View Full Version : Hva har du spist til frokost i dag?
lille_trille
05-01-12, 09:21
1 Ryvita m/norwegia
To kokte egg med majones og en tomatbåt.
Rester av gårsdagens laksemiddag.
TrillTrall
05-01-12, 10:54
2 ryvita med bremykt og makrell i tomat. :)
BCAA etter trening og salat med kylling, marinert ost, oliven og mango/chilidressing.
Min frokost i dag var en BigAss-salat (småsalat, rucola, pinjekjerner, granateple, paprika, tomat, 6 skiver sprøstekt bacon, 1 kokt egg og olivenolje, hasselnøttbalsamico og litt nykvernet pepper).
Eggerøre av 2 egg, salat, agurk, paprika, knekkebrød og chilidressing av kesam, sambal oelek og tomatpurè.
Johnny_b_good
05-01-12, 15:25
Proteinshake.
Simplicity in a shaker..
Etter 100 minutter kardio/intervaller trengte jeg noe skikkelig næring, så da lagde jeg djevelegg. Blandet plommen med kaviar, majones, karri, urtesalt og pepper. Holdt egentlig lenge med 4, men ble 5:o
Da er endelig frokosten inntatt, og det ble hardkokte egg og trønderfår, agurk og paprika samt majones. Her skal det inntas amonisyrer.... og salt ;)
Min frokost i dag var en BigAss-salat (småsalat, rucola, pinjekjerner, granateple, paprika, tomat, 6 skiver sprøstekt bacon, 1 kokt egg og olivenolje, hasselnøttbalsamico og litt nykvernet pepper).
Ny stor salat i dag, men var tom for pinjekjerner så det ble litt brie i stedet. Og uten egg i dag.
Proteinloff med bremykt, ost, skinke og agurk og en med skinkesalat og skinke, samt agurk. Mitt første bekjentskap med denne "loffen" og det var jammen et hyggelig møte! :D
Johnny_b_good
06-01-12, 14:46
Egg, paprika, tomat og eple.
Eggerøre av to egg, og den fruktsalat/waldorff-tingen jeg lagde til middag i går.
Johnny_b_good
07-01-12, 17:02
Proteinshake og nøtter.
Omelett av 2 egg med frisk spinat, kylling og kremost. 1 knekkebrød med makrell i tomat og majones. Macadamianøtter. Og proteinshake.
Som i går, hardkokte egg, trønderfår, agurk, paprika og majones.
Det lille som var av middagsrester pluss eggerøre og knekkebrød.
Speilegg, bacon, noen sukkererter og litt tomat. Det er jo helg!
Johnny_b_good
08-01-12, 05:09
Kalkun!
Sitronkalkun faktisk. Ikke heeelt suksess men greit å teste det ut også.
Fiskepudding, stekt løk og frøknekkebrød.
Et lavkarbo pitabrød med ost, skinke og tomatpurè:)
Omatt og omatt og omatt je......
Jeg har ikke spist frokost enda, men forskjøvet den til lunsjen. Står litt mellom bacon+speilegg og pølse og squashpasta.
Rester av tacokjøttdeigen fra i går, salat av kinakål, agurk og paprika og et stekt egg.
Eggerøre, knekkebrød, kesamdressing, agurk og blå druer.
Frokosten er ikke spist enda, men ligger fint i en boks i veska mi. I dag blir det kokt egg med kaviar.
Reker, en halv avocado, majones, masse pepper
3 kokte egg med smør. Litt ost, agurk og salami.
Noen skiver fiskepudding og stekt løk. :)
Og vi kjører en reprise på denne, men trønderfår ble byttet ut med kotlettrest fra middagen i går.
3 knekkebrød med en blanding av kesam og eple&pæresyltetøyet til lerum.
Smoothie! Med falsk appelsinsmak.
Frøknekkebrød med smør, ost og skinke.
Det som lavkarbere spiser HELE tida, egg og bacon:p
Johnny_b_good
10-01-12, 06:47
Egg!
Egg!
Det blir det her også - hardkokt sådan.
Sitter og spiser min egenkomponerte eggesalat med masse chili og curry
Frokosten ble en stor salat på:
Babysalat
Granateplekjerner
Baby-bel
Cherrytomater
Paprika
Stekte Kjøttrester fra racletten i helga (kylling, baconterninger, storfe)
Stekt sopp
Olivenolje
Hasselnøttbalsamico
Middagsrester (bare litt igjen for middagen var så himla god), eggerøre og knekkebrød.
Eggerøre a la Gordon Ramsey og litt tomat, te og tran
Det blit en ny runde med hardkokt egg med tilbehør.
I dag ble det omelett av 2 egg, fløte og litt baconost og skinke på toppen. Sammen med endel agurkskiver. Veldig godt og metter iallfall meg godt.
Salat igjen:
Babysalat, blåbær, paprika, agurk, stekt løk, fiskepudding, hvitvinseddik. Glemte tomatene.
1 kokt egg, litt kesam blandet med jordbærsyltetøyet til lerum (uten tilsatt sukker), og en halv rå gulrot.
Karriomelett med rekesalat.
Andesuppe:
kraftsuppe av andskrog med kjøttrestene (og altfor mye ribbein:eek:) pluss ferske grønnsaker (gulrot, sopp, vårløk og finsnittet kål) i bunnen av skåla før oppvarming.
Og et glutenfritt overstekt frøknekkebrød m/smør... :rolleyes:
Ble omelett i dag også gitt, med baconost og skinke. Er så glad i eggemat så dette er bare bonus for meg.
Eggerøre, salat, agurk, paprika, knekkebrød, kesamdressing.
Og her ble det mere kokt egg..........
Nevalensis
12-01-12, 18:16
Jeg spiste salat som jeg lagde igår, med isbergsalat, agurk, tomat, vårløk, ett egg til og litt kalkun. Fetaost og CF var også med. Nam, sier jeg bare! :D
Johnny_b_good
13-01-12, 04:22
Proteinshake.
Latskapen lenge leve..
Kopp grønn te med klementinskive og en ts cocosa.
Eggerøre (Ramseys variant), 1 skive lavkarbobrød, 1/2 tomat, tran
Middagsrester og 1 bønes biffpølse.
Knekkebrød med kokt egg, maijones, kaviarmix å smør :)
- og her er det gjentagelse til det kjedsommelige. Hardkokt egg med trønderfår og paprika, agurk, majones... *kaster lange blikk på de flotte frokostrundstykkene jeg bakte i går, men frø er partystopper for meg :mad:*
Har fått helt dilla på eggerøre a la Gordon Ramsey
se: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=50309
Spiser den med en skive lavkarbobrød og en halv tomat til
Prøv, den er supergod!!
To hardkokte egg med majones og en bringebærskyr med litt fløte.
Eggerøre, paprika, agurk, ketchup, kesam og knekkebrød :)
Skal straks til å spies egg, bacon og majones. Som vanlig :p
StegforSteg
15-01-12, 10:29
3 skiver bacon, 2 stekte egg, 2 skiver norwegia, majones og en dæsj ketchup uten sukker
Kjøttsaus med heimelaga pasta :D
Fortsatt mett etter ribba i går, men det blir hardkokt egg, trønderfår, majones, agurk og masse paprika (som vanlig, kjedelig men godt).
Johnny_b_good
16-01-12, 03:36
Kalkun, gulrot, eple, paprika og en kiwi.
Samt en liten spicedressing av linfrøolje. Nammenam!
Ble faktisk skikkelig tidlig frokost også da det for de fleste er natt..
Frokostpannekake m/ hjemmelagd reker i dillmajones :)
I dag ble det lavkarbo loffen, tre små loffbiter med salami og agurk på. Samt bittelitt eggerøre og stekt bacon som jeg hadde igjen fra i går.
To store kopper kaffe m/fløte.
Det samme som jeg har spist de ca 47 siste frokostene... Rugsprø med et lass kyllingskinke, majones og agurk.
Tykke skiver med gräddost med paprika og majones på, to ss udos og en kopp te :)
Johnny_b_good
17-01-12, 10:14
Eggerøre & salat.
Gårsagens middag: kylling med spinat, oliven og soltørket tomat i form med creme fraiche og fetaost... og så fant jeg ut at jeg fremdeles ikke tåler varmebehandlet melk så veldig godt... :(
- og her er det gjentagelse til det kjedsommelige. Hardkokt egg med trønderfår og paprika, agurk, majones...
..repeterer igjen
Frokostpannekake m/ hjemmelagd reker i dillmajones :)
I dag også :D
Det samme som jeg har spist de ca 47 siste frokostene... Rugsprø med et lass kyllingskinke, majones og agurk.
48.
+ en teskje cocosa i to kopper caffe au lait. (:hearts: Dolce gusto :hearts:)
I dag ble det lavkarbogrøt, er jammen ikke mye som skal til av den før man er stapp mett i mange timer etterpå.
Middagsrester fra i går og vann.. MYE vann! :)
Johnny_b_good
18-01-12, 09:47
Kylling og salat.
Grønn smoothie, kaffe og vann!
Salat, spekeskinke og kesamdressing.
Eggerøre med litt krydder
Ny repetisjon av hardkokt egg, trønderfår og tilbehør
I dag blei det 2 hardkokte egg, bacon og agurk. Med en klatt seterrømme.
Johnny_b_good
19-01-12, 07:06
Kyllinglår og en slags chutney.
To skiver Karin-brød med kokt egg
+ to kopper sterk kaffe :D
Boks tunfisk med en god dæsj majones
fiskekaker!
Igjen + et par frøknekkebrød med nøkkelost.
2 stekte egg, litt bacon og en dæsj med salat fra i går, med rømme på.
Jeg spiste Marellas smakfulle biffgryte (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=50464). Nammmmm :)
Grønn smoothie, siste gang EVER! ;)
Knekkebrød med kokte egg, litt kaviar og agurk og paprika.
Hei dere!
Hvordan er det med ferskpresset appelsinjuice til frokost(av meg selv, altså KUN appelsinsaft uten tilsetninger). Hvordan regner man karb og fruktsukker da?
Hei dere!
Hvordan er det med ferskpresset appelsinjuice til frokost(av meg selv, altså KUN appelsinsaft uten tilsetninger). Hvordan regner man karb og fruktsukker da?
Jeg tror ikke det er så lurt hvis du følger Atkins.
Men - du burde legge dette ut i egen tråd. Da er det mye større sjanse for å få svar. Det er mange som ikke er inne i denne tråden, siden den kun handler om hva folk har spist til frokost.
Du går inn i oppskrifter, velger første linje: Spørsmål og svar. Gå så nederst på siden på venstre side. Der velger du: Start ny tråd :)
Samma som i går - og samma som hver dag, egentlig; kaffe med fløte. :D
Homemade knekkebread with boiled eggs and peppers and stuff. Possibly some caviar, and not the russian stuff. Dette blir det til frokost på jobb i morgen :)
Knekkebrød med makrell i tomat og agurk. Også en liten BCAA dose, før jeg visste at jeg skulle spise. Makrell i tomat, altså!! I love it.
Rundstykke (lavkarbo) med majones og makrell i tomat.
Siste rest av CF-kylling med spinat, oliven og soltørket tomat.
Jeg fant opp en oppskrift og bakte i full fart, løp i butikken og kjøpte pålegg og fikk spist rundstykke med smør, edamer og kyllingpålegg til frokost.
I dag ble det siste rest av fiskesuppa fra i går :)
Johnny_b_good
20-01-12, 12:53
Proteinshake i dag.
I dag blei det litt salat og omelett av 1 egg med skinke og vårløk.
Johnny_b_good
21-01-12, 06:59
Kalkunfilét og chutney.
siljesfremgang
21-01-12, 09:23
I dag ble det pizza omelett til frokost, ellers så pleier det å være lavkarb brød med herlig pålegg..:D
Stekt makrell med seterrømme :)
Litt eggerøre med paprika og sjampinjong, litt yoghurt med creme fraich og pisket fløte med hjemmelagd musli og litt tacorester fra i går x)
Klarte ikke helt å bestemme meg for hva jeg ville ha til frokost, så ble litt forskjellig, hehe.
Rugsprø med makrell i tomat, agurk og majones.
2 stekte egg, litt bacon og noen buketter bromkål.
Ikke sulten i dag; 1 kokt egg med smør og en stor kopp kaffi med fløte.
Johnny_b_good
22-01-12, 11:21
Chicken
Smooooothie! Litt jordbær, litt mer bringebær, en klunk kokosmelk, et egg, litt mandelmelk, vanilje og kanel. Ingen søtning. Søtt nok!
En boks makrell i tomat med majones. :lat:
3 halve devil eggs
Litt eggerøre med laks:O)
Lasagne frå i går :spisesnak
Hardkokt egg og litt kalkunfilèt fra i går.
Smoothie og kaffe med cocosa
- har litt dårlig mage, føler meg stinn og sulten på samme tid, men en smoothie glir ned selv om matlysta er laber og magen øm
I dag blei det en halv omelett med skinke og ost, samt en god porsjon salat med seterrømme.
2 stekte egg med bacon og 3 skiver Jarlsberg. En kopp kaffe før og etter samt vannglass underveis. Nam nam!
Hjemmebakte knekkebrød med smør og hvitost. Like godt i dag som i går, og som hver helg. I ukedagene spiser jeg mye omelett, eggerøre eller innimellom "brød". Gleder meg til knekkebrødene hver eneste lørdag og søndag.
Johnny_b_good
23-01-12, 07:14
Egg og kylling. 2 stage..
1 kaffekopp med en teskje cocosa. 1 liten avocado med grilla kylling, fetaost, majones og S&P. Ei spiseskje med Udo`s og 4 perletomater.
I dag ble det en liten posjon med smørgrøt, samt noen mandler.
lille_trille
23-01-12, 14:50
2 lavkarboskiver m/smør og Vossafår. 1 kopp tea m/cocosa.
Rasket med meg noen skiver med trønderfår på vei ut døra.
pappaegøyen
23-01-12, 15:06
en kvart middags pølse steikt med bacon og et bløt kokt egg :) var mett i 4 timer :) ble det samme til lønsj .
Johnny_b_good
24-01-12, 08:20
Egg, reinsdyrskav og grønnsaksmix.
1 boks tunfisk i vann, et hardkokt egg og en god dæsj majones...
lille_trille
24-01-12, 08:45
1 stk. Nannahs knekkebrød m/smør og Jarlsberg i griseotta. Snart klar for en Blåbær-skyr.
Frøknekkebrød med egg og kaviar, smør og nøkkelost.
Det blei en liten posjon med smørgrøt i dag også, etterfulgt av en liten bukett blomkål.
kokt egg med kaviar:)
Samme her, bare brukt trønderfår i stedet for kaviar
Good old eggerøre med ketchup! :D
Her ble det en feit god smørgrøt...
Her ble det en raus neve mandler og en halv atkinsbar.... rester fra gårsdagens møte.
Samma som i går, boks tunfisk, hardkokt egg og majones.
Frøknekkebrød og leverpostei.
Tror ikke jeg har skrevet i denne tråden før, men i dag som så godt som alle dager det siste halvannet året, har frokosten min bestått at omelett laget av 2 egg og 2 ss kremfløte, stekt i en klatt meierismør og toppet med ca 30 g meierismør til slutt. Nam! Spiser dette som regel (minst) 6 av ukas 7 dager...
I dag ble det ikke noe frokost gitt :eek:
Smoothie, vitaminer, kaffe med cocosa og en sjokolademuffin
Johnny_b_good
26-01-12, 07:13
Le egg & le salat.
Klassiker!
lille_trille
26-01-12, 08:23
2 stk. Nannahs knekkebrød m/ smør og hvitost.
Omelett med purre, serranoskinke og ost.
2 egg og 6 remser sprøstekt bacon.
Litt potetmos-rester og bacon.
Middagsrester fra i går. Kjøttdeig med tomatpurè, salat og kesam.
Frittata med spinat og purreløk, masse perletomater og et knekkebrød med smør.
2 stekte egg og litt bacon og løk surra i panna.
GF-knekkebrød, smør og leverpostei... Og jeg anbefaler det ikke... er sulten. :(
Bringebær-smoothie, tran, te
Egg og salami
Mer av det sammen :)
Var på nattevakt i natt, så når jeg stod opp gikk jeg rett på middagen siden jeg skal ha ost og vinkveld i kveld :)
Johnny_b_good
27-01-12, 20:47
Rein, egg og grønnsaksmix.
Omelett laget av fløte, ost, agurk og rødløk :)
Johnny_b_good
28-01-12, 09:08
Proteinshake.
3 kokte egg, majones og bacon :D
En kopp kaffe med cocosa og litt fløte i. Og et fullkornspitabrød med kyllingkjøttdeig, salat, paprika, fetaost og litt rømme.
To kokte egg med majones, to perletomater og ei ts cocosa rørt ut i vann.
2 osteknekkis av jalapenoost, 1 med baconost og 1 med majones og fenalår :D Nammmm....
http://forum.lavkarbo.no/picture.php?pictureid=1876&albumid=327&dl=1263744096&thumb=1 (http://forum.lavkarbo.no/album.php?albumid=327&pictureid=1876)
I dag prøvde jeg meg på nannahs knekkebrød og det blei en suksess. Med to knekkebrød med kokt egg og kaviarmix på.
smoothie:
med bringebær, egg, CC, Udos, og en liten skje nøytralt proteinpulver
+ D vitamin, magnesium og kaffe med cocosa
Hjemmelaga knekkebrød med leverpostei, sylteagurk og salat.
CC med stevia og kanel og litt sukkerfritt syltetøy.
Luftsuppe og venteboller:D
Luftsuppe og venteboller:D
Passer veldig godt sammen med den suppa på en spiker som jeg fikk ;)
Passer veldig godt sammen med den suppa på en spiker som jeg fikk ;)
Nam nam:lol:
I dag ble det egg og bacon. Frokost/lunsj..
pappaegøyen
29-01-12, 14:56
det ble 3 hard kokte egg og to små kjøttkaker :) kaffe med kremfløte i :)
Johnny_b_good
29-01-12, 15:50
Ble så mye greier i dag atte. Og masse kh faktisk. Så får se hvordan kroppen responderer på det. Må ete mer med sykdom i kroppen. Immunforsvaret har et jevnt behov for næring. Rart det der, andre eter mindre når de er syke. Johnny - eter mer.
Par dager så er en nok tilbake i det vanlige igjen.
Jeg har spist noe virkelig bra, nemlig en pai:), http://lavkarbohverdag.blogg.no/1327845959_lavkarbo_pai.html
og den var sikling god. Resten kan ungene ha som matpakka imorgen. :D
Ble eggerøre, røkt laks + en tomat ..og ei skive med "Karin-brød" :)
Og kaffe selvfølgelig :D
Stekt egg med grønnsaker:)
Omega 3, kreatin, tunfisk, egg, majones.
lille_trille
30-01-12, 08:48
1 lavkarboskive m smør og vossafår.
Er så stappmett etter middagen i går, at frokosten blir gjort om til sen lunch.
2 kokte egg med kaviar, litt risotto.
Smoothie av 1dl fløte, ett egg, fem bringerbær, en skje sæterrømme, spiseskje kesam vanilje, spiseskje olivenolje, litt natreen over.
Da blir det lenge til lunsj tror jeg!:D
En halv omelett med bacon.
Johnny_b_good
30-01-12, 11:10
Proteinshake!
When you just can´t be bothered making breakfast..
Knekkebrød med kremost som er igjen etter ost og vinkveld på fredag, skinke, tomat og paprika.
Egg og bacon, kaffe og vann.
Spiser på jobb. Tar med meg knekkebrød og kokt egg, så får jeg låne meg litt kaviar :)
Rester etter gårdagens middag; et pizzastykke:)
Smørgrøt med vaniljesmak.
Rester fra gårsdagens middag, hjemmelaget fiskesuppe! :D
Finnbiff med olivenolje og mandelsmør+greddost og mørk tagatosesjokolade.Te og kaffe med soyamelk og natreen.Vann.
StegforSteg
01-02-12, 11:24
1 skyr.
Johnny_b_good
01-02-12, 11:37
Proteinshake!
Rester etter kveldsomeletten.
Smoothie :love:
http://2.bp.blogspot.com/-XilaXn-acQ0/Tyf8IcQO7-I/AAAAAAAAGQs/kChOEsOYXt4/s320/0055+smoothie.JPG
2 egg og 1 ts tagatesse, piska til dosis.
25 g valnøtter - hakka i bitar
75 g frosne bringebær
1 god ss cocosa pure coconutoil
ett par dråpar Monin sugarfree vanilla
'Køyr' til smoothie i blender.
Pannekaker på 4 egg, kokosmel, mandelmel, vaniljestevia, litt appelsinessens. Med hjemmelaget dronningsyltetøy på.
Omega 3, kreatin, grønn te-ekstrakt, boks makrell i tomat med en god dæsj majones
Stekt egg, kasslerskinke, løk og hjemmelaget dressing.
1 Lavkarboskive med godt med hakket makrell i tomat, 1 kopp TORO lettkakao (ca 5g. karbs) med godt med fløte.
1 skje sana sol, en skje tran.
Samt 20-30g valnøtter, og to glass vann.
Kaffe (m fløte) og røyk seff :)
2 stekte egg, stekt bacon og noen blomkålbuketter surret i smør med litt tandoori krydder.
1 skyr med eple og pæresyltetøyet til lerum. Var også lunsj.
Grønn smothie med avokado, litt grønnsaksrester, hvitløk, egg, udos og litt vann
blandet med stavmikser
(ikke noe sjekketriks med hvitløken...)
Lappene jeg laget til middag i går, som jeg trodde var mislykka, var faktisk mye bedre kalde til frokost med pålegg på!
Cottage cheese med bringebærsyltetøy (sukkerfritt).
I dag blei det rester fra middagen i går, 2 lavkarbo pannekaker med litt sideflesk og litt bringebær på toppen.
StegforSteg
02-02-12, 10:00
Uff, jeg landet i tidsfella så det ble en atkins bar.
1/2 boks cottage cheese, ost og spekeskinke+ valnøtter da jeg kom på jeg. Stor frokost med andre ord.
En neve med trønderfår i farten. Ikke bra frokost, men bedre enn ingenting i det hele tatt :o
Frokosten til i morgen er klar! Eggemuffins med spinat og fetaost :D
En neve med trønderfår i farten. Ikke bra frokost, men bedre enn ingenting i det hele tatt :o
Frokosten til i morgen er klar! Eggemuffins med spinat og fetaost :D
Ja bare gni det inn :p
Ja bare gni det inn :p
Har nok til deg også, du kan få halvparten ;)
Har nok til deg også, du kan få halvparten ;)
Å snille Brokkoli :love:
Å snille Brokkoli :love:
Blir andre boller når jeg kommer og kokkelerer:D
Blir andre boller når jeg kommer og kokkelerer:D
Sålenge det ikke er hveteboller :eek:
Sålenge det ikke er hveteboller :eek:
Banner du:eek:
Banner du:eek:
Lover å aldri gjøre det mer. Nå skal jeg køye å drømme om den gode frokosten Brokkoli skal dele med meg, og alle de deilige frokostene du skal lage når du endelig får rota deg sørover :p
Lover å aldri gjøre det mer. Nå skal jeg køye å drømme om den gode frokosten Brokkoli skal dele med meg, og alle de deilige frokostene du skal lage når du endelig får rota deg sørover :p
:ja::ja:Skal nok få røska litt opp, ja:)
avocadosmoothie
kaffe med cocosa, tran, magnesium
2 stekte egg+bacon, ekte lavkarbo frokost.
"Yoghurt" av kesam og syltetøy uten sukker.
Synes-synd-på-seg-selv-frokost: CC med friske bringebær og stevia.
Eggerøre med ketchup. Smakte ikke så voldsomt godt egentlig. Eggelei.
Eggerøre med ketchup. Smakte ikke så voldsomt godt egentlig. Eggelei.
Har du prøvd å lage egg- og ostemuffins? :-)
Tre egg, en neve revet ost, en neve spinat - bland sammen og ha i muffinsformer - sleng på noen fetaostterninger på toppen - stek i ovnen til de er fine og gyllenbrune i fargen :-) Det er litt fett i disse da, men det kan være verdt et forsøk likevel!
Har du prøvd å lage egg- og ostemuffins? :-)
Tre egg, en neve revet ost, en neve spinat - bland sammen og ha i muffinsformer - sleng på noen fetaostterninger på toppen - stek i ovnen til de er fine og gyllenbrune i fargen :-) Det er litt fett i disse da, men det kan være verdt et forsøk likevel!
Det hørtes veldig godt ut :) Jeg kan jo bruke en litt lettere ost eventuelt. Så trenger ikke være verre enn det. Og jeg er ikke fettskremt, bare litt restriktiv siden jeg ikke går ned ved bruk av mye fett. Da må jeg kjøpe spinat, og muffinsformer. :D Takk for tips!
Svensk lavkarbobrød (2,7 karb/skive), italiensk salat fra Rema 1000 og to skiver kokt skinke med 12% fett. Samt 100 gram isbergsalat og en halv liter vann.
I dag tidlig ble det kesam med bringebærsyltetøy (sukkerfritt). Har pakket frokost for jobb i morgen også, og det blir det samme, bare med eplesyltetøy.
lille_trille
06-02-12, 08:50
1 stk. Nannahs knekkebrød m/ egg og ørlite kaviar.
I dag ble det eggemuffins med spinat, cherrytomat, oliven og fetaost! Og i morgen blir det sikkert akkurat det samme :D
Kesam med eplesyltetøy og linfrø.
finnbiff.
Dèt er en skikkelig lavkarbofrokost ja :D
Her blir det som i går, hardkokt egg og trønderfår. (Og jammen ble det ikke frokost på rim gitt).
Kaffe, Omega 3, kreatin og to hardkokte egg.
Bringebær og blåbærsmoothie med 2 egg, CC, Udos og vann
+ tran, kaffe med cocosa og litt vitaminer
Rester av fiskegrateng. Nam, nam :D
lille_trille
09-02-12, 10:36
Lavkarbobrød m/smør og vossafår....
StegforSteg
09-02-12, 10:49
Krom, Omega 3, vann og kaffe med cocosa. Fantes ikke sulten....
Ikke til frokost, men brunch ble det en boks makrell i tomat.
Ble brunch her også, litt av suppa fra middagen i går.
Stekt egg og bacon i dag også.
Skyr naturell med linfrø og eplesyltetøy.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.