Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
Trenger litt tips og rådVel min kjære og jeg har gått på lavkarb i 2 uker nå, og holdt oss under 50 karb. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger litt tips og råd.Hei. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Sv: Trenger litt tips og rådNår jeg blir lei( det blir jeg uanset om jeg spiser ketogent eller klikker på høykarbo) så bruker jeg mange timer på oppskriftsforumet for å finne inspirasjon. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
![]() |
![]() |
#4 |
Juniormedlem
Medlem siden: May 2011
![]() |
Sv: Trenger litt tips og rådJeg har en samboer som tenker det du forteller nå.. Og jeg begynte for et par dager siden! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
![]() |
Sv: Trenger litt tips og rådja vi har prøvd de pannekakene, de falt rett og slett ikke i smak hos min kjære, han syns de smakte omelett |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Sv: Trenger litt tips og rådMen han blir ikke lei brød da? Mange spiser brød hver dag, de er vandt til det. Jeg tror egentlig man venner seg til kylling, egg og koteletter etter en stund og blir like lite lei det som brød( eller like lei man blir brød). |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
![]() |
Sv: Trenger litt tips og rådmin kjære kan fint spise et helt brød om dagen (kunne) med ost og skinke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Sv: Trenger litt tips og rådMin sambo hadde også en slik periode. Da smilte jeg pent, viste ham oppskriftsdelen av forumet og ba han plukke ut ting han kunne tenke seg å prøve, jeg skulle stå for kokkeleringa. Forklarte også, på en hyggelig måte, at han var stor gutt og kunne velge selv hva han spiste, lavkarbo eller høykarbo. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger litt tips og rådHei, |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Jeg trenger litt hjelp fra dere som kan litt, om jeg spiser rett eller ikke? | TreningsFrøkna | Mer enn 30 kg overvekt | 10 | 07-02-11 18:49 |
Yoga, trenger litt tips | smiley75 | Trening | 1 | 16-12-10 15:04 |
Trenger sårt litt gode tips her. Bo hos andre en uke, hvordan klare være i ketose? | Smurfepia | Spørsmål og svar | 1 | 04-04-09 11:17 |
Helt ny og trenger litt hjelp av Torkil og dere andre med litt erfaring | digger | Ketolysekuren | 4 | 07-01-09 22:35 |
Jeg skal ha ferie fra alt men trenger litt input og tips ... | Starry Eyes | Ketolysekuren | 17 | 31-08-07 20:25 |