View Full Version : Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?
Sider :
1
2
3
[
4]
5
6
7
8
Ååhh...amazing shit!! idag var jeg ikke helt venner med Jillian, etter 12 timer på jobb - ganske så godt plassert foran Pc´n hele dagen..:mad:
Men, utrolig deilig etterpå :) - får bare leve med litt "modifications", spesielt på den splitt-hopp varianten i andre kondis sekvensen; der henger jeg bare ikke med:confused: Hva syns du LIBBA; er ikke den i overkant??
Stas med nye Jillian tilhengere her inne :D
Helt enig med deg der ;) lever fint med "modifications" på den jeg :D,
å ja, er moro med flere shreddere og ev. rippere :) :heia:
Da er jeg i gang :heia: min første økt i dag. Var hardt ja og så støl etter trening i går. Men herlig å være i gang. 39 dager til bryllup :spent:
Kjempeflott at du har fått startet :heia::heia:
Var også veldig støl i starten men det ga seg ganske fort :)
Det er godt å høre:) jeg er så støl at jeg får ikke sove:(
:heia::boxing: Yesss! Ferdig med 6 ganger på nivå 4 også :D
Ekstra tidlig ute idag, hjemmkontor; så da ble det trening i lunsjen. Gikk ganske så greit idag - kjente meg (relativt) sterk og sprek :) Nå spørs det imorgen.... får kanskje variere litt mellom nivåene, inntil den nye DVD'en ankommer.
Ha en fin onsdag:):)
Dag 33: level 4, 04.05.11 Ri30
Dag 32: level 4, 03.05.11 Ri30
Dag 31: level 4, 02.05.11 Ri30
Dag 30: level 4, 01.05.11 Ri30
Dag 29: level 4, 30.04.11 Ri30 + Elixia Dancestep
Dag 28: level 4, 29.04.11 Ri30
Dag 12 -27: level 1,2&3 Ri30, 07-22.04.11
Dag 1 -11: level 1,2,3 Shred 27.03 -06.04.11
Dag 2 gjennomført. Puh!
Ser for meg at jeg kan bli litt lei, når går man over til neste level da? 10 dager på hver?
Ser for meg at jeg kan bli litt lei, når går man over til neste level da? 10 dager på hver?
På Shred er det meningen å holde på 10 dager på hvert nivå....jeg tok hele programmet for et år siden, og ble ganske lei de siste dagene på hvert nivå! :eek: Sånn sett er Ripped in 30 bedre; her skal man egentlig bare kjøre 6 dager på hvert program - 4 programmer, og man skal ta en hviledag mellom hvert...(jeg har kjørt uten hviledager, bortsett fra påsken)
Lykke til uansett; er veldig stas å begynne med nytt program etter 10 dager ihvertfall:D
:heia::boxing: Yesss! Ferdig med 6 ganger på nivå 4 også :D
Ekstra tidlig ute idag, hjemmkontor; så da ble det trening i lunsjen. Gikk ganske så greit idag - kjente meg (relativt) sterk og sprek :) Nå spørs det imorgen.... får kanskje variere litt mellom nivåene, inntil den nye DVD'en ankommer.
Ha en fin onsdag
Overtid i dag, så det ble ikke tid til Ripping :o
Veeldig bra Pandora :heia:
Dag 2 gjennomført. Puh!
Dag 2 :heia:
Kveldens økt Ripping Level 4 i boks :boxing:
Var tungt i dag. :o
Har vært mye styr de siste dagene, så jeg var alt sliten før jeg fikk begynt.
Satser på at det blir lettere i morgen :)
Støøøøøøøl!!! :lol:
Hold ut ;)
Det går over :klem:
Litt bedre i dag:ja: dag 3 gjennomført
Litt bedre i dag:ja: dag 3 gjennomført
Kjempebra :D
Stå på :boxing:
Hm, jeg har ennå ikke fått dvd'en i posten, savner å ha det på en større skjerm enn den lille laptopen når jeg trener, jeg da.
Bestilte onsdag rett før påskehelligdagene, og leser her inne at det tok "en liten uke" for andre som har bestilt fra play.com. Håper ikke den har blitt borte i posten.. (trener nå etter nedlastet Jillian i ventetiden)
Noen som måtte vente nærmere to uker eller deromkring?
Takk for svar vedr vekter, forresten:)
Jeg har heller ikke fått den ennå, bestilte 28. april tror jeg. Har du fått den nå?
Jeg har heller ikke fått den ennå, bestilte 28. april tror jeg. Har du fått den nå?
Nei, dessverre.:(
Jeg bestilte 20.april, men dette var dagen før skjærtorsdag og alle disse hellligdagene, så ikke mange arbeidsdager i forskjell på min og din dato, da.
Dagens Ripping Level 4 utført :ja:
Ikke fullt så tungt i dag som i går ;)
Måtte ta en Ripp til før helga:) mens jeg venter på ny DVD...og siden jeg skal ha fri og på jentetur lørdag og søndag;)
God helg:):)
Dag 34: level 4, 06.05.11 Ri30
Måtte ta en Ripp til før helga:) mens jeg venter på ny DVD...og siden jeg skal ha fri og på jentetur lørdag og søndag;)
God helg:):)
Dag 34: level 4, 06.05.11 Ri30
God helg og kos deg på jentetur da Pandora :D
lille_flode
07-05-11, 15:05
Kaster meg på og starter i dag jeg, jeg jogger til vanlig og thats it så jeg kommer nok ikke opp av senga i morgen :p
Jeg hoppet over dag 4 i går, men var tilbake igjen i morges. :heia: Puh, det er tungt altså!!
Kaster meg på og starter i dag jeg, jeg jogger til vanlig og thats it så jeg kommer nok ikke opp av senga i morgen :p
Går nok bra :heia: Du blir nok noe støl i starten, men det går over :) Koselig å se flere nye shreddere her inne :)
Jeg hoppet over dag 4 i går, men var tilbake igjen i morges. :heia: Puh, det er tungt altså!!
Veldig bra. Heier på deg jeg :heia:
Dagens økt Ripping Level 4 i boks :boxing:
Gikk overraskende greit i dag.
Er fortsatt ikke sterk nok i armene til å ta alle plankeøvelsene på tærne, men det kommer seg :) kjenner jeg er blitt sterkere.
Synes faktisk nivå 4 på rippen er den jeg liker best. :heia:
Wonder woman
08-05-11, 00:46
:heia::heia:Heier på dere alle- stå på. Nå blir vi kjempespreke:D
Jeg er omsider klart for level 3 rip. Begynner i morgen:D
Level 3 :boxing:
Heier på deg Wonder woman :heia::heia:
Hvorfor i alle dager har jeg ikke sette denne tråden tidligere.
Jeg har lastet ned mange sesonger av The Biggest Loser.
Egentlig er jeg ikke så stor fan av det amerikanske kliss klasset, men det er motiverende.
Jeg har et par spørsmål til dere som følger treningsplanen til Jillian:
- Hvordan fungerer det med lavkarbo og denne form for trening? Blir du veldig utslitt? (Regner med de fleste som følger hennes treningsprogram hovedsakelig spiser lavkalori)
- Dere som har fullført (eller holder på) med treningsopplegget, har dere fått noe mer resultater på vekta?
- Hva trenger man for å følge treningsopplegget hennes? Er dette "stue-trening"?
- Hvor lang tid tar det deg å fullføre et level? Hvor lenge trener du hver dag, med andre ord.
Jeg holder forøvrig på å laste ned DVDrip, gleder meg til å starte i morgen :-D
Wonder woman
08-05-11, 08:43
Hei så gøy at du blir med. Håper du kommer til å like treningen. Har prøvd å svare på spørsmålene dine.
- Hvordan fungerer det med lavkarbo og denne form for trening? Blir du veldig utslitt? (Regner med de fleste som følger hennes treningsprogram hovedsakelig spiser lavkalori) - fungerer helt utmerket på lavkarbo, blir sliten og svett akkurat når det står på, etterpå har man bare vanlig "jeg har trent følelse" i kroppen.
- Dere som har fullført (eller holder på) med treningsopplegget, har dere fått noe mer resultater på vekta? Jeg har gjort shred og da gikk jeg ned 5 kg på 1 mnd og totalt 24 cm inn på kroppen. Nå holder jeg på med ripped, spent på resultatet om 14 dager
- Hva trenger man for å følge treningsopplegget hennes? Er dette "stue-trening"? Det er stuetrening, greit å ha en matte å ligge på under gulvøvelsene greit med manualer også, jeg bruker bare 1,5 liters flasker med vann.
- Hvor lang tid tar det deg å fullføre et level? Hvor lenge trener du hver dag, med andre ord. På shred er det 3 levels, hvert level trener man hver dag i 10 dager totalt 30 dager etterhverandre. På Ripped er det 4 levels, hvert level skal trenes i 1 uke med intill 2 hviledager, totalt 4 uker.
Hvorfor i alle dager har jeg ikke sette denne tråden tidligere.
Jeg har lastet ned mange sesonger av The Biggest Loser.
Egentlig er jeg ikke så stor fan av det amerikanske kliss klasset, men det er motiverende.
Jeg har et par spørsmål til dere som følger treningsplanen til Jillian:
- Hvordan fungerer det med lavkarbo og denne form for trening? Blir du veldig utslitt? (Regner med de fleste som følger hennes treningsprogram hovedsakelig spiser lavkalori)
- Dere som har fullført (eller holder på) med treningsopplegget, har dere fått noe mer resultater på vekta?
- Hva trenger man for å følge treningsopplegget hennes? Er dette "stue-trening"?
- Hvor lang tid tar det deg å fullføre et level? Hvor lenge trener du hver dag, med andre ord.
Jeg holder forøvrig på å laste ned DVDrip, gleder meg til å starte i morgen :-D
Hei.
Koselig med flere her inne. :)
Lavkarbo her i gården ;)
Hvert level er på 20 min.
Har gått ned lite i vekt etter at jeg begynte med treningen ( var i temmelig dårlig form ), men har minket i cm. Merker kroppen er blitt generelt sterkere.
Liker denne form for trening :D Pleier ofte å gå tur (rask gange... hoftene mine liker ikke jogging) i tillegg.
Lykke til på Rippen :heia:
Da er dag 6 gjennomført:heia:
Da er dag 6 gjennomført:heia:
Så flott :heia:
Blir du fortsatt like støl, eller har det gitt seg? :)
Da var dagens Ripp Level 4 utført :) :boxing:
Så flott :heia:
Blir du fortsatt like støl, eller har det gitt seg? :)
Det har gitt seg. Ga seg etter tredje dag ca.:heia:
Så bra at dere fortsatt holder denne tråden igang:):):)
Flinke dere er!!!!
Jeg har selv vært skikkelig lat i det siste:(
Men, jeg bør absolutt kaste meg på en ny runde med Jillian snart!!
God treningsuke til dere alle!
lille_flode
09-05-11, 09:49
Har noen gode tips til å gjennomføre uten hopp? Jeg eeelsker sånn type trening, men har nå vært nødt til å ta to dagers pause pga bekkenet mitt! Og jeg mistenker hopp for å være årsaken :8 fader alt6ås, jeg som hadde stooore planer om å bli fit til sommern :(
FrustrertFrøken
09-05-11, 18:57
Jeg holder på med 30 day shred nå :) Skal trene nå snart, å det blir dag 8 :) Har et spørsmål! Noen som vet hva jeg kan gjøre i stedet for push up? Det er noe galt med håndleddet mitt, så det gjør kjempe vondt å svikter hvis jeg prøver :(
Hva med nå, Bjella, har du fått den? Ingen dvd her - fortsatt:mad:
Men har lastet ned og trente dag 9 på level 1 i dag, da. Kanskje den kommer når jeg er ferdig med level 3:p
Men har lastet ned og trente dag 9 på level 1 i dag, da. Kanskje den kommer når jeg er ferdig med level 3:p
Nei ikke kommet noe her heller, kjedelig. Laste ned ja, hørtes vanskelig ut :o
Så bra at dere fortsatt holder denne tråden igang:):):)
Flinke dere er!!!!
Jeg har selv vært skikkelig lat i det siste:(
Men, jeg bør absolutt kaste meg på en ny runde med Jillian snart!!
God treningsuke til dere alle!
Takk for det :) :)
Ja, føler nok at noen av oss har kuppa tråden din :o
Har noen gode tips til å gjennomføre uten hopp? Jeg eeelsker sånn type trening, men har nå vært nødt til å ta to dagers pause pga bekkenet mitt! Og jeg mistenker hopp for å være årsaken :8 fader alt6ås, jeg som hadde stooore planer om å bli fit til sommern :(
Jeg liker heller ikke for mye av den hoppingen hennes. :mad:
Du kan jo gjøre alle de øvelsene du klarer, og så ta annen kondisjonstrening som du klarer utføre og liker :)
eks: Sykling, ellipse maskin el. ( nå vet jeg ikke om du har ergometersykkel eller ellipse-maskin, men det "snill" trening for leddene )
Jeg holder på med 30 day shred nå :) Skal trene nå snart, å det blir dag 8 :) Har et spørsmål! Noen som vet hva jeg kan gjøre i stedet for push up? Det er noe galt med håndleddet mitt, så det gjør kjempe vondt å svikter hvis jeg prøver :(
Nå er jeg litt redd for å gi deg råd som gjør vondt verre, men hva med å prøve push up stående mot vegg!
Det er ikke så tungt :)
Eller kanskje du heller burde styre unna øvelser som belaster håndleddet ditt til det er blitt bedre ;)
Dagens økt Ripping Level 4 i boks :boxing:
Kroppen min har nok bare ventet på å bli ferdig med den Rippen - før den slo til med saftig halsbetennelse og feber her på mandag :helsesjek, får bare ligge her og lese om andre som er flinke - og forberede meg på at ny DVD kommer i posten snart:utenutryk.
Stå på LiBBA (snart ferdig Rippa!!) og alle dere andre:):)
Nå er det en uke siden jeg starten, på åttende dagen i dag. Jeg var først på trening, 30 min zumba og så 30 min styrke ball før jeg dro hjem til jillian. Var rimelig gåen etterpå da:ja: pleier dere å trene noe utenom, litt usikker på om jeg skal droppe jillian de dagene jeg er på trening eller ikke?
Kroppen min har nok bare ventet på å bli ferdig med den Rippen - før den slo til med saftig halsbetennelse og feber her på mandag :helsesjek, får bare ligge her og lese om andre som er flinke - og forberede meg på at ny DVD kommer i posten snart:utenutryk.
Stå på LiBBA (snart ferdig Rippa!!) og alle dere andre:):)
Uff, så kjedelig da Pandora. :nedfor:
... Er egentlig ferdig med rippen nå. Har tatt seks ganger på hvert nivå.
Fikk den nye dvd'n i dag, så jeg tror den må testes. Ser ut som den er noe lengre :eek:
Ønsker deg god bedring, og sees her inne snart :klem:
Nå er det en uke siden jeg starten, på åttende dagen i dag. Jeg var først på trening, 30 min zumba og så 30 min styrke ball før jeg dro hjem til jillian. Var rimelig gåen etterpå da:ja: pleier dere å trene noe utenom, litt usikker på om jeg skal droppe jillian de dagene jeg er på trening eller ikke?
Skjønner godt du var gåen etter den økten :)
Pleier legge inn gåturer (rask gange ) i tillegg til Jillian så ofte jeg kan.
Det holder for meg :D
Skjønner godt du var gåen etter den økten :)
Pleier legge inn gåturer (rask gange ) i tillegg til Jillian så ofte jeg kan.
Det holder for meg :D
Men ødelegger jeg noe hvis jeg hopper over Jillian de dagene jeg har vært på trening? (ca to dager i uka).
Men ødelegger jeg noe hvis jeg hopper over Jillian de dagene jeg har vært på trening? (ca to dager i uka).
Nei, det tror jeg da ikke. :)
Trening er bra uansett hva du gjør ;)
Du strekker da bare treningen til Jillian ut i tid.
Da var første dag med Jillian Michaels 6 week six-pack Level 1 utført :boxing:
Det var gøy, men hun måtte selvfølgelig ha med en øvelse som var helt grusom og umulig å gjennomføre ( for meg i hvert fall ) :rolleyes:
Takk for det :klem:
Ser du er godt i draget med treningen :visemuskl :heia:
Da var første dag med Jillian Michaels 6 week six-pack Level 1 utført :boxing:
Det var gøy, men hun måtte selvfølgelig ha med en øvelse som var helt grusom og umulig å gjennomføre ( for meg i hvert fall ) :rolleyes:
Du er superflink LIBBA!! :blomster: Var programmet så mye lenger en shred/Rip at det var merkbart syns du?
Nå bare ligger jeg her og gru-gleder meg til min DVD kommer - mest gruer kanskje:eek: med tanke på den grusomme øvelsen du skriver om; tenker jeg er enig med deg når jeg kommer dit. Kan ellers gjerne vente noen dager med å droppe ned i postkassa, til alle streptokokker har forlatt halsen min!!:_oppgitt::nedfor:
Du er superflink LIBBA!! :blomster: Var programmet så mye lenger en shred/Rip at det var merkbart syns du?
Nå bare ligger jeg her og gru-gleder meg til min DVD kommer - mest gruer kanskje:eek: med tanke på den grusomme øvelsen du skriver om; tenker jeg er enig med deg når jeg kommer dit. Kan ellers gjerne vente noen dager med å droppe ned i postkassa, til alle streptokokker har forlatt halsen min!!:_oppgitt::nedfor:
Takker :)
Neida, lengden var grei. Hun gikk gjennom en del øvelser som en "første"runde. Etterpå skulle samme runde gjøres på nytt, men da med dobbel fart :eek: Du kan si det slik...det klarte jeg ikke. Brukte det tempoet som passet meg.
Hvis du synes den "grusomme" er lett er du råsterk :lol:
Ellers var nivå 1 ganske grei.
Ønsker deg fortsatt god bedring :klem:
I dag ble det 55 min indoor walking i studio og jillian må pent vente til i morgen;)
Dagens økt Jillian Michaels 6 w s p i boks :boxing:
Klarte til og med litt av "den grusomme". Tror nok teknikk har en del å si på den øvelsen. Kan hende den blir døpt om etter hvert ;)
I kveld fikk jeg mail at de hadde sent DVDen, så da er det bare å vente på at den dukker opp. Håper du også snart hører noe!
Hvor bestilte dere fra?:)
jeg har en avtale med jillian nå snart etterfulgt av husvask :heia:
lille_flode
12-05-11, 11:03
Dag 3 unnagjort! Det kan virke som bekkenet mitt og knærne mine bare fikk litt sjokk av hopp, og uvante bevegelser. Nå hopper jeg ned, og har ikke vondt lenger! Merker også at nå alt etter tredje gang går det lettere !
Så bra. :heia:
Her har jeg også hoppet litt med Jillian etterfulgt av husvask til dessert. :D
Og vekta er endelig på vei nedover igjen..:spent:
I kveld fikk jeg mail at de hadde sent DVDen, så da er det bare å vente på at den dukker opp. Håper du også snart hører noe!
Ja, fikk mail samme dag som deg, så da kommer den vel omsider:)
Titti: Play.com
Dagens økt i boks :boxing:
Var tungt i dag, så "den grusomme" forblir ...grusom :geip:
:)
Dagens økt i boks :visemuskl
Gikk forholdsvis greit i dag.
Merker nok at det er en del å hente når det gjelder teknikk ,:rolleyes: men den blir litt bedre for hver dag :smile:
Jeg er fortsatt på level 1, tror jeg drøyer til over uka med å gå på level 2.
Litt usikker på om jeg får trent i dag, med loftet fullt av gutter (barnehelg), men vi får se om jeg får de med meg på en økt. ;)
Men først vindusvask. :heia:
Har hatt 30 days shred liggende i en evighet! Begynte litt ifjor, for så å la den samla støv. Fant den fram sist uke og er i full gang. Passer kjempe bra for meg, da jeg ikke er glad i treningsstudio og ønsker trening som ikke tar allverdens med tid :) Blir enda mer motivert nå, når jeg så denne tråden :)
Har hatt 30 days shred liggende i en evighet! Begynte litt ifjor, for så å la den samla støv. Fant den fram sist uke og er i full gang. Passer kjempe bra for meg, da jeg ikke er glad i treningsstudio og ønsker trening som ikke tar allverdens med tid :) Blir enda mer motivert nå, når jeg så denne tråden :)
Så flott :)
Heier på deg :heia:
Jeg er fortsatt på level 1, tror jeg drøyer til over uka med å gå på level 2.
Litt usikker på om jeg får trent i dag, med loftet fullt av gutter (barnehelg), men vi får se om jeg får de med meg på en økt. ;)
Men først vindusvask. :heia:
Vindusvask er også trim :D
( særlig hvis du har mange ;))
Dagens selvpålagte plikt ;), JM 6 w s p utført :boxing:
Gikk ganske greit i dag. Klarte litt av "den grusomme" :D
Begynner å bli passe nysgjerrig på hva "den grusomme" er nå:confused:;)...
og nå har DVDen ankommet...bare helsa mi som må komme seg!! fortsatt ikke frisk, går på paracet og vitamin cocktails og håper å være tilbake over helga:)
Begynner å bli passe nysgjerrig på hva "den grusomme" er nå:confused:;)...
og nå har DVDen ankommet...bare helsa mi som må komme seg!! fortsatt ikke frisk, går på paracet og vitamin cocktails og håper å være tilbake over helga:)
Hei på deg ;)
Det er sideplanke med strake armer( som en side-liggende T), og underste bein skal løftes fra gulv og bøyes :eek: Er utrolig dårlig til å forklare :o , men håper du forstår hva jeg mener. Tror nok den er noe lettere hvis den blir gjort helt korrekt, men det er vanskelig å få til :o
Håper du blir snart frisk :klem:
Dagens økt Jillian Michaels 6 w s p i boks :boxing:
Ble pause i helgen, men har gjort husarbeid og raket og ryddet ute, så litt bevegelser har det blitt. Kommer sterkere tilbake m Jillian i morgen.:heia:
Hei hei :D Nå er det 7 uker siden fødsel. Kan jeg starte nå,
mtp magemusklene? :confused:
Gutten min på åtte år og jeg tok en runde med Jillian i formiddag. Han er litt sprekere enn meg gitt. :lol:
Gutten min på åtte år og jeg tok en runde med Jillian i formiddag. Han er litt sprekere enn meg gitt. :lol:
:lol:
Hei hei :D Nå er det 7 uker siden fødsel. Kan jeg starte nå,
mtp magemusklene? :confused:
Leste på mammanett.no at man kunne begynne å trene etter 6 uker,
men ikke situps. Det sto også litt om hvilke øvelser som var lurest å begynne med osv :)
Har også fått gjennomført dagens økt (16.05) JM 6 w s-p :visemuskl :)
Tar meg 17.mai fri fra Jillian i dag,
men kommer sterkere tilbake i morgen :lol:
Fridag her også, men back i morgen, da starter jeg med level 2... Trur eg;)
Fridag her også, men back i morgen, da starter jeg med level 2... Trur eg;)
:heia:
LIBBA!
Hvilken av Jillians dvd'er synes du er best? Jeg er jo veldig fornøyd med shreddingen, men har ikke prøvd de andre
Lurer veldig på om jeg skal sette igang med dette jeg også! Det ser jo utrolig bra ut, men jeg er midt i en eksamensperiode og har virkelig ikke motivasjon til å lese, så lurer på om det kanskje er dumt å starte flere prosjekter? :p
LIBBA!
Hvilken av Jillians dvd'er synes du er best? Jeg er jo veldig fornøyd med shreddingen, men har ikke prøvd de andre
Liker Rippen best.
Deretter 6 w s-p.
Så shredden. Grunnen til at shredden havnet sist er all den hoppingen hennes :mad:
Synes alle er bra, men lista mi blir slik :)
Jillian er meget flink til å motivere :D
I dag kom omsider dvd'en min i posten. Sent, men godt!
I dag kom omsider dvd'en min i posten. Sent, men godt!
Min også, har nok fulgt hverandre på reisen dvd'ene våre :p
Liker Rippen best.
Deretter 6 w s-p.
Så shredden. Grunnen til at shredden havnet sist er all den hoppingen hennes :mad:
Synes alle er bra, men lista mi blir slik :)
Jillian er meget flink til å motivere :D
Må tilføre at når det gjelder JM 6 w s-p er jeg på nivå 1.
Kan hende den bytter plass med shredden når nivå 2 er påbegynt.
Har en mistanke om at nivå 1 er bare blåbær i forhold til nivå 2 :eek: ;)
Da er jeg i gang med level 2. Gikk bra, men merker den er tøffere ja...:heia:
Mye hopping gitt..høres jo ut som jeg skal falle ned i annen etasje for de som sitter under her. ;)
Da er jeg i gang med level 2. Gikk bra, men merker den er tøffere ja...:heia:
Mye hopping gitt..høres jo ut som jeg skal falle ned i annen etasje for de som sitter under her. ;)
Level 2 :heia:
Dagens økt Jillian Michaels 6 w s-p Level 1 i boks :boxing:
Dag 1 , Nivå 1 :)
Fant ikke vektene mine, men var tungt nok uten :P
Graviditet og fødsel tar på! Sliten ja! :rolleyes:
Puh, dag 2 med level 2 gjennomført....Jilian begynner å irritere meg litt, synes hun er litt streng altså. ;)
Puh, dag 2 med level 2 gjennomført....Jilian begynner å irritere meg litt, synes hun er litt streng altså. ;)
Dagens økt Jillian Michaels 6 w s-p Level 1 utført :visemuskl
Var tungt i dag :o
Dagsformen har ikke vært helt på topp, så det spiller nok inn.
Dag 1 , Nivå 1 :)
Fant ikke vektene mine, men var tungt nok uten :P
Graviditet og fødsel tar på! Sliten ja! :rolleyes:
Takker og bukker :D
Dag 2, nivå 1 utført! Denne ganger med vekter! :p
Har tatt runde 3 level 2 nå, og gjengen min fra mitt andre forum holder tritt, så det er kult! Lurer faktisk på om jeg skal foreslå flere jillianrunder når vi er ferdig med shreden.
Er dere andre fornøyd med "6 week six-pack" og "ripped in 30"? Noen dere anbefaler spesielt? Evt noen andre fra Jillian?
Wonder woman
20-05-11, 20:10
I'm back;) Har kommet til dag 2 av JM 6 weeks to 6pack. Det er grusomt tungt.
Ikke helt ferdig med ripped enda, men planen er å etterhvert trene begge deler etterhverandre, jeg må bare komme over det tyngste.
Dette er nådestøtet, nå skal kroppen bli fiiin og jeg skal se bra ut på stranda.
Tok en ny runde m jillian i dag :heia:
Takker og bukker :D
Dag 2, nivå 1 utført! Denne ganger med vekter! :p
I'm back;) Har kommet til dag 2 av JM 6 weeks to 6pack. Det er grusomt tungt.
Ikke helt ferdig med ripped enda, men planen er å etterhvert trene begge deler etterhverandre, jeg må bare komme over det tyngste.
Dette er nådestøtet, nå skal kroppen bli fiiin og jeg skal se bra ut på stranda.
Koselig å se deg igjen :klem:
Tok en ny runde m jillian i dag :heia:
Har tatt runde 3 level 2 nå, og gjengen min fra mitt andre forum holder tritt, så det er kult! Lurer faktisk på om jeg skal foreslå flere jillianrunder når vi er ferdig med shreden.
Er dere andre fornøyd med "6 week six-pack" og "ripped in 30"? Noen dere anbefaler spesielt? Evt noen andre fra Jillian?
Er fornøyd med både rippen og 6 w s-p.
Holder for øyeblikket en knapp på rippen som førstevalg av
shredden, rippen og 6 w s-p ;)
Dagens økt ble først Rippen Level 4,
så JM 6 w s-p Level 1 :boxing: men på sistnevnte klarte jeg ikke sideplanken.
Ble for tungt i dag :o
Litt off topic, men jeg er tydeligvis ikke den eneste som elsker Jillian.. :D
Har hun bekreftet at hun er lesbisk nå? Nyskjerrig :p
Har dere noen råd til en som også ønsker å starte med dette? Det er jo så grusom trening, hvordan holder dere ut?
Jeg vil så gjerne begynne på dette, men jeg testet ut shredden for et eller to år siden, og da mener jeg virkelig testet og ikke noe mer. Trodde jeg skulle dø etter oppvarmingen alene og prøvde det aldri igjen.
Men dette kan jo være perfekt når jeg er hjemme fra studiene i sommerferien.
Har dere noen råd til en som også ønsker å starte med dette? Det er jo så grusom trening, hvordan holder dere ut?
Jeg vil så gjerne begynne på dette, men jeg testet ut shredden for et eller to år siden, og da mener jeg virkelig testet og ikke noe mer. Trodde jeg skulle dø etter oppvarmingen alene og prøvde det aldri igjen.
Har ingen erfaring, men tenker akkurat det samme som deg! Planen er å starte 7. juni for da er det sommerferie!
Du må ta i såpass lite eller mye at det passer til ditt nivå.
Om du ikke føler at du kommer deg gjennom oppvarmingen engang, så gjør øvelsene mindre effektive. Det går an å komme gjennom dette programmet med veldig ulik mengde energi forbrent etterpå!
Om du klarer å dose ned, så du på et eller annet vis kommer gjennom programmet, og så gjør det flere ganger på rad, ulike dager, så vil du merke at du kryper litt oppover på formkurven. Det merker jeg.
Jeg hater meg gjennom programmet, men syns det går bittelitt bedre for hver gang. Klarer bittelitt mer.. det er veldig ålreit å finne ut.
Masse lykke til, og heia deg!!
Har ingen erfaring, men tenker akkurat det samme som deg! Planen er å starte 7. juni for da er det sommerferie!
Enig med Bravo.
Gjør det du/dere klarer. Er bedre med noe av treningen enn ingen ting :) Bruk deres eget tempo, men ikke gi opp.
I starten holdt jeg meg til nybegynner- dama hele tiden.Nå byttes det mellom begge. Har med dagsform å gjøre :o
Sideplanke klarer jeg bare litt av ( er nok fortsatt for tung ), men da gjøres andre mageøvelser.
Ønsker dere begge lykke til :heia:
Enig med Bravo.
Gjør det du/dere klarer. Er bedre med noe av treningen enn ingen ting :) Bruk deres eget tempo, men ikke gi opp.
I starten holdt jeg meg til nybegynner- dama hele tiden.Nå byttes det mellom begge. Har med dagsform å gjøre :o
Sideplanke klarer jeg bare litt av ( er nok fortsatt for tung ), men da gjøres andre mageøvelser.
Ønsker dere begge lykke til :heia:
Gleder meg til å starte! Dere er så flinke!!
Dagens økt ble JM 6 w s-p Level 1 :boxing:
samt rask gange i 1 time :)
Gleder meg til å starte! Dere er så flinke!!
:klem:Takk for det.
Noen dager er harde, men det er oppløftende å se at det hjelper ;)
:klem:Takk for det.
Noen dager er harde, men det er oppløftende å se at det hjelper ;)
Tror jeg skal kjøre en bildeseksjon jeg. Ta bilde av meg selv i eksakt samme positur hver dag fra stat til slutt på¨Jillian, tror du det blir noe forskjell? :D
Tror jeg skal kjøre en bildeseksjon jeg. Ta bilde av meg selv i eksakt samme positur hver dag fra stat til slutt på¨Jillian, tror du det blir noe forskjell? :D
Kommer an på innsatsen det ;)
Har gått lite ned i vekt etter at jeg begynte på regimet til Jillian, men har gått ned to buksestørrelser :D ( som du ser av signaturen min har jeg holdt på en stund )
Dag 3, Nivå 1 utført :) (Ble ikke noe i går)
Min datter på 6 år ville være med, å jeg må si jeg misunner henne formen hennes ;)
Dag 3, Nivå 1 utført :) (Ble ikke noe i går)
Min datter på 6 år ville være med, å jeg må si jeg misunner henne formen hennes ;)
...Ja, tenk å kunne vært like myk og sprek som de fleste barn er :D
Det ble en liten pause i helgen da mine venninner hadde bestemt seg for å drikke meg ut i helgen. :D Men i dag er jeg tilbake med Jillian igjen, noe redusert, men jeg fikk da hoppet litt. Tror forresten all dansingen i helgen kan telles som trening det også. :lol:
Det ble en liten pause i helgen da mine venninner hadde bestemt seg for å drikke meg ut i helgen. :D Men i dag er jeg tilbake med Jillian igjen, noe redusert, men jeg fikk da hoppet litt. Tror forresten all dansingen i helgen kan telles som trening det også. :lol:
Det kan det absolutt :lol:
Synes du var flink som kjørte på i dag etter ei hard helg :heia:
Dagens økt Jillian M 6 w s-p Level 1 i boks :boxing:
Hadde et lite fall i helgen og det kjennes godt i kroppen enda, håper bare ikke det er brist i halebenet, kjennes nesten sånn ut. Er det i såfall farlig og hoppe og trene med Jillian da? Eller går det greit så lenge jeg holder ut, klarer ikke alle øvelsene..
Hadde et lite fall i helgen og det kjennes godt i kroppen enda, håper bare ikke det er brist i halebenet, kjennes nesten sånn ut. Er det i såfall farlig og hoppe og trene med Jillian da? Eller går det greit så lenge jeg holder ut, klarer ikke alle øvelsene..
Tror nok ikke du hadde greid å hoppe noe særlig med brist i halebenet, men kanskje du burde fått sjekket det!?
Hvis alt var i orden ville jeg gjort øvelsene jeg klarte, og droppet resten til det gjorde mindre vondt :klem:
Dag 4, nivå 1 :)
I dag gikk alt mye lettere, å jeg gjennomførte nesten uten pauser! :D
Dag 4, nivå 1 :)
I dag gikk alt mye lettere, å jeg gjennomførte nesten uten pauser! :D
Så flott :) :heia:
Jeg har foreløpig ikke prøvd meg på Jillian i dag, men tok meg en runde på indoor walking, det gikk greit, kanskje ikke fullt så vondt i dag....
Wonder woman
24-05-11, 14:48
Jeg har hatt noen dager med heftige sykelturer. 2-3 mil om dagen med sykkelhenger full av unger og stæsj. Er skikkelig sliten i kroppen. Imorgen er jeg igang igjen med 6 week to 6pack:)
Jeg har hatt noen dager med heftige sykelturer. 2-3 mil om dagen med sykkelhenger full av unger og stæsj. Er skikkelig sliten i kroppen. Imorgen er jeg igang igjen med 6 week to 6pack:)
Da må jeg si du har fått kjørt deg :)
Imponert jeg :heia:
Dagens økt Jillian Michaels 6 w s-p Level 1 på plass :visemuskl
Dag 5, Nivå 1 :) Halveis til neste nivå! :D
Har sett litt på nivå 2 og jeg gleder meg! :)
Har sittet og sniklest litt i denne tråden nå, og bestilte dvd'n ganske tidlig i lesingen:) ble inspirert gitt!
Når den kommer i posten har jeg ingen unnskyldning for å ikke starte, jeg har nemlig sommerferie fra studier fra torsdag av :D
Gleder meg!!
Dag 5, Nivå 1 :) Halveis til neste nivå! :D
Har sett litt på nivå 2 og jeg gleder meg! :)
Har sittet og sniklest litt i denne tråden nå, og bestilte dvd'n ganske tidlig i lesingen:) ble inspirert gitt!
Når den kommer i posten har jeg ingen unnskyldning for å ikke starte, jeg har nemlig sommerferie fra studier fra torsdag av :D
Gleder meg!!
Så flott :D
Ønsker deg lykke til :heia:
Så flott :D
Ønsker deg lykke til :heia:
Tusen takk!
Jeg har stått stille i 5 uker nå, så jeg MÅ bare dedikere meg litt mer til dette føler jeg. Det hjelper masse (altså motivasjonsmessig, går ikke ned noe mer av det, ennå :p ) å sitte her og lese om alle dere flinkingene :heia:
Wonder woman
25-05-11, 07:26
Kommer an på innsatsen det ;)
Har gått lite ned i vekt etter at jeg begynte på regimet til Jillian, men har gått ned to buksestørrelser :D ( som du ser av signaturen min har jeg holdt på en stund )
Nå har ikke jeg vært like flink med treningen som det du her men jeg har samme erfaring.Vekten går sakte nedover her også, men kroppen går inn i størrelse. Har gått inn 2 klesstørrelser jeg også og det er jeg veldig fornøyd med:D
Wonder woman
25-05-11, 07:29
Da må jeg si du har fått kjørt deg :)
Imponert jeg :heia:
Tusen tak Libba.
Nå har ikke jeg vært like flink med treningen som det du her men jeg har samme erfaring.Vekten går sakte nedover her også, men kroppen går inn i størrelse. Har gått inn 2 klesstørrelser jeg også og det er jeg veldig fornøyd med:D
Ja, kjempefornøyd med den biten :D
Forrige gang jeg slanket meg måtte kroppen være 10 kg lettere enn den er nå for å passe samme størrelse som brukes i dag.
Da besto aktivitetsnivået hovedsakelig av gåturer og ingen styrketrening, så den historikken viser tydelig hvor viktig variert trening er :)
Skal prøve meg på en runde med Jillian i morgen tidlig...:ja:
Dagens økt Jillian Michaels 6 w s-p Level 1 i boks :boxing: :)
Jeg tok en runde igjen med Jillian i dag, gikk mye bedre nå. :ja:
Ny runde i morgen, tenker jeg begynner på Level 3 til uka. :)
Jeg tok en runde igjen med Jillian i dag, gikk mye bedre nå. :ja:
Ny runde i morgen, tenker jeg begynner på Level 3 til uka. :)
Flink er du :heia::heia:
Dag 6, nivå 1 :)
Ble en ammepause midt i, men pytt pytt :rolleyes:
Lurer på å ta en "strafferunde" i kveld, siden jeg ikke har trent på 2 dager.
Ny runde med Jillian i dag, litt vondt i halebenet, så klarer ikke å hoppe maksimalt på alle øvelsene, men det går seg til. I går så samboeren min at jeg har fått mer muskler i armene og det ser jeg selv også. Guuuuud, det har jeg aldri hatt. :spent:
Ny runde med Jillian i dag, litt vondt i halebenet, så klarer ikke å hoppe maksimalt på alle øvelsene, men det går seg til. I går så samboeren min at jeg har fått mer muskler i armene og det ser jeg selv også. Guuuuud, det har jeg aldri hatt. :spent:
;) Så flott :visemuskl
Dag 6, nivå 1 :)
Ble en ammepause midt i, men pytt pytt :rolleyes:
Lurer på å ta en "strafferunde" i kveld, siden jeg ikke har trent på 2 dager.
Tror jeg må stå over dagens økt. :stuart::kadetgaar
Er blodgiver, og har vært å tappet i dag.
Denne gangen ble jeg slapp og uvel ( variere veldig med dagsformen ), så tror det er lurt å ta det litt med ro.
Kommer sterkere tilbake i morgen :D :ja:
Hei!
Da hopper jeg inn her jeg også. Har akkurat hatt min første halvtime med Jillian. Helt skjelven her jeg sitter og tomatrød i ansiktet.
Håper bare jeg klarer å keep it up!:boxing:
Hei!
Da hopper jeg inn her jeg også. Har akkurat hatt min første halvtime med Jillian. Helt skjelven her jeg sitter og tomatrød i ansiktet.
Håper bare jeg klarer å keep it up!:boxing:
Toppers :D
Dette klarer du :heia:
Ble veeldig sliten i dag. :o
Jeg står over i dag, huset fullt av gutter (barnehelg) og et haleben som fortsatt gjør vondt, så tar en pause nå i helgen og kommer tilbake for fullt til uka. :heia:
Jeg står over i dag, huset fullt av gutter (barnehelg) og et haleben som fortsatt gjør vondt, så tar en pause nå i helgen og kommer tilbake for fullt til uka. :heia:
Ønsker deg god bedring med halebenet, og en strålende helg :):)
Dag 7 , Nivå 1 :)
Går bedre og bedre :) Men føler jeg ikke blir sliten nok. Svetta nesten ikke engang idag. Bare litt klam i nakken. Men snart nivå 2 :)
Stå på alle sammen! Vi er F L I N K E!! :D
Dag 7 , Nivå 1 :)
Går bedre og bedre :) Men føler jeg ikke blir sliten nok. Svetta nesten ikke engang idag. Bare litt klam i nakken. Men snart nivå 2 :)
Stå på alle sammen! Vi er F L I N K E!! :D
Dag 8 , Nivå 1 :D
Heier på deg :D :heia:
Da er dagens økt Jillian Michaels 6 w s-p Level 1 utført :boxing:
Endelig tilbake!! :):)
Har ikke holdt meg helt borte fra trening, men Jillian har måttet vente pga først sykdom :hylgrine: i en hel uke, og så jobbreise i Asia i en uke (der trente jeg!)..
Idag var det første dagen med Abs DVDen til Jillian; gikk relativt greit - selv om jeg slet ekstra med den siste sideplanken med beinet opp/frem/bak:eek:
Dag 01: level 1, 29.05.11 6wA
--------------------------------------
Dag 12 - 34: Ri30, 07.04 -06.05.11
Endelig tilbake!! :)
Har ikke helt holdt meg helt borte fra trening, men Jillian har måttet vente pga først sykdom :hylgrine: i en hel uke, og så jobbreise i Asia i en uke (der trente jeg!)..
Idag var det første dagen med Abs DVDen til Jillian; gikk relativt greit - selv om jeg slet ekstra med den siste sideplanken med beinet opp/frem/bak:eek:helt
Så koselig å se deg igjen :D
Klarer ikke sideplanken ennå jeg :o Synes fortsatt den er helt pyton :mad:
Jobbreise til Asia hørtes spennende ut, og så flink du har vært som trente der også :boxing:
Flinke dere er:heia: back in business i morgen :heia:
Puh! Da er Økt 2, level 1 på 30 day shred fullført. Fin og tomatrød :)
Er det slik at man skal trene en økt hver dag?
Kjente jeg var litt dårligere i starten i dag pga gangsperra fra gårdagens økt. Ble jo bedre etterhvert som jeg ble god og varm da.
Men hvis alt går etter planen så kjører dere altså en gang om dagen?
Puh! Da er Økt 2, level 1 på 30 day shred fullført. Fin og tomatrød :)
Er det slik at man skal trene en økt hver dag?
Kjente jeg var litt dårligere i starten i dag pga gangsperra fra gårdagens økt. Ble jo bedre etterhvert som jeg ble god og varm da.
Men hvis alt går etter planen så kjører dere altså en gang om dagen?
Ja jeg gjorde det. En gang om dagen i 10 dager på hvert nivå :)
Er ingen krise om du hopper over en dag eller to. Da forskyver du bare programmet fram i tid ;)
Ja jeg gjorde det. En gang om dagen i 10 dager på hvert nivå :)
Er ingen krise om du hopper over en dag eller to. Da forskyver du bare programmet fram i tid ;)
Takk for svar :) Da er det bare å kjøre på!
*Må bli kvitt klaskelyd fra lårene når jeg gjør jumping jacks*
Jeg vet ikke om folk bruker denne tråden lengre, men prøver med et spørsmål. tenkte jeg skulle begynne på denne til onsdag ettersom eksamen er ferdig tirsdag.. da har jeg ca 1 mnd før jeg skal besøke mine foreldre. men er det slik at man tar et nivå om dagen? sånn at den går over tre dager? også på an igjen?
Jeg vet ikke om folk bruker denne tråden lengre, men prøver med et spørsmål. tenkte jeg skulle begynne på denne til onsdag ettersom eksamen er ferdig tirsdag.. da har jeg ca 1 mnd før jeg skal besøke mine foreldre. men er det slik at man tar et nivå om dagen? sånn at den går over tre dager? også på an igjen?
Nei, det er lagt opp til å ta hvert nivå i 10 dager før du hopper over til neste :)
Nei, det er lagt opp til å ta hvert nivå i 10 dager før du hopper over til neste :)
ok.. kjempe flott.. har bare lasta den ned og har ikke lest noe om den. ble bare inspirert over det folk skriver her.. men er det nok da? 30 min trening om dagen?
ok.. kjempe flott.. har bare lasta den ned og har ikke lest noe om den. ble bare inspirert over det folk skriver her.. men er det nok da? 30 min trening om dagen?
Det er vel spørs hva du mener er nok?
30 min er bedre enn 0 minutter :)
Og for min del så renner svetten og musklene skriker, så det er iallefall 30 minutter med effektiv trening. Også er det jo både styrke og kondisjon.
ja skjønner at alt er bedre enn ingenting.. men tenker litt på dere som gjennomfører dette programmet. ser dere noe forbedring? eller trengs det mer til? jeg skal som sagt starte i morra.. gleder meg..
ja skjønner at alt er bedre enn ingenting.. men tenker litt på dere som gjennomfører dette programmet. ser dere noe forbedring? eller trengs det mer til? jeg skal som sagt starte i morra.. gleder meg..
Jeg har ikke gått noe særlig ned i vekt, men målene har minsket, så
vil si det har noe for seg :ja: :D
Da er dagens økt Jillian Michaels 6 w s-p Level 1 i boks :boxing:
I dag klarte jeg sideplanken i første runde :heia:, men måtte melde pass i andre :o
Da er dagens økt Jillian Michaels 6 w s-p Level 1 i boks :boxing:
I dag klarte jeg sideplanken i første runde :heia:, men måtte melde pass i andre :o
Sliter med å gjennomføre level 1 jeg da :o
Men håper at jeg en dag klarer sideplanken lekende lett :)
Sliter med å gjennomføre level 1 jeg da :o
Men håper at jeg en dag klarer sideplanken lekende lett :)
:heia: Det gjør du nok, men den er fæl :lol:
Nå holder jeg på med Jillian Michaels 6 week six-pack. Husker ikke om shredden hadde sideplanke :o :)
:heia: Det gjør du nok, men den er fæl :lol:
Nå holder jeg på med Jillian Michaels 6 week six-pack. Husker ikke om shredden hadde sideplanke :o :)
Six-pack er jo ikke å forakte :D
Da var dag to i havn:D
Den sideplanken er noe for seg selv...imponert LIBBA, over at du får til hele på en side nå; jeg klarer ca halvveis på hver side:confused:... men resten av programmet går heldigvis greit.
Dag 02: level 1, 30.05.11 6wsp
Dag 01: level 1, 29.05.11 6wsp
Da var dag to i havn:D
Den sideplanken er noe for seg selv...imponert LIBBA, over at du får til hele på en side nå; jeg klarer ca halvveis på hver side:confused:... men resten av programmet går heldigvis greit.
Den er FÆL :eek: :eek: :lol:
Six-pack er jo ikke å forakte :D
Enig der, men er nok lenge til jeg ser min :rolleyes: ;) :lol:
Helt ny medlem her og gleder meg max til å komme i gang! Kjøpte nå nettop shred'n på Play.com. Har aldri bestilt noe som helst fra utenlandske sider så håper denne kommer frem!
Gleder meg i alle fall til å begynne å håper at den viser resultater før bikinien skal på!:)
Helt ny medlem her og gleder meg max til å komme i gang! Kjøpte nå nettop shred'n på Play.com. Har aldri bestilt noe som helst fra utenlandske sider så håper denne kommer frem!
Gleder meg i alle fall til å begynne å håper at den viser resultater før bikinien skal på!:)
Play.com er genial! :D
Har bestilt både bøker og dvder derfra.
Da er det 11 dager til bryllup og jeg har hoppet meg gjennom level 3.
Au au rompa mi. :lol:
tenkte å starte med ripped in 30 og 30 day shread.. blir det for hardt kanskje? jeg må jo høre med ekspertene her.. er ikke trent i det hele tatt..
tenkte å starte med ripped in 30 og 30 day shread.. blir det for hardt kanskje? jeg må jo høre med ekspertene her.. er ikke trent i det hele tatt..
Vel, hvis du mener begge programmene samme dag, og ikke er trent over hode synes jeg det hørtes hardt ut!
Men det er jo bare å prøve :D
Enda en økt gjennomført! ;)
Ganske deilig å være "tilbake" faktisk....bare litt dumt at det snart blir et opphold igjen med danmarkstur:( må prøve å holde meg mer her hjemme skal jeg få gjennomført før sommerferien:ja:
Dag 03: level 1, 31.05.11 6wsp
Enda en økt gjennomført! ;)
Ganske deilig å være "tilbake" faktisk....bare litt dumt at det snart blir et opphold igjen med danmarkstur:( må prøve å holde meg mer her hjemme skal jeg få gjennomført før sommerferien:ja:
Har ikke rukket å trene ennå.
Må se til å få skiftet og kommet i gang før de blir for sent :D
Da var dagens økt Jillian Michaels 6 w s-p Level 1 i boks :boxing:
Gikk litt bedre med sideplanken idag!;):visemuskl
Dag 04: level 1, 01.06.11 6wsp
Dag 2 på level 3. Planka er tøff ja.
Gikk litt bedre med sideplanken idag!;):visemuskl
Så fint da Pandora :visemuskl:boxing: :heia:
Dag 2 på level 3. Planka er tøff ja.
Var tungt i dag. Vondt i hodet og litt slapp, så det ble noe halvhjertet :o
Satser på at det går bedre i morgen ;)
Var tungt i dag. Vondt i hodet og litt slapp, så det ble noe halvhjertet :o
Satser på at det går bedre i morgen ;)
Fri imorgen for deg også kanskje LIBBA..? Litt lettere å opparbeide ekstra overskudd til Jillian-dama da:goodluck: Lykke til, ikke bli syk!! (jeg får pause noen dager, men skal prøve å få trent litt uansett)
Fri imorgen for deg også kanskje LIBBA..? Litt lettere å opparbeide ekstra overskudd til Jillian-dama da:goodluck: Lykke til, ikke bli syk!! (jeg får pause noen dager, men skal prøve å få trent litt uansett)
Neida, skal prøve å holde meg på beina :D
Er faktisk sjelden syk...heldigvis
Kanskje jeg tar fri fra Jillian i morgen. Får se :)
Likar i morgen :heia:
Satser på det :D (eller på fredag)
Vent til fredag :ja:
Mulig det blir fridag her og, vil la samboeren min få sove ut og så blir det litt hit og dit resten av dagen, så må se det litt an.
Vent til fredag :ja:
Mulig det blir fridag her og, vil la samboeren min få sove ut og så blir det litt hit og dit resten av dagen, så må se det litt an.
Ha en strålende dag Titti :stortsmil
Da ble det ei økt med Jillian Michaels 6 w s-p Level 1 likevel :boxing:
Tror kanskje jeg ikke vil rekke det i morgen, så da måtte jeg bare ta en runde ;) Kan ikke ha to dager fri på rad for da kjefter samvittigheten min på meg :eek:
Sideplanken klarte jeg ikke i dag :_oppgitt:
Da ble det en Jillian runde på hotell i Danmark:) Tror jeg husket alt...måtte klare meg uten DVDén - men det gikk greit. Holdt på i ca 35 minutter, og fikk til ganske mye av den forhatte sideplanken:p Nydelig sol er det her også:):):_punk:
Dag 05: level 1, 03.06.11 6wsp
Flinke dere er. :heia:
Tok en runde i morges jeg også. :heia:
Og i morgen har vi masse planer og mye på programmet, en uke før bryllup så det skal jeg komme i gang tidlig med hoppingen så jeg får vekt kjæresten. :lol:
Da ble det en Jillian runde på hotell i Danmark:) Tror jeg husket alt...måtte klare meg uten DVDén - men det gikk greit. Holdt på i ca 35 minutter, og fikk til ganske mye av den forhatte sideplanken:p Nydelig sol er det her også:):):_punk:
Kjempebra Pandora.:boxing:
Imponert :heia:
Flinke dere er. :heia:
Tok en runde i morges jeg også. :heia:
Og i morgen har vi masse planer og mye på programmet, en uke før bryllup så det skal jeg komme i gang tidlig med hoppingen så jeg får vekt kjæresten. :lol:
Kjempebra Titti :heia: :lol:
Rakk det ikke i dag (som jeg trodde), men kommer sterkere tilbake i morgen :D
Yes, fikk skviset inn en økt på hotellet idag også :D brukte ´bare´30 min idag, så mulig jeg skippet noen tellinger, men ble utrolig svett!!! Er 28 grader her, og stekende sol (heldigvis ikke inne på hotellrommet;), men veldig varmt uansett)
Dag 06: level1, 04.06.11 6wsp
Dag 05: level 1, 03.06.11 6wsp
Yes, fikk skviset inn en økt på hotellet idag også :D brukte ´bare´30 min idag, så mulig jeg skippet noen tellinger, men ble utrolig svett!!! Er 28 grader her, og stekende sol (heldigvis ikke inne på hotellrommet;), men veldig varmt uansett)
Flinka :heia:
Var slitsomt, for det var 27 grader i stua selv om vinduer og dør sto på gløtt :eek: :D
Var ikke ment som en klage ;)
Er nå svalt og godt ute, så det har blitt en liten tur med musikk på øra i raskt tempo :D
Da har jeg prøvd meg på Jillian Michaels 6 w s-p Level 2 :eek: :boxing:
:_ohmy: Det var hardt :_ohmy:
Øvelsene i seg selv var ikke så ille ( minus en, for det må alltid være en fæl :rolleyes: ),men tempoet var vel høyt.
Dagens økt Jillian Michaels 6 w s-p Level 2 i boks :boxing:
Iler til å oppdaterer! 2 dager i slengen:D Rakk ikke å gå inn på PCn igår kveld ...hjemme igjen nå, og har hatt to dager tilbake med DVD. Hadde faktisk husket alt der på hotellet, bare bittelitt rot med rekkefølgen;)
Kjenner ellers at jeg begynner å bli litt lei samme programmet hver dag nå - sånn var Shreden mye bedre:p men får bare holde ut til level 2 (misunner deg LIBBA som har kommet dit!)
Dag 08: level 1, 06.06.11 6wsp
Dag 07: level 1, 05.06.11 6wsp
Dag 01 - 06: level 1, Uke 1: 6wsp
Iler til å oppdaterer! 2 dager i slengen:D Rakk ikke å gå inn på PCn igår kveld ...hjemme igjen nå, og har hatt to dager tilbake med DVD. Hadde faktisk husket alt der på hotellet, bare bittelitt rot med rekkefølgen;)
Kjenner ellers at jeg begynner å bli litt lei samme programmet hver dag nå - sånn var Shreden mye bedre:p men får bare holde ut til level 2 (misunner deg LIBBA som har kommet dit!)
Så flink du har vært som har disiplin nok til å trimme på hotellrommet hver dag :heia::heia:
.....Level 2 er ikke veldig vanskelig, men tempoet tar nesten livet av meg :eek:
Så flink du har vært som har disiplin nok til å trimme på hotellrommet hver dag :heia::heia:
Trente ikke hver dag da...tok fri 2. juni :), men ellers var jeg ganske så flink:engel_ikk...bare så synd at jeg falt utpå med dansk iskrem med "guf":o
Trente ikke hver dag da...tok fri 2. juni :), men ellers var jeg ganske så flink:engel_ikk...bare så synd at jeg falt utpå med dansk iskrem med "guf":o
Den har du da trent vekk for lenge siden :lol:
Hadde min første dag med JM's 30 days shred i går.. oj, oj... formen er mildt sagt ikke god. Men, jeg stoppet ikke opp selv om jeg ikke klarte alt, rørte armer og ben hele tiden. :) Så idag er jeg litt småstøl. :) Jeg kommer ikke til å gjøre dette hver dag til å begynne med da jeg både sykler og går ellers. :)
Hadde min første dag med JM's 30 days shred i går.. oj, oj... formen er mildt sagt ikke god. Men, jeg stoppet ikke opp selv om jeg ikke klarte alt, rørte armer og ben hele tiden. :) Så idag er jeg litt småstøl. :) Jeg kommer ikke til å gjøre dette hver dag til å begynne med da jeg både sykler og går ellers. :)
Så flott. :heia:
Stølheten går over forholdsvis raskt :ja:
Ønsker deg lykke til med Jillian :stortsmil
Seint hjem fra jobb idag også..men deilig faktisk å få tatt den treningsøkta:) Kjennes så mye bedre etterpå! (etter den dusjen...:D)
Dag 09: level 1, 07.06.11 6wsp
Ble laang dag på jobb, så Jillian har fått pause fra meg i dag :eek: :D
men jeg har fått gått meg en tur, rask gange i 80 min :stortsmil
Hei!
Nå har endelig dvd'n med 30 day shred kommet i posten. Men jeg begynte på fettfaste i dag. Er det noen som har erfaring med å trene mens man er i fettfaste? Det er jo bare 1000 kcal om dagen, med ca 100 g fett om dagen...
Da var dagens økt unnagjort - det er vaaaaarmt om dagen!! Blir så svett; det renner til og med på leggene:eek:
Dag 10: level 1, 08.06.11 6wsp
I dag startet jeg med JM s w s-p Level 2.
Gjorde første runde, men tempoet ble for tøft for meg i dag :o,
så jeg byttet til Level 1 og gjorde begge rundene der :) :boxing:
Varm..... :ja: er bare fornavnet :D
Da var dagens økt unnagjort - det er vaaaaarmt om dagen!! Blir så svett; det renner til og med på leggene:eek:
Enig :ja: leggene og resten av kroppen :D
En runde av hvert level hørtes ikke dumt ut LIBBA..begynner å bli litt lei!!;):rulleøyne
"Hun Jillian er jo helt nazi.." sa yngste sønnen min på 13 idag; må si meg enig til tider!! (Han så på mens jeg pustet og peste på den berømte sideplanken..)
Nå har jeg bare en dag igjen på "2 weeks" (da tar jeg en dag i uke med annen trening, dvs 6 dager 6wsp = 1 uke):D:D Digg å tenke på at det ikke er såååå lenge til jeg får nytt program, selv om det kanskje blir vel tøft:eek:
Dag 11: level 1, 09.06.11 6wsp
Dag 10: level 1, 08.06.11 6wsp
Dag 01 - 06: level 1,: 6wsp (week 1)
En runde av hvert level hørtes ikke dumt ut LIBBA..begynner å bli litt lei!!;):rulleøyne
Ja, begynner å lure på om jeg skal kjøre det løpet en stund :D
Men i dag ble det Jillian Michaels 6 w s-p Level 2 :boxing:
Ble sykt sliten i varmen :o
Tror jeg skal begynne med en runde av begge nivåene fra i morgen :stortsmil
Ble ikke det nei.:rolleyes:
Dagens økt ble Jillian Michaels 6 w s-p Level 1 (hele) :boxing:
Da var 2 uke i boks :heia::visemuskl
Planen da er en dags pause imorgen, så starte på uke tre søndag... men kanskje blir det en Elixia trening imorgen (lenge siden jeg har hatt tid til det!!)
Fordelen/ulempen med Jillian er at det nesten ikke er mulig å unnskylde seg med dårlig tid;) ca en halv time i heimen daglig er ikke så vanskelig å få til i grunn...
God helg alle - og litt ekstra til LIBBA; fordi du er så flink!!:heia::blomster:
Dag 07 - 12: level 1, 6wsp (week 2)
Dag 01 - 06: level 1, 6wsp (week 1)
Da var 2 uke i boks :heia::visemuskl
Planen da er en dags pause imorgen, så starte på uke tre søndag... men kanskje blir det en Elixia trening imorgen (lenge siden jeg har hatt tid til det!!)
Fordelen/ulempen med Jillian er at det nesten ikke er mulig å unnskylde seg med dårlig tid ca en halv time i heimen daglig er ikke så vanskelig å få til i grunn...
God helg alle - og litt ekstra til LIBBA; fordi du er så flink!!:heia::blomster:
To uker :heia:
Takk, takk Pandora :rodme:
Du er da like flink og vel så det :heia:
Ønsker deg ei super ( og regn-fri ) helg :stortsmil
Jeg er på 30 day shred, første dag på level 2 i dag. Ingenting som minte om level 1. Morro men mange nye øvelser. Og UMULIG å trene i sokker!! Holdt på å havne på trynet underveis :o
Må dykke inn i skapet og se om der finns innesko :)
Jeg er på 30 day shred, første dag på level 2 i dag. Ingenting som minte om level 1. Morro men mange nye øvelser. Og UMULIG å trene i sokker!! Holdt på å havne på trynet underveis :o
Må dykke inn i skapet og se om der finns innesko :)
Level 2 :heia:
Det ble min erfaring også.
Viktig med gode innesko :D
Stod over Jillian og dro på Step på Elixia isteden:)
Tar mye mer tid...men veldig bra trening!:boxing:
Skal ut ikveld, håper bare jeg klarer å begrense meg nok:full: til at jeg fortsatt er klar for date med Ms Michaels imorgen igjen;) for da begynner jeg på uke 3 av 6wsp:p
Stod over Jillian og dro på Step på Elixia isteden:)
Tar mye mer tid...men veldig bra trening!:boxing:
Skal ut ikveld, håper bare jeg klarer å begrense meg nok:full: til at jeg fortsatt er klar for date med Ms Michaels imorgen igjen;) for da begynner jeg på uke 3 av 6wsp:p
Tipper Elexia har kjempebra trening :ja:
Kos deg masse i kveld ;)
Var svalere inne i dag, så det var deilig å trene.
Ble svett av treningen og ikke av varmen :D
Dagens økt Jillian Michaels 6 w s-p Level 1 utført :boxing: ( Tror jeg holder meg på Level 1 en liten stund til :o )
Måtte ta økta før sola kom inn i stua, for da blir det så himla varmt :)
I morgen begynner jeg!!! :D
I morgen begynner jeg!!! :D
Ønsker deg lykke til :heia::heia:
Ønsker deg lykke til :heia::heia:
Takk!! :D Gleder meg og gruver meg :p Har allerede tyvprøvd en økt, og greide nesten ikke gå dagen etter :p
Takk!! :D Gleder meg og gruver meg :p Har allerede tyvprøvd en økt, og greide nesten ikke gå dagen etter :p
Jeg ble også veldig støl i starten, men det går forholdsvis fort over ;)
Stå på :heia:
Moro med flere her inne :)
Jeg ble også veldig støl i starten, men det går forholdsvis fort over ;)
Stå på :heia:
Moro med flere her inne :)
Jeg driver å tenker litt på å ta bilde hver dag før økten, og se om jeg ser noe forskjell? Du vet folk som tar bilde av ungen sin hver dag i 10 år og lager et sånt kjapt slideshow. Tenker noe i den duren, bare 30 dager i undertøy for å se om noe skjer? :P hehehe
Jeg driver å tenker litt på å ta bilde hver dag før økten, og se om jeg ser noe forskjell? Du vet folk som tar bilde av ungen sin hver dag i 10 år og lager et sånt kjapt slideshow. Tenker noe i den duren, bare 30 dager i undertøy for å se om noe skjer? :P hehehe
:lol: :lol:
Ikke le da! :P Jeg har trua! :P
Ikke le da! :P Jeg har trua! :P
:lol: Var bare så morsom ide ;)
Supert med folk med humor :blomster:
Da var jeg igang på tredje uka:) Varmt og svett idag ja, både av treningen og pga sommervarme utenfra:D
Så kjekt med nye her inne, håper enda flere får ånden over seg og finner ut hvor bra trening dette er:_punk: (syns faktisk den magen min begynner å se ganske så grei ut nå, takket være de DVDene fra Jillian!!)
Dag 13: level 1, 12.06.11 6wsp
Da var jeg igang på tredje uka:) Varmt og svett idag ja, både av treningen og pga sommervarme utenfra:D
Så kjekt med nye her inne, håper enda flere får ånden over seg og finner ut hvor bra trening dette er:_punk: (syns faktisk den magen min begynner å se ganske så grei ut nå, takket være de DVDene fra Jillian!!)
Så flott Pandora :heia:
Jeg kan nok dessverre ikke si det samme. Har fortsatt for mye polstring :o
Men det er super trening :ja:
Nok av polstring her også ja!! Haha, men det skal vi bli kvitt. Flat mage i 2012?? :D
Jeg lada opp til Jillian i morgen med 1,5 time joggetur. Driver å tenker litt på Birken, men vet ikke om jeg tørr og vil ha noen like dårlig trente som meg som kan være med først! Nå gikk det treigt med meg, og jeg brukte 1,75 time ca på halve birken tror jeg. MÅ vite at jeg greier å fullføre før jeg tørr å melde meg på. Målet blir jo isåfall å fullføre!! :) Gleder meg til Jillian i morra, da kommer det oppdatering!
Nok av polstring her også ja!! Haha, men det skal vi bli kvitt. Flat mage i 2012?? :D
Jeg lada opp til Jillian i morgen med 1,5 time joggetur. Driver å tenker litt på Birken, men vet ikke om jeg tørr og vil ha noen like dårlig trente som meg som kan være med først! Nå gikk det treigt med meg, og jeg brukte 1,75 time ca på halve birken tror jeg. MÅ vite at jeg greier å fullføre før jeg tørr å melde meg på. Målet blir jo isåfall å fullføre!! :) Gleder meg til Jillian i morra, da kommer det oppdatering!
Flat mage innen 2012 håper jeg :D
Birken :eek::eek:
Vil nå si du alt er i god form som klarer å jogge i 1,5 time. Imponert :heia:
Flat mage innen 2012 håper jeg :D
Birken :eek::eek:
Vil nå si du alt er i god form som klarer å jogge i 1,5 time. Imponert :heia:
Er vel mer intervaller, kan ikke skryte på meg for mye her nå!
Birken :D JA :D BLI MED :D
Det jeg egentlig skulle spørre om da, var; hvor mye trener dere som driver med jillian til vanlig? Trener dere noe mer i tillegg? Eventuelt hva og hvor mye? Tenkte å komme meg ut og gå/jogge en times tid + jillian hver dag, men det blir kanskje litt mye? Jeg er egentlig definisjonen på lat, skjønner du, men prøver å late som jeg er sprek :p
Da jeg prøvde level 1 med mamma, så hadde jeg akkurat kommet fra en minifjelltur. Holdt på å dø etterpå igrunn.
Er vel mer intervaller, kan ikke skryte på meg for mye her nå!
Birken :D JA :D BLI MED :D
Det jeg egentlig skulle spørre om da, var; hvor mye trener dere som driver med jillian til vanlig? Trener dere noe mer i tillegg? Eventuelt hva og hvor mye? Tenkte å komme meg ut og gå/jogge en times tid + jillian hver dag, men det blir kanskje litt mye? Jeg er egentlig definisjonen på lat, skjønner du, men prøver å late som jeg er sprek :p
Da jeg prøvde level 1 med mamma, så hadde jeg akkurat kommet fra en minifjelltur. Holdt på å dø etterpå igrunn.
Pleier å legge inn gåturer i rask tempo ( ca60-90min ) når jeg har tid i tillegg til ei økt med Jillian :)
Er veldig jobbrelatert hvor ofte det blir, og enkelte dager orker jeg ikke :o, men Jillian prøver jeg å få besøkt hver dag :boxing:
En times gåtur + Jillian er helt flott ( da blir det flat mage innen 2012 );)
Hvor lenge gikk dere på level 1 før dere gikk over på level 2? :)
Hvor lenge gikk dere på level 1 før dere gikk over på level 2? :)
På Jillian Michaels 30 day shred er det 10 dager på hvert nivå :)
8612
Idag ble det joggetur i sola også, etter Jillian :) måtte le av det "svette smilet" ditt LIBBA..akkurat sånn følte jeg meg før dusjen idag; så varmt!!
Dag 14: level 1, 13.06.11 6wsp
Dag 13: level 1, 12.06.11 6wsp
Idag ble det joggetur i sola også, etter Jillian :) måtte le av det "svette smilet" ditt LIBBA..akkurat sånn følte jeg meg før dusjen idag; så varmt!!
Tror jeg nok :ja: er vaaarmt i sola.
Tenkte jeg skulle fått gått meg en tur noe senere i dag.
Har fått vondt i ryggen :hylgrine:, og da er bevegelse det beste ( når man klarer ).
Var hardt ( og vondt ) med Jillian i dag, og sideplanken kunne jeg bare glemme :rolleyes:
Satser på at det går raskt over ;)
Gruver meg. Har ikke startet ennå.. hehe
Gruver meg. Har ikke startet ennå.. hehe
Går bra.
Lykke til :klem:
God bedring med ryggen LIBBA! Håper det går veldig fort over, kjedelig med sånne ryggplager som bare kommer snikende hvis man løfter litt feil eller stresser litt ekstra noen dager..:blomster::helsesjek
Og lykke til med starten idag Littleme, :goodluck:sikker på at det går fint - bare å ta en dag av gangen, så går det så greit som bare det:)
God bedring med ryggen LIBBA! Håper det går veldig fort over, kjedelig med sånne ryggplager som bare kommer snikende hvis man løfter litt feil eller stresser litt ekstra noen dager..:blomster::helsesjek
Og lykke til med starten idag Littleme, :goodluck:sikker på at det går fint - bare å ta en dag av gangen, så går det så greit som bare det:)
Takk Pandora :suss:
Fikk strekt den litt feil i går kveld, men satser på at det glir fort over.
Ha en super kveld :) :D
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.