View Full Version : Hva har du spist til frokost i dag?
lille_trille
06-12-12, 09:48
Middagsrester fra i går.... kjøttdeig m/paprika og squash og rømme.
Ikke noe nytt og spennende, holder jeg til det vanlige :D
lille_trille
11-12-12, 12:28
Omelett m/bacon og grønn paprika stekt i ribbefett :sikle:
Omelett med diverse paprika, tomat og noe ost.
Jeg bare gjentar meg selv til det kjedsommelige :rodme:
Masse stekt sopp, en laksefilet, et bløtkokt egg, en mandarin, rød spisspaprika og godt stekt løk. Det så, for de som skulle være nysgjerrige, slik (http://instagram.com/p/TIYc9cRvbN/) ut.
Masse stekt sopp, en laksefilet, et bløtkokt egg, en mandarin, rød spisspaprika og godt stekt løk. Det så, for de som skulle være nysgjerrige, slik (http://instagram.com/p/TIYc9cRvbN/) ut.
*sikle*:sikle:
Staselig frokost i dag! To kokte egg. :o For å være ærlig begynner jeg å få nok av egg nå... Men det er så enkelt og greit.
lille_trille
13-12-12, 09:26
1 knekkebrød med smørost og hvitost. 1 Clementin.
lille_trille
13-12-12, 09:28
Staselig frokost i dag! To kokte egg. :o For å være ærlig begynner jeg å få nok av egg nå... Men det er så enkelt og greit.
Når du begynner å kakle er det på tide å ta en pause :eek:
Kjenner det går i perioder med eggspisinga her.
Frøknekkis m/hjemmelaget sylte og sennep :D
Jordbær, kesam og kruskakli i en skål. 2 fiberrik med røykelaks og kvernet pepper. Kesam og :)
Når du begynner å kakle er det på tide å ta en pause :eek:
Kjenner det går i perioder med eggspisinga her.
Så sant! Egg har faktsk bydd meg imot nå, så salat har vært frokosten de siste dagene. :D
lille_trille
30-12-12, 12:10
Egg, bacon, paprika, isberg salat og hvitost. God smørje. Har blitt litt vel mye "feil" mat i jula.
Kyllinglasagne og jordbærte til dessert. (Er tom for sitronte. ;))
lille_trille
31-12-12, 08:48
Ovnsstekt bacon, osteskiver, agurk og rød paprika.
lille_trille
01-01-13, 10:50
2 stekte egg, bacon, isberg salat, litt rød paprika og osteknekkis. Tea m/cocosa.
Før så postet jeg nesten frokosten min her hver dag. Men nå er jeg så konsekvent i matveien på morgenen at det nesten ikke er vits i :P Vel: 2 fiberrik med røykelaks og paprika, 1 skål med cottage cheese, 1 pære i biter, 1 mandarin, litt kruskakli og stevia som søtning. Så kaffe selvfølgelig.
lille_trille
02-01-13, 11:12
1 skive lavkarbobrød (Helsekost) med masse skinke og hvitost. Litt bacon.
1 stekt egg, 2 skiver skinke, kombucha og noen båter pomelo. Avsukring på gang.
Det ble stor frokost i dag, og jeg er stappmett!
2 kokte egg, et par skiver jarlsberg, litt honningmelon med yoghurt naturell og kanel.
Kokt egg med peppermakrell:)
lille_trille
07-01-13, 08:47
Nannas knekkebrød med smør og hvitost. 2 cherrytomater + kopp tea m/cocosa og litt stevia.
50 g blandede nøtter. Et par kopper te og vitaminene mine.
En banan. Spiser aldri annet enn frukt til frokost på ukedagene. Dårlig vane kanskje? Funker for meg da...
*LoveBugMama*
07-01-13, 13:35
3 ruller med skinke og jarlsberg, 7-8 sukkererter, noen skiver agurk og 3 valnøtter.
To kokte egg med litt salami til.
lille_trille
08-01-13, 07:27
1 ss Tyrkisk youghurt med en liten desj fløte i + 1 ss Atkins frokostblanding. 2 skiver bacon.
Frøknekkebrød med philadelphia og røkelaks.
Stor frokost i dag også! På diett.no ser jeg at mitt mest kaloririke måltid faktisk er frokosten.
To kokte egg, to store skiver jarlsberg, ca 65 g (!) med chorizo. Godt, men er god og mett! Med en sånn frokost varer jeg som regel ut arbeidsdagen og litt til.
Dagens første måltid ble sashimi med ingefær og chili. :)
Og min frokost var tacograteng. :)
Lavkarbobriks med 1 boks påleggslaks + sennep. 3 egg stekt med litt krydder ved siden av, 1 kopp kaffe såklart!
lille_trille
10-01-13, 09:34
1 stk. knekkebrød m/ smør, spekeskinke og ost.
Tre knekkebrød (2 g karbo i hver) med en boks makrell i tomat.
60 gram salami.
Agurk og paprika.
lille_trille
11-01-13, 08:41
Stekt bacon :o
Frøknekkebrød med smør og skinke.
Et kokt egg med røkt ørret:)
Tre kokte egg med litt majones og røkt laks...
Som vanlig - e-vitaminer :D
Som vanlig - e-vitaminer :D
Det var ikke mye til frokost, tar du resten av alfabetet til middag ?:D
Det var ikke mye til frokost, tar du resten av alfabetet til middag ?:D
Gjett om :p
En porsjon tysk ostesuppe. Ble skrint med grønnsaker, kun løken i suppa.
Frokost/lunsj/middag etter nattevakt:
Kavli's jalapeno-ost-pizzabunn, tomatpure, Philadelphia, tomat, paprika, vårløk, ruccola og skinke oppå!
Har spist kikertpannekaker med kremost og røkt laks til frokost i sikkert 1-2 uker nå. Det er jo så hemningsløst godt! :D (Dere som ikke kan ha kikerter i kosten kan sikkert lage det av egg og denslags)
Har spist kikertpannekaker med kremost og røkt laks til frokost i sikkert 1-2 uker nå. Det er jo så hemningsløst godt! :D (Dere som ikke kan ha kikerter i kosten kan sikkert lage det av egg og denslags)
Du er som meg du - får skikkelig dilla på en ting :ja:
Til frokost har jeg bare dilla på e-vitaminer da :p
Kveldsmat :
1 liten avokado,
litt sitron,
2. ss rømme,
1. ss majones,
100gr. reker (ikke i lake)
100gr. scampi med hvitløk.
pepper...
Jammis...
SKikkelig kosefrokost på en lørdag: Smothie av 50g bringebær, 2dl lettkokosmelk og 30g fløte og ved siden en mandelvaffel med smør og 4 skiver hvitost.
1 kokt egg, frøknekkebrød med smør.
to kokte egg delt i halv med litt salt og pepper ,majones og røklaks på toppen, sparer litt karber til i kveld, da kan jeg kose meg med litt peanøtter...
Roastbeef med remulade. :)
1 kokt egg med kaviar, 1 skive kyllingfilet ... Hurtigmat i dag.
Kraftfrokost: Suppekoppen min full med kjøttsuppe, 1 mandelvaffel med smør og 4skiver hvitost og en kopp kaffe. Tror jeg må ha mere kaffe.
De mandelvaflene fra fristende lavkarbo er skikkelig gode.
MissPivotal
13-01-13, 13:39
Fire tynne skiver av Nannahs grove brød med smør og ridderost :)
lille_trille
14-01-13, 08:26
2 stk. små grillskiver + 2 cherrytomater.
Har noen grillskiver i matboksen som kan gnafses på utover arbeidsdagen.
Kokt egg med peppermakrell:)
TrillTrall
14-01-13, 09:57
Lavkarbofrokost i dag - en grov fiskeburger (80% fisk faktisk!) og en stor dæsj blomkål-og-brokkolimos fra gårsdagens middag. :) Mmmmm!
Suksessterte naturligvis :p
Suksessterte naturligvis :p
Selvfølgelig :p
Siste rest av tacogratengen.
lille_trille
15-01-13, 08:29
Litt omelett og en cherrytomat. 1 ss Udos.
2 kokte egg med kaviar, et par gf-kjeks med smør.
Ostenøtte-muffins :D
Og siden du satte meg på idèen, så blir det det på meg også. Jeg skal ha 1 kokt egg, 1 ostemuffins, litt paprika og agurk og kanskje litt ost. Gleder meg. Ventr bare på at eggene skal bli kalde nok til å deles uten å gå i filler.
lille_trille
16-01-13, 07:39
Noen baconskiver og 3 mandler. Kaffi!!
Her blir det som vanlig e-vit bare jeg finner esken :o
Kjøttpudding, frøknekkebrød, smør, noen druer... te og vitaminer.
Karbonadedeig, sopp, løk, kokosmelk, avocado.
Osteknekkis med kaviar og egg
Frokosten snart i boks, en hel e-vitamin :D
Frokosten snart i boks, en hel e-vitamin :D
Yeah Yeah! ( Å så lenge siden jeg har hatt tid til det...)
Yeah Yeah! ( Å så lenge siden jeg har hatt tid til det...)
:lol:
lille_trille
17-01-13, 09:14
Jarlsbergost og Ibux
Kaffe....Er ikke det vanndrivende da ?
Ikke frokost enda, men en stor kopp kaffe. Vet ikke om det blir frokost eller lunsj før jeg spiser, men det blir i allefall tomatsuppa jeg laget i går: Med hakkede tomater, en grillet paprika, en løk, kyllingbuljong og kjøttboller av karbonadedeig( såaklrt spedd med fløte og egg, krydder og fiberhusk). Kjøttbollene blir supersaftige når man koker de i suppe/kraft. De blir så myke og gode at det er en drøm.
Torskerogn, smør, litt nøkkelost. :-/
I dag blei det storfrokost. Tre puslete salamibiter med en agurkbit og bitteliten dert med majones. :p
lille_trille
18-01-13, 10:18
Jarlsbergost + tea m/cocosa. Udos.
Torskerogn og smør og noen kjeks.
Egg, skinke og en kaffekopp med melk og kokosfett.
Hjemmelaga rundstykke godt med meierismør tomat og egg..
Snart blir det min vanlige e-vitamin :)
Jammen blei det tacosalat i dag også. :)
MBC og mengder med chilite:)
Snart felles frokost sammen med poden og sambo :love: ;
Eggerøre ala Ramsey med røykalaks og spekemat attåt, bris med ei sitronskive oppi og te. Brød til dem som vil ha.
Ikke noe spennende her - det vanlige :o
lille_trille
21-01-13, 11:14
Fiberrik med smør og skinke.
To skiver kokt skinke med nøkkelost og smør (minus brødskiva) :D .
Og her kommer dagens overraskelse: Jeg har spist 2 osteknekkis med en boks makrell i tomat minus tomat og masse majones.
E-vitaminen blir lunch i dag :D
TrillTrall
21-01-13, 11:37
2 ryvita m/bremykt, jarlsberg og kaviar. Godt, men litt kjedelig.
Øh, teller et stor stykke ostekake a 600kalorier og 4g karbo som frokost? Manglet litt grønnsaker der, selv om det er mye fint i mandler av sporstoffer.. Var godt da, men burde ikke bli en vane.
Kokt egg, udos og selolje+ masse kaffe og vann:)
lille_trille
22-01-13, 08:35
Osteknekkiser og Sukkerfri Fun light.
strandamør og smørbar cheddar fra tine. halvliter vann
lille_trille
23-01-13, 08:10
1 osteknekkis og 2 baconskiver. Kaffi + vann.
Halvparten av en omelett av 4 egg, en håndfull småtomater, ditto soltørket tomat, to store osteskiver og 7-8 "ark" spekeskinke. Resten blir lunch.
Ostesmørbrød, 1 mandel rundstykke, skinke, meierismør og masse ost.
lille_trille
24-01-13, 09:07
2 baconskiver + 1 kopp tea m cocosa.
Noen skiver fårepølse; 1/2 boks keso med valnøtter (keso er magert) og en drøy ts honning.
Ostesmørbrød i dag også...
- og her ble det e-vitamin :)
lille_trille
25-01-13, 08:53
Bacon og osteknekkiser + litt grønt. Tea og vann med lime i massevis.
Kokt egg, udos, selolje,d-vit og kaffe:)
Et par GFknekkebrød som holdere for smør og noen kyllingkjøttboller med litt majones.
lille_trille
28-01-13, 12:37
Tunfisksalat m/egg og vårløk.
Noen skiver fårepølse; 1/2 boks keso med valnøtter (keso er magert) og en drøy ts honning.
Hva er keso? Samme som kesam?
Hva er keso? Samme som kesam?
Keso er svensk cottage cheese, kesella er svensk kesam. :)
Ost og skinkerull, c-vitpulver,udos og selolje+ en hel masse svart kaffe:) ( våkna kl fem i morges:eek:)
Keso er svensk cottage cheese, kesella er svensk kesam. :)
Blir klokere for hver dag :) takk :)
lille_trille
29-01-13, 07:29
Baconskiver og osteknekkiser.
Og her kommer dagens overraskelse: Jeg har spist 2 osteknekkis med en boks makrell i tomat minus tomat og masse majones.
E-vitaminen blir lunch i dag :D
Til lunsj?? What? er du ute av rutine her eller? :D
lille_trille
01-02-13, 13:23
Bacon og ost.
Smoothie med bringebær, mandelmelk og avokado. :3 Mmmmmmmmmm. En god utgang av eggfasten. Også gomlet jeg små chorizopølser til lunsj. ^^,
En kvart boks makrell i tomat, litt skinke, te med kokosfett.
Den vanlige monsterfrokosten: 2 fiberrik med røykelaks og kaviar, en skål med ca 200 gram bringebær, en haug med kesam og 1 pære.
Stekt blomkålris; 2 egg, 1/2pakke bacon, 150g blomkålris, 1/4paprika og 1/4 løk. Ble ikke bare litt mett nei, men "fried rice" er kjempegodt!
lille_trille
06-02-13, 18:18
Ost og bacon.
Etter et par dager uten frokost (les: e-vitamin), har jeg husket å ta den i dag :)
Omelett med ost og skinke og en proteinkaffe med litt cocosa.
Riskjeks med kokt rogn og smør.
lille_trille
10-02-13, 09:40
Bacon, osteknekkis, tea m/cocosa og vann.
russisk yoghurt blandet med vanljepulver og stevia vanilje, med bringebær og hakkede nøtter. nam nam :)
Jeg slår til med en e-vitamin i dag også :)
Uh, en "juksefastelavensbolle" av en koppekake, samt ca 0,6 dl laktosefri fløte vispet til krem, fordelt på bollen og en klatt i kaffekoppen, med kanel på. :p Frokost, det!
lille_trille
13-02-13, 13:33
Kalkunkarbonade wrappet i salat og ost.
....Ikke en så alt for ille start på dagen dette :D
http://distilleryimage6.s3.amazonaws.com/bfdba0b075b411e2ae2122000a9e0911_7.jpg
Speilegg, rosenkål, blomkål, litt røkt laks, tomat, spinat, te, bringebær og yoghurt. Namnamnam
http://distilleryimage6.s3.amazonaws.com/bfdba0b075b411e2ae2122000a9e0911_7.jpg
Speilegg, rosenkål, blomkål, litt røkt laks, tomat, spinat, te, bringebær og yoghurt. Namnamnam
Det var frokosten sin det :D
TrillTrall
13-02-13, 16:35
(jeg klippet ut bildet) Bytt ut røykalaksen med skinke eller kylling og jeg er med! :sikle: Nå snakker vi god frokost! :ja:
Også så raskt som det var å diske sammen!
Blomkål og rosenkål hadde jeg klart fra middagen før, speilegg lages jo raskt, og resten var det jo bare å klædde utover. :D
Hjemmelagde knekkebrød med ostehøvlet smør :o og gràdost, med paprika på toppen. :sikle:
Litt vanskelig å stoppe :o
Ingen overraskelser her, mer e-vitamin :)
Det samme som de siste to ukene: To kokte egg og en pære.
Selolje, d-vit og et kokt egg:)
Egg, kyllingskinke, lavkarbobrød og philadelphia med sweet chili. MMmmmMmm.
Luksusfrokost: noen skiver av et par ulike typer spekepølse, noen skiver skinke og eggerøre på 2 egg+ 1ss fløte. Hjemmelaget kakao på tankmelk til. (Jeg tåler en kopp i døgnet, sånn ca...)
grilla bacon
http://instagr.am/p/WWU7XXpZP0/
Nordmørsloppa
02-03-13, 10:25
Hjemmelaga frøknekkebrød med en HAUG reker, avokado, majones og en dæsj sitron. Andre knekkisen har MASSE makrell i tomat og er druknet i majones :sikle:
Nordmørsloppa
02-03-13, 10:26
grilla bacon
http://instagr.am/p/WWU7XXpZP0/
mmmm! :sikle:
mmmm! :sikle:
very very tasty...
bacon blir enda bedre grilla. og med bålkaffe ved siden av
Nordmørsloppa
02-03-13, 10:44
very very tasty...
bacon blir enda bedre grilla. og med bålkaffe ved siden av
yepp, i know! grilla bacon smaker helt konge
Hjemmelaga frøknekkebrød med en HAUG reker, avokado, majones og en dæsj sitron. Andre knekkisen har MASSE makrell i tomat og er druknet i majones :sikle:
Muskelmat:)
Nordmørsloppa
02-03-13, 10:59
Muskelmat:)
oh yes:cool:
Ladet opp til skitur med 2 kokte egg med kaviarmix, 1/2 paprika, en stilk selleri og 100g rysk yoghurt med 1ss linfrø,1ss solsikkekjerner og 15g valnøtter og 2 kopper kaffe.
Nordmørsloppa
02-03-13, 11:37
Ladet opp til skitur med 2 kokte egg med kaviarmix, 1/2 paprika, en stilk selleri og 100g rysk yoghurt med 1ss linfrø,1ss solsikkekjerner og 15g valnøtter og 2 kopper kaffe.
oohhh...russisk yoghurt er min nye faforitt :D
Den er himmelsk! Passe mild!
:ja: kjøpte den i dag eg også, og den var veeeldig god :)
Nordmørsloppa
02-03-13, 18:15
:ja: kjøpte den i dag eg også, og den var veeeldig god :)
ja! lager en god yoghurt av den også ved å ha oppi litt sukrin og vaniljeekstrakt. Og blander oppi musli ( ristede frø og nøtter) :) er kjeeeempe godt!
ja! lager en god yoghurt av den også ved å ha oppi litt sukrin og vaniljeekstrakt. Og blander oppi musli ( ristede frø og nøtter) :) er kjeeeempe godt!
Med litt raspa valnøtter og bringebærsyltetøy søta med tagatesse (heimelaga), himmelsk godt :D og so elskar eg bilder ;)
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/535448_515571841815326_414416020_n.jpg
Med litt raspa valnøtter og bringebærsyltetøy søta med tagatesse (heimelaga), himmelsk godt :D og so elskar eg bilder ;)
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/535448_515571841815326_414416020_n.jpg
Er bringebærsylte støtet m tagatesse lov på ketolyse? Og blir dette ikke for mye karbohydrat?
Tror eg har karboangst eg!! ;)
MEN dette såg helt inni himmelen godt ut!! Nam!
Er bringebærsylte støtet m tagatesse lov på ketolyse? Og blir dette ikke for mye karbohydrat?
Tror eg har karboangst eg!! ;)
MEN dette såg helt inni himmelen godt ut!! Nam!
Der må eg melde pass, kan for lite om ketolyse til å vite kar grensa for karber går, og om tagatesse er lov.
Men at det var godt :sikle: :ja:
Nordmørsloppa
03-03-13, 09:46
grillet kyllingfilet m/ mangosalat (avokado, mango, agurk og chilli) med sataysaus( peanøttsaus)
Frøknekkebrød a la Shaline med smør og spekemat, et egg med kaviar.
Omelett med Philadelphia sweetchili som fyll, sånn mørk spekeskinke (hva heter den igjen?) og grønn paprika.
Omelett med Philadelphia sweetchili som fyll, sånn mørk spekeskinke (hva heter den igjen?) og grønn paprika.
Hest. ;)
Altså - jeg tror du tenker på Haugpølse, og den inneholder i så fall en del hest (men det står på etiketten også.) :p
http://www.gilde.no/spekepoelse/haugpoelse-article28867-10192.html
Hest er best på flere måter.:p Er en mer vanlig variant.
Havregrøt kokt på vann - er godt med vaniljesteviadråper og salt, og strø med kanel, litt kardemomme og tagatesse, og en smørklatt i midten! Vedsidenav kokte jeg opp frosne blåbær og jordbær som jeg hadde langs grøtkanten. Digg. :D
MB-kaffe og en muffinsporsjon Black Sunday-kake. :cool: Luksus!
Nordmørsloppa
04-03-13, 09:37
Rester fra gårdsdagens middag:
Mørbradstrimler i kokos-curry gryte m/ løk & papeika.
Salat av ruccola, pinjekjerner , avokado og mango attåt:D
Kokt egg med kaviar, frøknekkebrød med spekeskinke, smør og ost.
*LoveBugMama*
04-03-13, 13:30
I dag var jeg så trøtt og lite lysten på mat at jeg bare kokte meg 2 egg. Spiste dem med ørlite smør.
Frøknekkebrød med smør og torskerogn.
En skive lavkarbobrød med gulost og paprika :)
To kokte egg og fire jordbær.
MHM frokostpannekake, hele sulamitten med 60g skogsbær på. Lenge siden jeg har spist den nå, men den var himmelsk.
Knekkebrød med kaviar og kokt egg.
Havregrøt med skamløse mengder kanel og en dært "blåbærjordbærsyltetøy"
På matpakken hadde jeg gurkemeiegule kikertpannekaker med kremost og seranoskinke eller chorizo på. :3
Hubba Bubba
15-03-13, 20:10
Omelett med to egg. Blanker løk og paprika i smør, heller på sammenvispede egg. Og til slutt hvitost oppå:D
Pannebrød med sennep og sild!
2 kokte egg, 3 skiver salami, 1/4 hvit castello, 50g agurk, 50g paprika og 100g tyrkisk yoghurt med vanilje. Skikkelig søndagsfrokost.
Er det nå jeg skal skremme alle med monsterfrokosten min?
2 fiberrik med mye røykelaks, kvernet pepper, kesam og kaviar. 3 kokte egg med kaviar og paprika. 1 skål med jordbær (en pose frosne bær taes oppi en skål kvelden før) blandet med vaniljestevia, kanel og 1 boks cottage cheese.
2 fiberrik med mye røykelaks, kvernet pepper, kesam og kaviar. 3 kokte egg med kaviar og paprika. 1 skål med jordbær (en pose frosne bær taes oppi en skål kvelden før) blandet med vaniljestevia, kanel og 1 boks cottage cheese.
Spiser du noe resten av dagen da? Høres ut som om du driver med PF og spiser 1-2måltider om dagen.
Jeg kunne nemlig levd på det der en hel dag, evt mindre.. Ble litt nysgjerrig.
Du er i støtet! :lol:
Nei, driver ikke med PF. Men spiser 2-3 ganger i løpet av dagen stortsett. Men lever jo en del magrere enn mange andre her inne, så volumet på måltidene er noe større.
Legger til at frokosten holder meg mett i ganske så mange timer da, og at jeg trener mye.
To kokte egg og en pære. -Igjen...
Multivitaminer, magnesium, Eskimo-3, valnøtter <- siste smulene i boksen. En kopp kaffe med cocosa. *snufser*
Joda, jeg er sulten, men akk, så blakk. Gi meg en oooost! *snufser mer*
Stekte grønnsaksrester - litt hjemmelaget eplemos med fløte ... og litt omelett. Nesten tomt kjøleskap, ja!
2-3 ss hjemmelaget eplemos - som jeg fetet opp med kremfløte, valnøtter og kokosmasse. Godt var det også!
2 skiver steinalderbrød med smør, greddost og skinke.
Omelett av to egg med kyllingskinke og kremost, ei skje rekesalat
En skive Fedon-brød delt i to, smør og dansk salami på den ene, smør og gräddost på den andre. Kjeeeempespennende... :stortsmil
Chatterboxen
09-04-13, 11:17
Jeg er en skikkelig fersking på dette- begynte på lavkarbo i går.
Broren min har allerede gått i 3mnd og gått ned en god del. Regelen er vel i hovedsak "max 20 karbohydrater per dag".
Min frokost i dag var omelett av 2 egg, litt kesam, paprika, ost, cheerytomater, en halv sopp og en skive glutenfri lavkarbobrød ved siden av :) NAM :)
Ha en strålende dag!
Mozarellasalat - mozarella, tomat, basillikum, grov pepper og olivenolje. Noen skiver tunge til. Nomnom!
Blandet mine høyst elskede kikertpannekaker med flaskegresskarmos. O___O åh.
Det så sånn her ut:
http://i.imgur.com/Akunuch.jpg
Kan melde om at det var meeeget smakfullt med smør, kanel og tagatesse som pålegg.
JohnFelipe88
14-04-13, 09:14
1 avocado
1 skål med frosne reker renset
2 kokte egg
paprikaskiver
sitronsaft
<3
Omelett av 2 egg, soltørket tomat, sopp, skinke og ost, ved siden av tomat og paprika.
Sjøstjerne
14-04-13, 10:38
Microbrownie med ukristelige store mengder peanøttsmør på. Blandet litt rom essens i brownien, smakte veldig godt før jeg varmet den...Men den ble veldig tørr!
Skal snart spise cottage cheese med krem og blåbær, søndagsfrokost.
kaffedamen
14-04-13, 11:21
1 prosjon Easylife havregrøt + 1 egg + 3 kopper proteinkaffe (kaffe med 1 scoop proteinpulver fordelt på alle koppene).
salat med hjemmelaget dressing av dijonsennep, balamivo, soyasaus og olivenolje. med paprika, oliven, isbergsalat, sprøstekt spekeskinke, revet ost og litt ristede mandler. nam :)
Ikke sulten ,men tar meg en god kopp kaffe med fløte:)
Her ble det bare en kopp kaffe med fløte og cocosa. Lever lenge på det jeg...
Avokoadosjokkisgugge med banan og peanøttsmør. HERREGUDJEGDØRSJSDKLJFJDDETERSÅGODT.
Ja, også en klementin.
kaffedamen
21-04-13, 10:16
Smakte for første gang Easylife shake (sjokolade/mint) i dag. Den var søt gitt. Som å drikke After Eight. Den blir ikke gjenganger som frokost.
Avocadosmoothie med peppermynte, og en jalapeño-fiskeburger. :p
Nordmørsloppa
21-04-13, 12:38
bananmousse med granola og bær :)
E-vitaminer. MASSE e-vitaminer........
Et lite stykke biff, litt løk, litt sopp og litt...eh.. en del hvitløk. Med sesamolje, ingefær og soyasaus.
2 osteknekkiser med reker og majones. Mmmmmm.
CC med en skvett fløte, stevia, hakkede paranøtter og bringebær. NAM!
Bacon, og en søtpotet i fine skiver stekt i baconfettet med godt krydder på.
Lilla gugge - eggepudding med blåbær.
Nordmørsloppa
05-05-13, 17:26
mikrokake
Mine vanlige E-vitaminer (selv om jeg tviler på at de gjør jobben sin for øyeblikket :realmad:
2 stekte egg med laks/pepperrotkremost, stekt squash og gul paprika. 1 kopp kaffe med ei lita teskje cocosa og litt helmelk.
Her går det fortsatt i e-vitaminer :o
Kyllingfillet, feta og oliven. Rester er fine saker. :D
Lavkarbobrødskive, 2 stekte egg, kremost imellom, smør. 1 kopp kaffe med cocosa og fløte. 2 remser Cloetta.
Salat av agurk, paprika, rødløk, skinke, kylling og oliven. Handlet i salatbar på Bunnpris så ble dressingløs.. :)
"rundstykker" (basert på egg, ost, majones, fiberhusk, bakepulver og sesamfrø) med makrell i tomat, majones og agurk.
Smakte på både makiruller, en neve popcorn og chilinøtter, og noen drinker i helgen. Så! Pf fra kl 2100 til 1130, ingen frokost på meg mao :)
Idag spiste jeg bittelitt salat :) Er ikke glad i frokost, så derfor spiser jeg minimalt :)
Speilegg med ost og stekt løk:)
Bacon og eggerøre med fløte!
Lavkarbovaffel med smør og spekeskinke.
Sjøstjerne
05-06-13, 07:31
Protein"pudding" og ostekjeks! Nomnom
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.