View Full Version : Hva har du spist til frokost i dag?
På ukedagene har jeg det travelt seng-dusj-unger-jobb, så da spiser jeg fire hardkokte egg. Dette metter godt helt frem til lunsj :D
Eggerøre av to egg+fløte, en halv avokado, to cherrytomater og to strimler bacon :) Mmmmm!
Rester fra middagen i går; svinestrimler, squashtagliatelle og hot sjysaus. Men siden det var litt lite kjøtt igjen, og en del saus, så hadde jeg også en kyllingfilet i strimler sammen med :)
halkatlala
06-06-11, 12:08
3 salatblader fylt med egg,kalkunskinke,ost,majones,tomat og paprika :)
halkatlala
06-06-11, 12:09
glemte det viktigste: tykke skiver av avokado :sikle:
Ikke i form i dag, men siden gubben serverte meg nystekt CC-vaffel og rørte jordbær, så skled det jammen ned en slik:D
Kardemommepletter med hvitost på og en stor, rykende varm kopp vaniljeespresso.
Eggmelk her, beste frokosten for meg!
lille_trille
07-06-11, 09:34
Bacon og ost. Litt CC, men det smaker igrunnen ikke lenger.
Frokostblanding m/ bringebær og fløte
http://forum.lavkarbo.no/album.php?albumid=327&pictureid=2974
3 skiver bacon, 2 stekte egg med ost.
Tenkte jeg skulle prøve Lena Beatrice sine lapper i dag, med diverse pålegg. Men har foreløpig ikke kommet lenger enn til kaffe, så blir sen frokost. Sånn er det når man sovner i 4 tiden :)
Appelsin espresso og sesampannekake med rekesalat.
Siden jeg er født naturlig morgengretten og er nesten et Å-menneske ble det ingen frokost på meg i dag. Måtte opp før fuglene fiser for å reise til legen og ta en blodprøve (3 mil herfra).
Ble i stedet en tidlig lunsj der jeg gafla innpå middagsrester fra i går (pølse og sopp i tomatsaus + grønnsaker)
Btw, syns ikke lappene ble så gode. Ble litt for tørre. Kan hende jeg gjorde det feil da...
Kokt egg med smør oppi...mmm!
Fettfastefrokost, 1 lite kokt egg, 15g smør og en skive pepperskinke.
I dag har jeg laget omelett: to egg, litt fløte, tomat og mosarellaost på tube, 2 skiver salami. Kjempegodt:o
lille_trille
08-06-11, 10:02
2 kokte egg most med majones og litt purre.
En kyllingpølse med bacon rundt, et stekt egg og sylteagurk.
Middagsrester fra i går. Svinestrimler i wok med creme fraiche og hjemmelaga peppersaus. Nomnom.
Omelett laget av egg og fløte med Royal Blue inni.
Veldig godt og mettende :)
To kokte egg, + 4 skiver røkt laks
......og sterk kaffe selvfølgelig :D
Omelett med spekeskinke, ost og majones, enkelt og greit :)
Fettfastefrokost:
Espresso med 30g fløte...
Må finne på noe mer også...tenke tenke...
Ja, kokt egg med majones :)
lille_trille
09-06-11, 09:54
En god desj eggesalat
1 stangselleri
1 atkinsbar (min aller første noen sinne.. god!!)
"Loff" dyppet i vispet egg og stekt på panna med masse smør, sammen med salami og ost. Nam :D
Har fri i dag, så det ble sen frokost.
Egg og bacon igjen. Har liksom ikke helt vendt meg til at jeg kan spise det så det føles litt syndig enda, men akk så godt :-)
Øsker dere alle en riktig fin dag :)
En Vanilla Almond Crunch Quest-bar. Tester ut om de funker bedre som nødproviant for meg enn Atkinsbarene. But by Zevs, de er chewy. Likte smaken, men tygger for harde livet. XD Fordelen er; ingen maltitol.
Avocadosuppe med bacon :)
Kokt egg med smør - en veldig vanlig frokost for meg :)
Skal også prøve å følge blodtypedietten for å se om den har noen effekt. Så frokosten i dag blei : Kokt broccoli/blomkål med egg og klarnet smør kryddret med havsalt :) Og det var kjempegodt :p
Lagte to porsjoner av Lena Beatrice sine tekaker i dag, og spiste en med smør, skinke og ost på til frokost :) Kjempegode!
Osteknekkis med diverse pålegg.
I kopp kaffe med fløte og ei lavkarbobrødskive med tomatfisk
lille_trille
10-06-11, 06:05
Kaffi med cocosa og en fløtedesj. (Ikke særlig godt, men noe bør man jo ha)
Middagrester med litt osteknekkis
To kokte egg, hjertesalat, svarte oliven og to skiver kalkunpålegg naturell, med et lite glass blåbær biola til.
Pitabrød uten noe og kaffe. Hadde ikke noe pålegg jeg hadde lyst på, så her må det handles.
HOL!!! Så jeg henter meg ett stykke av Helles kake i tillegg :D
Osteknekkis med Philadelphia ost
Har fri i dag, noe jeg sjeldent har, så jeg sov lenge..var vel ikke oppe før kl 12.00 og da var jeg ikke noe særlig sulten, ble 2 kokte egg med majonese bare og deretter dro jeg å trente litt. så nå har jeg spist min egen hjemmelagde form. Kjøttdeig, litt paprika, hakka tomater, løk, krydder, fløte, ost på toppen og inn i ovnen..rester fra middagen i går. Til middag i dag blir det entrecote med champigonfløtesaus, blomkål og brokkoli og blåbær, bringebær i fløte til dessert...En drøm å spise lavkarbo:)
Jeg laget rabarbrasyltetøy i går (13,4 karber pr. 100 gram), så i dag ble det sen frokost med vaffel og rabarbrasyltetøy og kaffe med fløte.
To stk Nannahs knekkebrød med ost :)
lille_trille
11-06-11, 11:08
Egg & bacon på en seng av kinakål.
Sitrontea med cocosa og en fløteskvett.
Tror jeg har spist for mye fett i det siste, bød meg i mot i dag. Spiste tre lavkarbobrødskiver (1g. karb. pr. skive) makrell i tomat med agurk, majones og skinke med agurk og en med majones og mårpølse. Klarte ikke å spise opp siste skiva, ble litt mye.
snuppelure74
11-06-11, 11:44
helt fersk i gamet , begynte med lavkarbo på torsdag så frokost i dag prøvde jeg meg på en salat med egg i og litt tzatsiki oppå :)
I dag ble de to skiver Karin brød med brie :)
Idag spiste jeg asparges (friske) smørstekt med bacon.. utrolig godt, jeg spiste 09.30 og begynner bli sulten nå :D
I dag ble det ingen frokost utover kaffe med fløte; altfor varmt og jeg var ikke sulten, men til lunsj blir det pizza for å få brukt diverse rester som fyll.
Yoghurt erstatning= En dæsj rømme blandet med litt syltetøy. Nam:D
2 salatblad. Ene hadde jeg litt skinke og agurk i. Pluss sukkerfri sweet chili saus ;) Nr 2 hadde jeg egg i, pluss agurk, litt kaviar og lavkarbo sursild. Farlig godt.
I dag spiste jeg en lavkarbo tekake med masse egge-og blomkålsalat til! Kjempegodt :D
I dag spiste jeg en lavkarbo tekake med masse egge-og blomkålsalat til! Kjempegodt :D
Spennende, oppskrift?
Oppskrift på tekakene fant jeg her: http://lenabeatrice.net/lavkarbomat/brod/enkle-grove-tekaker/.
I salaten hadde jeg tre kokte egg, kokt skinke, en halv kokt blomkål, en halv rødløk, i underkant av en pakke majones, litt fløte, litt salt og litt pepper :)
Oppskrift på tekakene fant jeg her: http://lenabeatrice.net/lavkarbomat/brod/enkle-grove-tekaker/.
I salaten hadde jeg tre kokte egg, kokt skinke, en halv kokt blomkål, en halv rødløk, i underkant av en pakke majones, litt fløte, litt salt og litt pepper :)
Digg! Takk for svar ;)
Avocadosuppe med bacon :)
Åh, det hørtes godt ut. Er det ca slik som denne?
spirulina og 1 ss cocosa.
Jeg har fått dilla på å lage meg en god frokosttallerken. I dag ble det hjertesalat, sorte oliven, tre skiver kalkunskinke naturell og to hardkokte egg.
Eggerøre med røkt laks :)
Jeg og sambo hadde lyst på det samme til frokost i dag, nemlig omelett. Så jeg lagde en av 4 store egg, skinke, persille og vårløk og delte på 2. Serverte med litt isbergsalat og agurk. Veldig godt. Syns persille løfter maten mye :)
Halv boks makrell i tomat med agurkskiver, majones og 2 skiver klibrød med smør på :)
En skive røkelaks rullet inn i en stor bit ridderost.
Dette er en ost jeg ikke hadde smakt før og som viste seg å være veldig god :)
3 halve salatblad. Nr 1 med skinke, dressing, agurk og litt tacosaus inni. De to andre med egg, kaviar, agurk og sursild inni.
I dag ble det rester av lavkarbolasagne med salat og agurk:)
Kaffe med fløte, CC-vaffel og jordbær
Rester etter middagen i går :)
Stekt kjøttdeig og chilipølser med strimlet paprika, litt vårløk, strimlet squash og Tines fire slag ost over. :D
2 kokte egg, reker og majones :D
Lagde en flat omelett av to egg. Når jeg hadde fått den på fatet fyllte jeg på med ferdigstekte karbonader som jeg lagde i går. Litt salat og dressing.
3 kyllingvinger og kaffe med fløte
Kaffe med fløte og cocosa, to kokte egg og en halv avokado.
Rester fra gårsdagens grilling; grillribbe og fetaost i olje.
Samt en kopp grønn te med cocosa :)
Eggerøre, spekemat, bacon, rømme med salt/pepper/sitron samt litt avocado :D
En ødelagt omelett/eggerøre med skinke, ost, majones, agurk og salat! Er det noe av matlaging jeg ikke får til, så er det å lage en perfekt omelett..
God ble den heldigvis alikevel:P
Proteinbrød med en haug med krepsehalesalat *slafs*
Måtte tidlig av sted, så det ble bare tid til kaffe med fløte og cocosa :D
Rabarbra- og kokosmelkgele.
Kaffi med fløte, proteinbrød med krepsehalesalat
To stk "Karinbrød"skiver med salami,majones og agurk :)
En ødelagt omelett/eggerøre med skinke, ost, majones, agurk og salat! Er det noe av matlaging jeg ikke får til, så er det å lage en perfekt omelett..
God ble den heldigvis alikevel:P
Jeg pleier å lage omelett ved å ta ett egg og vispe sammen med en ss kremfløte,
kanskje med litt pepper og salt (avhenger av hva jeg har inni).
På lav varme tilsettes røren og så dras den inn mot midten noen ganger. Jeg lager deretter noen hull i pannekaken/omeletten slik at den blir fluffy. Når den er noenlunde stivnet legger jeg på ønsket fyll (Blue Royal...mmmmm!) på ene halvdelen og bretter over den andre.
Dette fungerer selvsagt best om røren er større. Når jeg lager til husbonden samtidig bruker jeg tre egg og tre ss fløte :)
I dag hadde jeg dette til frokost :)
Ett egg, en ss fløte steikt i meierismør og med myyyye Royal Blue inni...mmmmmmmmmmm........
1,5 baconpølse med rekesalat.
Rask frokost i dag, med en halv avocado og en liten neve valnøtter:)
Jeg pleier å lage omelett ved å ta ett egg og vispe sammen med en ss kremfløte,
kanskje med litt pepper og salt (avhenger av hva jeg har inni).
På lav varme tilsettes røren og så dras den inn mot midten noen ganger. Jeg lager deretter noen hull i pannekaken/omeletten slik at den blir fluffy. Når den er noenlunde stivnet legger jeg på ønsket fyll (Blue Royal...mmmmm!) på ene halvdelen og bretter over den andre.
Dette fungerer selvsagt best om røren er større. Når jeg lager til husbonden samtidig bruker jeg tre egg og tre ss fløte :)
Takk for tipset!:) Jeg er nok litt for utålmodig, og klarer som oftest ikke å vente så lenge som det går når jeg steker på svak varme:p Pleier oftest å bruke middels varme, er nok sikkert det som ødelegger:P
Hadde noe kjøttdeig som var gått ut på dato. Så ble det, tomatpure, chili og squash.
Rakk ikke ete frokost. Ble bare kaffe med litt fløte ;)
I dag som de mange andre siste dagene har jeg inntatt en smoothies. Gresk yougurt, litt blåbær, bjørnebær og 3-4 jorbær..litt kaldt vann..og så kjører jeg med blenderen. En kopp kaffe med fløte. Dette er stort sett det eneste jeg greier å få i meg til frokost, alt annet bare vokser i munnen...
En av Lena Beatrice sine tekaker med smør og masse makrell i tomat:)
Fremtid: Bland i ett rått egg eller litt cottage cheese (smaken kjennes ikke av noen av de, jeg garanterer!) i smoothien, så blir den enda mer mettende :ja:
Jeg spiser nettopp nå cottage cheese med sukkefri eplemos og hakkede nøtter.
110 g makrell i tomat
2 ss ekte majones
4 cherry tomater.
Stekt kyllinglever med baconbiter og stekt løk.
2 fiberrik med 44g laks.
Avokadoen derimot endte sin karriære i søpla, da den var steinhard.
en oopsie med smør, graddost, agurk, salat og jalapenorull
Omelett med mørsnacks, salat og hamburgerdressing.
Ikke sulten i dag; det ble et krus med kaffe og masse fløte:)
Ble kaffe med fløte i dag også ( må se til å få stått tidligere opp :rolleyes: )
En Atkins-bar på vei til jobb. Burde ikke spise de greiene, men i dag var jeg sulten og hadde dårlig tid. :P
I dag ble det bare kaffe med fløte.
Min lørdag frokost besto i dag av:
eggerøre: som inneholdt2 egg,2 skiver fam.skinke, fetaost og 1 skive Ingers rugbrød
To kokte egg, to skiver ristet "Karinbrød" og 3 kopper kaffe :D
Ble brunch i dag: Fiskegrateng!
En porsjon smør/fløtegrøt med sukrin og kanel ble fortært i dag.:)
i dag ble det en omelett av 1 egg og 1 ss fløte, 5 skiver graddost og 2 skiver ribberull! og så litt kake! (http://lchf-bloggen.blogspot.com/2011/06/limeostekake-med-sjokoladebunn.html)
I dag: tacosalat. Namnam.
testet en grøtoppskrift. Uvant smak men den skled ned gitt :P
salat med løk, selleri, oliven, en laksefilet, 1 bløtkokt egg, 2 ss hveteris og dressing.
Helt enkelt: isbergsalat med stekt bacon, hamburgerdressing (med lite karber i) og et par t-skeier med tacosaus.
Ett hardkokt egg med smør og en neve valnøtter.
Eggerøre med bacon, vårløk og paprika og et krus kaffe med fløte
Rester av nachos med bacongull og kaffe med cocosa og fløte!
I dag ble det to "brødskiver" av egg, med salama og jarlsberg :)
Som en del av testfasen i eliminasjonsdietten spiser jeg byggrøt på 3. dagen. UUUUUURk. :(
1 bx makrell i tomat, med ett kokt egg og majones :)
i dag ble det eggerøre med 2 egg, gressløk, creme fraiche, kokt skinke og pepperoniost. kjempegodt:ku:
I dag ble det en skive av Turids nøttebrød med leverpostei, majones og agurk, samt to egg og noen lavkarbo biscottier (ala fotballfrue).. Veldig sulten i dag ja :P
var ikke sulten men måtte presse i meg noe
og lagde da sjokoladeshake ( belgisk sjokopulver whey protein pulver,2 dl vann 2 isbiter og tja ca 1.5dl fløte.Nammis
Spiste en boks cottage cheese med sjokoladestevia. XD
Spiste en boks cottage cheese med sjokoladestevia. XD
hvor finner jeg det vidunderet?? :sikle:
hvor finner jeg det vidunderet?? :sikle:
Sjokoladestevia? Kjøpte min på iHerb. Jeg er iHerb-avhengig, slik som opp til flere andre her. :P
Sjokoladestevia? Kjøpte min på iHerb. Jeg er iHerb-avhengig, slik som opp til flere andre her. :P
ahha takk for info *slenge seg på iherb...*
Ett kokt egg med en stor dæsj meierismør (en veldig vanlig frokost for meg) :)
Tror jeg må slenge meg på iherb også - høres spennende ut!
Nannahs knekkebrød med majones, salami og agurk :D
På sett og vis var det 1,5 kopp kaffe med litt fløte i. Men første måltidet var grilla sommerkoteletter med oliven som var fyllt med hvitløk- og urteost.
Frokostpannekaker med cottage cheese, rørte bringebær og en fløteskvett!
Lavkarbo Browniecupcakes (http://linn-sin-verden.blogspot.com/2011/04/brownie-cupcakes.html) og en TORO høykarbo muffins. Jeg måtte smake på en siden jeg lager til noen som har bursdag på jobben. Fant forresten ut at det er 20 karber i EN muffins. FY! Aldri mer!
Rømmegrøt m kanel og sukrin
2 riskaker med masse smør, spekeskinke og tunfisksalat (på tunfisk, majones, egg, bacon og soltørket tomat) til. Jeg synes det er viktig å fylle ut de karbohydratene jeg får fra riskakene med masse fett og protein.
Kaffe og et par biter tagatosesjokolade.
Kjempesunt, eller hva? Neida, var bare for å komme i gang, skal lage meg en skikkelig 'brunsj' om en liten stund.
lille_trille
22-06-11, 14:37
Tyrkisk youghurt med bringebær og litt sukrin. Kaffi med en fløteskvett.
Min vanlige frokost: kokt egg med meierismør
Ble bare en kopp kaffe i dag :o
3 chorizopølser (små) med isbergsalat, fetaost, den siste olivenen jeg hadde og tacosaus :)
2 1/2 plate CC-vafler, nyrørt jordbær og piska fløte + kaffe med fløte.
I dag rakk jeg ikke frokosten, så kun en kaffe med cocosa og litt fløte!
Bringebærsmoothie i dag også. :D
Har visst blitt fast frokost det. ;)
Omelett med mørsnacks og salat. Litt hamburgerdressing.
En Quest-bar. Funnet ut at de er den perfekte godis for meg - er så seig at jeg bruker en halvtime på å spise opp en. Ergo - jeg kan ikke spise opp alt innholdet i boksen på en gang.
Er så lei av egg og ostekjeks for tiden. Pluss at jeg prøver å ikke få i meg for mye meieriprodukter. Så hadde en ytrefilet igjen av helgetilbudet til kiwi, så lagde til den (av svin) og hadde også litt blomkål og squashrester som jeg raspet og hadde tomatpurè på. Perfekt frokost.
Omelett av tre egg, fløte, paprika, vårløk, skinke og et raust lag med Jarlsbergost.
Nannahs knekkebrød med salami og majones og agurk!
Bringebær, cc og litt fløte :)
Litt tyrkisk youghurt, cc, etpar skjeer fløte, toppet med litt jordbær:)
1,5 oste/baconpølser med salat, rekesalat, ketchup og sennep. Ikke det beste, men jeg var med mine foreldre og handlet og hjalp de rundt, og da ble det bensinstasjon :) Men til min frokost sitt forsvar så virket det som om det var veldig mye kjøtt i pølsene.
I går mekket jeg sammen en kyllingsalat, så da ble det deilig salat i dag!
Stekt egg med bacon og sopp, min og ungenes favoritt for tiden. I dag var jeg ekstra snill og stekte til mannen også, men han må ha brødskiver under da. Og dynge ned hele greia med ketchup. Jadda....
50 g majones, ett egg, reker, litt fløte =50 g fett, 2 g kh og 15 g protein. Kickstart på dagen! :D:D
Squashpasta og bønespølse i tomatsaus med chili og persille. Er dagenderpå og det var nam!
Kokende stekvarmt her i dag; ble bare kaffe med fløte
Smoothie:
1 egg
2 ss tyrkisk yoghurt
litt kremfløte
noen dråper sitron
bringebær
4 blåbær
Drakk denne kl 11, dro på trening, og ble ikke sulten igjen før kl 16
Ble jordbær med litt fløte :sikle:
Ble jordbær med litt fløte :sikle:
Bra vi er flere! :D
lille_trille
27-06-11, 08:59
Blåbærtea med kokosolje.
Venter akkurat nå på at mine 2 kokte egg skal bli litt kaldere. Så blir det salat, sursild, majones, og kanskje litt kaviar.
alexsandra
27-06-11, 13:02
Rømme grøt.
Noen hasselnøtt kjerner
Karin-brød med morrpølse og majones :)
Resten av kyllingsalaten forsvant i morges :D
Eggerøre med ost, tomat og agurk.
lille_trille
28-06-11, 06:04
I dag er det jobb igjen så det blir 2 fiberrik m/ ost, skinke og litt grønn paprika. Smør naturligvis. En kopp tea m/cocosa.
smoothie. elsker den nye smoothieblenderen min :)
Fløtegrøt av kokosmelk, med kanel, sukrin og smørøye.
omelett av ett egg og 1 ss kremfløte, salt og pepper, parmesanost og krydderrull.
Omelettwraps med pepperoni, ost, salat, agurk, litt tacosaus og litt hamburgerdressing.
Dårlig tid, så det ble kaffe med cocosa :)
Fedonbrød med majones, svartpølse og agurk! + kaffe med fløte :D
Samme som i går men uten pepperoni, men med picnicskinke.
Som jeg pleier: kokt egg med meierismør :)
To skiver med Karin-brød :)
En med brie, og den andre med lavkarbo-eplemos.
OG en deilig kopp kaffe :D
Antoinette6
29-06-11, 15:20
Et frøknekkebrød med smør og rekesalat + en osteknekkis med smør, salami og majones !
Grønn te !
Ikke sulten; knasket i meg et hardkokt egg og noen paranøtter. Skyllet det ned med kaffe med fløte....
lille_trille
30-06-11, 07:41
2 stk. cornelia-vafler, 1 kopp tea med cocosa.
2 ostekjeks med egg og majones + kaffe
En dæsj lavkarbois, ehehe
Squashpasta med tomatsaus og ost som jeg lagde til i går kveld, og et bløtkokt egg.
Tomt for egg, så det ble reker m/majones:D
Har fått dilla på smoothie!
Selv om jeg er sulten om morgenen så sliter jeg med å få i meg frokost. Men bringebærsmoothie av bringebær, fløte, rapsolje, 2 egg, litt natreen og litt vaniljeessens glir rett ned!
Avocado med hvalersalat.. Og spekeskinke:)
hadde ikke særlig matlyst, så det ble fedon lindberg brød. To skiver. 100 g inneholder 18(?) g karbohydrater, og jeg spiste 59 g.
Squash- og pumpkin pie spice-mikropannekake.
Ble kaffe med cocosa igjen :o
lille_trille
01-07-11, 06:52
Smoothie av tyrkisk youghurt, bringebær, 1 egg, litt fløte. 1 kopp tea m/cocosa.
To skiver "Karin-brød" med morrpølse og majones :)
Stekte bacon og hadde på tomatpurè. Serverte med salat.
Her ble det en skive fedonbrød med massse meierismør og 2 egg m/majones :)
Omelett av egg og fløte med vårløk og ost med bacon ved siden, herlig :)
To kokte egg, en stk Karin-brød og kaffe :)
Kyllingfilet med salat og stekt sopp.
Hei:)
I dag ble det eggerøre (m/h-melk), roastbeef, laks og agurk/tomat/salat og et glass melk. Deilig å nyte så god mat på terassen:)
To kokte egg og røkt laks + deilig sterk kaffe :D
To stykker lavkarbopizza, en babybel og litt salat:)
Løvstek med grønnsaker og bearnaise :D
Samme som i går. Men med grønnsaker istedetfor salat.
I dag ble det en litt sen frokost, men det ble en halv grillet kylling med agurk, tomat, salsa, ost og rømme :) namnam
Omelettwraps med ost, skinke, salat, agurk, ketchup, dressing og en liten dæsj sukkerfri sweet chilisaus. I små mengder så får jeg ikke vondt i magen av den :)
Eggerøre med kyllingpålegg, majones, ost, tomat, salat og agurk.
Ble en skive fedonbrød med 2 egg og majones i dag også + litt bacon :rolleyes:
En pannekake og en stor kopp kaffe.
Omelett med sopp, vårløk og bacon på en fedonbrødskive
1 stk Karin-brød med makrell i tomat + kaffe :)
Tunfisk i olje, med majones og pepper + salat, tomat, squash og rødløk.. mmmm
lille_trille
05-07-11, 08:25
Te med cocosa (som vanlig) og ostesnack.
fire slicer bacon og ett stekt egg
2 fiberrik med enorme mengder gouda på. Og så en skål med jordbær og kremfløte etterpå. XD
Dårlig tid igjen :o (Tror jeg trenger ferie snart :rolleyes:)
Kaffe med cocosa :D
En oopsie med meierismør og ribberull
lille_trille
06-07-11, 06:34
En stor kopp tea m/cocosa. Tar med to små frokostmuffins med ost og skinke som jeg tar når jeg kommer på jobb.
1/2 boks kesam, 1 ts syltetøy, + noen spiseskjeer hjemmelaget frokostblanding.;)
idag har jeg spist 2 hjemmelagde knekkebrød med philadelfia og litt aprikos-syltetøy
1 lav-karbo vaffel med spekeskinke og gulost
Kyllingkjøttboller med peppes rømmedressing. Og to ruter av premium med sjokolademousse:o
Vann, fløte og komosmelk ristet sammen med en sånn frukt-vitaminsak fra iHerb. Nammis.
To stk Nannahs knekkebrød med ost + kaffe :D
Her ble det en skive fedonbrød med masse smør og ost og paprika ;)
En liten kotelett fra gårsdagens grillmiddag, samt en skive gräddost - holdt meg mett til lunsj omtrent 6 timer senere :)
To skiver Turids nøttebrød med skinke og ost!:)
4 tynne proteinbrød-skiver med ostehøvla kvitseid-smør, skinke, tomat, agurk, og masse majones. Ble skyllet ned med et krus kaffe med fløte.
lille_trille
07-07-11, 07:55
Te m/cocosa. 1 stk. frokostmuffins med egg, smør og majones.
Solskinnsmorgon-kos: Lavkarbokakao (eggemjølk) og lavkarbovaflar (oppskrift i nyaste VOF som kom i går).
Sein frokost:
Bacon og sopp stekt dagen før og klart til bruk i dag
Soltørket tomat hakket dagen før
Stekt i panne sammen med 4 egg, litt salt og pepper og en haug gressløk og oregano.
Denne omeletten blir både frokost og lunch (og kanskje også kveldsmat).
Kaffe med cocosa og fløte. Var ikke sulten idag :)
Extend shake sjokolade med fløte
4 tynne proteinbrød-skiver med tomatfisk og hakka basilikum. Kaffi med fløte til å skylle ned med
To skiver Karin-brød med salami,majones og agurk :)
1 vaffel :) orket ikke noe særlig, var fyllasyk..
Skivet, rå squash med pålegg på.
Fedonbrød med majones og salami
Stekt chilipølse, squash og rødløk med litt aioli på.
lillemeg88
08-07-11, 08:34
skyr naturell med sukkerfritt jordbærsyltetøy, sukrin og krem, naaaaam :)
3 spiseskjeer Mascapone ost + en kjeks på bussen (CiaoCarb ProtoBisco (http://www.lavkarbo-torget.no/index.php?do=product&id=124))
lille_trille
08-07-11, 10:42
Mye. 3 stk. Frokostmuffins (små), 1 kokt egg, makrell i tomat, majones, agurk. Tea m/cocosa. Skal øke karboinntaket mitt litt, så det ble for meg myyye mat.
2 rugsprø med type en boks krepsehaler i majones.
Et kokt egg og ei skive skinkesteik frå i går.
Ikkje nok, så eg må nok ete lunsj også i dag.
Gårsdagens grillspyd med kylling, bacon, tomat, squash, paprika, sopp og løk. *mmmm*
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.