View Full Version : Hva skal du ha til middag i dag-tråden!
Enchiladas.. For.. fjerde kveld på rad.:o
Hjemmelaget graskefetteng! :sikle:
Kanutten, og det er da? :confused:
Kanutten, og det er da? :confused:
Feskegratteng :ja: Ordspill??
Brukte det overfor ungene da de var små. Ordspillet altså.
Boskefillingsa er også nyyydelig! Fiskeboller... Gnyllik; kylling... Lettekoter; koteletter....
Feskegratteng :ja: Ordspill??
Brukte det overfor ungene da de var små. Ordspillet altså.
Boskefillingsa er også nyyydelig! Fiskeboller... Gnyllik; kylling... Lettekoter; koteletter....
Greit at du gjorde det til unga dine.
Men dette er ikke en ordspilltråd ;)
Urte og parmesankjøttboller med blomkålgrategn
Rockwok med svinestrimler. Ganske god wokblanding :)
Rockwok med svinestrimler. Ganske god wokblanding :)
Sier som Gerd sa til meg; hva er det?
Hva er rockwok? :o
Sier som Gerd sa til meg; hva er det?
Hva er rockwok? :o
Rockwok er i alle fall navnet på en av Findus-blandingene med wokgrønnsaker. :)
Så kjekt! Noe nytt som er kommet?
Så kjekt! Noe nytt som er kommet?
Jepp, den er ny, har ikke sett den tidligere. Men den ser herlig ut og skal be dem ta den inn på coopen. Takk for tips!
Her ble det en meget mør entrecote, servert med spinat og løkstuing :sikle:
Kyllingfile med grønnsaker :)
Ja, var Findus sin nye blanding :) 3 for 2 på Rimi :)
Gryte med kål og karbobadedeig ;)
Vindunderlig speltlompepizza.:love:
Jeg laget noen saftige og smakfulle burgere med biter av bacon og jarlsberg-ost i. Lagde en fløtesaus med frisk oregano og en dæsj tomatpurè og kokte en stuing med gulrot og erter.
Ble rimelig mett av det.:D
Spinatstuing og kjøttboller :D
Løvbiff, "røsti poteter", bernais og salat :)
Kokken lager andebryst i dag. :)
MissPivotal
26-01-13, 18:27
Sarma med salat til :)
I dag laget mannen vanlig pizza, og jeg spiste en liten bit. Nam nam... men jeg gleder meg veldig til i morgen, for da skal jeg til Oslo og spise deilig sushi med dattera :) elsker sushi altså
lammeskank med bakte tomater, soppstuing og rødvinssaus
Kyllinglasagne, salat og osteknekkis :D
Her blir det helt enkelt biff, blomkål og broccolimos, stekt sopp/bacon/løk også et glass rødvin til.
Rullekake med skogsbær, pisket fløte og revet 70 % sjokolade som dessert/ TV-kos
I går ble det kyllinglasagne med kål og løk.
I dag står chili Texas style på menyen. Også med kål og løk ved siden av. :D
sprøstekt svineknoke :cool:
TrillTrall
27-01-13, 16:45
Hjemmelaget grønnsakssuppe. :) Og etter 5 kvarter på isen + den suppa er jeg rimelig kjørt og besvimer snart i stolen her... :sove: Lille Gubben tok middagsduppen før middag. :D
Fiskesuppe med reker. Nydelig, var det.
Kåte Letter!! Ikke jeg som har gitt navnet, men maten var nydelig!!
Koteletter snerter så vidt stekepanna før de blir lagt i en langpanne. Krydres med estragon og litt hvitløk. Fløte has oppi og poteter og andre grønnsaker legges ved. Surrer et par timer. :sikle:
Her blir det elggryte med rødvin i sausen, sellerikaker og dampa grønnsaker.
Kåte Letter!! Ikke jeg som har gitt navnet, men maten var nydelig!!
Koteletter snerter så vidt stekepanna før de blir lagt i en langpanne. Krydres med estragon og litt hvitløk. Fløte has oppi og poteter og andre grønnsaker legges ved. Surrer et par timer. :sikle:
Du skulle heller ha vært hos meg og spist nydelig spinatsuppe:p
Du skulle heller ha vært hos meg og spist nydelig spinatsuppe:p
Æææææsj! Jeg klarer ikke spinat etter den gangen jeg kjøpte frosne spinatputer og endte opp med å spise småstein. Jeg liker smaken på spinat, men jeg er ikke så glad i småstein. :p
i dag hadde jeg svinekotelett med sopp, løk og tomat stekt i heimsmør.
mmmm var veeldig godt med hvitløkpulver på :)
Her blei det pinnekjøtt med kålrotstappe:) Har så vidt begynt å trappe ned på karbohydrater her. Har laga knekkebrød og lavkarbobrød så nå er jeg klar for uka:)
Nakkekoteletter, fløtegratinert blomkål og brokkoli og sjy :)
Spiste nettopp pannekaker.... som riktignok ble nogenlunde like vanlige pannekaker, med "sukkerfritt" (*kremt* maltitol) blåbærsyltetøy. Synes ikke det var noe godt, så jeg skriver dette inn her som en personlig påminnelse om å aldri lage ordinære søte pannekaker igjen. Jeg liker det tydeligvis ikke mer. Magen kjennes rar og brummende ut også. Ersj. :p
Fiskekake, "foccacia", aioli og litt grønt
Laks med creme fraiche og dijonsennep, med brokkoli, litt gulrot og purreløk:)
Kyllingwok, saus av fløte, curry paste, ingefær og chili.
I dag prøvde jeg noe nytt. Det var godt, enkelt, og VELDIG sterkt. hehe. Stekte rockwok, og mixet med noen thaipølser fra rema. :)
Kyllinglår og erter,løk,gulrot:)
I går: hjortekjøttboller med diverse grønnsaker.
I dag: svinekjøttdeig med ketchup, og stekt aubergin med ostesaus. Pluss rødløk og agurk. YUMMY in my tummy.
Biff og forskjellige grønsaker:)
Ovnsbakt sei med grønnsaker og parmesan:)
Tomatsuppe med løk og og litt fløte, servert med kjøttdeig og stekt stangselleri og paprika til de som vil. Eggepannekaker med rørte jordbær attåt. Noen og enhver gleder seg til middag.
I dag blir det rød karrisuppe med biffstrimler:)
Stekt laks med ovnsbakte grønnsaker
Stekt kjøttdeig m/urter, løk og sjampinjong. Salsa :)
Sprengt torsk med løksmør og råstekt brokkoli og sellerirot. :sikle:
Helstekt lammelår med god saus og masse knasende grønnsaker :)
Andesuppe! Dvs en asiatisk grønnsakssuppe og skiver av stekt andebryst oppi. Nydelig!
Chiligryte med sellerirotmos.
I dag blir det nakkekoteletter med fløtesaus og rosenkål til:)
Fiskekaker og råkostsalat.
Ovnsstekt pannekake med bacon :D
Thai chilli suppe med kylling og kokosmelk
kyllinggryte med kokosmelk, hot krydring og masse grønnsaker
Fiskekaker og råkostsalat.
Bare tulla tydeligvis. Fiskekaker og stekt aubergin med ostesaus. Pluss spinat.
Karbonader og masse salat :)
I kveld bare freste jeg en pose med wok-grønnsaker og hadde oppi en frosssen rest med helstekt indrefilet fra nyttårsaften - og kokte en pose bearnaise til. Veldig enkelt -og kjempegodt :)
I dag blir det kyllingfilet med ostegratinert brokkolig og cherrytomater med sjysaus til:)
Kyllingfilet med spinat og aubergin (veldig dilla på aubergin for tiden).
I dag blir det ovnsbakt laks med
stekt paprika, vårløk og sopp i fløtesaus
.....og kokt blomkål :)
Løvbiff med bernaise og ovnsbakte grønnsaker
Er snart ferdig med min siste av tre eggedager og gleder med vilt til å ha en ordentlig middag i morgen. Har kjøpt inn biff i både biter og tynne skiver. Forslag til tilberedning og tilbehør tas i mot med takk. :D Ser for meg en skikkelig steinalderrett!
Kalkunsuppe med kokosmelk
Her blir det fiskegryte og stor salat.
Speltlompepizza med skinke og ananas!:)
Nakkekotletter med blomkål- og brokkolimos :)
TrillTrall
01-02-13, 19:29
Laks med en miks av paprika, brokkoli, cherrytomat, sjalottløk, vårløk og squash, stekes i panne/wok og til slutt heller jeg over en blanding av soyasaus, østerssaus, sitronsaft og chili. Mmm...
Middagen i går var helt fantastisk, herregud!!!
Stekte en såkalt "rump steak" med hvitløk. Kokte opp blomkål og brokkoli. Stekte også grønne bønner og sopp. I ovnen hadde jeg rødløk, spisspaprika og tomatskiver. Det ble ikke plass til alt på fatet en gang. :D
Vi skal ut å spise i kveld, så det kommer an på hva som frister på Menyen :)
Ostegratinert torsk med brokkoli, spinat og blomkål:)
synsegulla
02-02-13, 15:56
Toro moussaka til de andre og gresk salat og stekt kyllingfilet, kanskje med noe ost inni, til meg. Hm, må finne ut hva jeg skal gjøre med kyllingen min.
Sitronkylling her. Med salat.
I dag blir det koteletter med blomkålris og brokkoli, noen har spurt etter poteter, så de får det.
brokkoligrateng med hodekål, sopp, løk, litt mais, og ost
hjemmelagede kyllingkjøttkaker :)
mmmm gleeeder meg :D og satser på at ikke den lille mais-mengden ødelegger alt :P
Det blir tacosalat med rømme og guacamole til middag i dag:)
Jeg skal ha denne...http://www.vg.no/mat-og-drikke/oppskrift/oppskrift.php?id=2841
Curry curry nam nam.
Kebab uten pita, men med masse salat, agurk, paprika, løk, tomat og pittelitt mais - og en deilig stek dressing.
Jeg er sykemeldt i dag, så gubben mekket kjøttdeig i fløtesaus, dampa frosne grønnsaker og kokte fullkornspasta. Siden jeg klarte og få meg en heftig føling akkurat da maten var klar, spiste jeg litt pasta i dag. Smakte ikke så godt som jeg trodde jeg husket.....:rolleyes:
Hamburger på en seng av spinat/salat toppet med chevre-ost og bacon. NAM.
Ferske reker og salat med aiolidipp
Kalkun med bacon og rosenkål.
det ble dårlig i dag med middagen,da jeg måtte ordne mye og dra ti datter,men det ble suppe i hvertfall :(
Har hatt frimåltid i dag. Spiste løksuppe med ost og ei grilla brødskive med smør. Pluss fire (store) ruter med premium med karamell til dessert.
Nå er jeg kvalm. Og gleder meg til å spise sunn frokost i morgen.:p
Det blir svinefilet fylte med mozarella og bacon og kremet spinat til middag i dag:)
Sønnens spesialitet- vegetarisk pizza :)
Rester av andesuppa - uten and - og et par karbonader.
stekt torsk, smelta smør med vårløk og en stor råkostsalat.
stekt torsk, smelta smør med vårløk og en stor råkostsalat.
høres nyydelig ut :)
glad i fisk!
Squash bolognese. Spiste så mye at det gjør vondt :| Godt var det.
Sitter og spiser en sitronskyr..
Laks og ovnsbakte grønnsaker
Kyllingsalat. Very nomnom.
I dag må det blir indrefilet av svin. Ønsket meg det så lenge og skal en tur til Sverige. Med masse grønnsaker da.:)
*LoveBugMama*
05-02-13, 14:26
Vi skulle egentlig ha stekt laks i terninger, med brokkoli og paprikabiter og en kremet saus av fløte/creme fraiche/krydder. Potetbåter til sønnen. Men, han kom hjem fra skolen og hadde spist selvlagede lakseburgere, hjemmelagde hamburgerbrød og coleslaw på skolekjøkkenet i dag, så laks utgår. :) Da blir det strimlet svinekjøtt, masse grønnsaker og en eller annen saus isteden. Tortillalefse i tillegg til Arvingen.
Ovnstenkt laks med fetaostkrem og stekt aspargesbønner og rødløk til.
Chillipølse og rester av ovnsbakte grønnsaker
Sweet Pink Kitty
06-02-13, 14:40
Kjøttkaker.
Kylling og spinatstuing :)
Ostefylt indrefilet av svin med bacon rundt, blomkålmos som tilbehør:)
Tomatsuppe med eksta hvitløk. :) Og noe oppi, som jeg ikke har bestemt meg for enda...
I dag blir det kjøttdeig og løk med ostesaus og blomkålris og brokkoli til. Skikkelig nam! Og temmelig kraftig mat med tanke på at jeg har to slike porsjoner som egentlig bør spises i dag:lol: Planlegging er en god ting, denne gangen glemte jeg å fryse halvparten av porsjonene. I dag er nemlig en slik dag jeg lager to middager.
lille_trille
06-02-13, 18:20
Wok med svinekjøtt og masse gode grønnsaker.
Svinefilet, ovnsbakte rotgrønnsaker og creme fraiche med urter.:)
Gjentok suksessen fra mandag: grilla kylling, diverse grønnsaker, litt soyasaus, mye chili explosion og dressing.
Sprengt torsk med løksmør og brokkoli!
Sweet Pink Kitty
07-02-13, 09:05
"Pasta"grateng med bolognesesaus
I dag skal vi ha baconsurret kylling med sennep. Så takk for inspirasjon fra mat for sjelen! Jeg gleder meg til middag! Mannen også:lol:
I dag skal det bli grønn thaicurry med kylling og peppermynte. Gleder meg allereeedeee!
Lammefrikasse - jeg tar av kjøtt og kraft til meg selv før jeg har i meljevning. Magen er ikke god for tiden så jeg har ikke lyst til og sitte på toalettet utover natten fordi jeg har fått i meg litt mel.
Spiste kyllingfilet, sopp og løk surret i chili/paprika creme fraiche. Sellerirotfries og ketchup på siden.
Kjøttboller med grønnsaker ;)
Moussaka med sellerirot. :D
Kjøttboller og tzatziki. Homemade:D
Datenight: så skal ut og spise!
Aiaiai - hvor finner man sånt på menyen...? ;)
Nordmørsloppa
08-02-13, 15:51
Hjemmelaga kjøttpuddig med søtpotet :)
Ovnsbakt omelettrull med hjemmelaget pesto og skinkestek-pålegg!
Fiskesuppe med masse grønnsaker, hyse og torsk:)
Gerds urte -og parmesankjøttboller med kål og løk ved siden av. :sikle:
Torskefilet med brokkoli og blomkål :)
Torskefilet med brokkoli og blomkål :)
Og vi skal ha svinestek med brokkoli og blomkål :D
Laksefilet med blomkålris og chili/paprika creme fraiche.
Det ble serranosurret kyllingfilet med stekte grønnsaker, rødvinsreduksjon, fetaost og soltørket tomat. Veldig godt!
KJøttsaus med sopp,kikerter,løk, squash :D
Her blir det oksesteik, soppstuing, sellerifries og peppersaus.
entrecote tilberedt slik de gjør på trancher med soppstuing, brokkoli og pesto :D
Reker med salat og avokadomos
Mannens valg i dag, så da blei det selvfølgelig pølser. :rolleyes:
Jaggu bra han ikke selger hverken pølser eller kaffe. Da hadde'n gått konkurs innen en måned :lol:
Hjemmelaget saftige bbq-burgere, salat og ost :sikle:
:lol:
Det hadde det blitt her også, hvis mannen hadde stemmerett :p
I dag får han nakkekotletter og jeg skal ha HOT kjøttdeigsuppe :sikle:
hjemmelaget fiskegrateng med røyka laks, løk, fløte, cottage cheese og egg. Var faktisk helt nydelig :) og litt grønn salat ved siden av :)
Jaggu bra han ikke selger hverken pølser eller kaffe. Da hadde'n gått konkurs innen en måned :lol:
Du sier noe der! :lol:
Torskeloins med timiansmør, ovnsbakte rødbeter, blomkål, gulrot og løk og litt søtpotetmos.
Nordmørsloppa
11-02-13, 17:41
pasta carbonara m/ bacon :sikle:
Thailand chilli suppe med kylling
I dag ble det koteletter med salat.
Og her ble det resten av den hotte suppa fra i går :)
Sweet Pink Kitty
11-02-13, 18:42
Kjøttdeiggrateng
Grilla gnyllik, rockwok, jukseris med hvitløk og sukkerfri sursøt chilisaus.
Ingen av oss var i form til å kokkelere så veldig i dag, så det blei tacomarinert svinetfillet med kål og løk ved siden av. :)
Stekte kyllinglår, bernaise og salat.
Ingen av oss var i form til å kokkelere så veldig i dag, så det blei tacomarinert svinetfillet med kål og løk ved siden av. :)
Nå har denne kålen og løken din gått igjen så lenge at jeg har blitt veldig nysjerrig :p
Hvordan tilbereder du det ????
Nå har denne kålen og løken din gått igjen så lenge at jeg har blitt veldig nysjerrig :p
:spent: Vi venter,den var god Dietta,jeg lo masse :D
Den har gått igjen her i huset i ti år. :D Jeg skjærer det opp og legger i en bolle. :p
Den har gått igjen her i huset i ti år. :D Jeg skjærer det opp og legger i en bolle. :p
Ha, ha - nå føler jeg meg litt dum ;), men jeg må spørre:
Altså, hodekål og løk råkost ?
Kan hende Bønna tester ut hjemmedrevet gasskraftverk?
Hadde i allefall blitt nok gass i heimen vår! :lol:
Kan hende Bønna tester ut hjemmedrevet gasskraftverk?
Hadde i allefall blitt nok gass i heimen vår! :lol:
Ja du sier noe :lol:
Her blir det rester av svinkestek med grønnsaksmos :)
De nye burgertene fra Lofoten med hele 80% fisk. 3 karber pr 100 gram. :sikle:
Jepp! (Og ikke noe gasskraftverk her.) :D
Men fakta er jo det at det er veldig sunt!! Frister nesten å prøve!
Aha - takker og bukker :blomster:
I dag blir det kyllingburgere med ost og SELLERIROTFRIES ved siden av. ;)
Laks og ovnsbakte grønnsaker med hvitløk og chilli
I dag blir det kyllingburgere med ost og SELLERIROTFRIES ved siden av. ;)
Hvordan lager du fries'n?
Steker du den bare i panna, eller... .
Hvordan lager du fries'n?
Steker du den bare i panna, eller... .
Ja, jeg synes det er det beste. :) Lager passe stenger, steker så i smør med salt og pepper til de blir gyldne og møre. Kjempegodt! :D
Ja, jeg synes det er det beste. :) Lager passe stenger, steker så i smør med salt og pepper til de blir gyldne og møre. Kjempegodt! :D
Takker - skal prøves :p
Grilla gnyllik, rockwok, jukseris med hvitløk og sukkerfri sursøt chilisaus.
Det er mulig jeg er noe treig kanutten, men hva i all verden er gnyllik og rockwok ? Er det noe du har funnet på eller er det en eller annen ny mat/ting ? :o
PS siden jeg har vært vekke en stund er det sikkert noe jeg har gått glipp av her :)
Det er mulig jeg er noe treig kanutten, men hva i all verden er gnyllik og rockwok ? Er det noe du har funnet på eller er det en eller annen ny mat/ting ? :o
PS siden jeg har vært vekke en stund er det sikkert noe jeg har gått glipp av her :)
Gnyllik er kylling :rodme: Vi sier alltid gnyllik, tenker ikke over at det heter kylling. Men rockwok er en ferdiglaget wokblanding fra Findus. Jeg reagerte jeg også da jeg så rockwoknavnet her for første gang, men det eksisterer altså!
Begynner å bli forskjøla, så i dag blir det HOT chiligryte. :ja: Og kål og løk.
Her blir det ertesuppe kokt på fenalår; slike dager det dumt og ikke kunne gasse seg uten og få en blodsukkerstigning. Men en tallerken SKAL jeg ha, åkke som.
Begynner å bli forskjøla, så i dag blir det HOT chiligryte. :ja: Og kål og løk.
Selvfølgelig :p
Her blir det kotletter (igjen). 50 % på Meny pga av dato :D
Kyllingkjøttdeig og salat.
TrillTrall
13-02-13, 16:33
Thaisuppa til Hexeberg (med noen små endringer) - nammenam! Så lenge det er suppe i fryseren er den fast følge på mine seinvakter på onsdager. :) :sikle:
Sweet Pink Kitty
13-02-13, 17:00
Kyllingfilét med grønnsaker og fløtesaus.
Selvfølgelig :p
Her blir det kotletter (igjen). 50 % på Meny pga av dato :D
:lol::klem:
Gnyllik er kylling :rodme: Vi sier alltid gnyllik, tenker ikke over at det heter kylling. Men rockwok er en ferdiglaget wokblanding fra Findus. Jeg reagerte jeg også da jeg så rockwoknavnet her for første gang, men det eksisterer altså!
Takk for oppklaring :) Og så lærte jeg noe nytt også :)
Moussaka, tzatziki og gresk salat :)
Fleskepannekake og ovnsstekte sellerirot-terninger. :)
Chiligryte med sellerirotmos.
Kyllinfile med grønnsaker;)
Paralgin
:confused: Huff da - hva skjer ?
Stekt laks med rømme på :)
Lofotskrei med grønnsaker og smelta smør:D
I dag blir det middag på restaurant, så da blir det en deilig pepperbiff med fløtesaus og grønnsaker :D
Lofotskrei med grønnsaker og smelta smør:D
Rogn og lever også? :sikle: :ja:
I går hadde jeg ost og skinkepai. Bunn av 2 pofiber, 1/2 dl kli,2ssfiberbusk, 1ts bakepulver, 150g smør og 1 egg
I går hadde jeg ost og skinkepai. Bunn av 2 pofiber, 1/2 dl kli,2ssfiberbusk, 1ts bakepulver, 150g smør og 1 egg
:sikle: Men hvor mye pofiber? 2?
I går hadde jeg buffet på Mr. Hong, og i dag blir det svin-indrefilet med sopp og løk :sikle:
Misunner deg den buffeten, Dietta... Her ble det hvitløkmarinert skinkebiff i går.
I dag skal vi ha Gerds kyllinglasagne. :sikle:
Pinnekjøtt ala Hellatrøm! I morgen blir det kjøttsuppe kokt på krafta etter pinnekjøttet.......
Det blir også lunsj på mandag....:o
Pinnekjøtt ala Hellatrøm! I morgen blir det kjøttsuppe kokt på krafta etter pinnekjøttet. Det blir også lunsj på mandag....:o
Rene kinderegget - 3 ting på en gang :D
Rene kinderegget - 3 ting på en gang :D
Du må prøve den oppskrifta, den er utrolig god! Søk på pinnekjøtt og Helstrøm og det popper opp mange lenker.
Du må prøve den oppskrifta, den er utrolig god! Søk på pinnekjøtt og Helstrøm og det popper opp mange lenker.
Will do - pinnekjøtt :sikle:
Skal forøvrig på pinnekjøtt middag hos gode venner neste lørdag :D
Red curry kyllinggryte :)
Kyllinglår med spinatstuing ;)
Kjøttboller med "dott", blomkålmos til:)
Suppe på ymse grønnsaker, pinnekjøtt og rester etter indrefileen i går. :sikle:
Spiste lammeburger og blomkål/brokkoligrateng.
Rockwok med kyllingkjøttdeig, litt sukkerfri sweetchilisaus, galangal og soyasaus.
Rockwok med kyllingkjøttdeig, litt sukkerfri sweetchilisaus, galangal og soyasaus.
Hvor får du tak i sukkerfri sweetchillisaus?
Hvor får du tak i sukkerfri sweetchillisaus?
Du har 2 alternativ: 1. lag selv. 2. kjøp på innvandrerbutikk :)
I går kjøttkaker og blomkålmos.
I dag skal vi ha tacograteng, kål og løk.
Karbonader og blomkålmos ;)
:sikle: Men hvor mye pofiber? 2?
Å, beklager Kanutten, jeg så ikke denne før i dag. Det skal være 2dl. Den ble veldig god kald også.
Vi skal ha karbonader og kålstuing. Noen har ymtet frempå om potetmos også.
Brokkolisuppe med stekt karbonadedeig:)
Å, beklager Kanutten, jeg så ikke denne før i dag. Det skal være 2dl. Den ble veldig god kald også.
Tusen takk! Skal lage og ha med til lunsj i morgen!
Tusen takk! Skal lage og ha med til lunsj i morgen!
Du stekte bunnen litt først? Deretter eggestand, skinke og ost?
Kremet blomkålsuppe med baconbiter.
Sweet Pink Kitty
18-02-13, 19:35
Kyllingvinger
Du stekte bunnen litt først? Deretter eggestand, skinke og ost?
Ja, 200g i 10minutter, så eggestand og grønnsaker, skinke og ost. Jeg husker ikke hvor jeg fant oppskriften heller. Bunnen fylte hele den store forma mi, så neste gang skal jeg bruke 8 egg til den.
Ja, 200g i 10minutter, så eggestand og grønnsaker, skinke og ost. Jeg husker ikke hvor jeg fant oppskriften heller. Bunnen fylte hele den store forma mi, så neste gang skal jeg bruke 8 egg til den.
:sikle:
Pizzaform. Ildfast form fyllt med det jeg vanligvis ville hatt på en pizza.
Jeg laget en svær kjøttpudding med masse grønnsaker i, og bacon og kvitseidsmør over.
Squashpasta som tilbehør (fullkornspasta til de andre)
Kyllingklubber stekt i ovnen med cherrytomater til
To glass rødvin, jarlsberg edel og oliven.
Overspist meg :o på en nydelig tacosalat. Det var godt men nå er jeg altfor mett :(
Tomatsuppe med noe brødgreier til.
Valget har fallt på sweetchili-kjøttboller og wokgrønnsaker.
Bondeomelett med fullkornsris til:)
Valget har fallt på sweetchili-kjøttboller og wokgrønnsaker.
Valget fallt plutselig på hjortekjøttdeig med wok istedet.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.