View Full Version : Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Sider : 1 2 [3] 4 5 6 7 8

LIBBA
11-02-11, 17:54
Imponert :D

Signerer den :D:D

Taran
11-02-11, 18:06
Hahaha, you made my day, girl :stortsmil

Nei, forresten. tror vi sier year, ikke day :D

Bare hyggelig og mente det også!!!
Men er tungt å forme en halvgammal kropp...hehe så tar nok litt tid...om ever Gracella??:D

Gracella
11-02-11, 19:23
Bare hyggelig og mente det også!!!
Men er tungt å forme en halvgammal kropp...hehe så tar nok litt tid...om ever Gracella??:D
Aldri for seint!! :)
http://www.stumptuous.com/old-broads-the-golden-years-of-pumping-iron

Her er voksne damer med bein i nesa og stål i bein og armer!
Hun på bildet er 74 år gammel!!

LanoGakkGakk
11-02-11, 20:31
Også har vi verdens sterkeste bestemor fra Sverige på 72 år....
http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=886

http://media.treningsforum.no/image.php?path=/media/images/portal/persons/body/woman/wanja3.jpg&media=article&width=401
http://media.treningsforum.no/image.php?path=/media/images/portal/persons/body/woman/wanja2.jpg&media=article&width=399

knh
11-02-11, 21:27
Dag 11 med Jillian gjennomført :) Var veldig nær å bare bli i sofaen... men så klarte jeg å finne fram vektene til slutt og komme meg gjennom level 3 :)

(totalt 21 økter)

LIBBA
11-02-11, 22:25
Dag 7 med Jillian utført. :)
Var slitsomt i dag :o Gruer meg til nivå 2.:rolleyes:

LanoGakkGakk
11-02-11, 23:51
Hur det går, Fofa? :)

Fofa
12-02-11, 00:29
Hei du :)
Jeg ble vekket i dag når jeg akkurat var sovnet..så det ble begrenset med søvn... Lå meg igjen på ettermiddagen. Skulle trene før jobb, men jeg hadde ikke sjans å stå opp tidligere. MEN, jeg skal trene på morgenen når jeg kommer hjem fra nattevakta. Så, jeg holder meg til planen:)
Jeg jobber ca 40 timer denne helga, så det er svært lite tid til overs...det blir bare til soving og jobbing. Men jeg skal ta meg tid til Jillian, jeg lover:D

Kristin_B
12-02-11, 00:55
Åh, det går så bra atte!! :)
Jill sier jo at vi klarer mer enn vi tror (og at vi kommer ikke til å dø av dette, hehe) og at vi må pushe grensene. Det er da vi får forandring.

Start med Natalies øvelser, gjør så mange du klarer, gå rett over på Anitas øvelser. På rep'en gjør du det samme. Du skal se at du klarer 1 eller 2 ganger mer på Natalie andre gangen.
F.eks der vi skulle hoppe doble tauhopp, delte jeg opp: jeg hoppet 10 doble, 10 enkle osv. Så 12 doble-10 enkle-12 doble...
Man klarer alltids litt til (hvis man er frisk, vel å merke).
Lykke til!! :)

Joda, jeg er frisk, men veldig utrent..hehe.. Og armene har jeg aldri vært sterk i, selv om jeg var med både på ski, fotball og håndball til jeg var rundt 15 år gammel.. Men det er gøy å pushe seg og kjenne at man klarer litt mer neste dag da :stortsmil
Jeg bærer jo også på en hel haug med ekstra kiloer, så det gjør det vel ikke lettere, men det er jo de jeg vil bli kvitt :heia:

Hvor mye ekstra bærer dere på? Jeg har 35 (:eek:) og tenkte at det kanskje ikke var helt forsvarlig med tanke på knær og rygg..men det går da bra så langt :ja:

Nå er forresten dag 5 level 1 gjennomført. Ser jeg har fått en veldig fin døgnrytme her nå.. :blinke:

Fofa
12-02-11, 03:12
Signerer den :D:D

Takk takk, begge to!! Dere er alle en strålende motivasjon for meg:)

Taran
12-02-11, 12:43
Aldri for seint!! :)
http://www.stumptuous.com/old-broads-the-golden-years-of-pumping-iron

Her er voksne damer med bein i nesa og stål i bein og armer!
Hun på bildet er 74 år gammel!!

Wow, wow Gracella og LanoGakkGakk.....hehe..vet ikke helt om jeg streber etter å komme i den kategorien....men muskler er jo fint da. :D
Må innrømme etter en liten sukkerutskeielse på klubben i går, så er kroppen litt i ørska i dag, men ikke mer enn at jeg har ketosepust i dag også :). Men får kjøre en skikkelig treningsøkt i ettermiddag så jeg får det ut av kroppen. Skal ut å kjøpe meg ny fjernkontroll til minianlegget mitt så jeg kan styre spinningcd fra sykkelen, har et par spinningcd'er som er ganske heftige. :eek:
God lørdag jenter

LIBBA
12-02-11, 16:12
Dag 8 fullført med forholdsvis brukbar stil :D

Victory
12-02-11, 16:31
Level 1, 2 og tre utført i dag! :D Hurra! I denne rekkeføge: 2,3,1...

LIBBA
12-02-11, 19:36
Level 1, 2 og tre utført i dag! :D Hurra! I denne rekkeføge: 2,3,1...

Imponert :):):)
Har for øyeblikket mer enn nok med Level 1 :rolleyes:

Fofa
12-02-11, 20:19
Jeg gjennomførte dag 23 i morges når jeg kom hjem fra nattevakt..tungt!! Huff..hehe denne level 3 er ingen spøk!!:)

Wonder woman
12-02-11, 20:50
Dag 25 gjennomført:) Bare 5 dager igjen- jeg gleder meg til å bli ferdig.

Taran
12-02-11, 21:14
Har gjennomført dag 2 med flat mage og sterk rygg...og litt styrketrening mens jeg venter på at knærne blir klare for å fortsette på shredden. ;)

Fofa
12-02-11, 23:21
Dag 25 gjennomført:) Bare 5 dager igjen- jeg gleder meg til å bli ferdig.

Jeg gleder meg og på en måte til å bli "ferdig" med dette opplegget...altså så strengt som trening HVER dag.. MEN, samtidig ser jeg jo hvor utrolig effektivt det er, så jeg kommer nok til å fortsette litt etter mine 30 dager og. Dog ikke hver eneste dag...Må kanskje lage meg et nytt mål da, kanskje trene 4 dager i uka:confused: Det er jo absolutt ikke uoppnåelig..det er jo tross alt ikke mye tid man trenger for å klare dette...

Taran
13-02-11, 00:13
Jeg gleder meg og på en måte til å bli "ferdig" med dette opplegget...altså så strengt som trening HVER dag.. MEN, samtidig ser jeg jo hvor utrolig effektivt det er, så jeg kommer nok til å fortsette litt etter mine 30 dager og. Dog ikke hver eneste dag...Må kanskje lage meg et nytt mål da, kanskje trene 4 dager i uka:confused: Det er jo absolutt ikke uoppnåelig..det er jo tross alt ikke mye tid man trenger for å klare dette...

Helt klart....jeg ble så glad i dag da jeg kom inn i skinnbuksa mi, og det tror jeg er takket være shredden..skal starte opp igjen på mandag, da satser jeg på at knærne er restituerte.. ;)

Gracella
13-02-11, 01:26
Helt klart....jeg ble så glad i dag da jeg kom inn i skinnbuksa mi,. ;)
Og så glad som mannen min ble!! :D

Gracella
13-02-11, 01:26
Og så glad som mannen min ble!! :D
Ja, ikke pga deg, da....:rolleyes:

Fofa
13-02-11, 03:38
Ja, ikke pga deg, da....:rolleyes:

Hahahahaha:D:D:D Det får jeg da virkelig håpe!!

LanoGakkGakk
13-02-11, 15:48

Så bra da Fofa, du ser resultater?? Ikke at det er uventet men: fortell, fortell.....!!!!

Ellers så er det vel helt nødvendig for kroppen at man girer litt ned etter en sånn 30 dagers periode, men da har man vel også kommet inn i såpass gode rutiner og form at man gjør som du foreslår og trener f.eks 4 dager i uka.

Du er absolutt enormt viljesterk og flink som har fått til å trene til alle tider på døgnet for å få det til å passe inn i timeplanen din. VERY GOOD!! :heia:

Ellers så deler du jo denne tråden med meget viljesterke og flinke damer som fortjener stor applaus og klapping og ros alle sammen :heia: :heia:

Victory
13-02-11, 16:15
*gleder seg I K K E til shredding etter gårsdagens rødvins stunt*

... Men er vel akkurat derfor man fortjener straff.. :(

LIBBA
13-02-11, 16:41
Da var dag 9 med shredden utført. :D
Merker heldigvis forskjell fra starten og til nå ;) men må
innrømme jeg er spent på hvordan jeg takler Level 2 :rolleyes:

Wonder woman
13-02-11, 17:45
Jeg er syk:( Ikke noe trening før penicillinen virker.

Victory
13-02-11, 18:57
*gleder seg I K K E til shredding etter gårsdagens rødvins stunt*

... Men er vel akkurat derfor man fortjener straff.. :(

Utført 1 og 2....
:D

Notabella
13-02-11, 21:46
Jeg startet på nivå 2 i dag :) men det var sykt tungt :p men deiligt etterpå.
Håper ikke det er verre i morgen :/

Tunrida
13-02-11, 22:04
Jeg har falt av etter dag 2, og skal starte på nytt. Nå om dagen er nakken vrang, og jeg kan så vidt røre på den. Ikke så lett å gjøre noe som helst :mad:

LIBBA
13-02-11, 22:56
Jeg er syk:( Ikke noe trening før penicillinen virker.

Lurt å lytte til kroppen. Vent med resten til du er frisk:)
Ønsker deg god bedring :klem:

LIBBA
14-02-11, 17:36
Da var dag 10 gjennomført med akseptabel stil :D
I morgen begynner alvoret :rolleyes::rolleyes:

LIBBA
15-02-11, 20:34
Første dag på Level 2 utført :visemuskl
Var morsomt med nye øvelser,
men jeg ble sykt sliten :D

Taran
15-02-11, 21:28
Første dag på Level 2 utført :visemuskl
Var morsomt med nye øvelser,
men jeg ble sykt sliten :D

Sant det LIBBA, jeg synes også det var tungt å starte på Level 2.:)
Jeg skal fortsette i morgen, nå er endelig kneet mitt i orden igjen, og håper jeg klarer meg uten skade denne gangen og kan fullføre shredden!:D

knh
16-02-11, 10:00
Ingen trening lørdag, søndag og mandag :p
Men i går ble det en runde på level 2 :)
Kjæresten er borte et par dager nå, så da blir det nok mer trening :)

Stå på alle sammen!

Wonder woman
18-02-11, 20:39
Hei
Jeg følger med dere. Stå på. Tar nok enda en dag eller to før jeg er igang med de siste 5. Jeg er fremdeles ikke frisk.

Taran
20-02-11, 16:27
Back on track...dag 15 med shreddingen, startet der jeg slutta. Synes faktisk ikke level 2 var så ille i dag! ;)
Men selv om knærne er ok nå, så kjenner jeg det straks jeg begynner med hoppe-øvelsene...hmm...ikke bra :mad:. Så jeg kutta ut noen av hoppe-øvelsene og tok 15 min med intens sykling etter shredden bare for å fylle opp litt mer cardio og litt ekstra syrketrening. Så totalt ble det da 40 min med trening og var rimelig svett etterpå...:stortsmil
Kjempefornøyd selv i alle fall, i og med at jeg har hatt litt treningfri ei stund.
Men har som mål denne uka, opp kl. 06.00 og trene 15 min spinning og 15 min styrke før jeg går på jobb, og shredding om ettermiddagen etter jobb. Har gjort noe tilsvarende for et par år siden og det funker!. :visemuskl'
Stå på jenter ;)

LIBBA
20-02-11, 17:26
Da var dag 6 på Level 2 utført :visemuskl
Synes fortsatt det er temmelig tungt, men ikke så ille som første dag på dette nivået. Det var tungt det :rolleyes:
Er heller ingen ungjente (50år), så dette er hard trening ;) :D
Jillian er rå :ja:

Taran
20-02-11, 18:27
Da var dag 6 på Level 2 utført :visemuskl
Synes fortsatt det er temmelig tungt, men ikke så ille som første dag på dette nivået. Det var tungt det :rolleyes:
Er heller ingen ungjente (50år), så dette er hard trening ;) :D
Jillian er rå :ja:

Synes vi er flinke jeg.. (49 år) og jeg synes det var innmari tungt å begynne på level 1..hehe...og level 2 er jammen tungt nok, men jeg var mest overraska over at jeg klarte det så bra i dag...når jeg ikke har trent på ei stund :)
Og Jillian er steinhard....;)

LIBBA
20-02-11, 18:35
Synes vi er flinke jeg.. (49 år) og jeg synes det var innmari tungt å begynne på level 1..hehe...og level 2 er jammen tungt nok, men jeg var mest overraska over at jeg klarte det så bra i dag...når jeg ikke har trent på ei stund :)
Og Jillian er steinhard....;)

Kunne ikke sakt det bedre :lol::heia:

Taran
21-02-11, 20:08
Pokker, pokker og dobbeltpokker....sukk....jeg trodde knærne mine var restituerte, men dengang ei. :realmad: Jillians shred tar knekken på knærne mine med all hoppinga. :geip: Så.....revurdering.....jeg varmer opp på spinningsykkelen 15 min, tar alle øvelsene med abs og styrke og tar ei runde til på spinningsykkelen. Det må bli min løsning tror jeg. :eek:
Har hatt så vondt spes i venstre kne i dag, det dunker og banker i det når jeg går. :hylgrine:
Jaja, sånn er det når man er i "reparasjonsalderen".....hehe...da er det bare å se på andre løsningen for å overkomme utfordringen. :D
Ha en super kveld jenter ;)

Gracella
21-02-11, 20:52
Da har jeg gjort en omgang med hvert av nivåene i løpet av forrige uke. På level 3 gir jeg eff i hoppingen og gjør noe annen cardio :).

Tror jeg skal fortsette med det, 3x20 min ila en uke og annen trening inni mellom. Liker å variere ;).

Stå på!!

LIBBA
21-02-11, 21:48
Pokker, pokker og dobbeltpokker....sukk....jeg trodde knærne mine var restituerte, men dengang ei. :realmad: Jillians shred tar knekken på knærne mine med all hoppinga. :geip: Så.....revurdering.....jeg varmer opp på spinningsykkelen 15 min, tar alle øvelsene med abs og styrke og tar ei runde til på spinningsykkelen. Det må bli min løsning tror jeg. :eek:
Har hatt så vondt spes i venstre kne i dag, det dunker og banker i det når jeg går. :hylgrine:
Jaja, sånn er det når man er i "reparasjonsalderen".....hehe...da er det bare å se på andre løsningen for å overkomme utfordringen. :D
Ha en super kveld jenter ;)

Den løsningen hørtes veldig bra ut . Du får jo egentlig mer kondisjonstrening med å gjøre det slik.
Reparasjonsalderen er ikke å spøke med :D
Super kveld til deg også :cool:

Wonder woman
23-02-11, 19:07
Bare innom og heier på dere:) Stå på dere er superflinke.

Snart klar for de siste 5 dagene. Kroppen er bra nå men jeg står midt i flytting. Må få litt mer orden rundt meg her.

Taran
23-02-11, 21:23
Bare innom og heier på dere:) Stå på dere er superflinke.

Snart klar for de siste 5 dagene. Kroppen er bra nå men jeg står midt i flytting. Må få litt mer orden rundt meg her.

Mye god trening i flytting også Wonder woman....lykke til!:D

LIBBA
26-02-11, 18:41
Da var siste dag på Level 2 utført :visemuskl
Gruer meg litt til i morgen må jeg innrømme :rolleyes:
Level 3 ser temmelig rå ut.

Señora
26-02-11, 21:10
Jeg fikk DVDen i dag, men jeg drøyer starten siden jeg er ordentlig forkjølet og slapp i kroppen.

silje21
26-02-11, 21:39
Vil bare si at dere er utrolig flinke alle sammen!! Blir skikkelig motivert selv her. holder på å laste ned dvd'n nå. Vil begynne fortest mulig hehe :D og kjempeflott med en tråd som denne, med tips osv :D gleder og gruer meg samtidig

silje21
26-02-11, 23:42
sett gjennom hele DVD'n, det ser ut som en røff men samtidig givende 20 minutter. begynner på mandag :D Det jeg derimot gjør etter en sånn trening, er å strekke Skikkelig, ikke bare det lille som blir vist på dvd'n.

http://www.bodyrock.tv/2010/02/05/stretching-routine/

hun her er ei fitness dame uten like, hun er kjempego, og har en gjennomført cooldown og strekke rutine, som jeg personlig liker veldig godt, og føler meg skikkelig topp etter denne:)

LIBBA
27-02-11, 15:24
Første dag på Level 3 utført med noen modifikasjoner. :)
Gjelder den hersens hoppinga hennes. :mad:
Var hardt syntes jeg, men morsomt med nye øvelser å bryne seg på :D

Angel!!
27-02-11, 16:43
Etter å lest her hvor flinke dere er, ble jeg inspiret og har bestilt dvd`n:D

Gleder meg til den kommer og jeg kan sette igang med treningen:)

Modezty
27-02-11, 17:46
Jeg har bestilt DVD'en jeg også! Håper bare jeg orker alle hoppene, hvis ikke får jeg kanskje modifisere på ett eller annet vis?

Så flinke dere er alle sammen! :heia:

silje21
28-02-11, 11:24
ja tror jeg også må modifisere bittelitt, men man finner kanskje sin egen rytme, tror jeg:) virker beinhardt, men har litt vondt-i-vilja, ikke lyst å hoppe i gang med samboeren som tilskuer^^

TrineG
01-03-11, 15:03
Etter å lest her hvor flinke dere er, ble jeg inspiret og har bestilt dvd`n:D

Gleder meg til den kommer og jeg kan sette igang med treningen:)

Hvor bestilte du den ?. Jeg vurdere å kaste meg ut i galskapen å bli med :D

Men er det enkle øvelser, er redd for feiltrening når jeg ligger på gulvet å kaver for meg selv, hihi

Rosekinn
01-03-11, 17:51
Starta opp med 30 days shred i dag med Jillian. Å gud bedre! For å si det sånn; Det er et stort forbedringspotensiale her!:D Frykter at stivhet og stølhet kommer :) Syns de utfalla og knebøya med vektene var fæle. Trur jeg banna litt å. Greide ikke å ta alle, men det kommer seg vel:rolleyes:

Greier dere å ta en runde hver dag? Overraskende godt humør nå etterpå :) Tok til å med noen runder med rockeringen etterpå. Gleder meg til å se resultater :)

Fofa
02-03-11, 02:00
Hei igjen jenter!!
Beklager litt manglende oppdateringer fra meg her i det siste... Men, jeg gjennomførte altså 30 dager!! Var ferdig for ca 2 uker siden:)

Vurderer å starte opp igjen, men har ikke helt bestemt meg for hvordan jeg skal gjøre det... Det blir ikke HVER ENESTE DAG denne gangen... hehe, men skal prøve kanskje 5 dager i uka. Tenker å kjøre level 1 kanskje 5 ganger, så 5 ganger level 2 osv... Må se litt på det der!

Dere er flinke!!!
Stå på:D

Gracella
02-03-11, 08:30
Hei igjen jenter!!
Beklager litt manglende oppdateringer fra meg her i det siste... Men, jeg gjennomførte altså 30 dager!! Var ferdig for ca 2 uker siden:)

Vurderer å starte opp igjen, men har ikke helt bestemt meg for hvordan jeg skal gjøre det... Det blir ikke HVER ENESTE DAG denne gangen... hehe, men skal prøve kanskje 5 dager i uka. Tenker å kjøre level 1 kanskje 5 ganger, så 5 ganger level 2 osv... Må se litt på det der!

Dere er flinke!!!
Stå på:D

Gratulerer på etterskudd!!!! :heia::visemuskl:heia:
Det er/var så herlig å gjøre den siste omgangen, ikke sant??

Jeg prøver også å få til at jeg tar et par omganger med Jillian ila en uke, men nå går det mest i Zumba og studier.
Jeg tenkte at det er bra om jeg tar 1xførste trinn, 1xandre trinn og 1xtredje trinn, men med noen andre enn de hysteriske hoppøvelsene :o

Dere andre: STÅ PÅ!! Dette klarer du :)!!

Rosekinn
02-03-11, 19:21
Da var jeg sannelig ferdig med dag nr 2 også. Var skikkelig stiv og støl i dag. Tungt å reise seg, gå opp og ned trapper -å ikke minst; å sette seg på to :eek:

Var kanskje enda mer tungt i dag :) Men nå er det bare deilig. Blir sliten av de 20 minutta gitt.:eek:

til dere som er ferdige med de 30 dagene; hvordan er resultatene?:o

Angel!!
05-03-11, 21:40
TrineG: eg bestilte den på play.com. Kostet vel ca 50-60 kroner tror eg. Har ikke kommet ennå, men gleder meg til den dumper ned i postkassen:):)

LIBBA
08-03-11, 21:00
Da var nest siste dag på nivå3 unnagjort,
om enn i en litt modefisert utgave. ;)
Må innrømme jeg klarer fortsatt ikke all den hoppingen hennes :mad: :o
Dette er slitsomt :ja:
Blir godt med noen dager "fri" etter dette :D

Angel!!
08-03-11, 21:35
Så flink du har vært, LIBBA. Hvordan er resultatet? :D

LIBBA
09-03-11, 20:22
Så flink du har vært, LIBBA. Hvordan er resultatet? :D

Takk,takk :rodme: :D
Dag 30 utført.......jippi :heia:
Har ikke gått ned noe som helst, men merker at jeg er blitt
generelt sterkere. Trodde nesten jeg skulle dø dag 1, men formen er blitt betydelig bedre heldigvis.
Nå skal jeg slappe av minst 2 dager ;) så må jeg i gang med noe igjen :)

Gracella
09-03-11, 22:42
Takk,takk :rodme: :D
Dag 30 utført.......jippi :heia:
Har ikke gått ned noe som helst, men merker at jeg er blitt
generelt sterkere. Trodde nesten jeg skulle dø dag 1, men formen er blitt betydelig bedre heldigvis.
Nå skal jeg slappe av minst 2 dager ;) så må jeg i gang med noe igjen :)
Gratulerer!!1
Herlig å ha gjennomført noe slikt, ikke sant?? :)

Merket også at kroppen var litt fastere, og det var verd all svetten ;)

Angel!!
10-03-11, 02:00
Gleder meg til eg får min dvd i posten og kan begynne:D:D
Selv om man ikke går ned i vekt, må det jo være deilig å kjenne at man blir sterkere og kanskje litt strammere:D

LIBBA
10-03-11, 06:40
Gratulerer!!1
Herlig å ha gjennomført noe slikt, ikke sant?? :)

Merket også at kroppen var litt fastere, og det var verd all svetten ;)

Er virkelig en deilig følelse når det er gjennomført
Litt stolt av meg selv også ;) :D

LIBBA
16-03-11, 21:18
Da har jeg startet på igjen med ny runde :)
Begynner på level1 og jobber meg oppover.
Var mye lettere denne gangen dag 1 :D Orka til og med alle "Jumping Jacks" :visemuskl ;) ( håper det varer for jeg liker dem ikke :rolleyes: )

Therese_M
17-03-11, 11:31
Da er jeg også kommet i gang med Jillian og 30 day shred :)
Er allerede på dag 4, og må innrømme at det blir tyngre og tyngre for hver dag, burde det ikke vært omvendt? :eek: Jeg har funnet fram målebåndet og målt midje, navle, lår og overarmer, så nå blir det spennende å følge med på utviklingen. Vekt har jeg dessverre ikke, så det blir bare gjetting på den fronten.
Satser på å se resultater =)

LIBBA
17-03-11, 22:33
Da er jeg også kommet i gang med Jillian og 30 day shred :)
Er allerede på dag 4, og må innrømme at det blir tyngre og tyngre for hver dag, burde det ikke vært omvendt? :eek: Jeg har funnet fram målebåndet og målt midje, navle, lår og overarmer, så nå blir det spennende å følge med på utviklingen. Vekt har jeg dessverre ikke, så det blir bare gjetting på den fronten.
Satser på å se resultater =)

Blir bedre etter hvert, men jeg syntes alle nivåene var tunge i starten :)
Nivå3.....vel mere enn starten ;)

Wonder woman
18-03-11, 10:12
LIBBA: Dødsimponert- runde to:eek: :respekt:

Jeg har bestilt meg den nye dvdn hennes get ripped in 30 http://ecx.images-amazon.com/images/I/51AFniCXtYL._SL500_AA300_.jpg
Kommer nok ikke til å begynne før i slutten av mnd selv om dvdn nok kommer før det.. Har besøk frem til det.

LIBBA
18-03-11, 17:47
Takker :klem:
Håper jeg står løpet ut :)
La meg høre hvordan den nye dvd'n hennes er og om du... når du får begynnt liker den :D
Ønsker oss lykke til :heia:

Victory
22-03-11, 11:14
Hei alle shreddere!

Ser noen her har fått vondt i knær pga knebøyene og hopping, er det noen som har fått andre vondter?
Jeg har fått et helt ubrukelig venstrelår! :( Det går vel fra rompa og nedover, og utover på yttersiden av låret. Jeg er helt stiv som en stokk og skikkelig problemer med trappegåing. Massasjedama mi lurte på hva i alledager jeg hadde drivd med... øøøh.. det var denne dvd'en da.. gjerne morgen og kveld.. :o Tror det må være denne, men jeg tror nok også slylden ene og alene må legges på meg, jeg ble nol litt over ivrig og kjørte på litt for mange ganger hver dag. Blir jo veldig mye av de samme øvelsene for kroppen, så muskelen har vel blitt litt kjørt.. får strekke og strekke og håpe det går over.
Men er det noen som har kjent noen tilsvarende? Og hva gjorde dere? Ser for meg spinning er det beste fremover.. men fikk veldig lyst på den nye filmen jeg så bilde av her! :p

LIBBA
22-03-11, 17:29
Jeg synes det går bedre nå på runde2, men senen bak på venstre ben er fortsatt ikke helt bra :mad:
Har bedre teknikk denne gangen, så jeg klarer likevel mere hopping før jeg må gi meg :rolleyes:
Tar nå bare en økt i gangen jeg da ;)
God bedring med låret ditt :klem:
Ps: synes også den filmen så spennende ut. :)

Victory
22-03-11, 22:33
Takk for det! :klem: Tror en voltarenkur trengs.... blææh..

Har forresten bestilt i dag:
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/16150...2bc%7b57%7d%2b (http://www.play.com/DVD/DVD/4-/16150685/Jillian-Michaels-6-Week-Six-Pack/Product.html?searchtype=r2alldvd&searchsource=0&searchstring=jillian+michaels&urlrefer=search&strefer=r2alldvd&searchfilters=s%7bjillian+michaels%7d%2bc%7b57%7d% 2b)

og denne:
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/16142...2bc%7b57%7d%2b (http://www.play.com/DVD/DVD/4-/16142324/Jillian-Michaels-Banish-Fat-Boost-Metabolism/Product.html?searchtype=r2alldvd&searchsource=0&searchstring=jillian+michaels&urlrefer=search&strefer=r2alldvd&searchfilters=s%7bjillian+michaels%7d%2bc%7b57%7d% 2b)

Victory
22-03-11, 22:34
LIBBA: Dødsimponert- runde to:eek: :respekt:

Jeg har bestilt meg den nye dvdn hennes get ripped in 30 http://ecx.images-amazon.com/images/I/51AFniCXtYL._SL500_AA300_.jpg
Kommer nok ikke til å begynne før i slutten av mnd selv om dvdn nok kommer før det.. Har besøk frem til det.

Hvor bestilte du denne?? :)

LIBBA
23-03-11, 19:37
Takk for det! :klem: Tror en voltarenkur trengs.... blææh..

Har forresten bestilt i dag:
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/16150...2bc%7b57%7d%2b (http://www.play.com/DVD/DVD/4-/16150685/Jillian-Michaels-6-Week-Six-Pack/Product.html?searchtype=r2alldvd&searchsource=0&searchstring=jillian+michaels&urlrefer=search&strefer=r2alldvd&searchfilters=s%7bjillian+michaels%7d%2bc%7b57%7d% 2b)

og denne:
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/16142...2bc%7b57%7d%2b (http://www.play.com/DVD/DVD/4-/16142324/Jillian-Michaels-Banish-Fat-Boost-Metabolism/Product.html?searchtype=r2alldvd&searchsource=0&searchstring=jillian+michaels&urlrefer=search&strefer=r2alldvd&searchfilters=s%7bjillian+michaels%7d%2bc%7b57%7d% 2b)

Huff! Stakkars deg :klem:
Voltaren smaker vondt. :( (veldig vanskelig for å svelge dem, så jeg er glad det sjelden trengs :) )
.............filmene så tøffe ut.
Få høre hvordan det går med deg også når du får begynt :D

LIBBA
24-03-11, 20:47
Har nå fått bestilt Jillian Michaels Ripped in 30.
Hadde en smugtitt på You Tube, og det kan hende jeg har tatt meg vann over hodet :).
Den så enda hardere ut enn 30 day shred.
:eek: :eek: :eek:........hva har jeg gjort !! :_ohmy:

Wonder woman
24-03-11, 22:06
Har fått den nye i posten:D Har ikke sett på den enda, men har lest at den er tøffere enn shredden. Startskuddet går 29 mars! Har besøk noen dager og da passer det ikke helt med trening.

Jeg bestilte dvdn fra Jillian Micheals sin side, vet de har den på amazon.com også.

Victory
27-03-11, 17:30
Har nå fått bestilt Jillian Michaels Ripped in 30.
Hadde en smugtitt på You Tube, og det kan hende jeg har tatt meg vann over hodet :).
Den så enda hardere ut enn 30 day shred.
:eek: :eek: :eek:........hva har jeg gjort !!:_ohmy:

Hehehehe.... dette går bra!!! :D Gleder meg til og høre hvordan det går med deg! Heia heia!!! Skal se om jeg finner den jeg også!

Pandora
27-03-11, 17:41
Dag 1; 30 Days Shred!!

Da er jeg igang igjen - etter en lang periode med alt for mye jobb og alt for lite trening er faste "dater" med Jillian det eneste som hjelper.

Spent på å høre fra dere som tester den "ripped in 30" saken om hvordan den er også.. Har prøvd både "no more trouble zones" (veldig bra!) og "banish fat, boost yout metabolsm" (grusomt hard!!) tidligere, men tror jeg holder meg til en kort halvtime om dagen en måneds tid nå:-)

Håper det fortsatt er igjen mange andre ivrige trenings-jenter her inne på tråden!!! (og gutter selvsagt:-):visemuskl

LIBBA
27-03-11, 18:27
Hehehehe.... dette går bra!!! :D Gleder meg til og høre hvordan det går med deg! Heia heia!!! Skal se om jeg finner den jeg også!

Håper ikke den tar helt knekken på meg :D
Bestilte den på Amazon.com :)

Angel!!
28-03-11, 20:02
Da har eg gjennomført første økt på level 1, bare 9 dager igjen før eg går opp til level 2;)
ble sliten hehe:eek:

Pandora
28-03-11, 20:12
Dag 2; på level 2 idag 28.03.11:-)
Dag 1; 30 Days Shred!! level 1 27.03.11

Gikk greit, men enda tyngre enn jeg husket det med de plankehoppene...tilbake til 1 imorgen igjen, kjekt med variasjon:p

LIBBA
28-03-11, 21:49

Gikk greit, men enda tyngre enn jeg husket det med de plankehoppene...tilbake til 1 imorgen igjen, kjekt med variasjon:p

Ja, jeg er fortsatt ikke spesielt glad i den hoppingen hennes :mad: :rolleyes:
Flott du er igang igjen :heia:

Pandora
29-03-11, 19:50
Dag 3: level 2 idag også 29.03.11

I dag gikk det faktisk litt lettere...og imorgen er planen å ta en Elixia time i tillegg til shred på nivå 1. Får bare håpe jeg ikke blir sittende for lenge på jobb!

LIBBA; Godt å se at noen flere fortsatt står på med Jillian, så er jeg ikke alene :-):-)

LIBBA
29-03-11, 21:39
Har nettopp gjennomført første dag Level2 andre runde.
Hadde utrolig lite lyst til å trene i dag, så jeg måtte ta en alvorsprat med meg selv :rolleyes:
Er jo fornøyd når økta er ferdig, men fy så sliten jeg ble :o
Neida Pandora...du er ikke alene. :D
Jeg står på så godt jeg kan ;)

Victory
29-03-11, 21:43
Klar for og begynne en runde igjen jeg også.... må bare virke litt skikkelig først! :) Stå på dere!!!

Pandora
29-03-11, 21:52
Klar for og begynne en runde igjen jeg også.... må bare virke litt skikkelig først! :) Stå på dere!!!

Virker du ikke?;) Håper det kommer seg snart :blomster:

Victory
29-03-11, 21:59
Jeg ble angrepet av en "sterk overdrevet shredding", flere ganger om dagen, noe som førte til en eller annen helt syk muskelgreie i låret. Flink jente det.. ;)
Igang med Voltaren nå, så etterhvert kanskje jeg kan prøve meg igjen, EN økt EN gang om dagen! :D

LIBBA
29-03-11, 22:13
Da har eg gjennomført første økt på level 1, bare 9 dager igjen før eg går opp til level 2;)
ble sliten hehe:eek:

Flott :)
Da var du i gang.
Lykke til :heia:

LIBBA
29-03-11, 22:19
Jeg ble angrepet av en "sterk overdrevet shredding", flere ganger om dagen, noe som førte til en eller annen helt syk muskelgreie i låret. Flink jente det.. ;)
Igang med Voltaren nå, så etterhvert kanskje jeg kan prøve meg igjen, EN økt EN gang om dagen! :D

Holder i vert fall for meg ;)

Pandora
30-03-11, 21:42
Dag 4: level 1 + DanceStep på Elixia 30.03.11

Ganske sliten i sofaen idag, var tungt å følge Jillian etter å først ha trent en time Step...men gikk greit :p

Må bare prøve å komme meg i seng litt tidligere, så jeg orker å fortsette med dette hver dag!!:eek:

Pandora
31-03-11, 22:24
Dag 5: level 2, 31.03.11

Blodslit idag:(... også begynner jeg å føle meg litt alene her inne??..
Men skal holde ut, veldig deilig med den treningen hver dag egentlig - etter at den er unnagjort!!;)

Pandora
01-04-11, 19:14
Dag 6: level 3, 01.04.11

Åhhh husket ikke at level 3 var sååå tungt! men gjennomførte ihvertfall - imorgen blir det level 1 igjen. Greit å bytte på litt for ikke å gå lei av øvelsenen.

Fortsetter nå jeg, selv om jeg føler meg litt alene her nå..:hylgrine:

LIBBA
01-04-11, 21:34
Er syk, så treningen ble droppet i dag. :mad:
Synes du er flink jeg, Pandora :heia:

Therese_M
01-04-11, 22:04
Fortsetter nå jeg, selv om jeg føler meg litt alene her nå..:hylgrine:Du er ikke helt alene :) Holder på jeg også, har fullført dag 2 på nivå 2.
Er det flere som sliter med å få tid til å trene hver dag? Med universitetet, to jobber og andre hobbyer er det ikke alltid jeg får slått på dvd'en med Jillian. Det tok meg derfor godt over to uker å fullføre nivå 1 :p

YokoTsuno
01-04-11, 22:14
Kjempebra Pandora! :)

Jeg hadde første dag på level 1 i dag! Gikk "greit", men kjente det ja. Litt skjelven i beina etterpå :) Hendene mine er det svakeste med meg, så jeg har problemer med push-ups. Selv når jeg står på knærne. Sånn kondismessig så tror jeg at jeg har dratt fordel av å være med på aerobic siden januar. Har tenkt å holde ut med dette i hele april, så jeg er spent på hvordan det går. Tok en liten runde med rockeringen etter shred'en, så jeg skal prøve å fortsette med det.

Etter jeg er ferdig med dette har jeg tenkt å gå over på C25K (http://www.c25k.com/):cool:

LIBBA
02-04-11, 13:28
Har fått den nye i posten:D Har ikke sett på den enda, men har lest at den er tøffere enn shredden. Startskuddet går 29 mars! Har besøk noen dager og da passer det ikke helt med trening.

Jeg bestilte dvdn fra Jillian Micheals sin side, vet de har den på amazon.com også.

Hvordan går det?
Har du fått begynt?.... Er spent på om den er helt for jæ.... :)
Jeg har ikke fått min ennå, og er ikke helt i slag, så jeg har lagt inn et par hviledager med shred'n :o

Pandora
02-04-11, 15:45
Dag 7: level 1 + DanceStep Elixia, 02.04.11

Helt tom for energi idag - men måtte jo gjennomføre det jeg hadde planlagt; og den Elixia timen er så bra! (ihverfall når man ikke er i første fase ketose..)

Håper det kommer seg til imorgen, får nok holde meg på level 1 til kroppen venner seg til lavkarbo igjen.:veitikke:

Wonder woman
02-04-11, 16:37
Hvordan går det?
Har du fått begynt?.... Er spent på om den er helt for jæ.... :)
Jeg har ikke fått min ennå, og er ikke helt i slag, så jeg har lagt inn et par hviledager med shred'n :o

Jeg er igang, første dag i går og idag har jeg problemer med å gå. Er støl fra nakken til knærne på baksiden av kroppen. På ripped in 30 skal man ha 1-2 pausedager i uken. Kan se ut som at jeg tar første pausedag i dag...

Synes det var kjekt med nye øvelser og det var ikke så mye hopping nå på level 1.

LIBBA
02-04-11, 18:11
Høres hardt ut, men er glad det ikke er så mye hopping :)
Håper min kommer snart, og at formen bedrer seg slik at jeg kan få begynt.
Er jo artig med nye øvelser.
Heier på deg imens :heia:

LIBBA
02-04-11, 18:22

Helt tom for energi idag - men måtte jo gjennomføre det jeg hadde planlagt; og den Elixia timen er så bra! (ihverfall når man ikke er i første fase ketose..)

Håper det kommer seg til imorgen, får nok holde meg på level 1 til kroppen venner seg til lavkarbo igjen.:veitikke:

Heier på deg :heia:
Skal prøve meg i morgen igjen
(kansje i kveld hvis kvalmen gir seg) :)

Pandora
03-04-11, 14:26
Heier på deg :heia:
Skal prøve meg i morgen igjen
(kansje i kveld hvis kvalmen gir seg) :)

Tusen takk Libba:) Masse lykke til videre til deg også, og håper kvalmen gav seg fort!!

Gikk bedre med meg idag - og deilig med lang tur i frisk luft... nå blir det et par timer ved sidelinjen og heie på fotballguttene mine:heia:

Dag 8: level 1 + 1,5 times tur med min kjære, 03.04.11
Dag 3: level 2, 29.03.11
Dag 2; level 2, 28.03.11:-)
Dag 1; level 1, 27.03.11

Linn H
03-04-11, 15:12
Slenger meg med her.

Er kommet til dag 2 level 2. Skikkelig hardt synes jeg. Mange av øvelsene krever nettopp øvelse gitt.....Planken er nok ikke min sterkeste side.........

Stå på:-)

LIBBA
03-04-11, 16:16
Har ikke blitt noe shred på meg ennå i dag, men har gått tur i 1 time 20 min
....i jevn marsfart :)
Pandora: først shred og så 1,5 times tur er jo veldig bra da ;)
Linn H: hvis det er noen trøst :) har jeg kommet til at planke-øvelsene er funnet opp av en sadist :rolleyes:
Synes også dem er harde, og veldig vanskelig å utføre helt korrekt :_ohmy:
Vi får gjøre så godt vi kan :D

Pandora
03-04-11, 21:20
Så bra at du også er med Linn H:)

Liker heller ikke de planke øvelsene....men prøver å si til meg selv at de sikkert er super effektive!!:boxing:

Jeg driver og bytter mellom nivåene, siden jeg har tatt hele shreden en gang før (og var veldig fornøyd med resultatet!) - trenger litt ekstra variasjon...level 1 er virkelig en god del lettere enn 2 og 3 syns jeg, og det er mest pga fravær av de plankegreiene:eek:.

Linn H
03-04-11, 21:25
I starten var level 1 tung nok den...men level 2 er myeeeeee verre...Så jeg ser frem til level 3 :lol: :heia:

Pandora
04-04-11, 20:38
Ferdig med dagens hat-øvelser, og de som ikke er så ille...som skøyting og twist feks - nesten så jeg gleder meg til den delen:) ..men gleder meg mest til dusjen etterpå!!:p

Dag 9: level 2, 04.04.11
Dag 8: level 1 + 1,5 times tur, 03.04.11
Dag 1; level 1, 27.03.11

Linn H
04-04-11, 21:21
har kjørt level 2 dag 3 i dag.....puuh.....
Men jeg holder koken!:)

LIBBA
04-04-11, 21:46
Jeg fikk Ripped in 30 av JM i dag, og den VIRKET IKKE i spilleren min :eek:
DVD error sto det, og den ble spyttet ut igjen. Ble rett og slett forbanna. :realmad: Det var penger i dass det :mad:
Etter at jeg hadde roet meg noe tok jeg en runde 30 day shred Level2 :o

Linn H
04-04-11, 21:50
sikkert feil sone på dvd spilleren. Søk opp "sonefri også merke og modell"
Du kan som oftest gjøre de sonefri bare ved å trykke en kombinasjon på fjernkontrollen.

Pandora
04-04-11, 21:54
Så dumt LIBBA! :nedfor:Har du bestilt fra USA? Bare lurte på om du kunne ha fått sånn amerikansk DVD standard..NC..et eller annet? Er så heldig at jeg har en DVD spiller som tar både amerikansk og europeisk standard, men tror det er sjeldent at begge kan spilles her hjemme.

Har også bestilt Ripped in 30, og er veldig spent på hvordan den er (fått beskjed om at den ikke kommer før 9. Mai..fra US)

Trøst deg med at Shreden er veldig effektiv!!:):)

LIBBA
04-04-11, 22:30
sikkert feil sone på dvd spilleren. Søk opp "sonefri også merke og modell"
Du kan som oftest gjøre de sonefri bare ved å trykke en kombinasjon på fjernkontrollen.

Det fikk jeg ikke til. Har en NAD T557 blu-ray spiller som er ca 11/2 år.
Den skulle visst ta det meste fikk jeg fortalt :confused:
Skal ta kontakt med butikken der jeg kjøpte den i morgen for å høre om det er noe som kan gjøres :rolleyes:

Så dumt LIBBA! :nedfor:Har du bestilt fra USA? Bare lurte på om du kunne ha fått sånn amerikansk DVD standard..NC..et eller annet? Er så heldig at jeg har en DVD spiller som tar både amerikansk og europeisk standard, men tror det er sjeldent at begge kan spilles her hjemme.

Har også bestilt Ripped in 30, og er veldig spent på hvordan den er (fått beskjed om at den ikke kommer før 9. Mai..fra US)

Trøst deg med at Shreden er veldig effektiv!!:):)

Ja, har bestillt fra USA. Trodde denne "vidunderspilleren" min tok det meste som sakt. Så feil kan man ta :rolleyes: Håper det kan fikses .

LIBBA
05-04-11, 19:21
Da var dagens økt med shred Level2 over.:visemuskl
Er fortsatt ikke i form, så det var svintungt. Ble megasliten, og
er fortsatt skjelven i hele kroppen.
Håper det går lettere i morgen :rolleyes:

Pandora
05-04-11, 22:32
Blodslit med level 3!! Trodde jeg skulle omkomme sånn litt uti første sekvensen...men bare man starter på runde 2 er man jo fort over midten...og snart i mål:):) Det er sjarmen med sånne korte programmer:p

Dag 10: level 3, 05.04.11
Dag 1; level 1, 27.03.11

Pandora
06-04-11, 14:03
Hjemme og vasket hus idag etter sein jobbing igår....skiftet på alle senger, og hatt dagens date med Jillian:ja: føler meg sååå flink:engel_ikk

Dag 11: level 2, 06.04.11
Dag 1; level 1, 27.03.11

YokoTsuno
06-04-11, 15:17
Sånn ser mine treningsøkter ut:

5/4: level 2 + 5 min rockering
4/4: level 1
3/4: level 1 + rockering
2/4: level 1
1/4: Level 1 + rockering

"bare" 25 økter igjen... :rolleyes: Jeg har vært stiv i beina siden lørdag, men det er ikke så ille som det var de første dagene lenger. Heldigvis!

Linn H
06-04-11, 18:38
Skal bare få i meg mat så er jeg klar for dagens økt!....Puuuh!:)

Pandora
06-04-11, 20:48
...og der kom min "Ripped in 30" i posten - mye før jeg hadde ventet den:) Må kanskje begynne med den fra i morgen da, kjekt med variasjon fra shreden - men ser at den er bygget opp helt likt (3+2+1)x3

Noen fler her inne som har prøvd den Ripped varianten?

LIBBA
06-04-11, 20:52
Dagens økt Level2 over :boxing:
Var tungt i dag også.
Er slitsomt dette for en forholdsvis gammel skrott :blinke:

LIBBA
06-04-11, 21:01
...og der kom min "Ripped in 30" i posten - mye før jeg hadde ventet den:) Må kanskje begynne med den fra i morgen da, kjekt med variasjon fra shreden - men ser at den er bygget opp helt likt (3+2+1)x3

Noen fler her inne som har prøvd den Ripped varianten?

Jeg har ikke prøvd ennå ( amerikansk DVD standard), men har sett det ut på nettet. Noen av øvelsene er lik shreden, mens andre er "nye".
Så temmelig hardt ut. :rolleyes:

Wonder woman
06-04-11, 21:06
Libba: Så kjedelig håper du får den til å virke.
Pandora: Har fått min og kjørt igjennom 1 gang. Ikke så grusomt ille der og da men du verden så støl jeg ble etterpå.

Jeg er matforgiftet, har ligget flat i 3 dager - blæ satser på at det blir en bedre dag i morgen og at jeg kan begynne med treningen igjen.

LIBBA
06-04-11, 21:24
Libba: Så kjedelig håper du får den til å virke.
Pandora: Har fått min og kjørt igjennom 1 gang. Ikke så grusomt ille der og da men du verden så støl jeg ble etterpå.

Jeg er matforgiftet, har ligget flat i 3 dager - blæ satser på at det blir en bedre dag i morgen og at jeg kan begynne med treningen igjen.

Har snakket med butikken, og der hørtes det ut som det var håp, men jeg måtte vente noen dager før dem hadde tid til å hjelpe (hadde myye å gjøre sa dem):rolleyes:
.....Uff...matforgiftet. Ugh..har vært det en gang, og trodde nesten jeg skulle stryke med. Du har min fulle sympati
Goood bedring :klem:

Pandora
07-04-11, 20:26
Prøvde level 1 av Ripped in 30 idag...hardt!! Definitivt hardere enn level 1 av shreden:eek: Tør nesten ikke tenke på hvordan level 3 eller 4 blir her...:nei:

Men gir meg ikke....:):)

Dag 12: level 1, 07.04.11 Ripped in 30
Dag 1; level 1, 27.03.11

Linn H
07-04-11, 20:42
har tatt min tørn på level 2 i dag også! Flink jente!:heia:

LIBBA
07-04-11, 20:48
Prøvde level 1 av Ripped in 30 idag...hardt!! Definitivt hardere enn level 1 av shreden:eek: Tør nesten ikke tenke på hvordan level 3 eller 4 blir her...:nei:

Men gir meg ikke....:):)

Dag 1; level 1, 27.03.11

Fortsatt like flink :heia:
Å himmel :eek: nå så jeg også at det er 4 nivåer. Hjææælp

Venter fortsatt på å få fikset blu-ray spilleren.
Shreden level2 utført. :boxing: Slitsomt i dag også. Puh...

Pandora
07-04-11, 20:58
Shreden level2 utført. :boxing: Slitsomt i dag også. Puh...

Syns vi er flinke, begge to!!! skryte, skryte:heia::heia:

Gir meg ikke før jeg er tilbake til den magen jeg hadde etter sist shred for et år siden (har beholdt bilde inne på profilen min som motivasjon:p) - og denne gangen SKAL jeg ikke falle tilbake til sjokolade og sofakos på samme måte som sist:boxing: sukk...og snart er det sommer:-)

LIBBA
08-04-11, 07:30
Syns vi er flinke, begge to!!! skryte, skryte:heia::heia:

Gir meg ikke før jeg er tilbake til den magen jeg hadde etter sist shred for et år siden (har beholdt bilde inne på profilen min som motivasjon:p) - og denne gangen SKAL jeg ikke falle tilbake til sjokolade og sofakos på samme måte som sist:boxing: sukk...og snart er det sommer:-)
:ja: ;)
Greit å ha et så konkret mål :)
Jeg har som mål å bli fastere generelt. Er alt for bløt over det meste.
Slik har det blitt med et liv på evig slankekur :rolleyes:

Pandora
08-04-11, 16:55
Ble ripped level 1 idag også - var faktisk ganske så støl etter igår, så noe annerledes enn shreden var det tydeligvis som slo ut der. Gikk litt lettere idag enn igår - og nå er det helg!!:heia:

....må ellers melde at det hadde vært fint å fått bort litt av det bløte som du nevner LIBBA, magen er faktisk et oppnåelig mål for meg - mens jeg sikkert må både shredde og rippe noen måneder før rumpe og lår er fast i fisken :(

Dag 13: level 1, 08.04.11 Ripped in 30
Dag 1; level 1, 27.03.11

LIBBA
08-04-11, 17:07
Dagens shred Level2 ferdig. ...:-)...
Gikk faktisk en tanke lettere i dag :D
Frykter for at om jeg skal bli fast i fisken må jeg shredde og rippe i årevis :lol:

LIBBA
08-04-11, 17:15
Ble ripped level 1 idag også - var faktisk ganske så støl etter igår, så noe annerledes enn shreden var det tydeligvis som slo ut der. Gikk litt lettere idag enn igår - og nå er det helg!!:heia:

Det var spennende å høre. :ja:
Tror den butikken må ha glemt meg, så jeg får purre på dem til mandag :)
Ha en fin kveld :stortsmil

Linn H
08-04-11, 20:30
Gjennomført dagens økt. Kjenner knærne ikke liker dette så alt for godt. Hvilke sko bruker dere? Tror det blir shopping på Løplabbet i morgen :)

LIBBA
08-04-11, 22:28
Gjennomført dagens økt. Kjenner knærne ikke liker dette så alt for godt. Hvilke sko bruker dere? Tror det blir shopping på Løplabbet i morgen :)

Fortsatt flink du også :heia:
Hadde alt for dårlige sko da jeg begynte på shreden, så jeg måtte investere i nye gode (les dyre) innesko :) Ble aerobic sko hos G-sport. Rykø het dem (skal være o med tøddel over i stede for ø, men det får jeg ikke til :o)
Er fornøyd med dem.:lol:

Linn H
08-04-11, 22:31
Takk takk! :D

Vi er KJEMPEFLINKE!:heia:

Pandora
08-04-11, 22:54
Frykter for at om jeg skal bli fast i fisken må jeg shredde og rippe i årevis :lol:

Neida!!:visemuskl ...shredding og ripping:D i et par måneder uten for mye utskeielser innimellom tror jeg skal gi resultater (...stoler på Jillian og hører snart stemmen hennes inne i hodet..:eek::p

Har akkurat fått i meg resten av den fantastiske "verdens beste ostekake" som jeg fant oppskrift på her inne - så mulig det stagnerer litt med shred-effekten, men er jo en "lovlig" kake - hvis jeg bare klarer å stoppe i tide!!

God helg LIBBA og Linn :)

LIBBA
09-04-11, 08:38
.....:lol:.....
Nei, Pandora. Det må nok dessverre mer enn to måneder til her ;)
Er så pass gammel at huden trekker seg ikke sammen på samme måte som til en 20 åring :rolleyes: Blir mere bløt, men trening hjelper nå uansett alder :)
Kansje jeg blir positivt overrasket etter to-tre måneder.
.....Uansett En strålende helg til deg også :klem:

LIBBA
09-04-11, 08:41
Takk takk! :D

Vi er KJEMPEFLINKE!:heia:

...:lol:... :heia:
Ha en strålende helg Linn H :klem:

Linn H
09-04-11, 09:07
Sitter klar i treningstøyet, skal bare få i meg noe mat også er jeg klar for en runde! Etterpå blir det ut å kjøpe nye treningssko:)
Ellers så ser jeg at treningen hjelper. Jeg går opp i vekt men ned i cm så da er det vel uante mengder med muskler som produseres:lol:

God helg :klem:

Pandora
09-04-11, 16:31
Ser jeg får laaange innlegg nå, etter hele 14 dager på Jillian-lista mi:cool:

Ikke så ille idag heller, må kanskje våge meg opp på rip-uke 2 snart:visemuskl:visemuskl

Fotball-cup helg her for begge gutta, så var bare så vidt jeg fikk skvist inn litt ripping innimellom all heiingen:)

Dag 14: level 1, 09.04.11 Ripped in 30
Dag 1; level 1, 27.03.11

Pandora
10-04-11, 14:53
Auuuu......grøss....prøvde meg på ripped in level 2 idag; der er det fire "planke-kondisjons-øvelser" rett etter hverandre, i samme 2 minutts intrevall, trodde jeg skulle stryke med!!:eek: (lurer på om det er noen aldersgrense her, kanskje jeg rett og slett har blitt for gammel til sånn ripping?? syns ellers ikke 44 er så ille gammelt, men idag følte jeg meg klar for rullator og litt av hvert:hjelp: Likevel; deilig i sofaen nå etter dagens økt og en lang dusj:engel_ikk

Dag 15: level 2, 10.04.11 Ripped in 30 + 30 minutter tur i sola
Dag 2; level 2, 28.03.11
Dag 1; level 1, 27.03.11

LIBBA
10-04-11, 15:12
Auuuu......grøss....prøvde meg på ripped in level 2 idag; der er det fire "planke-kondisjons-øvelser" rett etter hverandre, i samme 2 minutts intrevall, trodde jeg skulle stryke med!!:eek: (lurer på om det er noen aldersgrense her, kanskje jeg rett og slett har blitt for gammel til sånn ripping?? syns ellers ikke 44 er så ille gammelt, men idag følte jeg meg klar for rullator og litt av hvert:hjelp: Likevel; deilig i sofaen nå etter dagens økt og en lang dusj:engel_ikk

Fy fader så imponert jeg er over deg :heia::heia:
Synes ikke 44 er så ille gammelt :D( jeg er 50 );)
Nå begynner jeg å grue meg til blu-rayen blir fikset :lol:

Pandora
10-04-11, 16:48
Tusen takk LIBBA:dulte: Vi skal nok klare dette, begge to...flyter på erfaring og livsvisdom ;) selv om jeg idag er usikker på hvor mye det teller ved utførelse av sånne "hoppe-planker"

Linn H
10-04-11, 17:20
har gjennomført dagens økt!:heia:

LIBBA
10-04-11, 18:52
Da var dagens shred Level2 utført :boxing:
Gikk overraskende lett i dag, men svett ble jeg ;)

LIBBA
11-04-11, 19:36
Dagens plikt: shred Level2 gjennomført :visemuskl
Gikk greit i dag også :boxing:
Blir kansje første dag ripping i morgen :eek: , for "blu-ray fikseren" skulle komme i kveld :spent:

Wonder woman
11-04-11, 20:11
Jeg prøver meg igjen på ripped in 30. Dag 1 gjennomført. Vi ahr planlagt hviledag på lørdag og søndag. Har tatt før bilder og veid meg, nå skal jeg måle.
Spent på om de blir like bra resultat som shredden.

Pandora
11-04-11, 20:46
Wonder Woman; så fint å få flere med her inne igjen:).. og LIBBA; håper Blu-ray fikseren har suksess så vi kan utveksle erfaringer med Ripp- grusomhetene (frivillig tortur den der 4xplanken!!).

Begynner å bli litt flau over den lange skrytelista mi nå ja..men utrolig deilig å se hvor lang den har blitt! Gleder meg til å oppdatere i sofen hver kveld:p

Xycling på Elixia idag var egentlig peanuts vs Rippen - men helt segen her nå; blir bare tv-titting resten av kvelden ja:_ohmy:

Dag 16: level 2 Ri30+ Xycling Elixia, 11.04.11
Dag 2; level 2, 28.03.11
Dag 1; level 1, 27.03.11

LIBBA
11-04-11, 22:14
Wonder Woman: Koselig å se deg her igjen :klem:
Ja, blir spennende å se hvordan rippen vil funke (håper snart jeg får begynt)
Pandora: Blu-Ray fikseren har vært her, men fikk det ikke til. (programerings-dvden funka ikke) :mad:
Skulle prøve igjen i morgen kveld med annen dvd...(sa han)
.....Dere får stå på :D. Jeg kommer etter, selv om jeg gruer meg til den frivillige torturen :eek: :eek: Shredder imens. :lol:
Ps: bare skryt i vei du. Det gjør jo vi andre også :D

YokoTsuno
12-04-11, 00:08
Synes alle er så flinke. Jeg har allerede blitt litt lei... :( Tok pause i helga, så jeg tror kanskje det blir slik neste helg også.

11/4: Level 1 + 5 min rockering
9 og 10: Ingen trening, men mye ute med barna og litt småturer rundt omkring. Ble ihvertfall litt aktivitet (og ikke minst litt frisk luft! :) )
8/4: Level 1 + en kort gåtur på kvelden
7/4: Ingenting. Hadde besøk av venninne og hennes to barn til neste kl 20.
6/4: Level 2 (+ rockering tror jeg..)
5/4: level 2 + 5 min rockering
4/4: level 1
3/4: level 1 + rockering
2/4: level 1
1/4: Level 1 + rockering

Kjempeimponert over dere som klarer å holde motivasjonen oppe gjennom hele opplegget! :D

LIBBA
12-04-11, 19:28
Det ble shredding i dag også (level2), men nå er blu-rayen fikset så i morgen skal jeg prøve meg på ripping :eek:
Koselig med flere Yoko Tsuno :)

Pandora
12-04-11, 19:40
Bittelitte grann lettere idag...men fortsatt ganske uvenner med et par av øvelsene. Har sniktittet litt på level 3; det ser HARDT ut!!:eek:

Fint vi blir stadig flere her inne; Stå på til oss alle! :boxing:

Dag 17: level 2 Ri30, 12.04.11
Dag 2; level 2, 28.03.11
Dag 1; level 1, 27.03.11

Linn H
12-04-11, 21:49
Har gjennomført dagens okt jeg også! :heia:
Nå er jeg på vei til Otta, skal bli spennende å se om jeg er like disiplinert på et lite hotellrom. Har hvertfall pakket med både vekter og egnede klær:-)

LIBBA
12-04-11, 22:01
Har gjennomført dagens okt jeg også! :heia:
Nå er jeg på vei til Otta, skal bli spennende å se om jeg er like disiplinert på et lite hotellrom. Har hvertfall pakket med både vekter og egnede klær:-)

Det var flink jente det :heia:

Wonder woman
12-04-11, 22:03
Dag 2 gjennomført, det gikk ganske så bra det. Men "give ut to god" er grusom!

Det beste med trening er følelsen etter gjennomført økt.

LIBBA
12-04-11, 22:07
Dag 2 gjennomført, det gikk ganske så bra det. Men "give ut to god" er grusom!

Det beste med trening er følelsen etter gjennomført økt.

Ikke uenig der, men det er godt å føle at man blir sterkere :heia:
Er spent på hvordan jeg synes rippen er :)
Starter i morgen :eek:

Pandora
12-04-11, 22:25
Er spent på hvordan jeg synes rippen er :):

..og jeg er spent på om du er enig med meg i at nivåene på Rippen er en god del hardere enn tilsvarende på Shred!! (eller om det bare er jeg som er pingle..;) Men gled deg uansett til mer avveksling; kjekt med nye øvelser og nye bilder på skjermen:D

LIBBA
12-04-11, 22:30
..og jeg er spent på om du er enig med meg i at nivåene på Rippen er en god del hardere enn tilsvarende på Shred!! (eller om det bare er jeg som er pingle..;) Men gled deg uansett til mer avveksling; kjekt med nye øvelser og nye bilder på skjermen:D

Har prøve-sett litt på uke 1, og det så betydelig hardere ut enn shredden level 1. :eek:
Rapport kommer i morgen :D

Victory
13-04-11, 09:11
Heia!!

Holder meg fortsatt unna shredden jeg, men i går testet jeg Jillians 6 week sixpack level 1. :D her skal jeg si det var planke ja!!! En halvtime med mage og core trening - denne har jeg trua på nå frem mot sommeren. Level 1 var delt opp i to runder, runde 2 var helt lik men med høyere tempo. Fant denne også på play.com til 5 pund eller no!

Pandora
13-04-11, 13:37
Tidlig ute idag, med ripping i lunsjen (Hjemmekontor-dag) - tror faktisk det var hakket lettere idag igjen!!:):) Fortsatt "modifyer" på armhevinger med fot opp mot magen (umulig!!), men plankene går bedre og bedre..og det må jo være et godt tegn:visemuskl

Sol og sommer her idag!!! så deilig at våren har kommet..

Dag 18: level 2 Ri30, 13.04.11
Dag 2; level 2, 28.03.11
Dag 1; level 1, 27.03.11

LIBBA
13-04-11, 20:19
Da var første dag Ripping Level 1 utført :boxing:
Klarte meg ganske bra, men liker ikke hoppingen. (er fortsatt ikke bra i akilles senen, så jeg må være litt forsiktig med for mye hopping)
Var nå heldigvis ikke så mye av det :D
Var moro med nye øvelser (et par var nå lik shredden da) :)

LIBBA
13-04-11, 20:22
Heia!!

Holder meg fortsatt unna shredden jeg, men i går testet jeg Jillians 6 week sixpack level 1. :D her skal jeg si det var planke ja!!! En halvtime med mage og core trening - denne har jeg trua på nå frem mot sommeren. Level 1 var delt opp i to runder, runde 2 var helt lik men med høyere tempo. Fant denne også på play.com til 5 pund eller no!

Den hørtes hard ut :eek: :eek:

Pandora
13-04-11, 23:36
Da var første dag Ripping Level 1 utført :boxing:

Så bra:heia: Fint du er igang med Rippen du også, litt enig mht den hoppingen sånn parallellt med beina, likte ikke den jeg heller...men nå sliter jeg mer med planke-tortur-cardio øvelsene i nivå 2.:eek:

LIBBA
13-04-11, 23:48
Så bra:heia: Fint du er igang med Rippen du også, litt enig mht den hoppingen sånn parallellt med beina, likte ikke den jeg heller...men nå sliter jeg mer med planke-tortur-cardio øvelsene i nivå 2.:eek:

Hei igjen :D
Tror nok jeg kommer til å ta 5 dager på level 1 før jeg går videre.
Ser du tok 3. :heia: Jeg er ikke så tøff :)
Gleder meg ikke spesielt til planke-torturen nei :eek: :eek:

Wonder woman
14-04-11, 11:58
Dag 4 gjennomført:) Maten går det heller dårlig med desverre...

Pandora
14-04-11, 20:12
LIBBA; følte meg ikke så tøff med bare tre dager på nivå 1...men tenkte det måtte gå greit å gå litt raskere til level 2 siden jeg allerede hadde tatt 11 dager med "variert" shred..kunne ellers godt holdt meg på det første nivået litt til; syns fortsatt level 2 et veldig tøft:eek:, etter 5 dager på det nivået... lurer på om jeg må ta mer enn seks dager der før jeg våger meg på 3ern.

Har egentlig ikke tenkt å ta en dags pause som Jillian foreslår, men heller kjøre hver dag.... for meg har de så langt funket bra å ha den "disiplinen" en sånn daglig runde gir - blir flinkere til å spise smart også da; en sånn økt er smart sånn; hjelper til å holde fokus på helsa, vekta of formen:spisesnak

:goodluck: videre med Ripp og Shred til alle!

Dag 19: level 2 Ri30, 14.04.11
Dag 18: level 2 Ri30, 13.04.11
Dag 2; level 2, 28.03.11
Dag 1; level 1, 27.03.11

LIBBA
14-04-11, 21:02
Dagens økt Ripping Level 1 utført :visemuskl
Gikk greit i dag :boxing:
Tror ikke jeg heller kommer til å ta hviledag mellom nivåene.
Får se hvordan det føles etter vert ;)
Er moro med andre øvelser, og synes disse 20 min går raskere enn shredden.
Er ikke sikkert jeg sier det samme når nivå 2 kommer :rolleyes:

Pandora
15-04-11, 19:02
Da var fredagens økt i boks, og nå blir det fajitas:spisesnak
Driver og lurer på om jeg skal prøve meg på level 3 imorgen...er jo ferdig med 6 gager på 2 nå:confused:

Og idag måtte jeg bare komprimere den skrytelista litt:rodme:...

God helg dere andre :heia:

Dag 20: level 2, 15.04.11 Ri30
Dag 19: level 2, 14.04.11 Ri30
Dag 18: level 2, 13.04.11 Ri30
Dag 17: level 2, 12.04.11 Ri30
Dag 16: level 2, 11.04.11 Ri30+ Xycling Elixia
Dag 15: level 2, 10.04.11 Ri30 + 30 minutter tur i sola
Dag 14: level 1, 09.04.11 Ri30
Dag 13: level 1, 08.04.11 Ri30
Dag 12: level 1, 07.04.11 Ri30
Dag 1 -11: level 1,2,3 Shred 27.03 -06.04.11

Pandora
16-04-11, 15:45
Da ble jeg visst litt alene her..satser på at det bare er helg og påske som er på gang;)

Idag måtte jeg ned igjen på nivå 1, siden jeg hadde hoppet rundt i 70 minutter på Elixia med en latinsk danse-instruktør fant jeg ut at det ikke var dagen for å gå til nivå 3...eller nivå 2 for den saks skyld:p Level 1 var heldigvis blitt en god del lettere nå ihvertfall; godt tegn!!

Dag 21: level 1, 16.04.11 Ri30 + Dancestep Elixia

LIBBA
16-04-11, 19:08
Da ble jeg visst litt alene her..satser på at det bare er helg og påske som er på gang;)

Neida, du er ikke alene ;)
Jeg hadde ufrivillig hviledag i går :mad:
Har nå tatt dagens økt :boxing: som fortsatt ble
Ripping Level 1
Tenkte å ta tre dager til på ener'n før jeg prøver meg på Level 2

Pandora
17-04-11, 18:35
Level 3 i dag! Hardt, men ikke veldig mye verre enn nivå 2 faktisk:)

..og nå er jeg igang med påskekrimmen..:detektiv:

Dag 22: level 3, 17.04.11 Ri30 + laaang tur i sola

LIBBA
17-04-11, 19:44
Dagens økt Ripping Level 1 :boxing:
og 1 time 10 min tur, rask gange utført :)
Level 3 Pandora :eek: :eek: :heia:

Pandora
17-04-11, 20:49
Dagens økt Ripping Level 1 :boxing:
og 1 time 10 min tur, rask gange utført :)

Omtrent samme "program" idag vi to da...tror turen min varte omtrent like lenge som din:dulte:

Har påskeferie og må priortere Jillian beinhardt noen dager nå før jeg må ta pause når vi drar på tur (fotballcup...så blir vel sansynligvis bare heiing på meg, og lite trening:veitikke:)

LIBBA
17-04-11, 21:53
Har også påskeferie, og tenkte å få trent så mye som mulig :boxing:
Skal kanskje bort 2-3 dager. Da blir det nok heller dårlig med Ripping :rolleyes: Ellers blir det dagsturer ser det ut som.
......Tipper gutta er glad for mor er med å heier ;)
Du kommer nok sterkere igjen etter påske :heia:

Pandora
18-04-11, 18:11
Drar ikke på påsketur riktig enda..ikke før langfredag faktisk:kanin: (påskehare!)

Så derfor ble det Jillian idag også - etter en halv times jogging i skogen med yngstemann, som heiet masse på mamma opp bakkene!:heia: Like tøft som ifjor med første løpeturen, til tross for Jillian:confused:

Fantastisk dag i sola idag -er så deilig med påskefri:):)

Dag 23: level 3, 18.04.11 Ri30 + løpetur i skogen
Dag 22: level 3, 17.04.11 Ri30 + laaang tur i sola

LIBBA
18-04-11, 18:25
Deilig med påskefri :ja:
Ble samme program i dag som i går. :visemuskl
Er et helt fantastisk vær, så det er bare deilig å ut å gå :D

Wonder woman
18-04-11, 18:54
Tilbake etter helgefri. I dag begynte jeg på nivå 2 på rippen :eek: sier jeg bare, det var tungt.

Panodora: Bøyer meg i støvet for iherdigheten din på treningsfronten. Mage målet må nå være innen for rekkevidde om ikke så lenge med den innsatsen!

LIBBA
18-04-11, 19:05
I dag begynte jeg på nivå 2 på rippen :eek: sier jeg bare, det var tungt.

Level 2 Wonder woman :heia:
Tror nok jeg vil ha en eller to dager til på Level 1 ( har hatt 5) :)

Pandora
18-04-11, 21:35
Wonder Woman: er du enig med meg; de plankene i første kondisjonsøkten er drepen!!:eek: (kondisen på level 3 er faktisk lettere!)..

..og LIBBA; da er du jo like om hjørnet til level 2 du også - den er faktisk mer gøy enn level 1 merket jeg da jeg tok en level 1 igjen - selv om akkurat de plankegreiene er ille + en slags "armheving - med fot.." øvelse - du skjønner hva det er når du kommer dit:wacko:

Magen så ellers en anelse "muskel-rutete" ut idag, men sukk..var nok mest ujevn solbrenthet etter å ha sittet bøyd over krimmen min i sola:p... får være tålmodig litt til, kjenner meg ihvertfall sterkere:)

LIBBA
18-04-11, 22:06
Tipper den magen din er flott allerede, Pandora :) :)
.........Jeg merker faktisk at buksene er blitt romsligere selv om vekta er på stedet hvil, så dette virker :D

Pandora
19-04-11, 17:26
Ble samme program idag, bare at jeg tok Jillian først på formiddagen...og løp på ettermiddagen, det var lettere den veien:cool: ... liker level 3 bedre og bedre:)

.."snart påske" hilsen fra Pandora i sofaen..med krimbok nummer to allerede:p:detektiv:

Dag 24: level 3, 19.04.11 Ri30 + løpetur i skogen
Dag 22: level 3, 17.04.11 Ri30 + gåtur i sola

LIBBA
19-04-11, 20:08
Har vært på dagstur, så det ble bare
Ripping Level 1 (fortsatt) i dag :boxing:
Kansje det blir en gåtur senere i kveld :)
Kos deg med krimmen Pandora ;)

LIBBA
19-04-11, 22:21
Da ble det rask gange i 1 time 10 min :stortsmil

Pandora
19-04-11, 23:07
Da ble det rask gange i 1 time 10 min :stortsmil

Vi er flinke :heia:- og 70 minutter tur tror jeg er lurere enn løpingen jeg har blitt lurt med på de siste dagene...støl i låra!!!!:eek:

Påskekrim både i bok og på tv her nå:lesebok:

LIBBA
20-04-11, 17:33
Ripping Level 2 i dag :_ohmy::_ohmy:
Å fytti katta. Den var tøff.
Trodde seriøst jeg skulle stryke med :eek:
Skjønner hva du mente om den aldersgrensen, Pandora :lol: ...Føler meg veldig u-koordinert.
Er ikke lett å gjøre øvelsene riktig. Selv den modifiserte utgave :o:o

Pandora
20-04-11, 18:30
Level 3 idag igjen...håper å få til to ganger til før jeg reiser bort - så er jeg kanskje klar for 4ern når jeg er tilbake:rolleyes:

Svetten renner, og er veldig glad for at Jillian har begrenset seg til ca 20 min i de programmene sine - noe lenger enn det tviler jeg på jeg hadde holdt ut hver dag!!:eek:

LiBBA: så gøy at du har kommet til level 2; jeg ble også skremt på flat mark første gangen, men tredje gangen er det faktisk ikke sååå ille:p stå på:heia:

Dag 25: level 3, 20.04.11 Ri30
Dag 12 -21: level 1&2 Ri30, 07-16.04.11

LIBBA
20-04-11, 19:43
Du er flink. Dag 4 på treer'n :heia:
...........Takk for trøst :klem: Den toer'n var fæl :o
Har også fått gått meg en tur på 70 min :)
Gleder meg til det blir tørrere i skogen, for denne ruta begynner å bli kjedelig :D

Wonder woman
20-04-11, 20:46
Pandora: Du er bare rå! Stå på

Libba: Det blir bedre! I dag klarte jeg flere bad ass øvelser allerede:)

Dag 3 på level 2 gjennomført. Er fullstendig mørbanket:p Mageøvelsene er grusomme. Nå skal jeg slite sofaen resten av kvelden.

LIBBA
20-04-11, 21:51
Sofaen er vel fortjent Wonder Woman :heia:

LIBBA
21-04-11, 17:01
Ripping Level 2 utført :visemuskl
Gikk faktisk bedre i dag, men var helt skjelven da jeg var ferdig.
Dette er hardt :_ohmy:
Ble også en tur i skogsterreng. Var overraskende tørt. :)

Pandora
21-04-11, 17:15
Der var vi klare med dagens økt begge to LIBBA :):) Deilig følelse - deilig sliten, og så godt etter den dusjen... fint og tørt i skogen her også, ingen unnskyldning for å holde seg inne - blir litt sånn løpe/gå tur, men mest løpig faktisk, så da skriver jeg det;)

Imorgen blir det siste rippen min på noen dager - hvis jeg rekker det før vi drar; håper det...ganske "hekta" nå:_punk:

Dag 26: level 3, 21.04.11 Ri30 + løpetur i skogen

LIBBA
21-04-11, 18:46
Hvis du ikke rekker innom her i morgen benytter jeg sjansen nå til å ønske deg en strålende tur :stortsmil

LIBBA
21-04-11, 18:49
Så søt avatar du har Pandora :stortsmil

Pandora
21-04-11, 20:44
Så søt avatar du har Pandora :stortsmil

Takk, takk...falt litt for den kyllingen :p Kanskje den kan kompensere litt for at jeg har så sinnsykt lyst på masse usunt påskegodt!!!:hjelp::sikle:

LIBBA
21-04-11, 21:00
Finnes jo masse lavkarbo-godt du kan lage i en fei ;)
Jeg pleier å smelte sukkerfri sjokolade med kokosolje.(1pl.sjokolade og 1 ss olje ).
Har så i grovhakket hasselnøtter.
Har dette i konfektformer og lar det stivne.
Tar en bit av og til hvis jeg blir fysen :D
Er veldig godt, så jeg tør ikke lage de for ofte :lol:

Pandora
22-04-11, 10:52
Kjapt innpå...da har jeg tatt 6 ganger med level 3:D:) og nå er det påskeutfart!!

God Påske LIBBA og takk for tipset igår:heia: du får trene litt for meg i påskehelga - jeg klarte meg ihvertfall gjennom kvelden med bare litt mørk sjokis:)

Dag 27: level 3, 22.04.11 Ri30
Dag 26: level 3, 21.04.11 Ri30 + løpetur i skogen

LIBBA
22-04-11, 12:40
Takk for det :)
Tidlig ripping på deg i dag ;) :heia:
Skal gjøre mitt beste,
og ønsker deg en riktig god påske :D

LIBBA
22-04-11, 16:53
Dagens økt: Ripping Level 2 + skogstur.... utført :)

LIBBA
23-04-11, 19:23
Dagens ble Ripping Level 2
og en laang tur i skogen :stortsmil

Wonder woman
23-04-11, 19:56
Så flink du er Libba:)

Jeg har påskeferie fra alt noen dager. Mandag er det ny start på level 3 - gruer meg litt.

LIBBA
23-04-11, 21:59
Takk, takk :)
Bestemte meg før påske at disse fridagene skulle brukes til å få beveget skrotten så mye som mulig. ;)
Har jo også vært et strålende vær som er et stort pluss :D
Jobben krever sitt, så etter påske blir det mest sannsynlig ikke lange turer hver dag , men Jillian skal få sin tid :lol:

LIBBA
24-04-11, 17:13
Ripping Level 2 i boks :boxing: ( var tungt i dag ) :o
Har ikke fått gått ennå, men får se hva det blir til ut over kvelden :)

LIBBA
24-04-11, 19:56
Da ble det 50min rask gange :)

emilia82
24-04-11, 21:13
Hei!
Kom over denne tråden og da blei jeg fristet til å melde meg inn. Dette virket jo som et godt forumå delta når jeg tenker å prøve ut 30 days shred. Jeg har vært på ketolysekuren for en mnds tid siden. Gikk ned 8 kg på ca halvannen mnd. Nå etter påsken vil jeg i gang igjen etter å ha kost meg med litt mye karbomat i påskefjellet.

Jeg skal gifte meg om litt over en mnd og har lyst til å stramme opp litt og gå ned ca 5 kg. Dere som skal på 30 days shred, kombinerer dere det med ketolysekosthold? Jeg tenkte å prøve ut det.. Jeg har videoen, tenkte å starte opp i morgen:)

LIBBA
24-04-11, 21:45
Hei og velkommen skal du være :)
Gratulerer med forestående bryllup og veldig bra nedgang. ( 8 kg på 6 uker ):heia:
Har holdt på en stund med trim fra Jillian M.
Har kjørt JM 30 day shred ca 1 1/2 runde, og holder nå på med JM Ripped in 30.
Er super trening men hardt :D
Har fulgt ketolysekuren hele tiden :)
Stå på og lykke til. :stortsmil

LIBBA
25-04-11, 12:54
Dagens Ripping Level 2.....ferdig :)
I morgen står Level 3 for tur :visemuskl :eek:

Pandora
25-04-11, 21:39
Lykke til med level 3 i morgen LIBBA!!:) er egentlig greiere enn level 2 - bare ikke å la seg skremme av den første "duck-walken":eek:..

Er hjemme igjen (halv time siden) - og måtte selvfølgelig inn å sjekke litt her inne - du har jo vært superflink, hele påsken:heia:

Blir kanskje enda noen dager pause på meg, masse jobb som venter noen dager nå:mad: ...også nå som jeg har skeiet ut med masse karbo og tull på tur... men, kommer sterkt tilbake!!:boxing:

kthnk
26-04-11, 14:45
Syns dette høres spennende ut! Høres ut som effektiv styrketrening som ikke tar for lang tid. Er dette noe man kan kombinere med joggeturer/fjellturer? Jeg er godt i gang med 3-4 joggeturer/fjellturer i uken, og ønsker å fortsette med det, men skulle hatt noe styrketrening i tillegg. Litt kjipt hvis jeg kaster meg på dette her og det viser seg at jeg er så støl at jeg ikke klarer joggingen...
Kan man ta dette for eks annenhver dag og bruke 60 dager i stedet? Har alltid hørt at man ikke skal trene styrke på de samme musklene to dager på rad. Er det variasjon i hva man trener, eller er det alle muskler hver dag?

LIBBA
26-04-11, 21:39
Syns dette høres spennende ut! Høres ut som effektiv styrketrening som ikke tar for lang tid. Er dette noe man kan kombinere med joggeturer/fjellturer? Jeg er godt i gang med 3-4 joggeturer/fjellturer i uken, og ønsker å fortsette med det, men skulle hatt noe styrketrening i tillegg. Litt kjipt hvis jeg kaster meg på dette her og det viser seg at jeg er så støl at jeg ikke klarer joggingen...
Kan man ta dette for eks annenhver dag og bruke 60 dager i stedet? Har alltid hørt at man ikke skal trene styrke på de samme musklene to dager på rad. Er det variasjon i hva man trener, eller er det alle muskler hver dag?

Er helt opp til deg hvor mange dager du vil bruke. DVDen er lagt opp med 3min styrke, 2min kondisjon og 1min mage. Dette gjentas i 3 sykluser.
På Jillian Michaels 30 day shred er det 3 nivåer. ( Rippen har 4)
Du trener hele kroppen :) Er variasjon på hvert nivå.
..........Går mye tur for tiden, og har ikke noe problem med å kombinere det med Rippen ( går raskt ,liker ikke jogge ) ;)
Prøv da vel ;) :D

LIBBA
26-04-11, 21:49
Da var dagens ...Level3 + 60min rask gange i boks :)
Å hjelpe meg....syntes Level 3 var hard jeg :o :eek:
Rakk nesten ikke få kommet skikkelig i gang med en øvelse før Jillian var i gang med neste :lol:
Må si det får en til å lure på hvordan Level 4 er :hjelp: :eek:

Wonder woman
26-04-11, 22:59
Skjønner jeg bare kan glede meg til level 3 på ripped i morgen....

LIBBA
26-04-11, 23:13
Skjønner jeg bare kan glede meg til level 3 på ripped i morgen....

Kan hende du synes den er grei :)
Tror nok det blir bedre når en kommer inn i øvelsene.
Virket som Jillian hadde dårlig tid. Hun hastet i vei, og det gjorde meg litt stressa :o

LIBBA
27-04-11, 21:53
Ripping Level 3 + 70 min rask gange på plass :)
Gikk bedre på rippen i dag, men den øvelsen hvor hun slenger seg ned på rygg, ruller opp på skuldrene med bena rett opp (god til å forklare :rolleyes: ) for så å sprette tilbake på beina er IKKE min kropp designet til å gjøre :eek:

Lullen
28-04-11, 14:20
Inspirerende tråd!
I kveld skal jeg prøve å få lastet ned dvd`en og henta treningsmatta mi fra loftet!

Har lyst å komme igang med litt trening igjen :visemuskl

LIBBA
28-04-11, 20:19
Inspirerende tråd!
I kveld skal jeg prøve å få lastet ned dvd`en og henta treningsmatta mi fra loftet!

Har lyst å komme igang med litt trening igjen :visemuskl

Så flott :heia:
Rapporter, så blir vi litt flere her inne. ;)
....LinnH, Wonder woman, Pandora !! m.fl
Savner dere her inne :hylgrine:

LIBBA
28-04-11, 22:13
Dagens Ripping Level 3 utført :boxing:
Går brukbart, men er glad for "nybegynnerdama" til tider :lol:
Rakk ingen tur i dag :o

Pandora
28-04-11, 23:35
Hei Jillian fans, og spesielt LIBBA som er den mest "trofaste" for tiden!!:-)

Må bare melde om overtidsjobbing til langt på natt (hjemme klokka fire i natt!!!!:eek::eek:) - så Jillian må bare vente litt. Orket ikke ta fatt på level 4 idag, men fikk ihvertfall tatt en halvtimes løpetur i skogen - så da er jeg ikke helt ute av "rytmen". Må bare komme igang igjen i løpet av helgen.

Den der "rull ned på gulvet - hopp opp igjen osv" øvelsen syntes jeg også var helt håpløs i starten, men siste gang jeg tok level 3 likte jeg den faktisk best i programmet - godt tegn på at kroppen tilpasser seg og mestrer mer etterhvert som man trener....:visemuskl

Bjella
28-04-11, 23:40
Da vil jeg bare stille melde meg inn her. Videoen er bestilt, kommer vel snart i posten.

Titti
29-04-11, 00:11
Da har jeg fått min DVD, litt usikker på når jeg begynner enda...
43 dager til bryllupet...så innen 13 dager må jeg starte...;)

Pandora
29-04-11, 20:42
Ferdig med første dag av level 4:visemuskl:heia:
Syns egentlig ikke det er så mye forskjell i intensitet mellom 3 og 4...kanskje tom litt lettere på nivå 3 - noen øvelser er grusomme på alle nivåer (som den første kondis runden på nivå 2)

God helg til alle:)

Dag 28: level 4, 29.04.11 Ri30
Dag 26: level 3, 21.04.11 Ri30 + løpetur
Dag 24: level 3, 19.04.11 Ri30 + løpetur
Dag 23: level 3, 18.04.11 Ri30 + løpetur
Dag 22: level 3, 17.04.11 Ri30 + gåtur

Wonder woman
29-04-11, 22:02
Jeg har falt helt av lasset:o
Jeg prøver å legge om kosten til ketolyse og er litt satt ut av det. Satser på å komme sterkere tilbake;) Heia til dere som står på og trener:)

LIBBA
30-04-11, 09:41
Ferdig med første dag av level 4:visemuskl:heia:
Syns egentlig ikke det er så mye forskjell i intensitet mellom 3 og 4...kanskje tom litt lettere på nivå 3 - noen øvelser er grusomme på alle nivåer (som den første kondis runden på nivå 2)

God helg til alle:)

Åååh, klarte du å skvise inn litt trening likevel !! :heia:
Suupert!! Du er flink :D Level 4 girl :boxing:
Ble ikke trening på meg i går, for da var det treff i Oslo ( som forøvrig var kjempekoselig ).
Skal få tatt meg sammen i dag selv om hodet er litt ullent ;)
God helg til deg også :-)

LIBBA
30-04-11, 09:47
Jeg har falt helt av lasset:o
Jeg prøver å legge om kosten til ketolyse og er litt satt ut av det. Satser på å komme sterkere tilbake;) Heia til dere som står på og trener:)

Slikt som skjer, men du kommer nok på sporet igjen. :)
Da skal jeg være her inne å heie på deg :klem:
Håper det går bra med kostomleggingen.

Pandora
30-04-11, 13:55
Idag var det knalltøft!! level 4 etter Elixia... blir bare horisontalt i sola resten av dagen nå, men deilig å tenke på at jeg har gjennomført idag også:p:)

Dag 29: level 4, 30.04.11 Ri30 + Elixia Dancestep

LIBBA
30-04-11, 17:11
Du er rå, Pandora :)
Go girl :heia::heia::heia:

LIBBA
30-04-11, 21:03
Da var dagens ripp Level 3 utført :visemuskl
Må innrømme det satt langt inne å få skiftet for å begynne i dag, men
Pandora er til så stor inspirasjon at jeg kunne ikke svikte :D

Pandora
01-05-11, 11:18
Da var dagens ripp Level 3 utført :visemuskl
Må innrømme det satt langt inne å få skiftet for å begynne i dag, men
Pandora er til så stor inspirasjon at jeg kunne ikke svikte :D

Nå ble jeg glad LIBBA :):) så fint at vi kan inspirere hverandre sånn!!:heia: Du er super flink!! og ekstra flink er man jo når man klarer å hente seg inn igjen etter litt avbrudd i rutiner (ref påsken for meg, og en kveld på byen for deg:blomster:

Skal stå litt og heie på forballkamp jeg nå, og "kvinne" meg opp til enda en runde med den fæle 4'ern i ettermiddag...

Titti
01-05-11, 12:48
41 dager igjen til bryllupet, kanskje man skulle startet i morgen den dag? :heia:

LIBBA
01-05-11, 13:06
Da har jeg fått min DVD, litt usikker på når jeg begynner enda...
43 dager til bryllupet...så innen 13 dager må jeg starte...;)
Gratulerer med forestående bryllup :blomster:
41 dager igjen til bryllupet, kanskje man skulle startet i morgen den dag? :heia:
"Bedre å hoppe i det enn å krype i det" heter det ;)
Bare kjør i vei du. :heia: Artig med flere aktive shreddere og rippere her inne :visemuskl

Bravo
01-05-11, 14:09
Lurer på om jeg må melde meg inn her, jeg:)
Inspirert av dere, har jeg nemlig fått en hel liten gjeng med meg på et annet forum jeg er på, og nå har jeg fullført dag 4 på 30 day shred- programmet. Mye vondt å gå opp og ned trapper disse dagene, ja.

Men ser at dere andre trener jillian OG andre ting, elixia o.l samme dag. Gosh! Bøyer meg i støvet, jeg da, for der er ikke jeg ennå, altså!

LIBBA
01-05-11, 15:12
Lurer på om jeg må melde meg inn her, jeg:)
Inspirert av dere, har jeg nemlig fått en hel liten gjeng med meg på et annet forum jeg er på, og nå har jeg fullført dag 4 på 30 day shred- programmet. Mye vondt å gå opp og ned trapper disse dagene, ja.

Men ser at dere andre trener jillian OG andre ting, elixia o.l samme dag. Gosh! Bøyer meg i støvet, jeg da, for der er ikke jeg ennå, altså!

Velkommen skal du være :)
Hyggelig med flere shreddere her inne :heia:
Så flott at du har klart å få med andre på shredding. Det er jo veldig bra trening da ;)

LIBBA
01-05-11, 15:14
Da var dagens økt Ripping Level 3 + 70 min rask gange i boks :boxing:

Pandora
01-05-11, 17:56
Dagens økt level 4 gjennomført - en del lettere uten Elixia time i beina fra før som jeg hadde igår :)

Da har jeg hatt selskap av Jillian på skjermen i 30 dager :dulte:, men ikke ferdig med Rippen for det; skal ihvertfall ta 3 ganger til på level 4...begynte med shred før den nye DVDen kom i posten så har ikke "rippet" i 30 enda. Etter at programmet er avsluttet er det vel kanskje over på mer mix av trening - får begynne å planlegge litt snart her nå:veitikke:

Dag 30: level 4, 01.05.11 Ri30
Dag 12 -27: level 1,2&3 Ri30, 07-22.04.11

LIBBA
01-05-11, 18:08
Dagens økt level 4 gjennomført - en del lettere uten Elixia time i beina fra før som jeg hadde igår :)

Da har jeg hatt selskap av Jillian på skjermen i 30 dager :dulte:, men ikke ferdig med Rippen for det; skal ihvertfall ta 3 ganger til på level 4...begynte med shred før den nye DVDen kom i posten så har ikke "rippet" i 30 enda. Etter at programmet er avsluttet er det vel kanskje over på mer mix av trening - får begynne å planlegge litt snart her nå:veitikke:

Tenker litt i samme bane. Når rippen er ferdig tror jeg det vil bli en kombinasjon av ripp og shred. Har nå egentlig ennå Level 3 på shredden andre runde igjen. Vi kan i hvert fall ikke gi oss etter Rippen :D :klem:

Pandora
01-05-11, 19:59
Ikke snakk om å gi seg nei!:visemuskl Dette gir jo resultater som bare det:)

Idag har jeg bestilt enda en ny Jillian DVD etter å ha lest noen kritikker på Amazon; denne har fokus på mage, men høres ganske lik ut som Shred og Rip; to programmer på ca halv time hver, med mye kondisjon i tillegg til mage, skuldre og en del andre styrkeøvelser:

http://www.collagevideo.com/images/videos/5912m.jpg

Er så greit med sånne korte, daglige rutiner - som fint kan kombineres med turer, løping etc..

Titti
01-05-11, 20:43
Gratulerer med forestående bryllup :blomster:

"Bedre å hoppe i det enn å krype i det" heter det ;)
Bare kjør i vei du. :heia: Artig med flere aktive shreddere og rippere her inne :visemuskl
Takk. :D
Prøver å psyke meg opp til å starte i morgen, men har eksamen til fredag også, så litt usikker på om jeg skulle drøye det til uka etter der igjen..hmm...Er det en halv time hver dag?

LIBBA
01-05-11, 21:03
Takk. :D
Prøver å psyke meg opp til å starte i morgen, men har eksamen til fredag også, så litt usikker på om jeg skulle drøye det til uka etter der igjen..hmm...Er det en halv time hver dag?

Programmet er på 20 min :)
Tiden utenom er den du trenger til å skifte osv.
Anbefaler deg å bruke gode sko (min personlige erfaring ;) ) . Mine var gamle, stive og vonde, så jeg investerte i nye, gode innesko.
( Har sett her inne at noen har trent barbeint da )
Uansett, når du skulle velge å begynne.......ønsker jeg deg lykke til :heia:

Titti
01-05-11, 21:34
Takk. :D Er det veldig hardt??

LIBBA
01-05-11, 22:11
Takk. :D Er det veldig hardt??

Kommer litt an på hvor godt trent du er fra før ;)
Jeg kunne ikke skryte av det, så det var hardt i starten, men ble bedre etter hvert. :stortsmil
Er veldig bra trening, og merker jeg er blitt generelt noe sterkere :visemuskl

Bravo
02-05-11, 10:24
Raskt spørsmål: Et eller annet sted her inne fant jeg en link til noen veldig billige vekter. (rundt 30 kr eller deromkring)
Finner ikke igjen den linken, og den kan veldig godt ha vært i denne tråden til og med, jeg har lett litt men..
Noen som husker og har denne linken?

Pandora
02-05-11, 20:40
Ferdig for idag:D

DVDen begynte å fuske litt mot slutten idag...kanskje et tegn på at jeg nærmer meg gjennomført Ripp;) Er ikke helt klar for det magebildet enda...selv om jeg har blitt sterkere og strammere har det blitt litt mye karber i det siste (påske-egg mm!!), så "Jillian-musklene" er fortsatt litt bortgjemt... men ganske fornøyd likevel - til helga kanskje;);)

Dag 31: level 4, 02.05.11 Ri30

Wonder woman
02-05-11, 21:29
Slikt som skjer, men du kommer nok på sporet igjen. :)
Da skal jeg være her inne å heie på deg :klem:
Håper det går bra med kostomleggingen.

Libba du er bare helt super:)
Nå er jeg igang igjen med ripped. Denne uka kommer jeg til å repetere level 1 og 2 og så er det level 3 neste uke.

Pandora: Jeg har sett litt på den dvdn også. Vil gjerne vite hva du synes om den. kanskje det kan være noe for meg etterhvert.

Titti
02-05-11, 21:52
I morgen tidlig starter jeg. :heia:

I dag har jeg vært på indoor Walking pluss Puls styrke time, så følte det var nok trening for i dag.

Er dvden kun styrke, bør man varme opp litt på forhånd? Tenkte kanskje ta en 20 minutt zumba express først....

Pandora
02-05-11, 22:00
Er dvden kun styrke, bør man varme opp litt på forhånd? Tenkte kanskje ta en 20 minutt zumba express først....

Hei Titti :) DVDene til Jillian (Shred og Ripp..) har med oppvarming, så er det tre runder med styrke, kondis og mage (3 +2+1 minutter), utstrekking/nedkjøling til slutt. Du trenger derfor strengt tatt ikke noe annet for å få et komplett treningsprogram - og det er ganske hardt, så i starten hadde jeg ihvertfall nok med å venne meg til programmene til Jillian uten for mye annen trening i beina.

Lykke til!:heia:

LIBBA
02-05-11, 22:08
Dagens Ripping Level 3 +80 min tur i boks :boxing:
Var tung i beina i dag :o
Har nå tatt 6 dager på Level 3, så nå står egentlig Level 4 for tur :eek:
Får se i morgen :rolleyes:

Wonder woman så flott at du er kommet i gang igjen :heia:

Pandora
02-05-11, 22:14
Har nå tatt 6 dager på Level 3, så nå står egentlig Level 4 for tur :eek:

Hurra:heia::heia: heier på deg og level 4, imorgen eller dagen etter....snart er du kommet til siste nivå!!

LIBBA
02-05-11, 22:20
Raskt spørsmål: Et eller annet sted her inne fant jeg en link til noen veldig billige vekter. (rundt 30 kr eller deromkring)
Finner ikke igjen den linken, og den kan veldig godt ha vært i denne tråden til og med, jeg har lett litt men..
Noen som husker og har denne linken?

Så i en annen tråd at det visst nok skulle være masse manualer i forskjellig tyngde på Obs til en billig penge!

LIBBA
02-05-11, 22:35
Hurra:heia::heia: heier på deg og level 4, imorgen eller dagen etter....snart er du kommet til siste nivå!!

Takk Pandora :klem: Du er nå bare helt rå da. Snart ferdig på Level 4 :heia:

Har også fått bestillt 6 week six-pack :eek: ,:visemuskl
Kostet ikke all verden, så jeg tok sjansen på at det kanskje var noe på den jeg klarte :D

Titti
03-05-11, 09:16
Da er jeg i gang :heia: min første økt i dag. Var hardt ja og så støl etter trening i går. Men herlig å være i gang. 39 dager til bryllup :spent:

Bravo
03-05-11, 10:55
Hm, jeg har ennå ikke fått dvd'en i posten, savner å ha det på en større skjerm enn den lille laptopen når jeg trener, jeg da.
Bestilte onsdag rett før påskehelligdagene, og leser her inne at det tok "en liten uke" for andre som har bestilt fra play.com. Håper ikke den har blitt borte i posten.. (trener nå etter nedlastet Jillian i ventetiden)
Noen som måtte vente nærmere to uker eller deromkring?

Takk for svar vedr vekter, forresten:)

Titti
03-05-11, 17:10
Husker ikke helt hvor lang tid det tok jeg, en drøy uke kanskje...men med påske kan det kanskje drøye litt ekstra.

LIBBA
03-05-11, 20:12
Da var dagens Ripp Level 4 utført :boxing:
Nivå 4 var faktisk ikke så grusomt som jeg fryktet, men fortsatt er "nybegynnerdama" kjekk å ha inn i mellom :D

Pandora
03-05-11, 21:59
Ååhh...amazing shit!! idag var jeg ikke helt venner med Jillian, etter 12 timer på jobb - ganske så godt plassert foran Pc´n hele dagen..:mad:

Men, utrolig deilig etterpå :) - får bare leve med litt "modifications", spesielt på den splitt-hopp varianten i andre kondis sekvensen; der henger jeg bare ikke med:confused: Hva syns du LIBBA; er ikke den i overkant??

Stas med nye Jillian tilhengere her inne :D

Dag 32: level 4, 03.05.11 Ri30
Dag 31: level 4, 02.05.11 Ri30