View Full Version : Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?
Sider :
1
2
3
4
5
6
[
7]
8
Gjennomføre Banish Fat Boost Metabolism i dag og det ble rett og slett for mye for meg. 7 sett med 4 øvelser som skulle gjennomføres to ganger.. Jeg kom ikke lengre enn til 40 minutter og var ikke alle øvelser jeg klarte å gjennomføre :( Ble hvertfall svett og sliten!
Men det er jo et fint "utgangspunkt" for meg og jeg tror jeg skal gjøre denne videoen en gang i uken og se på min egen framgang :) Skal prøve en annen video i morgen/søndag.
Men 40 min ut i den er jo kjempe bra!!!! Da var du jo nesten ferdig. Neste gang klarer du hele! :heia:
Jeg tok styrke og mage øvelsene av ripped 1 og 2 i dag tidlig.
Og extreme shed and shred 1 og 2 - litt moderert, ikke så mye spensthopp og annen beinbelastning.
God fredag! :)
Lørdagspause for Jillian - 70 minutter step på Elixia isteden;) Greit med avveksling, og lørdag er det greit med kjøring til og fra senteret...som ikke alltid passer på ukedagene.
Ingen armhevinger idag mao... enig med deg VSB; armhevinger er hardt (spesielt "chattaronga" eller hva hun kaller dem på Yoga Meltdown...de er grusomme!:p)...og på den nye shed & shred er det en variant hvor man hopper splitthopp (!) samtidig med armhevinger:eek:
Hei alle dere Jillian Michaels-entusiaster :)
Jeg syns det høres veldig spennende ut med Jillian Michaels DVDer, og har lyst å prøve, men jeg blir litt forvirret inni junglen. Jeg finner denne (http://www.play.com/DVD/DVD/4-/25664464/Jillian-Michaels-The-Collection-Box-Set/Product.html?searchstring=jillian+michaels&searchtype=r2alldvd&searchsource=2&searchfilters=s%7bjillian+michaels%7d%2bc%7b57%7d% 2b&urlrefer=search) og denne (http://www.play.com/DVD/DVD/4-/25664464/Jillian-Michaels-The-Collection-Box-Set/Product.html?searchstring=jillian+michaels&searchtype=r2alldvd&searchsource=2&searchfilters=s%7bjillian+michaels%7d%2bc%7b57%7d% 2b&urlrefer=search) på play.com. Altså 30 day shred, No more trouble zones, banish fat, 6 week 6 pack, ripped in 30 og killer buns and thighs. Er det disse filmene som finnes? Og hva bør man begynne med? Jeg er relativt utrent for å se det sånn :P
Wonder woman
04-02-12, 21:32
Jeg hadde helt klart kjøpt den Collection box'en med 4 forskjellige. Da kan du bytte program når det passer deg. Jeg liker alle de som er på den. 30 day shred er favoritten min, jeg får gode resultater med den.
Enig. 30-day shred var ypperlig start for meg, helt pingle og utrent. J... hardt i begynnelsen, men ga resultater. Vil anbefale deg å begynne med et program, da ser du framgangen, men blir du bitt vil du ha alle, så da er det jo greit å kjøpe 4-packen. Jeg begynte å variere med to program rundt level 3 av shred. Det fungerte fint for meg, men det finner du selv ut av.
Klattring på meg i dag. Litt lyst på en runde Jillian, men må se om det utvikler seg til motivasjon og skal...
Armhevinger, av en eller annen grunn fikk jeg det bedre til på ball, med beina på ballen altså. Lettere enn på knærne... Og jeg hadde den ikke så altfor langt framme heller... Merkelig!
Yes...fikk tatt meg sammen og kjørt hele Extreme Shed & Shred idag også:D
Litt tøft å komme igang etter sein middag med vin++ ute igår....holdt på å bli i sofaen med Wordfeud, men deilig nå når jeg har dusjet og er ferdig!!!:):)
Anbefaler også å starte med et helt program, dvs som har progresjon med flere level over en måneds tid, og gjennomføre det - tror jeg det må bli Ripped in 30 som er min "start-anbefaling".
Banish Fat Boost your Metabolism: 5
6 Weeks 6 Pack: 1
Extreme Shed & Shred: 6
No More Trouble Zones: 4
Yoga Meltdown: 2
Start dato: 3. Januar 2012
Ble 6weeks6pack level2 idag - virket faktisk ganske lett og kort nå, etter all shedding & shredding:p
6 Weeks 6 Pack: 2
Extreme Shed & Shred: 6
Ripped + litt av jungle adventure i dag. Fikk skrudd opp pulsen og forbrent 211 kcal på level 1 av ripped, 40 mer enn sist. Har virkelig noe4 å konkurere med meg selv her!
28/1: Banish fat / hele / dag 7
2/2: Ripped/ level 1 / dag 3
- Yoga / level 1 / dag 1
3/2: Ripped / level 1 / dag 4
4/2: Ripped / level 1 / dag 5
- Jungle adventure / level 1-3 / dag 5
(http://www.tickerfactory.com/exercise/wSOYlVF/)
30 day Shred, ferdig 12/11
Six week, six pack, ferdig 24/1
Yoga level 2 i går og begge level i dag.
Må henge meg på at den "Chaturanga" (måtte jo gooogle det. ;)) er helt grusomt! Jeg sliter så sinnsykt med den siste statiske!
Men nå liker jeg level 2 veldig godt.
30 day shred eller ripped in 30 ville jeg begynt med. Ripped er nok hakket hardere.
Ripped + litt av jungle adventure i dag. Fikk skrudd opp pulsen og forbrent 211 kcal på level 1 av ripped, 40 mer enn sist. Har virkelig noe4 å konkurere med meg selv her!
Så bra! :heia:
Jeg hadde helt klart kjøpt den Collection box'en med 4 forskjellige. Da kan du bytte program når det passer deg. Jeg liker alle de som er på den. 30 day shred er favoritten min, jeg får gode resultater med den.
Enig. 30-day shred var ypperlig start for meg, helt pingle og utrent. J... hardt i begynnelsen, men ga resultater. Vil anbefale deg å begynne med et program, da ser du framgangen, men blir du bitt vil du ha alle, så da er det jo greit å kjøpe 4-packen. Jeg begynte å variere med to program rundt level 3 av shred. Det fungerte fint for meg, men det finner du selv ut av.
Anbefaler også å starte med et helt program, dvs som har progresjon med flere level over en måneds tid, og gjennomføre det - tror jeg det må bli Ripped in 30 som er min "start-anbefaling".
Takk for svar :) Jeg går for boksen jeg og satser på å starte med 30 days shred ;) Kan man kombinere dette med annen trening forresten? Jeg har nettopp startet å svømme igjen nemlig. Kan jeg f.eks. svømme om morgenen og gjøre Jillian om kvelden?
Takk for svar :) Jeg går for boksen jeg og satser på å starte med 30 days shred ;) Kan man kombinere dette med annen trening forresten? Jeg har nettopp startet å svømme igjen nemlig. Kan jeg f.eks. svømme om morgenen og gjøre Jillian om kvelden?
Jeg har gjort det i noen grad, men oftere har det vel blitt ulike dager. Slik at Jillian 3-4 dager i uka og 2-3 dager med andre aktiviteter. Kommer vel mest an på hva du orker og hvor mye tid du vil bruke. Jeg har bare ikke kombinert med andre styrkeøvelser. Cardio sier vel flere her inne at det nesten ikke er mulig å overdrive på. (Hilsen amatør som egentlig ikke vet så mye, bare erfarer selv...)
Da ble det Jillian i dag og, kombinert med ridetur på formiddagen. Fornøyd med dagens innsats. En dag igjen, så levler jeg opp!
- Yoga / level 1 / dag 1
6/2: Ripped / level 1 / dag 5
7/2: Ripped / level 1 / dag 6
Bare yoga level 2 i dag...
Bare yoga level 2 i dag...
Kan ikke si "bare" av det...:D
Skitur og litt styrke på meg, så Jillian må vente.
....og jeg har sheddet og shreddet idag igjen - 85 minutter og 854 kcal på pulsklokka!:) Bra økt - fornøyd med meg selv idag (trengte det etter litt klein dag på jobben)
Extreme Shed & Shred: 7
Hehe.. nei er vel ikke bare bare yoga. :D Blir faktisk skikkelig varm av den. Dig time egentlig.
Rakk alle sirklene unntatt den siste av no more trouble zones før jobb i dag.
Gleder meg til jeg kan shedde og shredde igjen - fantastisk den altså! Men la foten hvile litt til. :)
En annen hvis dere ikke har testet som er bra er Killer buns and thighs og shred with weights.
Har dere sett at det kommer en ny med kickboksing?
http://jillianmichaels.shop.sportstoday.com/Product.aspx?cp=14308_14361&pc=JIAM245
Lyst på! Men disse duste sonene... Får se om jeg (tja... mannens arbeidskolega...) får orden på yogaen først, ev. kan jo håpe play tar den inn for sone 2...
En annen hvis dere ikke har testet som er bra er Killer buns and thighs og shred with weights.
Jeg har vel de 6 forskjellige som finnes på play.com tror jeg, og yoga og jungle adventure. Skal ha resten om de kommer for sone2 eller vi får noe orden på å brenne de om. Har ikke testet alle enda, prøver å kjøre litt systematisk gjennom oppleggene, så nå er det ripped, med jungle adventure og banish fat som variasjon.
Da har jeg kommet i gang.
I dag: Rippen Level 1 + 1 times gange :D
http://jillianmichaels.shop.sportstoday.com/Product.aspx?cp=14308_14361&pc=JIAM245
Lyst på! Men disse duste sonene... Får se om jeg (tja... mannens arbeidskolega...) får orden på yogaen først, ev. kan jo håpe play tar den inn for sone 2...
Åh herregud så fantastisk!!!! Jeg elsker kickboksing-trening! Jeg laster ned alle jeg, da slipper man zonene.. :) Blir vel en stund til man finner denne kanskje. Lete med en gang!
Enda en dag med Shred & Shed!! Liker det programmet:D 834 kcal idag
Velkommen tilbake LIBBA, så bra at du er igang igjen[!!!:):)
Extreme Shed & Shred: 8
Wonder woman
10-02-12, 10:03
Den kunne jeg godt tenkt meg å ha også. Kan ønske meg den til bursdagen min:)
Hyggelig at du er tilbake Libba:heia:
Jeg sniker i kulissene. Akkurat nå sliter jeg mest med å komme meg ut av sofaen:o Men idag skal jeg begynne på an igjen:D
Startet dagen med styrke og mageøvelsene av shred alle level...
Nå manner jeg meg opp til og få på yogaklærne. Level 1 og 2 står på planen. Kommer tilbake og bekjenner mine synder om noe kommer i veien.. ;)
God helg til alle:)
Fin, lang skitur på meg idag - Jillian får vente noen dager (Elixia dag imorgen!:D)
Takk for hilsen Pandora og Wonder woman :) :)
.......I går ble det Rippen level 1.
I dag hadde jeg lite lyst til noe som helst, men det ble Rippen likevel :D
Ha en flott lørdagskveld :stortsmil
Wonder woman
11-02-12, 21:30
Jeg er igang igjen:p Tungt men godt:)
Fortsatt god helg.
Nydelig vær her idag!:) ..så da ble det flott skitur i sola med min kjære isteenfor planlagt Jillian Shed & Shred (det var backup i tilfelle kulde...har grense på -7-8 for ski, men idag svettet jeg skikkelig i sola) - ....og igår ble det Elixia.
Stå på LIBBA og Wonder Woman, bare å komme inn i det igjen..så begynner kroppen å si fra at den helst vil trene med Jillian (eller gå på ski!;))
I dag har det blitt en flott skogstur i det nydelige været
....på 2t og 20 min. :D
Holder for i dag, så Jillian får vente til i morgen :)
Åh herregud så fantastisk!!!! Jeg elsker kickboksing-trening! Jeg laster ned alle jeg, da slipper man zonene.. :) Blir vel en stund til man finner denne kanskje. Lete med en gang!
Har ikke klart å laste ned... Sliter med leting og brenning osv jeg.
Da blir det level opp i morgen. Level 1 av ripped i dag. Morgendagen er travel da, men vet kroppen trives med en runde Jillian, så vi får se... (Mellom kurs og barnebursdag....?)
- Yoga / level 1 / dag 1
6/2: Ripped / level 1 / dag 5
7/2: Ripped / level 1 / dag 6
12/2: Ripped / level 1 / dag 7
Level 2 i gang, blir litt surr når jeg starter nytt program og litt sliten, så 167kcal i dag.
2/2: Yoga / level 1 / dag 1
6/2: Jungle adventure / level 1-3 / dag 5
13/2: Ripped / level 2 / dag 1
Extreme Shed & Shred, hele greia idag igjen...blir ikke mye annet på kvelden da; tar ca 85 minutter!!:eek: men veldig ok program, liker nok det best nå:p
Extreme Shed & Shred: 9
Extreme Shed & Shred, hele greia idag igjen...blir ikke mye annet på kvelden da; tar ca 85 minutter!!:eek: men veldig ok program, liker nok det best nå:p
85 minutter!!! :eek::eek:
Nå er du bare rå Pandora :heia:
......dagens økt for meg ble Rippen Level 1.
Tenker jeg tar den et par dager til, så blir det nivå 2 :)
Er så mye god innsats her!!!! :D
Styrke og mageøvelsene (+ et par cardio) av ripped 1-4 i dag. Og yoga level 2. Da er uka igang!
Banish fat, boost metabolism på meg drøyt 400kcal.
6/2: Jungle adventure / level 1-3 / dag 5
13/2: Ripped / level 2 / dag 1
14/2: Banish fat / hele / dag 8
Styrke og mage av shred 1-3 i dag.....
Mye av det samme om dagen.. Gleder meg til og shedde og shredde og shredde with weights! :D
Mye shedding, ripping og shredding på denne dama vår.. :)
Banish fat, boost metabolism på meg drøyt 400kcal.
Da har jeg også svettet meg gjennom Banish programmet idag - 58 minutter og 645 kcal på pulsklokka idag - tar du hele programmet også VSB? Spør fordi jeg pleier å ligge på mellom 630 - 730 på det programmet (blitt litt opphengt i den målingen nå kjenner jeg!:o)
Deilig i sofaen etterpå her nå :-) ....og LIBBA, jeg må bare stå på litt ekstra nå som motivasjonen og lysten (og formen!!:)) er topp - neste uke blir det ikke noe pga jobbtur nemlig:eek:
Extreme Shed & Shred: 10
Wonder woman
14-02-12, 20:13
Magesåret er tilbake i full styrke. Nå er jeg lei:mad: Får se om jeg klarer å finne noe rolig trening jeg kan holde på med. Kommende uke er det pillespising (trippelkur) Spørs om jeg er i form til noe som helst da.
Da har jeg også svettet meg gjennom Banish programmet idag - 58 minutter og 645 kcal på pulsklokka idag - tar du hele programmet også VSB? Spør fordi jeg pleier å ligge på mellom 630 - 730 på det programmet (blitt litt opphengt i den målingen nå kjenner jeg!:o)
Ja, jeg kjørte hele programmet, men regner med det gjenspeiler form og hvor hardt den enkelte klarer å ta seg ut.
Ja, jeg kjørte hele programmet, men regner med det gjenspeiler form og hvor hardt den enkelte klarer å ta seg ut.
...idag ble det ihvertfall sofaen på meg, med rester av "valentinsjokolade":eek:...så da er det jammen bra jeg lå høyt på kcal forbruk igår:rolleyes:
Dagens økt Jillian Michaels Ripped in 30 Level 1 i boks :stortsmil
Magesåret er tilbake i full styrke. Nå er jeg lei:mad: Får se om jeg klarer å finne noe rolig trening jeg kan holde på med. Kommende uke er det pillespising (trippelkur) Spørs om jeg er i form til noe som helst da.
Så kjedelig da :kadetgaar
Ønsker deg god bedring, og
håper du blir fort bra igjen :klem:
Så kjedelig da :kadetgaar
Ønsker deg god bedring, og
håper du blir fort bra igjen :klem:
Henger meg på denne... god bedring!!!! :)
I går ble det yoga 2, og begge level av shred with weights. Den syns jeg er helt fantastisk. Deilig og bli skikkelig pustetunge sliten igjen.
Level 2 igjen før jobb i dag. Og jeg kjenner det i ryggen av alle disse svingeøvelsene. Deilig når man får igang muskler på andre måter enn de er vant med igjen.
350 kalorier før frokost.. jeg liker! :D
No More Trouble Zones idag:) ...nest siste sjans før jobbreise til Østen i en hel uke - må satse på et av de lange programmene imorgen!:p
Extreme Shed & Shred: 10
No More Trouble Zones: 5
Ny runde med ripped i dag.
16/2: Ripped / level 2 / dag 2 (196kcal)
- jungle adventure / level 5-7 / dag 6 (82 kcal / 10min)
Morgen trening, ikke ofte:
17/2: Ripped / level 2 / dag 3 (207kcal)
..nesten morgentrening på meg også idag, ihvertfall før lunsj:)
Da var siste trening med Jillian i havn - før en ukes jobbtur som starter ikveld. Extreme Shred & Shed idag, hele greia (849 kcal på klokka og ca 80 minutter):p
Extreme Shed & Shred: 11
God tur Pandora :)
I går ble det en meget lang dag på jobb, så ingen Jillian,
...men i dag er Ripped in 30 Level 1 i boks :D
God tur ja! Og god helg alle Jillere!
Jillian fikk fri i går, men har tatt begge yoga nå på morgene. Trengte og tøye ryggen litt ja.. :)
Bursdagselskap, men fikk tid til en Jillian likevel:
18/2: Ripped / level 2 / dag 4 (197 kcal)
Burde vel heller kommet meg ut i dag, men i tillegg til sofaen så er det Jillian som nådde gjennom her:
19/2: Ripped / level 2 / dag 5
18/2: 1times skogstur i raskt tempo :)
19/2: 2 timers skogstur i raskt tempo :D
...i morgen blir det Jillian
I dag har jeg kjørt hardt på yoga. :D
Startet dagen med en level 2.
Så ble jeg med på en veldig uplanlagt skitur. Men det var skikkelig deilig. (etterpå vertfall)
Så slo jeg til og tok level 1 og 2 etter det... Har fått skikkelig sansen for de timene der.
I morgen håper jeg og få til en shed and shred..
Wonder woman
20-02-12, 20:10
Tusen takk for ønsker om god bedring. Jeg holder på å anskaffe meg dvder med trening som er bra når man har magesår (Tai Chi og Ashtanga yoga). Kommer dinglende hit igjen snart håper jeg:)
Fikk sust meg gjennom en Jillian i dag igjen, har blitt mye ripping her, lettest å komme i gang med et kort program når mye skjer og motivasjonen er sånn passe...
20/2: Ripped / level 2 / dag 6
Extreme shed and shred i dag... :) Heftig den altså, liker den godt!
I dag er det blitt 1 times tur i skogen. Hadde heldigvis med meg hodelykt, for det ble fort mørkt :eek:
Etterpå ble det Rippen Level 1 :boxing:
Rippen 2 + siste circuit av 3 før jobb i dag.
Shed and shred i kveld. :)
Og noen fornuftige ord som damen vår har oppdatert på facebook:
The scale lies...
Do remember that many of you are working muscles that haven't been developed so the rate of muscle & fat exchange will occur quickly the first month. The scale may not show what's going on under the skin but your clothes will.
MEASURE. This is your safety net. When you feel like you're not losing weight, remeasure and see if there's a change in the body. Staying away from the scale the first month will keep you going. I know it's hard, but if you insist on weighing, insist on measuring as well.
What to measure:
Neck/Bust/right & left arms and legs (arms flexed, thigh at biggest part and calves), waist and hips. You may find that your arms and legs are different sizes - this is normal. Measure every 2 weeks but certainly every month. Especially when you do any kind of weight training. And feel your clothes. Do you care if you drop numbers or dress size?
MUSCLE AND FAT WEIGH THE SAME. On the scale 1lb = 1lb. The amount of space 1lb of fat needs is much more than what 1 lb of muscle needs.
I går ble det overtid, så ingen Jillian.
I dag er Rippen Level 2 i boks.
Hadde faktisk glemt hvor hard den var :eek::eek:
Fyttikatta :D
Jeg rippa alle 4 i dag.... ooh.... det var vondt til tider. :)
Planen var level 3 og 4 - men da de var fedig var jeg så godt i gang så tok 1 - og da var det så synd på 2 som var den eneste som ikke fikk bli med. Så da ble det sånn.. :)
Jeg rippa alle 4 i dag.... ooh.... det var vondt til tider. :)
Planen var level 3 og 4 - men da de var fedig var jeg så godt i gang så tok 1 - og da var det så synd på 2 som var den eneste som ikke fikk bli med. Så da ble det sånn.. :)
Hva ?? !! :eek::eek::eek::eek:
Du er rå må jeg si :D
Da var dagens økt Ripped in 30 Level 2 i boks :)
Et par rolige dager på meg etter studio med tredemølle og styrke tirsdag. Riding og skitur (det siste krevde jo sitt, særlig før vi fikk smøring som funket...) Tilbake med ripped i morgen håper jeg.
4 levler krever virkelig sitt... 2 hadde nok gått greit.
Fytti grisen, så flinke dere har vært!!:visemuskl
Nå er jeg tilbake fra reise i Malaysia med jobb, og idag ble det Extreme Shed / Shred:) Veldig fornøyd med det programmet fortsatt!
Extreme Shed & Shred: 12
Siste dag med ripped level 2. Kikket litt på level 3, step it up another nudge... Er noe slikt hun sier og HJELP den så tøff ut.
20/2: Ripped / level 2 / dag 6
24/2: Ripped / level 2 / dag 7
I kveld har det blitt skogstur i meget variert terreng...90 minutter :D
I går ble det en hard skogstur på 2 1/2 time, så jeg orket ikke Jillian senere på kvelden :o
I dag ble det skogstur, lik rute som i går.....2 1/2 time. :visemuskl
Ble så Rippen Level 1 senere på dagen :D
Da er dagens økt Ripped in 30 Level 2 i boks :boxing:
Da var uka i gang, med hele Extreme Shed & Shred gjennomført etter jobb:) I helgen ble det Elixia lørdagen og tur i sola igår.
Extreme Shed & Shred: 13
Flinke dere er:D
Har en litt dårligere periode nå jeg, men en times gåtur i dag og en times svømming i går er da noe... Prøver igjen i morgen tenker jeg.
6 week 6 pack level 2 idag...var meningen å ta det litt slapt etter lang dag på jobb, men hadde visst glemt at den er ganske heftig....:eek:
6 Weeks 6 Pack: 3
Extreme Shed & Shred: 13
OK, hjelper å si at dette ikke går tydeligvis, for da fikk jeg dyttet meg i gang, eller bett mannen om en dytt:D og tatt første runde på level 3. Sliter litt med første runde og mange nye øvelser... Kroppen føles bedre nå i hvert fall...
Ja, six week, six pack er heftig... Var rene avslapningen å starte med level 1 av ripped:p
16/2: jungle adventure / level 5-7 / dag 6 (82 kcal / 10min)
28/2: ripped / level 3 / dag 1
Extreme Shred & Shed idag igjen - den er så bra!! :)
Extreme Shed & Shred: 14
Hei!
Da har jeg kommet igang etter mye jobbstyr forrige uke og en liten mini vinterferie.
I helga ble det masse aking og ski.
Tirsdag: Extreme shed and shred + level 2 ripped
Onsdag: Extreme shed and shred, no more trouble zones + yoga 2 og en sirkel av 1.
(Hadde endel kalorier og ta igjen før ny måned begynte.... :p)
I dag tror jeg at jeg nøyer meg med en yoga...
Banish Fat Boost osv idag - fornøyd med en god Jillian uke nå, også er det snart helg!!!:D:)
Banish Fat Boost your Metabolism: 6
Extreme Shed & Shred: 14
Da var helga her!!:) etter en skikkelig gjennomkjøring av Extreme Shred & Shed:p
Extreme Shed & Shred: 15
Hvor er dere andre blitt av nå da!:)
Ble Elixia på meg idag, God helg:p
Har ikke ramlet av lasset, men glemte å oppdatere tirsdag. Ellers er det blitt både løping, klatring og ridning, så i det fine vårværet blir nok Jillian byttet ut litt oftere.
29/2: ripper / level 3 / dag 2
3/3: banish fat / hele / dag 9
Henger med, men ser av puls og kcal at jeg sliter med å gi alt. Fokus på gjennomføring!
4/3: ripped / level 3 / dag 3
- jungle adventure / level 4 og 6 / dag 7
Extreme S&S idag også - den er steike bra!:D
Extreme Shed & Shred: 16
Jeg er tilbake! :) Noen dagers opphold, men nå er kjøret i gang.
Sparket igang skikkelig i går med:
level 1 og 2 shed with weights
level 1 og 2 extreme shed and shred
Det ble 2 timer og 1400 kalorier.. og jeg var sliten. :)
Kom til og tenke på banish fat- tingen i dag på vei til jobb - lurer på om jeg skal teste den i dag. Men jeg minns jeg syns den er kjedelig..??? Får se!
Ripped i dag, helt fri i går.
6/3: Ripped / level 3 / dag 4
http://tickers.tickerfactory.com/ezt/t/w9qc2WB/exercise.png
(http://www.tickerfactory.com/exercise/w9qc2WB/)
Banish fat og six pac level 2 i dag.... (det ble ikke hele den siste sirkelen - var så sliten etter den første så jeg skulle gi meg, spolte til cool down - men så angra jeg og fortsatte litt uti.. hehe)
Så flinke dere alle er :heia:
Er blitt noen lange turer i skog og mark de siste dagene for meg. :D
... Dagens økt ble Ripped in 30 level 2 :)
No More Trouble Zones idag - virket plutselig veldig lett og kort...etter all shreding & shedding:p
Extreme Shed & Shred: 16
No More Trouble Zones: 6
Shed og shredden er helt sinnsykt bra! :D
Og jeg puster og herjer like mye hveeeer eneste gang på slutten med triangle pose! Har skikkelig problemer med og holde armene rette der!
Ny runde i dag i tillegg til en grei gåter.
7/3: Ripped / level 3 / dag 5
http://tickers.tickerfactory.com/ezCt/t/w9qc2WB/exercise.png
Shed og shredden er helt sinnsykt bra! :D
Og jeg puster og herjer like mye hveeeer eneste gang på slutten med triangle pose! Har skikkelig problemer med og holde armene rette der!
Heeelt enig! :) Den er så bra - og jeg puster også som en hvalross på de der siste "trianglene", ikke snakk om å holde vekter på den enda for meg.
Gjennomført programmet idag igjen - tar tid, men er så bra!
Extreme Shed & Shred: 17
Dagens økt er blitt en skogstur på 70 min. :)
...Pandora og Victory: dere har gjort meg veldig nysgjerrig på Extreme Shed & Shred, så den er blitt bestilt :heia: :D
Liker det andre jeg har av Jillian, så det blir nok ikke bomkjøp tenker jeg ;)
I går ble det skogstur på 1t 40min
....og Rippen Level 2.
Ha en fin dag alle sammen :stortsmil
Sjuk di-luks i går, så da var det bare sofaen... I dag testet jeg dobbel dose, som flere her, helt j... Første gang med No more trouble sones.
9/3: Banish fat / hele / dag 10 (332kcal)
- Trouble zones / hele / dag 1 (242kcal)
Irriterende med disse kaloriene når jeg sammenligner med andre her inne, men må bare innse at både form og andre utenforliggende forhold spiller inn her, så jeg får konkurere med meg selv. Hadde egentlig sånn sett vært interessent å se en reell makspuls, for å bekrefte/avkrefte mistanker...
Hele Shred&Shed idag igjen - super start på helga:) 845 kcal idag!!! varierer faktisk så mye som mellom 770 og 850, må vel være avhengig av dagsform og hvor mye jeg klarer å ta i (idag var jeg dryppende våt av svette, og sliten!!)
Extreme Shed & Shred: 18
Ripped i dag. Litt roligere, litt stiv etter i går kjenner jeg. En sånn runde hver dag er jeg ikke klar for enda...
10/3: Ripped / level 3 / dag 6
Fin sol-søndag med lang tur ute, og hele Shed & Shred etterpå:)
Extreme Shed & Shred: 19
Er ikke blitt noen Jillian med meg i dag, men litt over 4 timers tur i det fine været. Blåste en del, men det gjorde ikke noe :D
Tur og beskjæring av trær med tilhørende klattring på meg i går.
Tur er bra! LIBBA og VSB :)nydelig vårvær her og...men jeg ble i sofaen med Wordfeuden;)
Satser på Jillian igjen imorgen,...
Ja, sant det Pandora :)
.......Har fått den nye DVD'n med Jillian i dag.
Gikk fort med posten denne gangen :).
I dag har jeg vært trøtt og sløv, så det ble ingen trening på meg, men i morgen skal den nye prøves :D
Løping i går, hvis det kan kalles, føles ikke som jogging i hvert fall, men blir å gå halve tiden omtrent.... I dag ble det Jillian igjen, sammen med gåtur, beskjæring av tre (med klattring) og å løpe litt med guttungen på ny sykkel.
13/3: Ripped / level 3 / dag 7 (209 kcal)
Da var program 1 av Jillian Michaels Extreme shed & shred utført. :boxing:
Var artig med noen nye øvelser, :D
Lite Jillian på meg de siste dagene... men jeg har kommet meg på min første joggetur på leeenge! det gikk overaskende bra, kan nok takke Jilli for det. I morgen håper jeg og klare en runde på morgenen igjen - planen er og ta hele 30 day shred igjen på morgenene.. Jaja, vi får nå se! :)
Tidlig ferdig med dagens økt - tok den i lunsjen, måtte være hjemme og vente på en installatør som aldri dukket opp..'
Helt hekta på den Shed & Shredden nå - bare å glede seg LIBBA! (må komme inn i den først bare....tar nok et par ganger) Det rare er at jeg syns de 80 minutten den DVDen tar, er mye mer lysbetont og går "raskere" enn de andre på ca 30 min som jeg har mange av (6w6pack, Ripped i 30, Shed in 30 og hva de nå heter alle sammen:)) Håper bare det varer!! og at jeg ikke plutselig går lei:p
Extreme Shed & Shred: 20
Lang ridetur i dag, men ettermiddag ble det "date" med Jillian igjen. "Flink pike". Dere som kjøper sone 2 DVD, hvor bestiller dere? Må bli en sonefri her nå også, bare surr med yogaen og jeg VIL ha flere Jillian (ikke hekta i det hele tatt:rolleyes:).
14/3: Ripped / level 3 / dag 8 (204 kcal)
Klar for level 4!
I dag er det blitt en gåtur på 70 minutter - rask tempo
...og program 1 av Jillian Michaels Extreme shed & shred :D
Tenkte jeg skulle prøve meg på program 1 og 2 i morgen :)
Hei!
Jillian på meg i dag også. Extreme shed and shred 1 og 2.
Enig at den virker som går fortere, men den sirkelen med planke opp og ned på albue og rett over på sidegående planke er et HExxxx. ;)
Tok six pack her om dagen, og den merket jeg at jeg syns var litt for kjedelig nå. Får drøye den litt til.
Da har mannen i huset fikset crack på en rimelig DVD spiller her, så da kan det bli yoga i kveld. Harbestilt 3 til fra amazon: extreme shed and shred, shred it with weights og kickboxing fastfix. :)
Shred with weights kan du glede deg til!!
Funderer på hva jeg skal gjøre nå... tror ikke jeg gidder shed and shred, så kanskje et par ripper...
Yoga i dag, uten kranglete soner, taklamper ogmøbler. Den nye spilleren er på plass der jeg pleier å trene. TUNGT!
4/3: jungle adventure / level 4 og 6 / dag 7
15/3: yoga / level 1 / dag 2 (144 kcal)
Kom plutselig på en jeg nesten ikke har brukt; Killer buns and thigs. Så da ble det level 1 av den pluss level 1 og 4 av ripped.
Uventet besøk i går, så da ble det ingen trening.
I dag derimot er det blitt Jillian Michaels Extreme Shed & Shred Level 1 og 2.
Jøye meg.......nivå 2 var hard :blinke: :eek:
Jøye meg.......nivå 2 var hard :blinke: :eek:
Haha, åssen klarer du deg på slutten med triangle pose..!!???? ;)
50 min joggings og level 1 av shred with weights her i dag.
Elixia på meg idag:) må rasjonere litt på shed & shred nå...
men imorgen! er definitivt siste som er verst for meg (på en bra måte!), med triangle pose osv.. også er jeg ikke så begeistret for den der speed-bag saken i første del....selv om den ikke er så hard.
Level 4 for første gang. Får ikke tatt utalt før jeg kjenner programmet, men ble nå sliten. Svømt dag også.
17/3: Ripped / level 4 / dag 1 (194 kcal)
To progam i dag.
18/3: banish fat / hele / dag 11 (432 kcal)
- yoga / level 1 / dag 3 (169 kcal)
Shed & Shred!!:p - nå er det den omvende planken i circuit 2, program 2 jeg sliter mest med, der hvor beina skal i været og man ser opp i taket; tungt!! (uten modifikasjon)... men ellers deilig å ha gjennomført, og ute skinner sola fortsatt og det er vår i lufta. Eldstegutten baker sjokoladekake - som ikke er lavkarbo, men det går egentlig helt bra med et stykke nå som jeg har brent opp 874 kcal!!:D
Extreme Shed & Shred: 21
I går ble det en lang tur, raskt tempo, ca 1 1/2 time.
I dag ble det overtid, så Jillian må vente til i morgen :)
Shed with weights level 1 i dag + 50 min joggetur. :)
Ble litt seint idag - men måtte ta Shed & Shred idag og:)...for nå er det konferanse på meg i et par dager....
Extreme Shed & Shred: 22
Svømming og Jillian i dag.
20/3: Trouble zones / hele/ dag2
I kveld ble det en superfin lang tur på 2timer og 15min :)
Etterpå: Jillian Michaels Extreme shed & shred level 1:boxing:
Overnatting i Oslo i morgen, så nå har jeg lastet over yoga på stick og satse på at jeg tar en runde med den på hotellet. :)
Ripped level 4. Fikk ikke gitt alt i dag ser jeg. Extreme shed and shred ble levert på døra i dag! Har ikke skjekket den ut enda.
21/3: Ripped / level 4 / dag 2 (155kcal) :(
I går tok jeg FRI fra trening ;)
I dag er det blitt Jillian Michaels Extreme shed &shred level 1:boxing: :D
Tilbake fra konferanse - ble Extreme S&S idag igjen:D Bare å glede seg VSB!!! Er fortsatt hekta på den, går unna som bare det ...begge nivåene, og stort sett uten modifikasjoner:p
Extreme Shed & Shred: 23
Shred & Shed idag og - etter fin formiddag ute i sola:)
Extreme Shed & Shred: 24
Har ikke blitt noe Jillian de siste par dagene,
men supre lange turer i flott skogsterreng :D
Ripped og yoga i dag. Fokusere litt på styrke siden det blir en del sykling.
25/3: Ripped / level 4 / dag 3 (168kcal)
- yoga / level 1 / dag 4 (124kcal)
Ny runde banish fat.
26/3: banish fat / hele / dag 12 (366kcal)
Yoga kombinert med sykling i dag.
27/3: yoga / level 1 / dag 5 (117kcal)
Litt Jillian på meg igjen nå..
Yoga 2 i går
I dag:
1 time jogging i skogen, lenge leve vår! Og No more trouble zones.
:)
Ripped og lang gåtur i dag.
28/3: Ripped / level 4 / dag 4 (162kcal)
Da er jeg tilbake fra jobbreise igjen..og jammen ble det ikke Extreme Shed & Shred idag igjen..;)
Extreme Shed & Shred: 25
God fredag alle flinke Jillianere!
Ripped 1 og 2 på meg i går. :D
2xJillian i dag. Kjempetøft...
30/3: Ripped / level 4 / dag 5 (166kcal)
- yoga / level 1 / dag 6 (106kcal)
Idag slo jeg til med No More Trouble...må variere litt!:D
No More Trouble Zones: 7
Startet lørdagen og påsken med:
Extreme shed and shred
Shed with weights level 1
Pangstart. :) Men deilig!
For meg blir det påskeferie fra Jillian, men skal forsøke å holde treningen i gang. I dag har det blitt hoppetau og strikk med ungene, samt gå og løpetur. Har også tatt med treningsstrikker med styrkeprogram.
Ikke påskeferie på meg før onsdag - men har blitt Elixia på meg lørdag, og idag fin tur i skogen + Yoga (ikke Jillian:))
Victory: Både Extreme S&S og Shred with weights på samme dag står det respekt av!!! hva gjorde du resten av dagen da?? jeg hadde nok trengt noen timer på sofaen etter en sånn innsats:eek:;)
:D Var temmelig sliten ja! :D
Resten av dagen var det inn og ut av verandaen, av og på med sol og skyer.
Også..... stolt, stolt, stolt.. jogga jeg 50 min på kvelden. :D :D :D
I dag har jeg gått 2 timer, håper på en Jillian i morgen før jeg reiser på tuuuur!!! :)
Ble en times task tur i sola idag + No More Trouble Zones; kjente den tok godt sist; noen muskler som S&S ikke tar like hardt der...
No More Trouble Zones: 8
Er det flere som har tatt påskefri?..
Idag måtte jeg ta meg en runde med Extreme S&S etter pause med storbyferie, masse påskegodt - tapas og vin:eek:
Sinnsykt tungt idag -holdt på å gi opp...men ble da ferdig på et vis
Extreme Shed & Shred: 26
No More Trouble Zones: 8
Er snart tilbake, har syklet og løpt i dag, men vurderer en kort runde Jillian i kveld. Er hjemme igjen i hvert fall, så muligheten er der, samtidig utnytter jeg vårværet til utendørstrening. For kaldt å sitte ute foreløpig.
Yoga og det kjennes i mange muskler som har hatt en ukes hvile...
30/3: Ripped / level 4 / dag 5 (166kcal)
- yoga / level 1 / dag 6 (106kcal)
8/4: yoga / level 1 / dag 7 (83kcal)
Ripped, litt tungt i dag.
9/4: ripped / level 4 / dag 6
Hei, har bestilt Jillian Michaels dvd en, og lurer på hvilke vekter trenger jeg...kan jeg bruke flasker fylt med vann?:)i starten hvertfall:-)
Start med vannflasker du. Jeg kjøpte 2kg, men måtte ned på 1 i noen øvelser. Det er jevnt over mange rep og kombinerte øvelser, så spesielt tunge trenger du sjelden. Vi har anskaffet vektkoffert, med løse skiver, men er vel fortsatt 2kg jeg bruker mest.
Start med vannflasker du. Jeg kjøpte 2kg, men måtte ned på 1 i noen øvelser. Det er jevnt over mange rep og kombinerte øvelser, så spesielt tunge trenger du sjelden. Vi har anskaffet vektkoffert, med løse skiver, men er vel fortsatt 2kg jeg bruker mest.
Takk:-)...viste min mor hadde ett sett vekter, får sjekke vekten på dem.-)
Hei og vel overstått påske alle mann!
Her har Jillian fått pause, med unntak av en yoga på langfredag. Ellers har det vært stort sett turer i skog og fjell. Deilig det!
I dag blir den en runde igjen, ikke helt bestemt meg enda, men tror enten extreme S&S eller noe fra ripped. :)
Hei og vel overstått påske alle mann!
Her har Jillian fått pause, med unntak av en yoga på langfredag. Ellers har det vært stort sett turer i skog og fjell. Deilig det!
I dag blir den en runde igjen, ikke helt bestemt meg enda, men tror enten extreme S&S eller noe fra ripped. :)
Vel overstått påske :) :)
..........Jillian har fått fri en stund her også.
Har blitt daglige turer i fjellet i påsken.
Har vært helt topper's, men må snart til med styrketrening ( Jillian ) igjen :D
...snart tilbake... Salmonella infeksjon :(:( .. lite mulighet for hopp og sprett da, men satser på at helgen fikser resten av dritten så jeg kan starte opp igjen!
Vondt i håndleddet her, håper det går raskt over, men er det noen av programmene som vil funke? Planke er liksom utelukket for øyeblikket...
Etter å ha lest gjennom tråden her, ser jeg at flere gjør programmene to ganger??..Må man det ?eller gjøres det for bedre resultat:-)
Hva mener du? Det er vel heller at vi iblant tar to programmer, men noen er ganske korte, 20min effektiv tid+oppvarming og tøying. Så man får en lengre økt.
I dag er jeg på min syvende dag av "30 day Shred", og begynner å komme inn i det. Har tidligere falt ut rundt dag 5 fordi det ble for tungt, men nå ser jeg at jeg burde ha gitt det noen dager ekstra.
Og så har jeg i dag testet ut en økt med første uken av "rippet in 30", som var sykt motiverende, og i tillegg level 1 av "6 weeks, Six pack", som var litt i tyngste laget, og jeg merket at jeg hadde problemer med å utføre noen av øvelsene.
men likevel... Jeg er fornøyd med min egen innsats i dag. :)
Da er jeg tilbake:) Har hatt tre dager med Jillian nå...bare litt kjipt at DVD spilleren har begynt å fuske; bildet blir plutselig veldig mørkt, og så stopper det litt eller helt, men har hittil fått det igang igjen (kanskje DVD spilleren også har fått salmonella..:D) Hvis noen har tips til hva dette kan være som er galt/hvordan fikse, så er jeg veldig taknemlig for hjelp!
Ble ihvertfall Shed & Shred idag:p
6 Weeks 6 Pack: 4
Extreme Shed & Shred: 27
No More Trouble Zones: 9
Idag prøvde jeg meg på Killer Buns /Tighs igjen..til en forandring:)
Extreme Shed & Shred: 27
Killer Buns & Tighs: 1
Ser det er rolig i tråden her nå, men jeg kommer tilbake bare armen tillater det. Blir tuurer, løping og altfor myesofa her...
Stå på Pandora!
Stille her ja...kom igjen VSB!! :)
Idag tok jeg hele Shred & Shed igjen - gkk ganske greit idag:p
Extreme Shed & Shred: 28]
Stille her ja...kom igjen VSB!! :)
Idag tok jeg hele Shred & Shed igjen - gkk ganske greit idag:p
Extreme Shed & Shred: 28]
Er nok best å la armen få gro, før den utfordres av Jillian og plankeøvelser. Men har ikke gitt opp...
Har akkurat hatt en operasjon, så jeg fikk beskjed om å ikke anstrenge meg vesentlig di neste to-tre ukene. ( tunge løft,hopping o.a), men regner med det er greit ut å gå :D Kommer snart tilbake ;) :ja:
Heier på dere andre :heia:
Endelig tenkt ut noe lurt. På jungle adventure kan jeg velge ut levler som ikke belaster håndledd. Ble en time, mye styrke på bein.
9/4: ripped / level 4 / dag 6
26/4: jungle adventure / level 1-15 minus diverse.../ dag 8
Har variert litt fra Jillian...Elixia og turer i skogen:)
Men igår kveld ble det S&S igjen - skikkelig fornøyd med meg selv etter å ha gjennomført det programmet (og brenner flere kalorier enn på 70 min Dance Step på Elixia!):)
Extreme Shed & Shred: 29
Hei!
Jeg startet Jillian Michaels 90 days revolution for 1 uke siden,den kan også anbefales:) Lykke til!:)
Wonder woman
30-04-12, 19:01
Jeg prøver meg igjen med shred:) Så får vi se hvordan det går. Dag 1 gjennomført ihvertfall:D
Wonder woman
30-04-12, 20:03
Hei!
Jeg startet Jillian Michaels 90 days revolution for 1 uke siden,den kan også anbefales:) Lykke til!:)
Den så spennende ut! Håper du oppdaterer oss med reslutatet ditt etterhvert.
Hvilke resultater har dere fått av 30 day shred? Vektnedgang eller mistet centimetere?
Jeg har lett litt i tråden, men det var litt drøyt å gå igjennom 67 sider :)
Jeg prøver meg igjen med shred:) Så får vi se hvordan det går. Dag 1 gjennomført ihvertfall:D
Så flott :)
Lykke til med shredden :heia:
Wonder woman
02-05-12, 10:13
Hvilke resultater har dere fått av 30 day shred? Vektnedgang eller mistet centimetere?
Første gang -5 kg og 2 størrelser andre gangen gjorde jeg bare halvparten altså 5 dager på hvert level og oppnådde halvparten av første gangen.
Usikker pÅ kilo og cm, men bedre fysisk form og begynnende synlige muskler. Six week six pack tok cm av lår og rumpe(??? Logikk???) ikke sikker på hvor mange.
Da ble det S&S idag igjen - hele programmet:D
Resultatene mine av Jillian trening er helt topp syns jeg - spiser akkurat det jeg vil (lavkarbo og høykarbo som det passer...burde kanksje ikke fortsatt vært her inne på lavkarbo egentlig), vekten og fomen holder seg fint så lenge jeg får trent skikkelig og har rutine på å gjennomføre Jillians DVDer; Anbefaler dem på det varmeste!!!:):)
Extreme Shed & Shred: 30
Nå er jeg på uke 2, er en dag fri med trening i uken. Er ganske rolig begynnelse og passer meg bra,er stolt over snart å ha gjennomført en uke. Gått ned 1 kilo kombinert med lavkarbo, denne gang skal jeg ned i vekt!!!
Nå er jeg på uke 2, er en dag fri med trening i uken. Er ganske rolig i begynnelsen og det meg bra,er stolt over snart å ha gjennomført en uke. Gått ned 1 kilo kombinert med lavkarbo, denne gang skal jeg ned i vekt!!!
Forresten hvordan vises vektfremgangen min på tickeren?
Wonder woman
04-05-12, 11:50
Jeg begynte på Body revolution i dag. Ikke noe kickstart program på meg altså. Kjennes bra ut:D Gleder meg til fortsettelsen. Nå er det bare å hente inn kostholdet, der er det mye å hente for meg:o
Flere som blir med på body revolution?
maymat: kan ikke se at du har ticker jeg. Har du lagt den inn i signaturen din?
Wonder woman
05-05-12, 17:08
Dag 2 av 90 gjennomført:D Dette er gøy, mange nye øvelser!
Hei dere!
Lenge siden jeg har vært her... plutselig fått sperre for og logge inn på jobb, og kveldene forsvinner jo så fort. :)
Men har prøvd og være flink med Jillian'en... hatt noen runder med Shred it with weights det siste.
Nå står body revolution til nedlasting - gleder meg til den!!!!!!
Jungle adventure igjen, uten armøvelser. Fyller på med litt vekter på den friske venstrearmen. Tror jag anser ripped som fullført,mangler en dag, men etter så lang pause er det liksom ikke poeng. Vurderer å Prøve meg på banish fat, men det er jo noe planke der og, usikker... Hoppe over den circuiten ev. Jungle adventure tar bra på bein og lår da.
Blir mye løping og gåturer i mellom også da.
5/5: jungle adventure / level 1-16 minus armer / dag 9 (486kcal)
30 day Shred, ferdig 12/11-11
Six week, six pack, ferdig 24/1-12
Rpped in 30, ferdig 9/4
Wonder woman
06-05-12, 14:32
Dag 3 - cardio 1 gjennomført. Litt tungt å komme igang med hodepine og mensen, men du verden så deilig når det er over:D
Wonder woman
07-05-12, 13:35
Dag 4 gjennomført. Nå kjennes det ut som at jeg har kommet veldig godt i gang med dette. Har googlet litt på nett og sett på før og etter bilder. Noen oppnår veldig gode resultater med Body revolution.
Så bra jeg er på uke 3 merker det blir litt hardere men fullt overkommelig så jeg ikke mister motet. Prøver meg på lavkarbo i tillegg så jeg får holde ut denne gang! I dag er det cardio :)
Dag 4 gjennomført. Nå kjennes det ut som at jeg har kommet veldig godt i gang med dette. Har googlet litt på nett og sett på før og etter bilder. Noen oppnår veldig gode resultater med Body revolution.
det var lurt med den bodyrevolution tickeren!!
Wonder woman
09-05-12, 23:37
Tusen takk:) Må bare huske å oppdatere den hver dag...
Dag 6 gjennomført og i morgen skal jeg hvile. Jeg må ha meg noen tyngre vekter har jeg funnet ut. Det er synes jeg er veldig gøy:D
Tusen takk:) Må bare huske å oppdatere den hver dag...
Dag 6 gjennomført og i morgen skal jeg hvile. Jeg må ha meg noen tyngre vekter har jeg funnet ut. Det er synes jeg er veldig gøy:D
Hei, er ny her i forumet, men har vært inne å lest litt om 30 days, å startet med det i går. Meldte meg like godt inn, slik at jeg får fulgt med litt å få oppdateringer fra dere som er erfaren i gamet :) Skulle egentlig starte med zumba, så det var det på mandag. Men så ble jeg anbefalt dette, så det ble zumba på mandag, 30 days i går og i dag, samt en lang trilletur med minstemann :)
Kanskje jeg får litt ekstra motivasjon ved å følge andre også.
Skulle vel egentlig stått i en egen rubrikk det jeg skrev men :p
Skulle vel egentlig stått i en egen rubrikk det jeg skrev men :p
Nei da, bare bli med i denne tråden, her er alle varianter av Jillian Michaels velkommen. Selv sliter jeg fortsatt med vond arm og holder meg unna trening som påvirker dEn. Og så utnytter jeg været til utetrening. Like greiit med litt avveksling kanskje? Har vært ivrig JM trener siden august. Men er plutselig tilbake, sommerværet i Norge pleier ikke være så stabilt...
Nei da, bare bli med i denne tråden, her er alle varianter av Jillian Michaels velkommen. Selv sliter jeg fortsatt med vond arm og holder meg unna trening som påvirker dEn. Og så utnytter jeg været til utetrening. Like greiit med litt avveksling kanskje? Har vært ivrig JM trener siden august. Men er plutselig tilbake, sommerværet i Norge pleier ikke være så stabilt...
Akkurat gjennomført dag 3 av første del her nå. Starta på del 2 med det samme, for å ta "litt ekstra" men kom ikke så langt før lillegutt våkna. Så nå blir det snart ut å nyte det nydlige været her også, godt å ut å trille en lang tur når det er så fint ute. Så får jeg plukka opp hun som er på skolen, å han i barnehagen på vei tilbake. Jeg tenkte at jeg kanskje blir litt lei om jeg tar del 1 og 2 samme dag, så jeg tror det blir litt zumba på kveldstid heller. Jeg har starta med shake nå i starten for å komme litt igang etter to ganske tette svangerskap :) (2 mnd til vi tar sommerferie, så skal forsøke å kjøre litt hardt fram til da ;) Etter det skal jeg gå litt etter Tec Nutrition sin "matvei", det funka som fjell etter første svangerskap for litt over 6 år siden. Får håpe jeg klarer å holde motivasjonen oppe, og at vi får masse flott vær ;) Jeg hadde ikke hørt om 30 days shred før for 4 dager siden faktisk, men leste mye positivt om det :) Så da får vi se da
Wonder woman
11-05-12, 09:47
Kinisen - Velkommen hit! Håper det går bra med shredden.
Jeg er ferdig med uke 1 av body revolution. har ikke vært veldig flink med maten men har har gått ned litt i vekt forde:D
Kinisen - Velkommen hit! Håper det går bra med shredden.
Jeg er ferdig med uke 1 av body revolution. har ikke vært veldig flink med maten men har har gått ned litt i vekt forde:D
Takk takk :) Jeg får vel prøve body revolution når jeg har kommet meg gjennom 30 days shred jeg også. Startet med den først. I går trillet jeg en tur på 2 timer i tillegg, i MASSE bratte oppoverbakker. Kroppen kjennes mørbanka i dag.. hehe.. (heldigvis en lang nedoverbakke på vei hjem ;) ) Det er no en start, men håper energien dukker opp litt etter hvert, for jeg kjenner jeg er rimelig sliten på kveldene, med 3 barn i tillegg på 6 år, 2 år og 6 mnd, samt en bonussønn på 10 år ;) Aldri en kjedlig dag. Men fra å trene masse flere ganger i uka, og ofte 2 ganger om dagen for 4 år siden, til å slutte helt merkes på kroppen. I tillegg til to fødsler :P Så da meldte jeg meg inn her når jeg så denne tråden, for å følge andre å kanskje klare å holde motivasjonen :)
Veldig bra at du har gått ned i vekt selv om du ikke har tenkt så masse på kosthold da, men da har du sikkert spist mindre enn du har forbrent uansett.. Good work. Skal ikke veie eller måle før jeg er ferdig med steg 1 jeg.
Ha ei flott helg :)
Jungle adventure igjen.
Har litt for mange uprøvde dvd til at body revolution er aktuelt foreløpig:)
11/5: jungle adventure / level 7-21 minus armer / dag 10 (324kcal)
Rpped in 30, ferdig 9/4
Da starter jeg på uke 4 av bodyrevolution,har gått ned 2 kilo og kjenner jeg har blitt fastere i fisken:) Spesielt fornøyd med at jeg klarte å gjennomføre på lørdag hadde mest lyst å ligge på sofaen etter ungene var lagt!
Hei folkens!
Jeg Jiller på. :D I gang med uke 3 av body revulotion nå.. dette er gøy. :)
Syns den cardioen er helt genial - akkurat passe kort til at jeg faktisk tar noen bonusrunder innimellom når jeg bare kjeder meg litt.. :)
I dag var det cardio 1 og styrke 3, fase 1.
Også tok jeg level en av shred with weights.
Blir ikke lei den dama - og det er bra!
Lykke til dere og gratulerer med fine resultater!
Jannickake
23-05-12, 13:33
Kommer inn her jeg da :D
Nå er nettopp dag to av 30 days shred gjennomført, og må si at dag to var myyye verre enn dag en, med støle muskler som handikap. Men det gikk bedre når jeg ble varm, og prøvde å presse meg lenger idag enn igår. Føler meg litt teit der jeg ligger og spreller og brøler, mens bikkjen ser dumt på meg:rodme:
http://www.matihjertet.com/wp-content/uploads/2012/04/IMG_0017-300x200.jpg
Men pokker altså, føles utrolig effektivt :D
Her er det full stopp. 1 ukes svimmelhet og det mest aktive i dag var å se sønnen spille fotball...
Wonder woman
23-05-12, 23:36
Jeg falt litt av gitt:o Begynner der jeg slapp midt i uke 2. Har ikke noen god unnskyldning engang. Det ble litt hektisk med besøk her.
Klokka er 04:49 og jeg er klar for runde 2...
Klokka er 04:49 og jeg er klar for runde 2...
Det var veldig lurt å trene så tidlig... 04:30 spratt jeg opp i dag, å satte igang med dag 2 på 30 days shred
Ned 0,5 kg siden i går, så har gått ned 1 kg på to dager...
Skulle ønske at jeg kunne ha den farten på nedgangen for alltid:D
Det var veldig lurt å trene så tidlig... 04:30 spratt jeg opp i dag, å satte igang med dag 2 på 30 days shred
Ned 0,5 kg siden i går, så har gått ned 1 kg på to dager...
Skulle ønske at jeg kunne ha den farten på nedgangen for alltid:D
Det er jo regne "biggest looser" tempo!
Håper å ha løst svimmelhetsfloka, så kanskje jeg er tilbake i gamet om et par dager. Nesten bra i armen også.
Fy søren dette er effektivt.. Dag 3 har jeg gått ned enda ett kg så det ble 2 kg på 3 dager.. Måtte det bare fortsette.. Ikke så mye gangsperr i dag.. Alt gikk lettere
Jannickake
26-05-12, 22:06
Dårlig oppdatering på meg, vært mye på farten(og så har mannen kjøpt vannscooter, så pc er sisteprioritet :D ).
Dag tre gikk fint som planlagt på torsdag, men dag fire ble utsatt til i dag. La på et par strafferunder da :) Deilig å merke at jeg klarer å gi mye mer nå enn dag 1 :D
No more trouble zones. Satser på denne framover, ev. I kombinasjon med yoga. Lite styrke siden påske, med skader osv... Ble bare 3 levler, må lytte ti kroppen fortsatt, godt å være i gang da!
27/5: trouble zones / level 1-3 / dag 3
Rpped in 30, ferdig 9/4
Resten av trouble zones i dag.
27/5: trouble zones / level 1-3 / dag 3-1
28/5: trouble zones / level 4-7 / dag 3-2 (249kcal)
Ripped in 30, ferdig 9/4
Dødt i denne tråden, men jeg gir meg ikke. Kanskje flere som trener mye ute?
3/6: trouble zones / hele / dag 4 (277kcal)
Ripped in 30, ferdig 9/4
Wonder woman
03-06-12, 23:29
Jeg har falt helt av igjen:o Har store planer om å komme igang igjen.
Hei hei!
Mye streik og barn hjemme har fått lite tid til oppdatering. Jeg har vært flink har holdt meg til programmet og trent hver dag med hviledag søndager. I dag begynner jeg på uke 7 av BR
Hei hei!
Mye streik og barn hjemme har fått lite tid til oppdatering. Jeg har vært flink har holdt meg til programmet og trent hver dag med hviledag søndager. I dag begynner jeg på uke 7 av BR
Men den treningstickerern min fungerer ikke får prøve å lage en ny
Kort innpå bare - jeg fortsetter som før; masse shred & shed og No More Trouble, men er så gira på Wordfeud at jeg ikke har orket å oppdatere her inne:kul::kul::kul::eek:
Lykke til videre VSB og dere andre som holder koken!!! :D
Jannickake
08-06-12, 13:52
Har skjedd mye her hjemme, med sauefrakt til fjells og hagestell, så har blitt null oppdatering her. Datt også av programmet noen dager, og kom litt ut av telling, samt motivasjonen forsvant.
Så idag tok jeg meg selv i nakken og bestemte at det var på tide å gå på nivå to.
Nå ligger jeg og akker og uffer meg og forbereder meg på å reise meg opp og gå i dusjen. Herreminhatt, så heftig! Ble noen femsekunderspauser ja, men gikk overraskende bra :)
Er blitt lite Jillian i det siste, men mange turer i skog og fjell :)
Tenkte å øke med Jillian etter ferien ;)
Wonder woman
09-06-12, 20:31
Libba og Pandora: Kjekt at dere stikker innom:)
Jeg har begynt på scratch igjen og startet i dag på dag 1 fase 1 Body revolution.
Libba og Pandora: Kjekt at dere stikker innom:)
Jeg har begynt på scratch igjen og startet i dag på dag 1 fase 1 Body revolution.
Så flott. Lykke til igjen :heia: :visemuskl :boxing:
Litt trøbbel med knærne her... Denne kroppen samarbeider jo ikke... Så JM hopp og sprett passer dårlig. Kommer sterkere tilbake.
Wonder woman
10-06-12, 08:57
Litt trøbbel med knærne her... Denne kroppen samarbeider jo ikke... Så JM hopp og sprett passer dårlig. Kommer sterkere tilbake.
Kjedelig, god bedring!
Jeg begynner shred i morgen :) Skal sprette opp halv 8 før Ellie våkner å svette! Trimbukse, sports bh og topp ligger klar! Yoga matte og 2 kg vekter klar. :) Nå blir det braaaaa! :D:D
Wonder woman
12-06-12, 09:32
Jeg begynner shred i morgen :) Skal sprette opp halv 8 før Ellie våkner å svette! Trimbukse, sports bh og topp ligger klar! Yoga matte og 2 kg vekter klar. :) Nå blir det braaaaa! :D:D
Stå på, dette klarer du:boxing:
Eff som jeg angrer på at bega meg ut på dette! Det aller aller verste er faktisk leggene, å om noen har tips til å få dem mindre lemster, tar jeg gjerne i mot! jeg hadde gjerne gjort alle øvelsene en time, hadde jeg sluppet jumping jack, squat å alle de øvelsene som belaster leggene. :mad:
Er på uke 8 dag 3. Ned 3 kilo :) Synes uke 7 og 8 har vært harde, men gir resultater.
Wonder woman
13-06-12, 14:29
Eff som jeg angrer på at bega meg ut på dette! Det aller aller verste er faktisk leggene, å om noen har tips til å få dem mindre lemster, tar jeg gjerne i mot! jeg hadde gjerne gjort alle øvelsene en time, hadde jeg sluppet jumping jack, squat å alle de øvelsene som belaster leggene. :mad:
Det blir bedre! Dag 3-5 var værst så ga det seg gradvis. Ikke gi deg, stå på!
Wonder woman
13-06-12, 14:51
Er på uke 8 dag 3. Ned 3 kilo :) Synes uke 7 og 8 har vært harde, men gir resultater.
Veldig bra ! Utover vektnedgangen, har kroppen din endret seg på noen måte?
Har sett noen veldig motiverende før og etter bilder:) Jeg stanger fremdeles på uke 1:o Starter uke 2 på fredag:)
Dag 3 av shred, utrolig NOK fullført. Hadde jeg aldri trodd. Jeg trodde leggene mine skulle rakne og slite rett av i alt av sener. Stolt nå ja!
Dag 10... I morgen er det level 2.
Til dere shreddere, hvordan var det å gå fra level 1 til 2? Helt jævlig? har nettopp skummelt gjennom level 2. Så ikke gøy ut..
Dag 10... I morgen er det level 2.
Til dere shreddere, hvordan var det å gå fra level 1 til 2? Helt jævlig? har nettopp skummelt gjennom level 2. Så ikke gøy ut..
Det er slik, når en level begynner å gå greit, så går man videre og da er det like j... Men jeg kan love at formen bedres!
Å søte maroder!! Nettopp tatt dag 1 av level 2! Svetten siiiiler! Å det er 10 minutter siden jeg var ferdig!! Herre jesus! Men SÅ gøy å svette! De siste dagene på level 1 svetta jeg ikke før økt 3! Nå svetter jeg halveis gjennom økt 1! Dette er så deilig!
(!!!!)
Wonder woman
23-06-12, 21:57
:heia: Fancy - stå på!
Jeg er halvveis i uke 3 av body revolution. Det er steinhardt. Lurer litt på om jeg skal ta en uke ekstra på workout 3 og 4 fordi øvelsene er så vanskelige.
JM er ypperlig med drittvær ute... No more trouble zones, ikke for mye hopp og sprett, litt forsiktig med knebøy og utfall av hensyn til knærne.
3/6: trouble zones / hele / dag 4 (277kcal)
24/6: trouble zones / hele / dag 5 (324kcal)
Ripped in 30, ferdig 9/4
Ok, da skal jeg prøve meg på 30 day shred... Ønsk meg lykke til!
Mål er tatt og jeg er klar. Har bare 3kg vekter, så jeg prøver meg... har trent masse styrke i det siste. Hvis ikke det går må jeg anskaffe nye.
Håper dette kan kombineres med den andre treningen jeg har!
Ok, da skal jeg prøve meg på 30 day shred... Ønsk meg lykke til!
Mål er tatt og jeg er klar. Har bare 3kg vekter, så jeg prøver meg... har trent masse styrke i det siste. Hvis ikke det går må jeg anskaffe nye.
Håper dette kan kombineres med den andre treningen jeg har!
Ojojoj, dette kjente jeg godt. Klarte det meste utenom at armene ikke ble med hele tiden. Vektene mine er nok for tunge. Men, jeg kjører på med vekter så lenge jeg klarer og så lar jeg de ligge. Og armhevingene mine er spesielt løgne...:rolleyes: Kjente jeg ble voldsomt god og varm:)
Litt gangsperr i dag, men ikke verre en at jeg klarte å fullføre styrketreningen uten problemer. Tror nok ikke jeg kommer til å kjøre styrketrening og JM de samme dagene.
Da har jeg også prøvd dette! :p
Må jammen si at det var ganske tøfft å få røykekondisen min
til å henge med!! Noen som vil dele antal cm inn etter 30dager med
dette?
Testet kick boxing, work out 1, upper body. Mye å vinne på teknikk her etterhvert...
2/7: kick boxing / ub Dag 1 / (162kcal)
Ripped in 30, ferdig 9/4
Testet kick boxing, work out 1, upper body. Mye å vinne på teknikk her etterhvert...
Ripped in 30, ferdig 9/4
Hei, ser at du har fullført 30 day shred. Jeg hadde 2 spørsmål: - hadde du gode resultater på omkretsene av treningene (jeg klarer ikke å finne det i hele tråden)? - trente du hver dag slik som det anbefales? Jeg trener så mye annet at det ikke blir mer enn 3-4 økter i uka...
På forhånd takk!
Hei, ser at du har fullført 30 day shred. Jeg hadde 2 spørsmål: - hadde du gode resultater på omkretsene av treningene (jeg klarer ikke å finne det i hele tråden)? - trente du hver dag slik som det anbefales? Jeg trener så mye annet at det ikke blir mer enn 3-4 økter i uka...
På forhånd takk!
Var dessverre ikke så flink til å ta mål, men for å komme i gang med trening og komme i form var det perfekt! Vekta gikk nok nedover og jeg så i hvert fall forskjell i form av muskler. Var ikke voldsomt overvekti (80kg og 72cm) da jeg startet på shredden.
Jeg trente vel en 3-5ganger i uka og kombinerte med litt annet.
Var dessverre ikke så flink til å ta mål, men for å komme i gang med trening og komme i form var det perfekt! Vekta gikk nok nedover og jeg så i hvert fall forskjell i form av muskler. Var ikke voldsomt overvekti (80kg og 72cm) da jeg startet på shredden.
Jeg trente vel en 3-5ganger i uka og kombinerte med litt annet.
Tusen takk for svar! Jeg er sååå glad i muskler. Føler jeg sakte men sikkert begynner å få noen... de bare viser ikke ennå på grunn av et tykt lag oppå ... :rolleyes:
Tusen takk for svar! Jeg er sååå glad i muskler. Føler jeg sakte men sikkert begynner å få noen... de bare viser ikke ennå på grunn av et tykt lag oppå ... :rolleyes:
Og det aller beste er ikke utseendet, men de praktiske lettelsene det (sammen med vekttap) gir i hverdagen.
Og det aller beste er ikke utseendet, men de praktiske lettelsene det (sammen med vekttap) gir i hverdagen.
Så absolutt! Følelsen av styrke i kroppen, bedre kontroll og balanse... Og listen bare fortsetter!
Wonder woman
04-07-12, 10:36
Idag begynner jeg på fase 2 av body revolution. Godt å ha kommet dit, men jeg gruer meg litt til dagens økt. Øvelsene begynner å bli veldig utfordrene.
Jeg ikke gått ned så mye denne måneden, men jeg har mistet en valk og blitt fastere i kroppen. Jeg klarer mer og det er deilig å kjenne at jeg er sterkere og i bedre form!
En runde kickboxing mens jeg er hjemme fra ferie...
19/7: kick boxing / ub dag 2
Ripped in 30, ferdig 9/4
Banish fat boost metabolism, 12g/26.3
Jungle adventure 10g/11.4
Vel, jeg fortsetter å rapportere og håper flere dukker opp etter hvert. Drittvær når jeg prøvde å komme meg ut i dag, så da ble det JM!
20/7: kickboxing / ub dag 3
Ripped in 30, ferdig 9/4
Jungle adventure 10g/11.4
Wonder woman
22-07-12, 00:07
:heia: VSB! Jeg er her jeg også, men det går trått i sommervarmen:o Starter uke 5 på body revolution mandag.
Hei!
Ble litt interessert i dette! Hvor finner jeg programmet til Jillian?:D
Hei!
Ble litt interessert i dette! Hvor finner jeg programmet til Jillian?:D
Søk på Jillian Michaels. Play.com eller amazon.
Jungle adventure i regnvær...
2/8: Jungle adventure dag 11 / level 1,3,4
Ripped in 30, ferdig 9/4
Blir ikke så mye JM nå, men to runder yoga i det siste
2/8: Jungle adventure dag 11 / level 1,3,4
22/8: yoga / level 1 / dag 8
29/8: yoga / level 1 / dag 9
3/9: yoga / level 1 / dag 10
Ripped in 30, ferdig 9/4
Da tenkte jeg å prøve meg med Jillian igjen :)
For øyeblikket blir det Jillian Michaels Killer Buns & Thighs, men vil variere med andre DVDer jeg har.
Første dag var i går, og siden det er en stund siden jeg har "besøkt" frk Michaels må jeg si den var hard.
Blir nok bedre når jeg kommer inn i det igjen ( håper jeg ) :D
Wonder woman
17-09-12, 20:29
Jeg tror jeg henger meg på deg Libba! Begynner i morgen den dag! Jeg har endel av de dvdene hennes nå så jeg har litt å velge mellom, har ikke prøvd alle engang:o
Go Libba :heia:
Jeg trener mye ute/studio for tiden, men det blir et besøk hos JM iblant. Har nesten alle, men ikke testet alt.
LIBBA, Wonder Woman og VSB!! Så kjekt å se at dere er på gang igjen:):):)
Jeg driver fortsatt med Jillian innimellom, men blitt mer utetrening og Elixia i det siste (som deg VSB).
Med litt fler å støtte seg til her inne, og høsten som kommer....planlegger jeg sette igang med mer strukturert trening igjen (Jillian!)
Har ellers satt igang med er "supermat" prosjekt for å få mer energi (mye stress på jobb). spirulina, hvetegress, oljer og masse greier som Hellstrøm og Drevon ikke liker - mye protein...og lite karbo selvsagt.
Lykke til alle - håper vi får en fin treningshøst:visemuskl:heia:
Så flott at vi blir flere igjen Pandora, Wonder Woman og VSB :heia:
( og alle andre som vil :))
Jeg har fått samboer :love: som elsker å gå tur, så det er blitt mange og lange turer i skog og fjell det siste året.
Har nå utført dagens økt som ble Killer buns. :boxing:
Var hard i dag også :D
Wonder woman
18-09-12, 18:27
VSB: godt at det ikke bare er meg som har mange og ikke har testet alle.
Pandora: Forteller du litt om effekten du har av supermat etterhvert?
Libba: Deilig med lange turer:)
Jeg har vært innom her og lest, men ignorert tråden litt. Siste månedene har det vært altfor varmt til at jeg har orket å trene - over 30 grader hver eneste dag.
Jeg trodde jeg skulle begynne rolig idag med Yoga meltdown:eek: Kjenner det godt i kroppen at jeg ikke har gjort noe sånt siden juli...
Da er jeg igang igjen - hadde egentlig tenkt å løpe i et fine høstværet...men så kom styrtregnet:(
Ble 'Boost your Metabolism' DVDen idag - tungt som F.... Og det til tross for at jeg nå er på fjerde dag med supermat:p
Føler meg egentlig topp med alle grønnsakene, bær, nøtter og spirulina alger ++ kjennes som jeg får i meg mengder av sunne ting - sover kjempegodt og kjenner meg lett og fin i kroppen ( og mett!) Laksemiddag med broccoli idag - svær salat til lunsj og to grønnsak/hvetegress/spirulina/hemp/olje/goji bær- smoothies.
-------------------------–—
Jillian - Banish Fat, Boost your Metabolism - 1
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.