:41
Da er det "avrapportering" for to dager i slengen her... vært på konferanse på hotell, og fikk lagt inn en Jillian økt mellom møter og middag igår kveld :eek:, også ble det en runde idag også før jeg skal ut og drikke litt vin :full:
Fy fader Pandora, nå ble jeg imponert :heia:
Jeg jobba seint i går, så da rakk jeg ikke.( bor slik til at jeg kan ikke drive med slikt til alle døgnets timer)
I kveld har jeg vært på treff i Oslo ( som forøvrig var meget vellykket ), så da rakk jeg heller ikke.
Kommer sterkere tilbake i morgen :D

IdaCaro
18-06-11, 10:22
Jeg "oppdaget" 30 day shred ifjor mai, og vil absolutt anbefale den :) Den gjorde en forandring for meg.

Jeg vil bare si at man bør "holde ut" og være standhaftig på treningen, jeg fulgte programmet tvungent , 10 dager på nivå 1, 10 på nivå 2 og 10 på nivå 3 og syntes det var utrolig hvor "fort" man faktisk ble i bedre form. Det er som J M sier i nivå 1 at når du har kommet til dag 6-7-8, så merker du at øvelsen er lettere å gå igjennom ( kroppen har blitt sterkere ;) )

Ble totalt "hekta" på JM etter denne, kjøpte 6week 6pack, Banish fat Boost metabolism og No more troublezones ( men den siste har jeg ikke prøvd ut ennå, venter til en dag jeg føler for noe nytt ;) )
Og hun driver med å filme inn en ny dvd for rumpe og lår, gleder meg :)

6week 6pack er også bra, har merket forskjell på mageregionen.

Pandora
18-06-11, 16:17
Ferdig med level 1!! :heia:Da har jeg kjørt opplegget i tre uker (3x6 dager +1 dag med annen trening mellom hver uke). Gruer meg egentlig litt til å ta fatt på level2 - har sniktttet og syns det ser tøft ut!!:eek:

Dag 13 - 18: level 1, 6wsp (week 3)

LIBBA
18-06-11, 20:39
Ferdig med level 1!! :heia:Da har jeg kjørt opplegget i tre uker (3x6 dager +1 dag med annen trening mellom hver uke). Gruer meg egentlig litt til å ta fatt på level2 - har sniktttet og syns det ser tøft ut!!:eek:
Grattis med ferdig Level1 :heia:
Er spent på hva du syns om Level2 :)
Er egentlig ferdig jeg også, men holde meg til Level1 litt til tenker jeg.
Syntes farta på Level2 var i høyeste laget. :eek: Ikke klar for det ennå :o

LIBBA
18-06-11, 20:42
Har også fått fullført dagens økt Jillian Michaels 6 w s-p Level1 :visemuskl :stortsmil

littleme
18-06-11, 20:49
Skulle ønske jeg var like flink som deg LIBBA! :D

LIBBA
19-06-11, 12:33
Skulle ønske jeg var like flink som deg LIBBA! :D
Takk for det :klem:
men enkelte dager må jeg snakke hardt til meg selv for å gjennomføre :o
Har av og til noen vondt-er, og da må jeg modifisere enkelte øvelser.
Kommer til å gå greit med deg når du får begynt.
Lykke til, og jeg skal heie på deg :heia:

Pandora
19-06-11, 20:27
Må snakke hardt til meg selv noen dager jeg også LIBBA - som idag!:eek: har blitt litt mye vin og mat denne helgen..... og level 2 var hardt:( holdt nesten på å gi opp, Litt enig med Jillian " seems like we're in a Horror Movie"..;), men gjennomførte alt med litt småpauser og modifisering. Må jo lære meg de nye øvelsene også så satser på at det går bedre i morgen:)

Dag 19: level 2, 6wsp 19.06.11

LIBBA
19-06-11, 20:40
Må snakke hardt til meg selv noen dager jeg også LIBBA - som idag!:eek: har blitt litt mye vin og mat denne helgen..... og level 2 var hardt:( holdt nesten på å gi opp, Litt enig med Jillian " seems like we're in a Horror Movie"..;), men gjennomførte alt med litt småpauser og modifisering. Må jo lære meg de nye øvelsene også så satser på at det går bedre i morgen
Flinka :heia:
Jeg har prøvd level 2 to tre ganger, men må innrømme jeg ble så sliten av det tempoet at jeg nesten spydde :o
Holder meg til ener'n litt til :stortsmil
....Har hatt en fæl dag med hodepine (som er så kraftig at jeg spyr).:eek:
Er nå betydelig bedre, så kanskje jeg klarer å gjennomføre dagens økt likevel. Håper det :D

littleme
19-06-11, 20:42
Takk for det :klem:
men enkelte dager må jeg snakke hardt til meg selv for å gjennomføre :o
Har av og til noen vondt-er, og da må jeg modifisere enkelte øvelser.
Kommer til å gå greit med deg når du får begynt.
Lykke til, og jeg skal heie på deg :heia:

Blir så imponert over dere to! Dere er fantastiske som greier å pushe dere selv!! Herlig!

I morra er det på'n igjen for meg også. Håper jeg greier å få gjennomført før jobb, da er jeg nemmlig sikra. Jeg kan ikke være noe dårligere enn dere, dette skal jeg greie!!! :D

LIBBA
19-06-11, 20:56
Blir så imponert over dere to! Dere er fantastiske som greier å pushe dere selv!! Herlig!

I morra er det på'n igjen for meg også. Håper jeg greier å få gjennomført før jobb, da er jeg nemmlig sikra. Jeg kan ikke være noe dårligere enn dere, dette skal jeg greie!!! :D
Helt riktig, dette greier du. :heia:
Hvis du har dager du ikke greier alle øvelser modifiserer du dem litt.
Det gjorde jeg. Hadde en periode med vond akilles-sene, og da klarte jeg ikke all hoppingen (på shredden). Gjorde andre ting istedenfor.:stortsmil

littleme
19-06-11, 21:49
Helt riktig, dette greier du. :heia:
Hvis du har dager du ikke greier alle øvelser modifiserer du dem litt.
Det gjorde jeg. Hadde en periode med vond akilles-sene, og da klarte jeg ikke all hoppingen (på shredden). Gjorde andre ting istedenfor.:stortsmil

Kjempesmart! Er så motivert at jeg har vært ute og løpt en tur nå :p Begynte å snakke med ei venninne om bikinifine 2012 :D

LIBBA
19-06-11, 23:01
Kjempesmart! Er så motivert at jeg har vært ute og løpt en tur nå :p Begynte å snakke med ei venninne om bikinifine 2012 :D
Kjempebra :stortsmil :klem:

LIBBA
19-06-11, 23:04
....Har hatt en fæl dag med hodepine (som er så kraftig at jeg spyr).:eek:
Er nå betydelig bedre, så kanskje jeg klarer å gjennomføre dagens økt likevel. Håper det :D
Ble ikke til det nei, men har gått en tur på ca 40 min.
Måtte få lufta hodet :rolleyes:

littleme
19-06-11, 23:23
Ble ikke til det nei, men har gått en tur på ca 40 min.
Måtte få lufta hodet :rolleyes:

Er fortsatt kjempebra! Du er flink!!

LIBBA
19-06-11, 23:44
Er fortsatt kjempebra! Du er flink!!

Takk ;) :suss:
Lykke til i morgen :klem:

littleme
20-06-11, 21:09
Fullført første runde!!! Damint det var hardt!! Hadde virkelig ikke lyst, men venninna mi som jeg gjør det samme med fortalte at hun hadde fullført og da MÅTTE jeg bare. Var stuptrøtt og kjempe lite opplagt før og under treningen. Nå har jeg MASSE energi :P Jeg som skulle legge meg tidlig og greie å stå opp i rett tid i morgen?? Jeg greide nemmlig ikke det i dag tidlig, derfor fikk jeg ikke trent før jeg skulle på jobb. Håper jeg greier det i morra!! Hvordan går det med dere?

Jeg må også benytte anledningen til å si at jeg har gått ned et rundt tall med kilo!! Woohoo, endelig kan jeg si at jeg har gått ned 10 kg!! Men med tanke på at jeg starta med å legge om kosthold osv(, starta ikke med lavkarbo før slutten av februar) så har jeg jo brukt et halvt år på 10 kg. Det lover igrunn ganske dårlig for mitt mål om 30 kg på et år. Ikke bra! Tror jeg må skjerpe litt mer på kostholdet. Jillian skal iallefall være med meg de neste 30 dagene!

1/30 :D

Foksy
20-06-11, 21:47
Hopper av denne jeg, synes det er vanskelig å finne motivasjon for all den hoppinga. Men jeg har begynt å løpe i stedet. Løp iForms 5km løp på lørdag og trente i dag igjen. Satser på å få løpt man-ons-fre og andre aktiviteter i helgene. Passer meg bedre. Men lykke til til alle dere flotte flinke som kjører på dag etter dag med dvd'n! :heia: :heia:

Pandora
20-06-11, 23:45
Fullført første runde!!!

Grattis Littleme! da er du igang:heia: og gratulerer med fin vektnedgang:blomster:

Jeg fikk ikke tid idag!! og samme blir det imorgen, med seine møter og middag med jobben:mad: men kommer sterkere tilbake før dere vet ord av det..

LIBBA
20-06-11, 23:57
Fullført første runde!!! Damint det var hardt!! Hadde virkelig ikke lyst, men venninna mi som jeg gjør det samme med fortalte at hun hadde fullført og da MÅTTE jeg bare. Var stuptrøtt og kjempe lite opplagt før og under treningen. Nå har jeg MASSE energi :P Jeg som skulle legge meg tidlig og greie å stå opp i rett tid i morgen?? Jeg greide nemmlig ikke det i dag tidlig, derfor fikk jeg ikke trent før jeg skulle på jobb. Håper jeg greier det i morra!! Hvordan går det med dere?

Jeg må også benytte anledningen til å si at jeg har gått ned et rundt tall med kilo!! Woohoo, endelig kan jeg si at jeg har gått ned 10 kg!! Men med tanke på at jeg starta med å legge om kosthold osv(, starta ikke med lavkarbo før slutten av februar) så har jeg jo brukt et halvt år på 10 kg. Det lover igrunn ganske dårlig for mitt mål om 30 kg på et år. Ikke bra! Tror jeg må skjerpe litt mer på kostholdet. Jillian skal iallefall være med meg de neste 30 dagene!

1/30 :D
Jepp :)
Der var du i farta :heia: Grattis med første runde :D
og fin vektnedgang :heia:

LIBBA
21-06-11, 00:00
Jeg fikk heller ikke tid .
Jobbet til 23:00 ( fra 06:00),og da holder det for i dag :rolleyes:

littleme
21-06-11, 17:55
Jeg fikk heller ikke tid .
Jobbet til 23:00 ( fra 06:00),og da holder det for i dag :rolleyes:

Herre min hatt, som dere holder på da!! Flinke folkene! Må ikke jobbe dere ihjel heller da ;) Jeeg kom hjem fra jobb nå, og gruver meg til å starte med Jillian. Skulle egentlig gjøre det i dag tidlig, men tror du ikke senga var god? Kom nesten litt forsent på jobb..

Pandora
21-06-11, 23:03
...og jeg var hjemme klokka 22 i dag - etter å ha startet klokka 07:00...rett på jobbmiddag etterpå . Orket ikke Jillian "horror movie" etter det, men fikk løpt en tur på en halv time i den fine sommer-skogen:p :p

Fra imorgen skal det roe seg litt for meg på jobb, så da må jeg prøve meg på level 2 igjen:eek:

LIBBA
21-06-11, 23:12
Dagens økt Jillian Michaels 6 w s-p level 1 i boks :D :boxing:

LIBBA
21-06-11, 23:14
...og jeg var hjemme klokka 22 i dag - etter å ha startet klokka 07:00...rett på jobbmiddag etterpå . Orket ikke Jillian "horror movie" etter det, men fikk løpt en tur på en halv time i den fine sommer-skogen:p :p

Fra imorgen skal det roe seg litt for meg på jobb, så da må jeg prøve meg på level 2 igjen:eek:

Den skjønner jeg.;)
Ha en fortsatt fin kveld :suss:

Pandora
21-06-11, 23:31
Den skjønner jeg.;)
Ha en fortsatt fin kveld :suss:

Takk, takk; samme til deg LIBBA:klem: - nå er jeg dypt nede i sofaen...og litt misunnelig på deg som har gjennomført 6wsp idag også (..idag tidlig da jeg lå i senga og holdt på å våkne kjente jeg veldig tydelig at det hadde skjedd noe med "side-mage" musklene mine; harde og helt tydelig strammet -> det funker dette her!!! selv om det er tøft å gjennomføre innimellom :hjelp:

LIBBA
21-06-11, 23:40
Takk, takk; samme til deg LIBBA:klem: - nå er jeg dypt nede i sofaen...og litt misunnelig på deg som har gjennomført 6wsp idag også (..idag tidlig da jeg lå i senga og holdt på å våkne kjente jeg veldig tydelig at det hadde skjedd noe med "side-mage" musklene mine; harde og helt tydelig strammet -> det funker dette her!!! selv om det er tøft å gjennomføre innimellom :hjelp:
Ja, har klokketro på Jillian jeg også ;)
Mine muskler er fortsatt gjemt, men noen har jeg forhåpentligvis fått selv om dem ikke synes :rolleyes:
Kjenner jeg er blitt sterkere, og det føles godt :D

LIBBA
22-06-11, 20:10
Dagens økt Jillian Michaels 6 w s-p level 1 på plass :boxing:
Hadde lyst på sofaen istedenfor, men klarte å bryte meg i gang :jegvant:

Pandora
22-06-11, 20:44
Ble level 1 på meg! :cool: Var ikke helt motivert for det tøffeste programmet... Egentlig mer enn slitsomt nok det, ihvertfall idag:eek:

Dag 20: level 1, 6wsp 22.06.11

LIBBA
22-06-11, 22:48
Ble level 1 på meg! :cool: Var ikke helt motivert for det tøffeste programmet... Egentlig mer enn slitsomt nok det, ihvertfall idag:eek:
Level 1 kan være tøft nok det enkelte dager :ja:

Pandora
23-06-11, 17:20
Level 2 idag:D Syns det er hardt!!!! og idag var det så varmt igjen at svetten silte - enda mer enn vanlig:eek: Men gjennomførte alle øvelsene:):)

Dag 21: level 2, 6wsp 23.06.11

LIBBA
23-06-11, 21:00
Kjempebra Pandora :heia::heia:

LIBBA
23-06-11, 22:08
Dagens økt Jillian Michaels 6 w s-p level 1 i boks :boxing:

Pandora
24-06-11, 11:14

Blir seinere og seinere på deg jo LIBBA; supert å ha tiltak til å gjennomføre sånn midt i "sofa-tiden"...:boxing::blomster:

Men hvor ble de andre av...???:confused:

Vidundra
24-06-11, 11:37
Jillian er awesome. Synd jeg først fant denne tråden nå, og ikke har fått vært med på opplegget. Men skal definitvt kjøpe DVD-en når jeg får tid til å sette i gang. Juli høres ut som en bra måned for noe slikt; noe må jeg jo gjøre mens alle jeg kjenner er på ferie. :rolleyes:

Pandora
24-06-11, 14:22
Dagens økt unnagjort:p; litt lettere faktisk (sikkert fordi jeg har hjemmekontor, og kunne ta det mer med ro og mak sånn ellers..). Imorgen spørs det; er på tur igjen, men søndag er jeg ihvertfall tilbake:)

God helg!!:dulte::stortsmil

Dag 22: level 2, 6wsp 24.06.11

manebane
24-06-11, 21:07
Første dag på level 3 på 30 day shred. Og det var virkelig ett nivå opp! :eek:
Klarte ikke helt å henge med nei, men vips så var treningen over :)
Stort forbedringspotensial for meg hvertfall :D

LIBBA
24-06-11, 21:28
Holder meg til level 1 litt til :stortsmil

LIBBA
24-06-11, 21:30
Dagens økt unnagjort:p; litt lettere faktisk (sikkert fordi jeg har hjemmekontor, og kunne ta det mer med ro og mak sånn ellers..). Imorgen spørs det; er på tur igjen, men søndag er jeg ihvertfall tilbake:)
God helg!!:dulte::stortsmil

Flott Pandora. :heia:
Du er flink. Orker ikke gå over til level 2 igjen riktig ennå jeg ;)
Ønsker deg ei super helg :suss:

LIBBA
24-06-11, 21:34
Blir seinere og seinere på deg jo LIBBA; supert å ha tiltak til å gjennomføre sånn midt i "sofa-tiden"...:boxing::blomster:
Takk,takk :)
Har vært skrekkelig mye jobbing denne uka, så da blir trimtiden min veldig forskjøvet :stuart: ;)

LIBBA
24-06-11, 21:36
Første dag på level 3 på 30 day shred. Og det var virkelig ett nivå opp! :eek:
Klarte ikke helt å henge med nei, men vips så var treningen over :)
Stort forbedringspotensial for meg hvertfall :D
Level 3 :heia:
Kjempeflott :D

littleme
25-06-11, 01:58
Sorry, jeg har duttet helt ut. Skjønner ikke åssen jeg skal greie å begynne å lese til eksamener når jeg er ferdig på jobb. Da er jeg så sliten. Jeg tror jeg greier å komme meg ut å jogge, men av en eller annen grunn er det å starte jillian ti tusen ganger værre enn å komme meg ut å jogge eller ut på treningssenter. Skal prøve å finne en måte å skjerpe meg på, vet bare ikke helt hvordan ennå :P

LIBBA
25-06-11, 09:31
Sorry, jeg har duttet helt ut. Skjønner ikke åssen jeg skal greie å begynne å lese til eksamener når jeg er ferdig på jobb. Da er jeg så sliten. Jeg tror jeg greier å komme meg ut å jogge, men av en eller annen grunn er det å starte jillian ti tusen ganger værre enn å komme meg ut å jogge eller ut på treningssenter. Skal prøve å finne en måte å skjerpe meg på, vet bare ikke helt hvordan ennå :P

Det viktigste er nå at du gjør noe du liker.
Det er nok Jillian som ville stjålet minst av tiden din, men det er ditt valg ;)
Lykke til uansett hva du velger :suss:

LIBBA
25-06-11, 21:55
Etter en noe tøff uke blir det fri fra Jillian i dag ;)
Føler jeg trenger en fridag, men kommer sterkere tilbake i morgen :D

Bollemor
25-06-11, 22:07
Mandag som var startet jeg på igjen å, å va fast bestemt på at dette skulle jeg gjennomføre dette nå. Har bare kommet til dag 17 å slik før:P men værtfall så har jeg tatt 4 dager i denne uka,men så stoppet det:( jeg har fått halsbetennelse .. som gjør at jeg er helt tett i halsen, nesen og ørene.. så torsdag ble dette sikkelig tussig å gjennomføre dette. Så har ikke gjort det siden da:( bør jeg starte helt på nytt igjen når jeg blir frisk? eller kan jeg hoppe på dag 5???:)

LIBBA
25-06-11, 22:21
Mandag som var startet jeg på igjen å, å va fast bestemt på at dette skulle jeg gjennomføre dette nå. Har bare kommet til dag 17 å slik før:P men værtfall så har jeg tatt 4 dager i denne uka,men så stoppet det:( jeg har fått halsbetennelse .. som gjør at jeg er helt tett i halsen, nesen og ørene.. så torsdag ble dette sikkelig tussig å gjennomføre dette. Så har ikke gjort det siden da:( bør jeg starte helt på nytt igjen når jeg blir frisk? eller kan jeg hoppe på dag 5???:)
Jeg ville fortsatt på dag 5 :)
Ville syntes det var demotiverende å begynne helt på nytt igjen,
men føler du for det kan du jo slenge på 4 dager til når du er "ferdig" ;)
God bedring med halsen :klem:

LIBBA
26-06-11, 20:11
Så var det på an igjen :)

Bollemor
26-06-11, 20:18
Så var det på an igjen :)

hvordan er de andre treningsøktene fra jillian som du tar??:)

LIBBA
26-06-11, 20:27
hvordan er de andre treningsøktene fra jillian som du tar??:)
Tar en DVD i gangen ;)
Startet med shredden . Etter endt program begynte jeg på nytt med den ( derfor "runde 2"). Gjorde ferdig 2/3 av den da rippen ble påbegynt.
Da den var fullført begynte jeg på J M 6 week six-pack.
Den holder jeg på med for tiden :stortsmil
Alle er bra. Jillian er veldig flink til å motivere :D

Pandora
26-06-11, 20:32
Mystisk...innlegget mitt ble bare borte :eek: Får bare prøve igjen, for idag har jeg faktisk trent:p; gikk veldig greit til og med...selv etter lite søvn og en del vin i løpet av helga:)

Snart ferdig med uke 4!!:)

Dag 23: level 2, 6wsp 26.06.11
Dag 22: level 2, 6wsp 24.06.11

Bollemor
26-06-11, 20:51
sitt er å ser på 3 dvd fra hun nå, som jeg lurer på om jeg skal til innkjøp av:P
Burde vel kanskje ha ventet til jeg en gang greier å fullføre 30 days???
http://images2.playserver1.com/ProductImages/5/8/6/0/5/1/6/1/16150685_85x85_1.jpg (http://www.play.com/DVD/DVD/4-/16150685/-/Product.html)
Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack (http://www.play.com/DVD/DVD/4-/16150685/-/Product.html)

http://images2.playserver1.com/ProductImages/4/2/3/2/4/1/6/1/16142324_85x85_1.jpg (http://www.play.com/DVD/DVD/4-/16142324/-/Product.html)
Jillian Michaels: Banish Fat, Boost Metabolism (http://www.play.com/DVD/DVD/4-/16142324/-/Product.html)
http://images2.playserver1.com/ProductImages/2/4/2/7/8/3/9/1/19387242_85x85_1.jpg (http://www.play.com/DVD/DVD/4-/19387242/-/Product.html)
Jillian Michaels: No More Trouble Zones (http://www.play.com/DVD/DVD/4-/19387242/-/Product.html)

hvor fikk du takk i ripped ??

LIBBA
26-06-11, 21:00
sitt er å ser på 3 dvd fra hun nå, som jeg lurer på om jeg skal til innkjøp av:P
Burde vel kanskje ha ventet til jeg en gang greier å fullføre 30 days???
http://images2.playserver1.com/ProductImages/5/8/6/0/5/1/6/1/16150685_85x85_1.jpg (http://www.play.com/DVD/DVD/4-/16150685/-/Product.html)
Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack (http://www.play.com/DVD/DVD/4-/16150685/-/Product.html)

http://images2.playserver1.com/ProductImages/4/2/3/2/4/1/6/1/16142324_85x85_1.jpg (http://www.play.com/DVD/DVD/4-/16142324/-/Product.html)
Jillian Michaels: Banish Fat, Boost Metabolism (http://www.play.com/DVD/DVD/4-/16142324/-/Product.html)
http://images2.playserver1.com/ProductImages/2/4/2/7/8/3/9/1/19387242_85x85_1.jpg (http://www.play.com/DVD/DVD/4-/19387242/-/Product.html)
Jillian Michaels: No More Trouble Zones (http://www.play.com/DVD/DVD/4-/19387242/-/Product.html)

hvor fikk du takk i ripped ??
På amazon.com :)

LIBBA
26-06-11, 21:08
Mystisk...innlegget mitt ble bare borte :eek: Får bare prøve igjen, for idag har jeg faktisk trent:p; gikk veldig greit til og med...selv etter lite søvn og en del vin i løpet av helga:)
Snart ferdig med uke 4!!:)

Veldig bra Pandora :heia:
Bør vel snart over til level 2 selv, men liker egentlig bedre ener'n :o
Får se til uka :D

Pandora
26-06-11, 21:08

Hei Bollemor; vil bare dele mine erfaringer med deg; har prøvd og likt alle DVDene du viser til ... Ripped in 30 kjøpte jeg på Amazon.

Likte egentlig Ripped aller best; effektiv og mest variert - konkurrerer med 6 weeks 6-pack som jeg holder på med nå som også er super.

Banish Fat, Boost your Metabolism er BEINHARD kondistrening, for tøff egentlig syns jeg; ble for lenge (ca 50 min) og for hardt til at den kan kjøres ofte ihvertfall.:eek:

No More Trouble Zones er super, men litt lang (ca 50 min) - og siden det egentlig inneholder ett total program egner det seg ikke så bra for sånn "hver-dag-opplegg" som jeg anbefaler og har best resultater med (Shred, Ripped pg 6wsp, 25-35 min hvert program..).

Lykke til!! super trening uansett hvilke av disse du velger:goodluck:

Pandora
26-06-11, 21:14
Veldig bra Pandora :heia:
Bør vel snart over til level 2 selv, men liker egentlig bedre ener'n :o
Får se til uka :D

Var som deg...ble faktisk kvalm og uvel de første to gangene med level 2 og måtte pause flere ganger i "the horror movie" som jeg syntes var et dekkende navn! Men nå syns jeg plutselig den er like grei som level 1 var, kanskje hakket bedre og mer variert... var tydeligvis en slags "terskel" jeg måtte over der for å lære sekvensene godt nok til at det ikke virker heseblesende - krysser fingre for at du erfarer det samme!:):goodluck:

LIBBA
26-06-11, 21:18
Var som deg...ble faktisk kvalm og uvel de første to gangene med level 2 og måtte pause flere ganger i "the horror movie" som jeg syntes var et dekkende navn! Men nå syns jeg plutselig den er like grei som level 1 var, kanskje hakket bedre og mer variert... var tydeligvis en slags "terskel" jeg måtte over der for å lære sekvensene godt nok til at det ikke virker heseblesende - krysser fingre for at du erfarer det samme!:):goodluck:

Håper du har rett :klem:
Trodde jeg skulle spy de to gangene jeg prøvde. Fy for et tempo :o
Skal ta meg sammen å prøve igjen til uka :)

Bollemor
27-06-11, 00:07
så spennede:) får se hva det blir til etter å ha fullført 30days shered:) er påån igjen i morgen :) forresten,sliter me armhevingene jeg:( har rygg og nakke problermer.. Ødelegger dette mye for meg at jeg ikke klare de? Prøver jo så klart...og tar noen, men greier ikke å holde ut hele opplegge på de:( erfaringer noen?

littleme
27-06-11, 00:10
Synes du er flink jeg, Bolla mi :D

Bollemor
27-06-11, 00:19
Synes du er flink jeg, Bolla mi :D

hihi..takk skal du ha:) tar du 30days du også eller? Kommet langt? Starter på dag 5 i morgen,etter å ha vært syk i helgen. Kommer som regel aldri til lengre enn dag 15-17 før jeg gir opp jeg. Heheh... Slik skal det ikke bli denne gangen værtfall:)

littleme
27-06-11, 00:23
hihi..takk skal du ha:) tar du 30days du også eller? Kommet langt? Starter på dag 5 i morgen,etter å ha vært syk i helgen. Kommer som regel aldri til lengre enn dag 15-17 før jeg gir opp jeg. Heheh... Slik skal det ikke bli denne gangen værtfall:)

Hmm, litt usikker. Tenker å komme på en ny regel av noe slag. f.eks: Hvis jeg ikke trener ellers den dagen, så skal jeg trene jillian, eller hvis jeg ikke får trent styrke den dagen så skal jeg trene jillian. Hva tror du er smart?

Bollemor
27-06-11, 00:27
Hmm, litt usikker. Tenker å komme på en ny regel av noe slag. f.eks: Hvis jeg ikke trener ellers den dagen, så skal jeg trene jillian, eller hvis jeg ikke får trent styrke den dagen så skal jeg trene jillian. Hva tror du er smart?

hørtes ut som en god plan det da:)
for min del..så har jeg å meldt mæ inn zumbagruppa også:) så skal få fylt inn litt trening nå ja:)

Pandora
27-06-11, 20:04
:visemuskl Da var uke 4 gjennomført:) Sier at den var en "level 2 uke", for selv om en dag var tilbake på level 1 så var det jo mest det..

Blir så sinnsykt svett av denne treningen! Selv når det ikke er så varmt ute fortsetter jeg å svette en stund etter dusjen :confused:

Dag 19 - 24: level 2, 6wsp (week 4)

LIBBA
27-06-11, 21:00
Da var dagens økt Jillian Michaels 6 w s-p level 2 i boks :boxing::visemuskl
Er beintøft. The horror movie :ja: Tror jeg svetta en liter ;)
Uke 4 Pandora :heia:

Pandora
27-06-11, 21:20
Er beintøft. The horror movie :ja: Tror jeg svetta en liter ;)

:D Horror Movie :D du er fortsatt der ja... bare vent et par ganger til!! så kanskje det blir mer Thriller/Drama:) .. og svetting er vel egentlig sunt og bra, selv om det er litt brysomt når det renner nedover armene og man samtidig skal få godt tak og strekke ut skuldrene på slutten.. ;)

Syns vi er flinke jeg, begge to! :blomster::heia:

LIBBA
27-06-11, 21:30
Syns vi er flinke jeg, begge to! :blomster::heia:
Det syns jeg også :ja: :lol: ;)

Titti
28-06-11, 11:47
Hei dere. Har vært på bryllupsreise og hatt en pause på ca 10 dager, tok en ny runde med Jillian i dag, men gud nå er jeg litt lei hele dama jeg altså, sorry. :lol:
Så tror jeg må gå for litt zumba nå fremover og ta en litt lenger Jillianpause..;)

LIBBA
28-06-11, 19:13
Hei dere. Har vært på bryllupsreise og hatt en pause på ca 10 dager, tok en ny runde med Jillian i dag, men gud nå er jeg litt lei hele dama jeg altså, sorry. :lol:
Så tror jeg må gå for litt zumba nå fremover og ta en litt lenger Jillianpause..;)
Zumba er også veldig bra trening :lol: ;)

Pandora
28-06-11, 21:11
Blir ikke lei Jillian jeg da!!:D:D Selv om hun er en slavedriver så syns jeg treningen er så superbra, og Jillian er så oppmuntrende og faktisk sympatisk (er kanskje litt pervo som syns det men...)

Idag så jeg på smakebitene på "Yoga Meltdown" og "Shred it with weights" som er på 6wsp DVDen...spørs om jeg ikke etterhvert må investere i dem også; var sånn 30-minutter x 2 type det også; akkurat sånn jeg liker.

,,og dagens økt er i boks:p:)

Dag 25: level 2, 6wsp 28.06.11

LIBBA
29-06-11, 20:29
Blir ikke lei Jillian jeg da!!:D:DSelv om hun er en slavedriver så syns jeg treningen er så superbra, og Jillian er så oppmuntrende og faktisk sympatisk (er kanskje litt pervo som syns det men...). Idag så jeg på smakebitene på "Yoga Meltdown" og "Shred it with weights" som er på 6wsp DVDen...spørs om jeg ikke etterhvert må investere i dem også; var sånn 30-minutter x 2 type det også; akkurat sånn jeg liker. ,,og dagens økt er i boks:p:)
Enig med deg jeg Pandora. Synes også Jillian er veldig flink :)
Skadet meg i ei skulder i går, så jeg må derfor ta det med ro med Jillian i en 2-3 dager . :nedfor:
Men kommer sterkere tilbake :D
......... "dagens økt " :heia:

Pandora
29-06-11, 20:37
God bedring med skulderen LIBBA!:klem:

Da har jeg slitt meg gjennom 2ern idag også:)

Dag 26: level 2, 6wsp 29.06.11

Bollemor
29-06-11, 21:36
Finner ikke Ripped in 30 jeg:( bare region 1 :(

LIBBA
29-06-11, 21:44
God bedring med skulderen LIBBA!:klem:
Da har jeg slitt meg gjennom 2ern idag også:)

Tusen takk for det :suss: Den er en tanke mindre vond i dag, så det går da framover :cool:
I dag har det vært varmt, så du er tøff som orker level 2 :stortsmil :heia:

LIBBA
30-06-11, 20:37
Har nå prøvd meg igjen og dagens økt Jillian Michaels 6 w s-p level 2 er i boks :boxing:
Var et par øvelser jeg måtte gjøre uten vekter, for det ble for vondt i skulderen med :_oy:
Er mer belastning på skuldre og armer på level 2 enn level 1.
Det merkes når man ikke er helt i strekk, men jeg fullførte nå da selv om jeg ikke hadde fått 20 i stil :rolleyes:

Pandora
30-06-11, 21:39
Skulle ikke du ta det helt med ro med skulderen da LIBBA??:eek: Syns det er mye "skulder-greier" på den 2ern, men hvis du klarte å modifisere er det jo bra :)

Holdt nesten på å bare legge meg på sofaen idag!!:( var helt utslitt etter lang dag på jobben...men nå er det selvsagt deilig å ha gjennomført den horror-halvtimen med Jillian:D:D Nydusjet og myyyye mer opplagt enn da jeg kom hjem sur, trøtt, sulten og generelt lei:høh: Heldigvis:lol:glad jeg tok meg sammen!!

Dag 27: level 2, 6wsp 30.06.11

LIBBA
30-06-11, 21:57
Skulle ikke du ta det helt med ro med skulderen da LIBBA??:eek: Syns det er mye "skulder-greier" på den 2ern, men hvis du klarte å modifisere er det jo bra

Holdt nesten på å bare legge meg på sofaen idag!!:( var helt utslitt etter lang dag på jobben...men nå er det selvsagt deilig å ha gjennomført den horror-halvtimen med Jillian:D Nydusjet og myyyye mer opplagt enn da jeg kom hjem sur, trøtt, sulten og generelt lei:høh: Heldigvis:lol:glad jeg tok meg sammen!!
:heia:
Viftet ikke så mye med armene som jeg skulle, og litt uten vekter :)
Må få skulderen i bevegelse ellers stivner den. Dessuten er jeg litt sta ( kan være fordeler og ulemper med det ) :o
Er også veldig glad jeg fikk fullført i dag.

Pandora
01-07-11, 21:15
Må bare melde om litt pause! Mest til deg selvsagt LIBBA...;) Skal bort noen dager...så får nok ikke gjennomført Jillian, men kommer sterkere tilbake:D

Lykke til med skulder og trening - og God helg:):)

LIBBA
01-07-11, 21:21
En noe modifisert utgave av Jillian Michaels 6 w s-p level 2 i boks :boxing:

LIBBA
01-07-11, 21:23
Må bare melde om litt pause! Mest til deg selvsagt LIBBA...;) Skal bort noen dager...så får nok ikke gjennomført Jillian, men kommer sterkere tilbake:D

Lykke til med skulder og trening - og God helg:):)
Takk for det Pandora :)
God tur og god helg til deg også :suss:

LIBBA
02-07-11, 22:55
Ble ingen økt med Jillian i dag,
men en times tur, rask gange :stortsmil

LIBBA
03-07-11, 19:36
Dagens økt: Noe modifisert utgave av Jillian Michaels 6 w s-p level 2 i boks :boxing: + 45 min tur, rask gange :)
Ble sykt sliten i dag. Måtte hvile litt underveis :o
Tok gåturen før Jillian. Burde gjort motsatt :rolleyes:

Bollemor
03-07-11, 20:09
LIBBA: så flink du er og står på hele tiden!!!!
Jeg tenker hver dag at jeg burde ha startet på igjen.. MEN har rett å slett ikke vært i form enda til det. Halsbetennelsen har vart så lenge, i tillegg til at jeg har null ENERGI, og lite søvn i tillegg! Føler hele meg går på tomgang!
Men skal prøve meg på en runde før jeg tar kvelden, så starter jeg nokk en gang på nytt:P
PUSH MEG alle sammen!!!!

LIBBA
03-07-11, 20:21
LIBBA: så flink du er og står på hele tiden!!!!
Jeg tenker hver dag at jeg burde ha startet på igjen.. MEN har rett å slett ikke vært i form enda til det. Halsbetennelsen har vart så lenge, i tillegg til at jeg har null ENERGI, og lite søvn i tillegg! Føler hele meg går på tomgang!
Men skal prøve meg på en runde før jeg tar kvelden, så starter jeg nokk en gang på nytt:P
PUSH MEG alle sammen!!!!
PUSH PUSH ;)
Seriøst: det er nok ikke lurt å presse for mye før du er helt frisk igjen.
Jeg ville startet med gåturer i brukbart tempo, og etter hvert plusset på med Jillian.
Går du for hardt ut blir du sliten og lei :)
God bedring :klem:

LIBBA
04-07-11, 20:38
Nå har den hersens skulderen skapt seg vrang igjen :realmad:
Begynte nok for tidlig med trening igjen, så nå må jeg visst ta det med ro i minst ei uke fikk jeg høre :_oppgitt: :hylgrine:
Har nå tenkt å få gått litt da. (Ikke noe i veien med beina mine :rolleyes:)

Bollemor
04-07-11, 22:48
Massemasse god bedring:)

LIBBA
04-07-11, 23:25
Massemasse god bedring:)
Tusen takk skal du ha :suss:

Bollemor
05-07-11, 00:13
Da har jeg nettopp tatt en runde 30 days;) så håper på en god natts søvn nå.. siden jeg har slitt litt med soveproblemer det siste halvåret:S
jaja, nattinatt alle sammen;)

LIBBA
05-07-11, 16:53
Da har jeg nettopp tatt en runde 30 days;) så håper på en god natts søvn nå.. siden jeg har slitt litt med soveproblemer det siste halvåret:S
Heier på deg :) :heia:

littleme
05-07-11, 20:13

Flinka!

Pandora
05-07-11, 21:26
Sånn delvis på ferie og har vært bortreist noen dager (med hjemmekontor på pcŽn...:().. Har ikke blitt noe Jillian, men et par løpeturer har jeg fått til. Imorgen er det på jobb igjen - så to uker sydenferie fra torsdag :):) Da spørs det vel med Jillian....men skal trene:boxing:

Lurer på om jeg bare må få bestilt de andre to Jillian DVDene med en gang, så er jeg klar til etter ferien:D

Lykke til med skulder og trening LIBBA (gåturer ute nå om sommeren er jo uansett en super avveksling til Jillian DVDene, så går du ikke så fort "lei" heller.. (ikke for det; er vel ikke akkurat noe som tyder på at du er utpreget lei av dama;) sånn som du har stått på!)

God sommer til alle!! Håper vi er mange her inne som kan støtte hverandre når jeg er tlbake fra sol og fri:ja:

LIBBA
05-07-11, 22:19
Sånn delvis på ferie og har vært bortreist noen dager (med hjemmekontor på pcŽn...:().. Har ikke blitt noe Jillian, men et par løpeturer har jeg fått til. Imorgen er det på jobb igjen - så to uker sydenferie fra torsdag Da spørs det vel med Jillian....men skal trene:boxing:

Lurer på om jeg bare må få bestilt de andre to Jillian DVDene med en gang, så er jeg klar til etter ferien:D

Lykke til med skulder og trening LIBBA (gåturer ute nå om sommeren er jo uansett en super avveksling til Jillian DVDene, så går du ikke så fort "lei" heller.. (ikke for det; er vel ikke akkurat noe som tyder på at du er utpreget lei av dama;) sånn som du har stått på!)

God sommer til alle!! Håper vi er mange her inne som kan støtte hverandre når jeg er tlbake fra sol og fri:ja:
Takk for det Pandora :klem:
Knallgod sommer til deg også, og ha en super ferie. :D
"Snakkes " :suss:

LIBBA
05-07-11, 22:41
Ble en kjapp gåtur i dag
35 min rask gange ;)
Kan ikke erstatte Jillian, men bedre enn ikke'no :rolleyes:

Bollemor
05-07-11, 23:39
ble en runde 30 days i dag oxo:) fornøyd med å kommet i gang igjen.. I morgen skal jeg prøve å gjøre d FØR jobb.. Så nå er klokka på 6.00:)
dere som har ripped in 30,hvor ble den kjøpt? Var på amazon,og da jeg skulle til å betale fikk jeg opp advarsel på at det var til region 1:):confused::confused::confused: har jo tenkt å fullføre båden 30 days og ripped før høsten kommer;)
nattaklem

LIBBA
06-07-11, 19:35
ble en runde 30 days i dag oxo:) fornøyd med å kommet i gang igjen.. I morgen skal jeg prøve å gjøre d FØR jobb.. Så nå er klokka på 6.00:)
dere som har ripped in 30,hvor ble den kjøpt? Var på amazon,og da jeg skulle til å betale fikk jeg opp advarsel på at det var til region 1:):confused::confused: har jo tenkt å fullføre båden 30 days og ripped før høsten kommer;)
nattaklem
Veldig bra :heia:
Kjøpte Rippen på amazon, (region 1).
Har nå spiller som kan kjøre det :)

Bollemor
06-07-11, 19:51
Veldig bra :heia:
Kjøpte Rippen på amazon, (region 1).
Har nå spiller som kan kjøre det :)

hvordan vet man om spillern tar den???

Pandora
06-07-11, 21:23
Måtte kort innpå idag også;) Ferien igang, men fortsatt hjemme....så da ble det både jogging og Jillian:) Syyykt tungt idag:confused::mad:, er vel tegn på at jeg trenger ferie...

Enda en sommerhilsen fra meg:D

Dag 28: level 2, 6wsp 06.07.11

Bollemor
06-07-11, 21:35
Måtte kort innpå idag også;) Ferien igang, men fortsatt hjemme....så da ble det både jogging og Jillian:) Syyykt tungt idag:confused::mad:, er vel tegn på at jeg trenger ferie...

flink du er! kos deg masse på ferie!!!

LIBBA
06-07-11, 21:46
Flink du er Pandora :suss:
(Litt misunnelig nå siden jeg ikke får trent :o )
Fortsatt fin ferie ;)

LIBBA
06-07-11, 21:51
hvordan vet man om spillern tar den???
Tror det skal stå i bruksanvisningen hvilke regioner den tar, og om du eventuelt kan endre det.
Jeg fikk butikken som spilleren ble kjøpt fra til å hjelpe meg å endre :)

LIBBA
07-07-11, 20:00
Siden jeg må drøye litt med Jillian tenkte jeg å være flink ut å gå, men overtid i går, så det ble ingen gåtur. :kadetgaar
I dag derimot har det blitt en tur på 50 min rask gange :D

LIBBA
08-07-11, 20:33
Dagens økt: 30 min gåtur, rask gange i griseværet :)
Ble våt som ei drukna katte :rolleyes:

LIBBA
10-07-11, 21:28
I går ble det hviledag :D
Dagens økt ble 90 min gåtur, rask gange :boxing:
Tror jeg skal prøve meg på Jillian 6 w s-p igjen i morgen :)

Bollemor
10-07-11, 21:57
uff har had 2 dager uten energi til å trene i det hele tatt.. men blir en runde før jeg finner senga:)

LIBBA
11-07-11, 21:31
Har bare blitt en rask liten gåtur på 30 min :rolleyes: :o :_oppgitt:

Pandora
11-07-11, 22:22
Hei:):)

Har fått til to dager med Jillian på morgenkvisten her på ferie!!!:D Da er uke 5 i boks:heia:

Bare en uke igjen:cool:

Dag 30: level 2, 6wsp 11.07.11
Dag 29: level 2, 6wsp 08.07.11

LIBBA
11-07-11, 23:06
Så bra Pandora :heia:
Du er flink. Fortsatt fin ferie :suss:

chippy
12-07-11, 13:43
Kjører dere flere program samtidig? Jeg har lasta ned alle DVD*s til Jillian og starta på 30shred, synes den er litt kort men intens, hadde litt lyst å legge til en til:)

LIBBA
13-07-11, 07:40
Glemte å legge inn i går :o
Ble gåtur rask gange i 80 min :D
Jillian må vente litt til :ja:

LIBBA
13-07-11, 07:44
Kjører dere flere program samtidig? Jeg har lasta ned alle DVD*s til Jillian og starta på 30shred, synes den er litt kort men intens, hadde litt lyst å legge til en til:)
Jeg tar ett om gangen. Er nok for meg. Har for tiden en noe plagsom skulder, så det er bare blitt gåturer i det siste :_oppgitt:
Kommer sterkere tilbake :D

chippy
13-07-11, 09:59
Hvordan er six pack opplegget da? Har lasta ned alle DVD's, starta på shredding men synes 25min er litt kort egentlig, føler jeg kunne klart 25min til:) (noen ganger ihvertfall). Ripped ser intressant ut.

LIBBA
13-07-11, 22:31
Hvordan er six pack opplegget da? Har lasta ned alle DVD's, starta på shredding men synes 25min er litt kort egentlig, føler jeg kunne klart 25min til:) (noen ganger ihvertfall). Ripped ser intressant ut.
Prinsippet er det samme på alle tre ( shred, ripp og 6 w s-p ) med nybegynner og avansert utførelse.
6 week six-pack er bra.Litt lengre enn de andre, 35 min. Liker også shredden minus all hoppingen :eek: , men er nok Rippen jeg synes mest om.
Litt smak og behag vil jeg tro :D

Pandora
14-07-11, 14:40
Da har jeg sneket meg til to morgen-økter til med Jillian!:) Er på et topp feriested i Spania med masse muligheter fpr trening, tennis, yoga osv... men Jillian er likevel supert som en 35 min gjennomkjøring før frokost:D

Deilig å føle at man ikke forfaller helt på ferie....:confused: mye god mat og vin blir det jo uansett..

Dag 32: level 2. 6wsp 14.07.11
Dag 31: level 2, 6wsp 13.07.11
Dag 25 - 30: level 2, 6wsp (week 5)

LIBBA
14-07-11, 19:16
Fy fader, så imponert jeg er over deg Pandora :heia::heia:
Du er kjempeflink.
Ha en fortsatt fin ferie :suss:

Pandora
15-07-11, 08:57
Fy fader, så imponert jeg er over deg Pandora :heia::heia:
Du er kjempeflink.
Ha en fortsatt fin ferie :suss:

Tusen takk LIBBA!!:) Stå på der hjemme, og masse god bedring med skulderen til deg:blomster::klem:

(...idag skal jeg bare slappe av...;))

LIBBA
15-07-11, 19:37
Pandora :_punk:

Dagens økt ble en gåtur på 85 min :)

etaeb
16-07-11, 21:05
Hei på dere:D

Jeg begynte på 30 days shred i vinter... holdt ca 1 uke, før jeg sklei av lasset:p Det var hardt for en utrent person som meg:cool: :cool: Er dere på ketolyse alle sammen? hvordan går det med så "hard" trening og ketolyse? Jeg er på dag 4 av ketolysekuren min, målet er å komme i ketose, men trodde man ikke skulle trene så hardt, jeg er kanskje vranglært??:eek:

LIBBA
17-07-11, 10:30
Hei på dere:D

Jeg begynte på 30 days shred i vinter... holdt ca 1 uke, før jeg sklei av lasset:p Det var hardt for en utrent person som meg:cool: :cool: Er dere på ketolyse alle sammen? hvordan går det med så "hard" trening og ketolyse? Jeg er på dag 4 av ketolysekuren min, målet er å komme i ketose, men trodde man ikke skulle trene så hardt, jeg er kanskje vranglært??:eek:
Hei igjen :)
Kan bare svare for meg selv, men var i ketose i minst tre måneder før treningen med Jillian ble påbegynt. ( Før henne gikk jeg mest turer. )
Syntes det var svin-tungt i starten, men det gikk seg til.
Er veldig forskjellig hvor mye folk trener i ketose. Noen tar det rolig mens andre kjører på.
Ønsker deg lykke til med treningen :visemuskl

chippy
17-07-11, 12:55
Er småtungt ja, jeg er av den oppfatningen at skal man stramme opp må det trenes litt. Husk å heller kom deg igjennom workouten enn å klare fullføre like mange repitisjoner som de gjør. Jeg har drevet på en uke og nå begynner det virkelig å bli enkelt (derfor lagt til ripped også, som jeg tar etter 10min pause på shred).

etaeb
17-07-11, 14:28
Hei igjen :)
Kan bare svare for meg selv, men var i ketose i minst tre måneder før treningen med Jillian ble påbegynt. ( Før henne gikk jeg mest turer. )
Syntes det var svin-tungt i starten, men det gikk seg til.
Er veldig forskjellig hvor mye folk trener i ketose. Noen tar det rolig mens andre kjører på.
Ønsker deg lykke til med treningen :visemuskl
Føler meg mye mer opplagt og mer energi enn vanlig om dagen, så får vel kanskje bare se det ann litt... hun er ei tøff rype i hvertfall, jeg var høyrød i plomma og svettet som en gal forrige gang jeg prøvde meg på 30 days..(skal nevnes jeg røyker også) Tusen takk for svar :)

Pandora
23-07-11, 14:56
For en kveld og natt igår. Bor ikke så langt fra Utøya og hørte helikoptre og ambulanser hele kvelden - en ufattelige tragedie som ikke har sunket helt inn enda.

Fikk tankene over på noe annet en drøy halvtime med Jillian, det var godt idag...

Håper det fortsatt er noen andre her inne som holder stand, og ihvertfall som kommer tllbake hit etter ferie:) (LIBBA! hvor er du...?:klem:)

Dag 33: level 2, 6wsp 23.07.11

LIBBA
24-07-11, 12:43
For en kveld og natt igår. Bor ikke så langt fra Utøya og hørte helikoptre og ambulanser hele kvelden - en ufattelige tragedie som ikke har sunket helt inn enda.

Fikk tankene over på noe annet en drøy halvtime med Jillian, det var godt idag...

Håper det fortsatt er noen andre her inne som holder stand, og ihvertfall som kommer tllbake hit etter ferie:) (LIBBA! hvor er du...?:klem:)

Er på ferie men kommer sterkere tilbake ;).
Klem :klem:

Pandora
24-07-11, 16:55
Kos deg på ferie LIBBA:)

Da var dagens økt unnagjort; klissvåt av svette...selv om det var regn og grått ute idag er det varmt:eek: ihvertfall når jeg er igang med andre runden er tempen høy.

Dag 34: level 2, 6wsp 24.07.11

Pandora
25-07-11, 21:07
Bare 1 dag igjen av 6wsp nå! Håper å få det til før jeg begynner på jobb igjen..

Dag 35: level 2, 6wsp 25.07.11

Pandora
26-07-11, 14:19
Yes!! Yippii!!:D Da er jeg ferdig med seks uker, med seks treninger med Jillian hver uke (kun et par fridager innimellom pga reising og ferier) :heia::heia:

Er så fornøyd med resultatene - skal få tatt bilde av magen (litt brun er den også nå;)

Nå må jeg nok bestille meg noen nye Jillian DVDer til de laaange høsten, men tar en pause og håper at flere dukker opp igjen her inne på Jillian tråden etterhvert:)

Dag 36: level 2, 6wsp 26.07.11!!!!!! Ferdig!!
Dag 35: level 2, 6wsp 25.07.11

wahaj
27-07-11, 10:13
Er på økt 10/30 i dag av 30 day shred, i tillegg til to andre programmer jeg følger (5 km jogging, og stepmaskin). Fødte for 4 uker og 1 dag siden, og er veldig deilig å endelig være i gang igjen!

Har tenkt lenge på å skaffe meg de andre til JM (har yoga meltdown, no more trouble zones og banish fat boost metabolism fra før).
Eneste kjipe er at jeg ikke får lastet de ned, og da må jeg jo kjøpe de :-P
Sikkert verdt det dog. Digger dama!

LIBBA
28-07-11, 10:35
Yes!! Yippii!!:D Da er jeg ferdig med seks uker, med seks treninger med Jillian hver uke (kun et par fridager innimellom pga reising og ferier) :heia:
Er så fornøyd med resultatene - skal få tatt bilde av magen (litt brun er den også nå;)
Nå må jeg nok bestille meg noen nye Jillian DVDer til de laaange høsten, men tar en pause og håper at flere dukker opp igjen her inne på Jillian tråden etterhvert:)
Så supert Pandora. :heia:
Tipper du er flott.
Jeg tenkte å ta noen ganger til på level1 (6 w s-p) igjen siden det har vært en forholdsvis lang pause :eek:
Kunne også tenke meg flere DVDer av Jillian :ja:

LIBBA
07-08-11, 13:47
Har nå endelig fått kommet meg i gang igjen.
dagens:Jillian Michaels 6week six-pack Level 2
og Jillian Michaels Ripped in 30 Level 1
Tenkte jeg skulle ta rippen en runde 2.
Litt variasjon igjen er bra :D

Bollemor
07-08-11, 13:57
jeg starter på i morgen:)

LIBBA
07-08-11, 14:06
Flott, da blir jeg ikke så ensom i denne tråden :)
( Pandora har en liten pause ;) )

Gracella
07-08-11, 18:33
Kjørte et sett med Yoga meltdown (sett 2) og deretter No More Troubled Zones, og jeg skulle ikke kunne gå etterpå!! :eek:
Den (eller en av de) tok virkelig godt på baken og bakre lårmuskler!
Var ute og jogget en tur en 3-4 dager etterpå og da kjentes det ut som om baken min holdt på å rives av :p. Så det tok i!!

Har akkurat kjørt samme rutinen, men nå sett 1 på Yoga, og det ser ut til at jeg skal kunne gå normalt de neste dagene, hehe. Så da blir vel kondisen bedre og musklene sterkere??

Holder på med sporadisk JM for tiden.

(grusom trening....:o)

Pandora
07-08-11, 19:22
Flott, da blir jeg ikke så ensom i denne tråden :)
( Pandora har en liten pause ;) )

Så bra med litt liv her inne igjen!! Har egentlig pause ja, venter på de to nye Jillian DVDene som er bestilt ("Shred it with Weights" og "Yoga Meltdown")...har allerede fått Kettlebell fra Intersport på døra:D:D, men selve DVDen lar vente på seg.

Uansett, så har jeg faktisk tørket støv av "No More Trouble Zones" og kjørt den to ganger denne uka - kombinert med litt tur/løping. Men må inn i sånn hver-dag-modus igjen snart kjenner jeg:) Stå på LIBBA; skal gå innom og oppdatere litt her selv om jeg ikke er offisielt igang igjen - så blir dere flere:heia::heia:

LIBBA
07-08-11, 19:48
Sterk og brun mage, Pandora :heia:
Du har fått belønning for strevet ;)

Pandora
07-08-11, 19:53
Sterk og brun mage, Pandora :heia:
Du har fått belønning for strevet ;)

Tusen takk:):) Der fikk jeg endelig lagt ut bilde:D Syns magen er ganske fin nå etter sommeren, skal ha den stående som litt motivasjon til meg selv utover høsten;) Sixpack blir det vel ikke akkurat, men har ikke helt hatt troen på det noen gang (..er vel helst menn som får "ekte" six pack??)

LIBBA
07-08-11, 20:01
Tusen takk:):) Der fikk jeg endelig lagt ut bilde:D Syns magen er ganske fin nå etter sommeren, skal ha den stående som litt motivasjon til meg selv utover høsten;) Sixpack blir det vel ikke akkurat, men har ikke helt hatt troen på det noen gang (..er vel helst menn som får "ekte" six pack??)
Hvis du ser i signaturen min har nok ikke jeg heller den store troen på at jenter får six-pack :rolleyes: :D :D

Pandora
07-08-11, 20:09
Hvis du ser i signaturen min har nok ikke jeg heller den store troen på at jenter får six-pack :rolleyes: :D :D

Hehe...åja, så det nå:) one pack, er det et begrep tro??;) Jillian har jo heller ikke helt six pack da...i all rettferdighets navn.

Nå la jeg den brune magen min som profilbilde isteden (fant ut at det ble litt vel heftig når den magen hang seg på alle innlegg jeg noen gang har skrevet!!:eek: sånn er det jo med den avataren:D

LIBBA
07-08-11, 20:34
Hehe...åja, så det nå:) one pack, er det et begrep tro??;) Jillian har jo heller ikke helt six pack da...i all rettferdighets navn.

Nå la jeg den brune magen min som profilbilde isteden (fant ut at det ble litt vel heftig når den magen hang seg på alle innlegg jeg noen gang har skrevet!!:eek: sånn er det jo med den avataren:D
Magen var flott den :)
Ikke'no å skamme seg over der, men jeg skjønner hva du mener :D

LIBBA
09-08-11, 18:18
I går ble det en tur på 70 min, rask gange, og
i dag: Jillian Michaels Ripped in 30 Level 1 :boxing:

nisse
10-08-11, 20:26
Hei, takk for invitasjon :).
Startet i dag med 6 weeks og 30 days.
det er tøft men det kommer til å fungere. Begynte å jogge forrige mandag og klarte 6 ganger den uka. denne uka ble det 2 dager jogging og 1 dag med Jill.
Dere som har fullført - hvor mye er det realistisk å gå ned? (kg / cm). Bare lurer men det er sikkert individuelt :D

nisse
11-08-11, 14:00
Pandora, kan jeg spørre deg, hvordan så magen di før du begynte med Jill? eller om du har mål før/etter, eller hvordan det gikk med vekta? Magen din er helt fantastisk :_ohmy::_ohmy::_ohmy:. jeg tar begge videoen samtidig men blir veldi sliten. prøver å jogge litt og. og selfølgelig spiser ikke noe som ikke er lov.
Jeg bare lurer på hva som er realistisk. Magen min er 86cm... Men var 105 4.januar

LIBBA
11-08-11, 15:07
I går ble det en 80 min tur,rask gange :)

Hei nisse. Velkommen skal du være :)
......Jeg minket ikke veldig mye i kilo etter at jeg begynte med Jillian, men har gått ned 2-3 klesstørrelser :D
Jeg tar bare en DVD om gangen, og legger inn gåturer når jeg kan.
Du har jo alt gått ned 19 cm i midjemål, og det er kjempebra :heia::heia:

Pandora
11-08-11, 21:11
Pandora, kan jeg spørre deg, hvordan så magen di før du begynte med Jill? eller om du har mål før/etter, eller hvordan det gikk med vekta? Magen din er helt fantastisk :_ohmy::_ohmy::_ohmy:. jeg tar begge videoen samtidig men blir veldi sliten. prøver å jogge litt og. og selfølgelig spiser ikke noe som ikke er lov.
Jeg bare lurer på hva som er realistisk. Magen min er 86cm... Men var 105 4.januar

Hei nisse :-) Det som er litt dumt, er at jeg ikke har noe "før-bilde" eller mål før og etter. Jeg har aldri vært veldig overvektig - men tok av 6-7 kilo i starten av fjoråret vhja lavkarbo som hadde sneket seg på over tid; samtidg som jeg kjørte Jillian. Gikk ned fra str 42-44 til 38-40, og var veldig fornøyd med både mage og rumpe... slappet etterhvert av med trening uten å gå opp så mye i vekt - men sklei da ut litt i mål/omkrets. Nå har jeg igjen kjørt ganske hard disiplin med Jillian lenge, og merker tydelig forskjell: Klærne sitter finere, jeg har blitt strammere overalt - "muffin-toppen" forsvinner - og ser "innsnitt" under ribbeina (håper du skjønner hva jeg mener..:p), og rumpa løfter seg på en måte:) Må også nevne at jeg nå spiser ganske moderat lavkarbo - dvs tillater meg en del karbo så lenge jeg er flink til å trene.

Ellers har jo du hatt en fantastisk nedgang i midjemål!! Gratulerer:heia::heia: Anbefaler igjen Jillian veldig varmt - men ville nok begrenset meg til en runde om dagen for ikke å gå fort lei - trkiset er nok å holde stand lenge! (Har kjørt"No More Trouble Zones" idag, den er super:D)

Pandora
11-08-11, 21:16
....Også må jeg bare melde fra om at idag kom de nye Jillian DVDene i posten:D:D "Yoga Meltdown" og "Shred it with Weights" (Kettlebell allerede innkjøpt = russisk type vekt:p)

Så da er jeg klar for høstsesongen med Jillian ganske snart - skal bare ha en helgetur først; satser derfor på oppstart mandag:boxing:

God helg til alle :) Stå på LIBBA....er snart tilbake "for fullt" jeg også:)

LIBBA
11-08-11, 21:24
Supert Pandora :heia:

Dagens økt: Jillian Michaels Ripped in 30 Level 1 :boxing: ;)

LIBBA
12-08-11, 15:53
Dagens økt: Jillian Michaels Ripped in 30 Level 1 :boxing:
og en super skogstur i det fine været :)

LIBBA
13-08-11, 22:09
I dag er det blitt en 70 min tur,rask gange :)

Pandora
14-08-11, 22:28
I dag er det blitt en 70 min tur,rask gange :)

Så flink du er LIBBA:blomster::suss:

Da er jeg hjemme fra shopping i Køben, masse relativt rask gange der...men føles ikke helt som trening med alle kafébesøkene innimellom:p

Imorgen skal jeg være tilbake - må bare komme meg i seng i rimelig tid før jobb imorgen (veldig flink til å snu på det døgnet når jeg får sjansen:eek:)

Ses snart igjen - og oppfordringen går til alle andre Jillian-fans om å bli med her utover høsten!!

Pandora
15-08-11, 21:38
Da er jeg igang igjen - så vidt det er!:o Ble litt seint pga store ryddeoperasjoner i skap og skuffer her hjemme nå på kvelden:_oy: men fikk gjennomført Level 1 Yoga Meltdown. Var litt uvant Jillian, og ikke fullt så hardt som de andre - slev om noen av øvelsene var tøffe nok:p

Lurer på å kjøre litt om hverandre med Shred it with weights fremover...får bestemme meg imorgen:)

Yoga Meltdown, level 1 - 1

nisse
16-08-11, 11:15
Hei, tar inn råd fra eksperter og kjører bare 6 weeks nå. Jeg synes at den gir meg mere en 30 days akkurat nå. Er like kjørt som etter 30 minutter jogging... Skal prøve å jogge litt før vinteren men det frister ikke i regnet og 12 grader. da er det "bedre" med Jill. Ha en fin dag alle sammen :D

Pandora
16-08-11, 21:11
Da har jeg prøvd level 1 av "Shred it with weights", dvs kettlebell på 8 kg...det var hardt!!! Nesten ren styrketrening, så tok en halvtimes løpetur også siden jeg hadde tid til det idag (og det regnet ikke, yippiii!!:D)

Start dato 15.08.11
Yoga Meltdown, level 1 - Dag 1
Shred it with Weights, level 1 - Dag 1

Wonder woman
17-08-11, 19:37
Hei
Herregud så flinke dere er! Jeg har falt helt av lasset. Jeg skylder på varmen og sykdom for det. Jeg orker ikke Jillian i 30 varmegrader. Jeg og mannen starter opp igjen når det blir litt kjøligere her.

Hun kommer med ny dvd til høsten http://jillianmichaels.shop.sportstoday.com/Dept.aspx?cp=14308_16110

nisse
17-08-11, 22:03
Hei hei, da er jeg ferdig med dagens runde på 6 weeks. Jeg synes at det er mest lår som gjør vondt. Men magen kjennes den og... ;)

Pandora
17-08-11, 22:32
Wonder Woman...den nye DVDen så bra ut!:) Spørs om ikke den også må testes ut etterhvert:D

...og nisse; så godt at vi er flere som svetter foran TVn igjen;)

Tok ellers "bare" halvtimes løpetur idag, sinnsykt støl etter den kettlebell shredden jeg startet på igår - så styrke trening var bare ikke tingen idag:(

LIBBA
18-08-11, 20:18
Hei på dere :D
Så spennende da Pandora med ny DVD :heia:
Jeg har vært fullt opptatt siste tiden med stor-rydding ( skal flytte inn i annen leilighet om ca 3 mnd), så nå er det rydding i skuffer, skap boder osv. Må også få pusset opp denne noe.
Føles som jeg har gått 2000 trappetrinn i dag.
Har ikke fått tid til Jillian, men kommer sterkere tilbake når det roer seg litt ned her :rolleyes:

VSB
18-08-11, 20:38
Jeg venter fortsatt på DVD, men har trent styrke med strikk til en annen i dag og prøver å manne meg opp/forberede meg på noen kjempe tøffe dager.

Pandora
18-08-11, 21:22
Da ble det løpetur etter jobb idag også :) - er så fint vær! Fikk gjennomført kettlebells treningen til Jillian også, med et nødskrik:eek: fortsatt støl etter tirsdagens runde med samme DVD:(

Lykke til med flytting LIBBA:blomster:, trening nok det i grunnen...men håper du er tilbake her snart:D

Start dato 15.08.11
Yoga Meltdown, level 1 - Dag 1
Shred it with Weights, level 1 - Dag 2

lindacg
19-08-11, 11:45
Jeg blir med. Har jobb på sfo snart, men skal jammen se om jeg rekker en runde med Shred it før tuppa våkner...

Trengte denne tråden kjenner jeg!! Takk :D

Pandora
19-08-11, 20:21
Jeg blir med. Har jobb på sfo snart, men skal jammen se om jeg rekker en runde med Shred it før tuppa våkner...

Trengte denne tråden kjenner jeg!! Takk :D

Så bra at du er med lindacg!!:) Lykke til:heia:

Idag ble det Yoga Meltdown med Jillian på meg etter jobb...ingen løpetur idag i øsregnet :nei:

Startdato Høst 2011 med Jillian; 15.08.11
Yoga Meltdown - level 1, Dag 2
Shred it with Weights - level 1, Dag 2

lindacg
21-08-11, 09:09
Så bra at du er med lindacg!!:) Lykke til:heia:

Idag ble det Yoga Meltdown med Jillian på meg etter jobb...ingen løpetur idag i øsregnet :nei:

Jeg kjenner jeg blir imponert bare du skriver å jogge... Formen min er ikke der ennå... Har syklet til jobb alle dager, men det er bare litt over en mil. Men alle sier det er så sprekt og det er jo bedre enn ingenting :)

lindacg
21-08-11, 09:44
Idag ble det Shred, Zumba tror jeg imorgen. Skal jobbe på sfo og Rema imorgen, så må bli morgentrening imorgen også.

VSB
21-08-11, 12:23
I går kom 30-day shred. Satser på start tirsdag, så kan jeg få kjøpt meg noen vekter...

LIBBA
21-08-11, 12:43
Blir bortreist i ca ei uke (jobb), så er nok ikke mye trim jeg rekker da :rolleyes:
Ellers går det fortsatt i sjauing, og full planlegging for oppussing av nåværende leilighet. Etter det er det en del som også skal gjøres i den nye :eek:.
Håper å få lagt inn ei økt i ny og ned med Jillian likevel.
Fortsatt lykke til alle sammen :heia:

Pandora
21-08-11, 22:15
Litt Jillian pause i helga for meg - men trente 70 min på Elixia igår, så da har jeg ikke slappet helt av likevel;) Jobb foran PCn idag - og imorgen har jeg en laaang jobbdag foran meg. Skal få kjørt en Jillian runde imorgen kveld - det er planen:D

Kjekt med flere her, håper du finner vekter til tirsdag VSB!:spent::heia:

KleoCuba
21-08-11, 23:55
Hei!

Ny her inne på forumet, men måtte nesten melde meg inn da jeg fant denne tråden!
Har nettopp startet med lavkarbo og i dag tok jeg min andre økt med 30 days shred :p

Har ikke så veeeeldig mange kilo å ta av, men etter to tette graviditeter blir det jo selvfølgelig litt.
Men hovedgrunnen til alt dette er jo at jeg vil kroppen min det beste på alle områder!

Ja, nå er vel ikke dette en presentasjonstråd, men jeg vil i allefall gjerne være med på litt oppbacking osv her inne :D

Nå er det i allefall nattaen! :) Sov godt!

VSB
22-08-11, 19:43
Da er vekter kjøpt, ble 2x2kg, de letteste, så bare 2 og 3kg.

Tok første runde i dag og utrolig nok så overlevde jeg, om enn jeg hadde problemer med å gå opp verandatrappa i sta (5-6trinn:eek:), så vet ikke hvordan kroppen er i morgen... Har likevel et håp om at det er mulig å føle progresjonen, regnet egentlig med minst dobbel så lang tid på hver level.

Jillian Michaels 30day shred:
22/8: Dag 1 / level 1

Pandora
22-08-11, 22:05
Grattis KleoCuba og VSB:) Så bra at dere er igang! Jeg kom fra jobb nå:mad: etter 15 timers dag...så Jillian får bare vente litt dessverre.

Shreden er så bra - har vært gjennom ca en og en halv runde med den før (så byttet jeg til Ripped in 30..), og kan skrive under på at det virker:heia:

VSB
23-08-11, 10:29
23/8: Dag 2 / level 1

Stiv, øm og lemster i dag, var nok litt tøffere å gjennomføre i dag, men det går vel greiere etter hvert. Kunne no gjerne hatt litt lettere vekter, men får ta utfordringen.

(Har aldri vært i spesielt god form, så får håpe dette funker... og at jeg klarer å følge opp!)

KleoCuba
23-08-11, 14:06
Hadde min 3. økt i går og er klar for den 4. i kveld :) Nå med nyinnkjøpte vekter på 1 kg hver. Har til nå brukt trelekeklosser, lommelykter og vannflasker :lol:

Syns gårsdagen var den tyngste økten egentlig. Mulig det var pga jeg trente kvelden før og i går morges, så det ble litt for nært. Og kanskje litt for lite mat i magen.

VSB
24-08-11, 10:22
Dag 3 og ja, det var tungt, håper det går litt lettere etter hvert nå... Tok fram et par 0,7l vannflasker og "jukset" med de på et par styrkeøvelser, eller går det nesten greit med 2kg-ene. Tror ikke det er poeng i å investere i noen lettere, men 0,7 ble nesten for lett da... Og jeg samler store mengder vann, så vekta er ikke noe å skryte av...

24/8: Dag 3 / level 1

http://tickers.tickerfactory.com/ezt/t/wpavUcL/exercise.png

KleoCuba
24-08-11, 10:52
Fullførte dag 4 av level 1 i går kveld :)
Tungt og jeg håper som VSB det går lettere etterhvert nå. Eller, det skal jo være tungt men. Jeg sliter litt med å ikke stå feil i forhold til knærne i flere øvelser. Vil ikke jo ikke ødelegge dem heller..

1 kgs vektene fungerer greit her, men når man ligger og skal føre de ned og opp på siden kunne de vært tyngre føler jeg.

KleoCuba
24-08-11, 21:39
Da var økt 5/30 gjennomført!
I dag syns jeg det gikk lettere på en måte. Like sliten og nesten litt uggen etterpå, men jeg hadde kanskje litt ekstra energi i dag til å kjøre på ordentlig :p

VSB
25-08-11, 13:51
Fullførte dag 4 av level 1 i går kveld :)
Tungt og jeg håper som VSB det går lettere etterhvert nå. Eller, det skal jo være tungt men. Jeg sliter litt med å ikke stå feil i forhold til knærne i flere øvelser. Vil ikke jo ikke ødelegge dem heller..

1 kgs vektene fungerer greit her, men når man ligger og skal føre de ned og opp på siden kunne de vært tyngre føler jeg.

Merket fremgang på cardio i dag, men styrke er nesten så jeg sliter mer:( Det jeg har problemer med er å løfte over hodet og rett ut foran meg, men det er vel ulikt hvor vi er sterkest. Blir en kriseløsning med vannflasker iblant (har litt vann å drikke også da....) Vurderer en pause fra Lillian i morgen for å dra på treningssenter i steden... Kan være greit med avveksling både for meg og musklene, selv om jeg tror en time med basic aerobic/styrke blir easy match i forhold til Lillian...

25/8: Dag 4 / level 1

KleoCuba
25-08-11, 23:38
6/30 fullført! :)

Ja, styrke er tyngst her også! Særlig andre runden med armhevinger og den hvor man har ett bein foran det andre og skal gå ned i knebøy liksom. I dag gjorde det så vondt i musklene at jeg måtte lukke øynene for å komme meg gjennom de siste :p

Men hadde ikke spist noe på flere timer på forhånd, så mulig det hadde vært hakket lettere om jeg hadde hatt litt i magen.

I morgen må jeg trene på formiddagen! Spent på det :p

VSB
26-08-11, 14:22
For meg er atkinsbarer (de små fra iherb) redningen før eller etter trening om tiden mellom måltidene ikke matcher. Tenker det er greit nok når man er flink og trener, selv om jeg egentlig burde finne noe bedre, i hvert fall hjemme....

Har vært pause fra Jillian for meg så langt i dag, trent på studio i steden, greit med litt avveksling synes jeg, får se om ånden kommer over meg til å ta en runde i kveld, men etter barneselskap tviler jeg...

VSB
27-08-11, 14:00
27/8: Dag 5 / level 1

LIBBA
27-08-11, 16:09
Så flink du er VSB :heia:
Skal snart få skviset inn noen økter selv igjen :D

Pandora
27-08-11, 20:51
Har ikke fått oppdatert her inne i det siste! For mye jobb... men har fått noen dates med Jillian; satset på "No More Trouble Zones" denne uka. Kommer nok til å variere mer mellom programmene fremover, siden "Shred with Weights" og "Yoga Meldown" ikke er fullt så bra som en del av andre - syns jeg trenger litt i tillegg. :boxing:

God helg til alle:)!!

No More Trouble Zones - Dag 3

VSB
28-08-11, 12:44
Jeg forsøker å holde motivasjonen oppe, men kjenner at det er litt tyngre nå, selv om nok en del av øvelsene går greiere. Er ikke helt overbevist om at jeg er klar for level 2 etter 10 dager, men vi får se...

28/8: Dag 6 / level 1

http://tickers.TickerFactory.com/ezt/t/wpavUcL/exercise.png
(http://www.TickerFactory.com/exercise/wpavUcL/)

LIBBA
28-08-11, 18:34
Er blitt ei økt med Jillian Michaels Ripped in 30 level 1 i dag :D

Pandora
28-08-11, 18:59
Idag ble det lang tur...og Shred med kettlebells:-) fin dag!

Shred it with Weights - level 1, Dag 3

@nita
28-08-11, 22:25
Nå har jeg blitt inspirert! :)
Så flinke dere er.
Og jeg fikk tak i filmen for å se og prøve, og sannelig er jeg på fjerde dag nå :eek:
Nå må jeg bare fortsette, se om det blir noe forandring på kroppen :)
En del overflødig etter nesten 40 kilo av, så hadde vært herlig med litt strammere kropp :D
Kjenner jeg er ikke så stiv i kroppen som etter dag 1, klarer å gå trappene normalt igjen.. :o

Pandora
29-08-11, 20:11
Så fint at du er med @nita!:)
Idag ble det Yoga Meltdown med Jillian på meg, ganske hardt...

Yoga Meltdown - level 1, Dag 3

VSB
29-08-11, 20:56
Dagens runde var tung, kjempetung, men det følger vel formen ellers, som ikke er god psykisk i dag og så ganske ømme legger, merker nok godt overgangen til mer trening...

29/8: Dag 7 / level 1

VSB
30-08-11, 22:52
Da ble det en runde med Jillian i kveld og,men tror den ene foten min trenger noen dagers pause, for hopp og sprett er au-au nå. Får gå over på en ren styrke-DVD et par dager og håpe det gir seg. Og så har jeg endelig fått kjøpt meg 1kg vekter, så nå blir det vekt tilpasset øvelsene.

30/8: Dag 8 / level 1

Pandora
01-09-11, 17:49
Kjapt innom og oppdaterer for gårsdagen - No More trouble zones:D ..og idag blir det fotballkamp (bare heier!!);)

No More Trouble Zones - Dag 4

VSB
01-09-11, 21:20
Her er det litt pause fra Jillian, har trent basseng og klattring, og masse turer, men med en litt vond legg som ikke liker Jillian, så var det tryggest med pause. Skal se om det blir en ny runde snart, men med alternativ cardio fram til benet er helt OK.

Pandora
02-09-11, 20:12
Siste før helgen - No More Trouble Zones er nok min Jillian favoritt for tiden:)

No More Trouble Zones - Dag 5

VSB
02-09-11, 21:09
Fortsatt litt forsiktig med det ene benet, for mye hopp og sprett er ikke bra, så jeg har brukt treningssykkelen litt.

2/9: Dag 9 / level 1 (deler av cardio byttet med sykkel pga vondt ben)

http://tickers.TickerFactory.com/ezt/t/wjYwCAq/exercise.png
(http://www.TickerFactory.com/exercise/wjYwCAq/)

Pandora
03-09-11, 17:31
Ble Elixia idag:visemuskl, dance step i 70 minutter....så får Jillian vente til imorgen:p

Pandora
04-09-11, 21:31
Stille her inne nå! Idag ble det jobbesøndag på meg, men fikk skvist inn en økt med Jillian på ettermiddagen; No More Trouble Zones idag også:)

LIBBA
04-09-11, 22:25
Stille her inne nå! Idag ble det jobbesøndag på meg, men fikk skvist inn en økt med Jillian på ettermiddagen; No More Trouble Zones idag også:)
Heia Pandora. Fortsatt flink jente :heia:
Har fått bestilt meg Shred it with Weights.
Er spent på hva jeg synes om den.
Er superhektisk for tiden, så det blir lite tid til Jillian :nedfor:, men må prøve å få skviset inn noen økter :)

Pandora
05-09-11, 21:42
Hei LIBBA:heia: så kjekt å se deg!:) Håper du snart er tilbake her inne for fullt så vi får "følge" utover i de mørke høstkveldene:klem:

Idag ble det Yoga Meltdown på meg, liker nok fortsatt best "de gamle" Shred og Ripped osv - men veldig greit å variere også:D

Yoga Meltdown - level 1, Dag 4

VSB
06-09-11, 10:41
Etter en slappere helg, ble det tid for Jillian i dag. Må fortsatt tilpasse etter leggen og byttet ut deler av cardio med sykkel for å avlaste... Derfor tror jeg nok det er lurt å holde seg på level 1 litt til, eller så ut som at det var flere øvelseer som kunne tilpasses uten hopp og sprett så jeg vet egentlig ikke. Tror egentlig overkroppen trenger lengre tid før dfen er klar for level to, har sett igjennom i dag... Får tenke litt tror jeg.

6/9: Dag 10 / level 1 (deler av cardio byttet med sykkel pga vondt ben)

Flott å se at det er flere her inne, trenger virkelig den motivasjonen nå, sliter litt både med trening og ellers.

Pandora
06-09-11, 20:38
Idag ble det Shred with weights før Norge-Danmark på Canal+ (mest resten av familien som er interessert, men får vel heie litt:D), begynner å like godt å variere program nå, og litt kult med den kettlebell saken:)

Shred it with Weights - level 1, Dag 4

Pandora
07-09-11, 21:57
No More Trouble Zones idag....favoritten:cool:

No More Trouble Zones - Dag 6

VSB
09-09-11, 10:55
Da er jeg på level 2 og for beina så er nok denne bedre for meg, da jeg kan modifisere til mindre hopp og sprett. Overkroppen derimot... Vel jeg blir nok sterkere...

9/9: Dag 1 / level 2

LIBBA
09-09-11, 15:08
Hei LIBBA:heia: så kjekt å se deg!:) Håper du snart er tilbake her inne for fullt så vi får "følge" utover i de mørke høstkveldene:klem:

Idag ble det Yoga Meltdown på meg, liker nok fortsatt best "de gamle" Shred og Ripped osv - men veldig greit å variere også:D

Er fortsatt for lite timer i døgnet for meg. :eek: Til tider bortreist i forbindelse med jobben, og fortsatt veeeldig mye å gjøre i leilighetene.
Prøver å skvise inn litt Jillian, men det går mest i jobb, jobb, rydding, maling og panelplater + masse annet som trengs å bli gjort ( er virkelig slitsomt med leilighetsbytte :blinke:) :)

Pandora
09-09-11, 21:22
No more Trouble Zones idag...etter en alt for lang jobbdag:mad:

Man nå er det helg!!:heia::heia: Lykke til videre med leilighet, rydding og opp-pussing LIBBA!

No More Trouble Zones - Dag 7

LIBBA
10-09-11, 10:39
Takk, takk Pandora :suss:
Ha ei strålende helg :)

Pandora
11-09-11, 16:16
Deilig med fri og helg - ble tur i sola igår (bare!), og Shred with weights idag. Neste uke er det masse reising om møter på jobb, så da spørs det vel om jeg får trent noe:confused:

Shred it with Weights - level 1, Dag 5
No More Trouble Zones - Dag 7

VSB
12-09-11, 20:49
Da kom jeg i gang etter et par dagers pause, må ta meg sammen inneimellom for å komme i gang, men så går det jo veldig greit når jeg gjør det...

12/9: Dag 2 / level 2
13/9: Dag 3 / level 2

@nita
15-09-11, 11:30
Er på dag fire på level 2 jeg. Er så stolt at jeg har klart meg så langt :)
Tror jeg ser LITT forandring i kroppen også... vill i allefall se d :rolleyes:

VSB
15-09-11, 20:32
Dagens "date" med Jillian:

15/9: Dag 4 / level 2
16/9: Dag 5 / level 2

Pandora
16-09-11, 20:39
Tilbake fra en uke med jobbreising og seine middager...og på tide med Jillian igjen. No More Trouble Zones idag:)

No More Trouble Zones - Dag 8

VSB
18-09-11, 12:32
Klar etter en dags pause fra Jillian, tror dette funker bra for meg, 2 dager på,en dag av...

18/9: Dag 6 / level 2

(http://www.TickerFactory.com/exercise/wjYwCAq/)[/quote]

Pandora
18-09-11, 15:24
Idag ble det No More Trouble Zones igjen....Elixia Dance step 75 min igår, så er ganske fornøyd med helgen treningsmessig:D ...ganske fornøyd ellers også igrunn:):)

No More Trouble Zones - Dag 9

Fofa
20-09-11, 00:51
Herregud så flinke dere er!!!! Selv har jeg hatt en lang periode med reising(og lite trening.. :-() og uten internett... Er tilbake nå, så regner med oppstart av Jillian igjen en av de nærmeste dagene.

VSB
21-09-11, 18:25
Har et par fridager nå, har nok en liten infeksjon i kroppen og bør ta det litt roligere med treningen. Se om jeg kommer i gang i morgen eller fredag...

Pandora
21-09-11, 21:49
Da ble det tid til Jillian igjen...etter en uke med sinnsykt mye jobb så langt!! Deilig med et avbrudd og få svettet skikkelig ut (No More Trouble Zones):p

No More Trouble Zones - Dag 10

Pandora
22-09-11, 21:20
Yoga Meltdown idag:-)

Yoga Meltdown - level 1, Dag 5
No More Trouble Zones - Dag 10

VSB
25-09-11, 12:05
Da var jeg i gang igjen etter enforkjølelse og litt roligere trening.

19/9: Dag 7 / level 2

VSB
02-10-11, 22:28
Ingen som henger med her?

2/10: Dag 8 / level 2

http://tickers.tickerfactory.com/ezt/t/wif0cZv/exercise.png
(http://www.tickerfactory.com/exercise/wif0cZv/)

http://tickers.tickerfactory.com/ezt/t/wO34G2g/exercise.png
(http://www.tickerfactory.com/exercise/wO34G2g/)

Insomnia
03-10-11, 15:50
Har begynnt på 6 weeks, 6pack :) Dag nr 3, nivå 1 :D

Pandora
05-10-11, 21:38
Trodde alle hadde gitt seg her inne jeg nå...;-)

LIBBA - hvor er du??

Har hatt en sinnsyk, fryktelig, stressa periode på jobb med reising og masse styr... men idag klarte jeg å få trent igjen; ble favoritten: "No more trouble zones"

Yoga Meltdown - level 1, Dag 5
No More Trouble Zones - Dag 11

VSB
11-10-11, 15:29
Henger med her, etter litt høstferie:

11/10: Dag 9 / level 3

Pandora
11-10-11, 21:17
Så kjekt VSB! glad for at noen fortsatt henger med!!:D:D

Trodde jeg var helt alene nå...

Har startet på "ny runde" med Jillian etter å ha mottatt "Killer Buns & Tighs" i posten:) Nå har jeg snart alt som er å oppdrive av Jillian trening :flau::stortsmilDenne siste er veldig bra - bygget opp på samme måte som "Ripped in 30" med tre nivåer..

Kjørt 3 ganger level 1 av KB&T + 1 gang level 2 6w6pack (for litt variasjon); Start dato 07.10

VSB
12-10-11, 08:41
Så kjekt VSB! glad for at noen fortsatt henger med!!:D:D

Trodde jeg var helt alene nå...

Har startet på "ny runde" med Jillian etter å ha mottatt "Killer Buns & Tighs" i posten:) Nå har jeg snart alt som er å oppdrive av Jillian trening :flau::stortsmilDenne siste er veldig bra - bygget opp på samme måte som "Ripped in 30" med tre nivåer..

Kjørt 3 ganger level 1 av KB&T + 1 gang level 2 6w6pack (for litt variasjon); Start dato 07.10

Tenker jeg skal kjøpe en ny Jillian DVD snart, siden du har så mange, vil du anbefale noen? Liker henne godt og særlig variasjonen mellom styrke, cardio og abs.

Elinf
12-10-11, 16:56
Oi, oi. Blir blek av beundring for treningsnivået her.
Ble liggende og lese denne tråden på senga, og endte med at jeg - utrent og blekfet som jeg er - faktisk bestilte 30 day shred-dvden i halvsøvne...

Hva har jeg gjort!!!

Jeg trooor derved jeg kaaanskje har nok motivasjon til å begynne fra bar bakke her, men det føles også litt fryktinngydende. Så håper å kunne henge på her - og kanskje at noen andre "newbies" dukker opp også!!

For kommer til å trenge all motivasjonshjelp jeg kan få :-D

Pandora
12-10-11, 21:52
Så bra at du har bestilt Jillian DVD Elinf!!!:heia::heia: Utrolig bra trening; lover! Jillian er veldig motiverende og flink, og man både kjenner og ser relativt raskt resultater av treningen (trikset er bare å ikke gi seg - hver dag må til (eller evt en dags pause i løpet av uka har jeg stort sett praktisert)

VSB - godt å se at du er med:) Jeg har vært Jillian fan i to år nå blir det vel... Begynte med Shred in 30 og ble bitt av basillen, angrer ikke på det.

Av de jeg har prøvd er det Ripped in 30, 6weeks6pack og No More Trouble Zones jeg liker aller best og kan anbefale 100%. Den nye er også veldig bra (Killer Bun s& Thighs)m men har hittil bare prøvd de to første nivåene av den)

Kjørt 3 ganger level 1 av KB&T, 1 gang level 2 KB&T + 1 gang level 2 6w6pack (for litt variasjon); Start dato 07.10

Elinf
13-10-11, 17:56
Tuusen takk for duskedamer, Pandora :-)

Kan jo også være bra forbilder for hopp og sprett!

Er spent på hvordan det vil føles med "ekte" styrketrening for første gang på lavkarbo.
Oppdaget i fjor at jeg plutselig klarte å jogge - som debutant i en alder på 42 år.. HATET alt sånt i gymmen, og ikke prøvd siden.

Men på lavkarbo går jo det meste :-D

utrolig følelse når kroppen plutselig bare kan fortsette uten total energistopp og hold i siden.

Gjorde til og med en test og spiste lavkarbo-rømmegrøt rett før jeg dro ut. Gikk til og med det også. Ikke til å fatte!

Pandora
14-10-11, 00:43
Så bra Elinf, at du har erfaring med at det funker greit med trening på lavkarbo:) ...da går nok Jillian også fint.

Syns selv det kan være ganske tungt hvis jeg ligger veldig lavt på karbo, særlig etter perioder med mer... da blir kroppen tung og lite samarbeidsvillig for meg.

Har vært ute og jogget idag i 40 min (..igår blir det nå, må gå og legge meg!) - var så flott høstvær da jeg kom hjem at det fristet mer enn Jillian... Kjenner det i beina nå (godt støl!) Satser på ny økt med The Killer-Lady imorgen (hjemmkontor og litt bedre tid da)

Men.... nå er det tid for senga:sove: Natta:)

VSB
14-10-11, 09:27
Ferdig med level 2, men føler meg IKKE klar for level 3.... Får tenke litt.

11/10: Dag 9 / level 2
13/10: Dag 10 / level 2

Pandora: Skal kikke litt på de DVD-ene, kanskje jeg finner noen trailere.

VSB
14-10-11, 11:52
Da ble det level 3 i dag, HJELP!

Gjennomført i hvert fall....

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt ripped in 30 for europa? Finner den på amazon, men det er feil sone, og play.com får den ikke før i slutten av desember?

Pandora
14-10-11, 15:28
:blomster: Så bra VSB - level 3 er hardt!! Men trøsten er at det blir litt lettere for hver gang (stort sett ihvertfall..litt avhenging av dagsform selvsagt)

Håper du finner en løsning for Ripped in 30 også (rett versjon for din DVD) - jeg likte den enda bedre bedre en Shreden. :)Min versjon er den amerikanske, siden jeg er så heldig å ha en DVD spiller som tar begge formater.