View Full Version : Hva skal du ha til middag i dag-tråden!
Heimelaga fiskegrateng med sei, laks og spinat.
Spinnerette
02-10-13, 16:49
Hjemmelaget lapskaus - uten potet, så klart :D
Enda mere cottage pie. Hehe, laget 8 porsjoner.
Her blir det kyllingvinger, salat og dressing, blomkålris og mørk bernaisesaus (om jeg får den til da,ny oppskrift jeg skal teste ut)
Fiskeboller i hvit saus med brokkoli, blomkål og sellerirot til
Kremet blomkålsuppe med bacon :hearts:
Kjøttsaus og revet hvitkål. Enkel og lettvint hverdagsmat.
Atkins nutty fudge brownie.:o
Atkins nutty fudge brownie.:o
Nellie da:p
Okei da.. Cottage cheese med sukrin-eplemos?
okei da.. Cottage cheese med sukrin-eplemos?
regret!
Gratinert kyllinggryte med ost :hearts: (Ble utrolig godt!)
Hamburgere og pommes frites :eek::D
Helstekt hvitløks- og rosmarinduftende lammelår med saus og dampa grønnsaker (+ poteter til de som ville ha det)
Spinatstuing med kyllingfile :)
Hjortesteik i går og fårikål i dag :)
Hjortesteik i går og fårikål i dag :)
Fårikål her også :)
Spist pølser med rekesalat. Savna ketchup!
Kjøttkaker og grønnsaker i stekeovnen
Kremet fiskesuppe med laks igår :)
Blir pizza i kveld, bursdagsfeiring:D (øl blir det også)
I dag blir det rester av blomkålsuppe med pølsebiter. Laget nesten 4 liter suppe i går til lunsjbesøk.
Spinnerette
07-10-13, 18:05
Matmuffins. :)
Kjærestens lammekoteletter med pastinakkpuré, rødvinsky, spinat, cherrytomater og chorizo :hearts:
Lammekjøtt med blomkålmos og rosenkål til, og et sjeldent glass pepsi max ved siden av
Sataykylling med gurkemeiehvitløkblomkålris. Herregudjegdør. :sikle:
Sataykylling med gurkemeiehvitløkblomkålris. Herregudjegdør. :sikle:
Leste satankylling.... He he :p
Stekte grønnsaker og pølser fra Jacobs og Grøstad
Leste satankylling.... He he :p
Hihi, jeg hører stadig 'satankylling' i hodet mitt óg :p Og det er i grunn det jeg kaller det, når jeg ved et uhell hadde doblet mengden peanøttsmør. Det ble litt heftig.
Hjemmelaget fiskegrateng. Ble så inspirert av Nellie her. Det er første gangen jeg har laget noe sånt og det ble litt vel vått med frossenfisk og frosne erter, men kjempegodt. Og godt er det, for jeg har en diger form. :D
Grilla kylling med erter.gulrot,løk :D
Ovnsbakt torsk med rødløk, tomater og oliven :)
Indisk kyllinggryte med blomkålris
En stor røsti av 180g sellerirot, en neve ost og 2 egg. Yummi enkelt!
Tomatisert laksegryte med fersk spinat til!
(Laks, fløte, tomatpuré, løk, gulrot)
Sosekjøtt med Marianns geniale brune saus som er jevnet med sellerirot (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=50882)
og grønne erter og sellerirotmos til, pluss rørte tyttebær, seff
I dag har jeg lagd bondeomelett. Med potet og greier. Jaja, bedre enn en svær, saftig hamburger med brød, fra Foyn's, som jeg egentlig har lyst på.
I en evig jakt på å lage noe godt med hvit fisk prøver jeg meg på denne fiskegryten (http://forum.lavkarbo.no/showpost.php?p=343621&postcount=2).
Carnitas av sideflesk med maassse krydder!
Tomatsuppe med en dæsj seterrømme. Min eneste boks seterrømme her i London går ut på dato i morgen. *hyl* Den varer nok noen dager til, men det er allikevel en sorgens merkedag.
Antoinette6
11-10-13, 10:58
Bacon-og blåskimmelostinnbakte kyllingfiléter ! Med blomkålmos ! OG fløtesaus ! OG sitrusparfait !
:sikle:
Hvit pizza, saus av creme fraiche og hvitløksost, litt hvitost, skinke, løk og cherry tomater. Bunnen er noe med malte mandler og ost( husker ikke hvor jeg fant den, prøver noe nytt hele tiden).
Kyllinglår og masse salat ;)
Har slutta å røyke, så blir vel en smule anorektisk:mad:
Spicy tomatsuppe med kjøttdeig og posjert egg.
Gjorde et kjempekupp på andebryst (750 gram for £8!) i går(!!!!)... såååååå ja. Tar forresten gjerne imot alle tips og triks.
Gjorde et kjempekupp på andebryst (750 gram for £8!) i går(!!!!)... såååååå ja. Tar forresten gjerne imot alle tips og triks.
Namnam! Jeg liker Jamie Oliver-metoden (google jamie oliver duck breast så får du den sikkert opp) med å skjære litt i fettsida, gni inn med femkrydder, legge i kald wok og skru på høy varme, deretter skjære i tynne skiver og steke litt til. (Har aldri testet sånn ovnssteking med lave temperaturer, siden jeg stort sett foretrekker mat med stekeskorpe på...)
Namnam! Jeg liker Jamie Oliver-metoden (google jamie oliver duck breast så får du den sikkert opp) med å skjære litt i fettsida, gni inn med femkrydder, legge i kald wok og skru på høy varme, deretter skjære i tynne skiver og steke litt til. (Har aldri testet sånn ovnssteking med lave temperaturer, siden jeg stort sett foretrekker mat med stekeskorpe på...)
Oooh takk! :D Da får jeg endelig en unnskyldning til å bruke femkryderpakken jeg nettopp kjøpte.
Gressinghams egen fremgangsmåte samsvarer jo ganske bra, så da lover det bra! http://www.gressinghamduck.co.uk/how-to-cook-duck/duck-breast.aspx Er nervøs for å gjøre hele greia til lever. :p
Og: Ja til stekeskorpe!
Blomkålris og løvstek og bearnaisesaus( fra pose og det hele, den potier fra toro har et greit karboinnhold).
Torsk i en fei og grønnsaksmos
Mer and!!
http://i.imgur.com/C9Rzh5hl.jpg
Indisk lammegryte med raita:)
Filifjonka
13-10-13, 20:31
Reinsdyrbiff, rosenkål, sellerirotmos, vlltfløtesaus. Buuurp.
Gryte med fiskeboller og masse grønnsaker
Idag har jeg lyst på noe kjøtt, sopp/soppstuing og noe grønt til, men er usikker på hvilken type kjøtt! Har lyst på biff, men det er jo så dyrt :/
har ikke spist middag i dag, har vært altfor preget av min egen glemsel (jeg tok ikke medisinene mine i går).
Kjøttsuppe laget på fårikålkraft.
Rester fra igår, fløtestuing, strimlet biffkjøtt og løk! :)
Kylling og spinatstuing :)
Lettsaltet torsk, dampa grønnsaker, smelta smør + poteter til de som ville ha det.
Skal gjøre et forsøk på denne http://www.nrk.no/mat/1.8369302 o_O
Sannsynligvis tørr oksestek med brokkoli og blomkål (fra frossen pose)... De er ikke akkurat så kreative her på sykehuset for å si det sånn!
Pestomarinert laks med en eller annen grønnsaksblanding.
Idag blir det blomkålsuppe med bacon og ostesmørbrød til :)
indrefilet av svin med parmesangratenert asparges til:)
Blomkålmos med philadelfia i, bacon og stekt løk, kjapt og enkelt på en dårlig form dag.
Surret fårikålkjøtt i biter i jerngryta sammen med litt hakket chili og en fedd hakket hvitløk. Hadde over 1/3 rødvin og 2/3 vann + gulrøtter og kålrot + et raust dryss med tørket rosmarin. Lot det surre på lav varme i fire timer, tilførte litt mer vann (alt var kokt inn) og serverte det med dampa blomkål og brokkoli.
Kommer garantert til og lage dette om igjen. Smakte nyyyydelig.
Spagetti bolognese - uten spagetti til meg så klart ;)
Bali kyllinggryte
Toro, eller?
Tacograteng her i dag. :sikle:
I går hadde vi Gerds kyllinglasagne. Du verden som jeg har lengta etter ordentelig mat de to ukene vi har levd på billigst måte i USA!!!
Nei, Supera sin! Her! (http://http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=47155)
Laks,brokkoli, blomkål ;)
Nei, Supera sin! Her! (http://http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=47155)
Okay! :p Har hørt mye bra om den.
Det blir tacograteng i dag og. Er så greit når man har flere ganger. :)
Tenkte prøve meg på røsti. Bare håper sellerirota er fin inni, selv om den ikke er videre delikat utenpå.
Tenkte å lage pizzasnurrer, må bare lete etter oppskrift på bunn som funker. Tenkte å sjekke om det fantes noe annet enn Nannahs..
Tømme frysern middager fremover hos oss. I dag ble det biter av kyllingfilet og laks, løk, hvitløk, minimais, sjampinjong og paprika surret i creme fraiche med masse curry og chili.
Tenkte prøve meg på røsti. Bare håper sellerirota er fin inni, selv om den ikke er videre delikat utenpå.
Ååååh, det var godt! Dyrt, men godt.:p
Blir samme middag i dag, som i går. Hjemmelaget hamburger med røsti.
Svinefilet fylt med camembert og fikenmarmelda med gulrotstappe og ruccolasalat med cherrytomata, rista pinjekjerne og høvla parmesan:)
Pizza! :) Bunn med mandelmel, fyll med tomat, hvitløk, løk og pepperbiff. Og masse oreganao og nykverna pepper, samt rømmedressing. :sikle:
Pestomarinert laks igjen. Denne gang med rød pesto og blomkålmos.
Bønnas grateng med blomkål :)
Halv-hjemmelagd lam korma.
Gerds løvstek, kål, løk og peppersaus.
Noe innmari godt jeg har blitt iiiille hekta på i det siste: Blomkålris og bokstunfisk stekt i panne med hakket sjalottløk, hvitløk, litt rød paprika, sitronsaft, kyllingfond, soyasaus, risvineddik, tomatpuré, sambal oelek, hvitløkspulver, ingefærpulver, sesamolje... osv :p
Kyllinlår med kålrabistappe :D
vilblislanki2014
22-10-13, 13:29
Nakkekoteletter
Bernaisesaus (kjøpt ferdig laget)
Salat med avokado, sukkererter, agurk, tomat, paprika, fetaost og olivenolje
Fullkornspasta og ketchup til barna :p
Hjemmelagd fiskegrateng.:)
Hjemmelagd fiskegrateng.:)
Hvordan lager du den? Hørtes godt ut!
Hvordan lager du den? Hørtes godt ut!
Enkelt forklart: trekk fisk (jeg bruker sei og laks). Lag saus av eggeplommer, kremost, en dæsj melk, salt, pepper. Bland i fisk og en pose bladspinat, når sausen er passe tjukk. Stivpisk eggehvitter. Vend alt forsiktig sammen. Topp med parmesan, bacongull eller det du måtte foretrekke. Stek på noen grader, i så lang tid det tar før det er stivnet!:) 180 grader i 30 minutter, kanskje?
Har i fullkornsmakaroni også, jeg da..
Enkelt forklart: trekk fisk (jeg bruker sei og laks). Lag saus av eggeplommer, kremost, en dæsj melk, salt, pepper. Bland i fisk og en pose bladspinat, når sausen er passe tjukk. Stivpisk eggehvitter. Vend alt forsiktig sammen. Topp med parmesan, bacongull eller det du måtte foretrekke. Stek på noen grader, i så lang tid det tar før det er stivnet!:) 180 grader i 30 minutter, kanskje?
Har i fullkornsmakaroni også, jeg da..
Det er ikke bare enkelt forklart, men så enkelt er det,:p
I dag skal vi prøve oss på Superas Bali kyllinggryte. :)
Spinnerette
22-10-13, 16:26
Ferdiggrillet kylling og salat. Uoppfinnsom! :(
Suppe på en kraft jeg fant ved fryseropprydning. Aner ikke hva slags kraft det var, men suppa ble kjempegod! :)
Lammekjøtt og cherrytomater, litt skyr til dessert
Sei kokt i 1/3 hvitvin og 2/3 vann sammen med sjalottløk, sitrongress knuste korianderfrø, knust sort pepper og eple i båter. Hadde i kokosmelk og fløte når væsken var kokt inn til en tredje del. Serverte den med kålrot og gulrot + kokte poteter til de som ville ha det.
I går var det hjemmelaget biff stroganoff med kokt brokkoli, i dag blir det kalkunfilet med stekt bacon og rosenkål og kalkunsaus:)
Idag blir det enkelt siden hverken jeg eller kjæresten er i form, kyllingvinger og sellerirotfries. (Pomfri til kjæresten)
HOT kjøttsaus med squash :D
Lettsaltet torsk og dampa grønnsaker + smelta smør. Poteter til de som ville ha det.
Det som jeg og vennene mine kaller 'awesome dish' :D Tacokjøttdeig med bokstomat, løk, paprika, sopp etc, i (smør- eller kremost-)smurt form med purreløk/vårløk oppå og så gratinert ost oppå der igjen. Slår aldri feil!
Idag blir det tacogryte med ostechips, ost og rømme <3
Laks med purreløk og chillisaus
blir moussaka her i kveld! :D En ny favoritt^^,
Det blei veeeeeldig mye saus i forhold til kylling på den Bali gryta sist kveld, så da blei det til å steike opp mer kylling og ta restene.
Kål og løk til, selvølgelig. Men det er jo hver dag, så glemmer ofte å si det i farta. ;)
Stekt torskerogn med sitron / remulade, og en solid porsjon grønnsaksmos til
HOT kålgryte med karbonadeig :D
Chiligryte med gresskar (http://sjelemat.blogspot.no/2012/03/hot-cowboy-chili.html). Gleder meg!
Er syk i dag så det ble ei røre av ternet boksskinke, løk, purre, egg, raspet ost og sennep. :sikle:
Sennep er undervurdert som smakstilsetter. :ja:
Sellerirotrøsti og hjemmelagd hamburger. :)
Årets første juleribbe!!
Jeg skal ikke servere dampet svisker til den, men portvinsmarinert svisker! Jeg hadde svisker og portvin i et norgesglass i fjor høst og nå skal vi smake på den.
Pizza med bunn av sesam-mel, og mozzarella, pesto og chorizo-fyll.
Bakt torsk og grønnsaksmos + stekte tomater
Ovnsbakt og pestomarinert kyllingbryst med stekte wokgrønnsaker
Finnbiffgryte med rotmos og rosenkål til:)
Denne! Pizza med ostebunn, tacofyll og enda mer ost på toppen <3
Sataykylling! Ååååhdetersågodt!
Bora Bora Fireballs og Sunshine sauce :cool:
Brødskiver i massevis. Jeg har jobbe fra tidlig i dag morges til nå. Så, sesambrød med skinke og majones på. Er alt jeg gidder.
Wienerpølseri speltlompe :p
Pulled pork. Første forsøk.:)
Her blir det tomatsuppe med egg og bacon :)
Tomatsuppe med kokte egg :)
Chiligryte med fløtegratinert sellerirot. :)
Svinknoke, grønnsaker laget i en slow-cooker og en liten dæsj sweet chilisaus :sikle:
Bønnas chicken tikka masala ;)
Kyllingfilet, kål, løk, feta og oliven.
Hverdagsluksus. Reinsdyrbiff :)
Ny dille: stekt torskerogn, spisskål, sopp, løk og hvitløk med en stor klatt hummus, og noen cherrytomater.
Nakkekoteletter med woka grønnsaker.
Lavkarbopizza. Blir litt halloweenkos, ungene er skuffa fordi det ikke er noen fest( og jeg er ikke noe glad i denne halloweenen) og de ikke skal gå på dørene hos folk( vi bor in the middle of nowhere). Så ungene skal få pizza og noe godteri her hjemme.
Laks,brokkoli, blomkål :)
Tomatsuppe med masse hvitløk. ;)
Spinnerette
31-10-13, 18:48
Har nå ventet en time ekstra på svinesteken jeg har i ovnen, og fremdeles er den ikke gjennomstekt. Suuulten! :( Sånn går det når man egentlig ikke har peiling på matlagning.. :o
Tomatsuppe med hvitløk og chili.
Det blir pizza til Imse :D
Kyllingfilet stekt med koriander. Oliven, feta, kål og løk til.
Spinnerette
01-11-13, 14:54
Enten blomkål- eller tomatsuppe. Litt usikker da jeg aldri har lagd tomatsuppe selv før, og etter gårsdagens katastrofe som endte i søpla, er jeg usikker på om jeg tør... :o
Kjøttpudding og blomkålmos. Det er første gang jeg lager kjøttpudding, så er veldig spent på resultatet ;)
Hvalbiff med fløtegratinerte poteter :)
Kyllinglår med spinatstuing :D
semulegrøt:o
Måtte ta på meg briller for å lese,Semulegrøt :p
Tomatsuppe med pølsebiter.
langtidsstekt lammelår med fløtegratinerte poteter og brokkoli :)
Fårikål! :sikle:
I dag, i morgen og i overmorgen. :ja:
Fiskesuppe med kokosmelk og chili.
Tja.. hva skal jeg si? Stekte opp hakket sopp, sjalottløk, hvitløk, spisskål med litt tomatpuré og hvitløksperi-perisaus oooooog torskerogn. Så stappet jeg det i fire middels portobellosopp og dekte med jarlsberg og hev det i ovnen. :P Peri-peritorskerognostesopp altså.
I går spiste vi spisspaprika fyllt med kremost + soltørket tomat, og surret i bacon. Lagt i form og grillet. DIGG!
Fårikål i går og fårikål i dag :D
Laks.:) Og.. Blomkål kanskje?
Grillet kylling med salat :)
Vi har kyllingfilet som må spises opp, så da blir det den med feta, oliven, kål og løk.
I går spiste jeg fried cauliflower rice, med blomkål, egg, løk og bogskinke. Restemiddag, enkelt og godt. Kan lages med det meste, denne gangen brukte jeg opp restene av skinke vi hadde hatt på pizza i helgen.
Idag tror jeg det blir hamburgere (har noen i fryseren så tenkte å bruke dem!), sellerirotmos, brokkoli og soppsaus! (Potetmos til mannen)
Gleder meg :D
Kyllinglår med erter,løk,gulrot :)
Gresskarpaien som jeg lagde til frokost kanskje. :D Ja... jeg tenker vi sier det.
Fiskesuppe på laksekarbonader, kokosmelk, purre og asiatiske krydder.
Tomatsuppe in the making:D Og lassevis med egg:D
Har kjørt suppe + middag i "lange tider" nå fordi ene sønnen ikke klarer og spise annet enn suppe, men nå i dag blir det restesuppe på ham (har både Hexebergs ertesuppe og blomkålsuppe-rester) og så blir det elg-wienerpølser, stor salat og pasta til de som vil ha det.
Stekt sei med fløtesurret løk og brokkoli.
Et par teskjeer med sjokolade-philadelphia og fingern i peanøttsmørboksen.
I går ble det rotgrønnsaksterninger (sellerirot, kålrot, gulrot) stekt i smør som tilbehør til stekt kylling og bacon i biter. Og litt overjevnet blomkålsuppe (= blomkålstuing).
Spinnerette
06-11-13, 14:15
Taco!
Gryte med kål og karbonadedeig ;)
Svinestrimler marinert i hvitløk. Kål og løk.
Svinestrimler marinert i hvitløk. Kål og løk.
Hvordan danderer du kålen og løken? Vet jeg har spurt før, men husker ikke... :rodme:
Laks og sellerirotgrateng.
Suppe! Igjen. Purre og kokos denne gangen.
Hvordan danderer du kålen og løken? Vet jeg har spurt før, men husker ikke... :rodme:
Kutter det opp og putter det i en bolle. :p
Kutter det opp og putter det i en bolle. :p
:D Det høres faktisk godt ut, men serverer jeg det til sambo vaker han opp under taket før kvelden er omme. Luft i magen... massevis. :rolleyes:
Ettersom jeg tydeligvis skal tilbringe hele dagen og kvelden i universitetets datalab så kjøpte jeg en pakke '12 mini chicken satay', uten et fnugg av peanøtter i seg. Jeg føler meg lurt. Hvilken del av satay er det de ikke forstår? Jo, saus-delen. Grrr. Var godt uansett da. Joda.
Gjengen min får alle-restene-i-kjøleskapet-som-en-helt-unik-rett og jeg tar resten av blomkålsuppa med et raust dryss med sprøstekt bacon.
Deilig og få ryddet litt i kjøleskapet :D
Her hadde vi sausekjøtt av økologisk kalv; beste sausekjøttet vi noensinne har spist. Kjøttet var så mørt og samtidig saftig, at det nærmest datt i biter.
Bringebær-minutt-is som dessert.
Jeg har også ryddet i kjøleskapet i dag. Ble grilla kylling, rotfruktsgrateng, salatrester, fetaost og blomkålstappe.
Rødspette! :D Med pannestekt sopp, pak choy, sjalottløk, hvitløk, knutekål. Smaksatt av salt, pepper, hvitløk, ingefær og sesamolje, så klart. Det var saker, men det så ikke ut!
Laks, blomkål, brokkoli ;)
Elgsteik med dampet grønnsaksblanding og deilig saus :)
Tacopizza med rømme, salat og guacamole. :sikle:
Vaffelsmørbrød med ost, skinke og tomat.
Det blir panerte kyllingfile med spinatstuing :D
Idag blir det kjøttdeiggryte med ost inn i ovnen og salat til :)
Kruttsterk kjøtttdeiggryte :D
Egg drop-suppe med rester av grønnsaker og kylling :)
I dag blir det "torsk i en fei" med persillesmør og spekeskinke. Er på jobb.
Resten av uken:
Tirsdag: kylling/kokossuppe
Onsdag: torsk, blomkål/potet, smør/løksaus
Torsdag: svin, kål, sesamolje
Fredag/venninnebesøk: hvit blomkålpizza
Lørdag: laks med fetakrem
Søndag: oksehalesuppe
Gratinerte pølser og aubergine!
Wok av kylling, purre, paprika, brokkoli, rødløk og lavkarbopasta :sikle:
karrigryte med lammekjøtt, blomkål , purre og paprika :)
Brokkoligrateng med skinke.
Kyllingfilet med urter, feta, oliven, kål og løk. -Igjen... Men like godt hver gang. :)
Gryte med kål og kjøtt ;)
Omelett med elgkjøttdeig, purre, paprika og ost :)
Det ble en slags kylling korma ala Ziltoidia. Veldig improvisert med noe heftige mengder tagatesse. :p Fryktelig godt da! Synd chopper'en min gikk i stykker i går. Det hadde vært knall med blomkålris til.
Små kjøttboller med blomkålmos :p
Skulle spise opp rester, så det ble en blanding av kjøtt, fisk og grønnsaker! Anbefales ikke :eek:
Her blir det "TV-middag" i dag siden vi skal se en lang DVD;
lager kyllingnuggets, hvitløk og basilikum dip. ostedip og chilidip og en stor salat med diverse godsaker i.
Her blir det "TV-middag" i dag siden vi skal se en lang DVD;
lager kyllingnuggets, hvitløk og basilikum dip. ostedip og chilidip og en stor salat med diverse godsaker i.
ååh, det høres godt ut! jeg skal også ha dette til middag nå :D
Jeg vet ikke når, men denne skal definitivt prøves: http://meatified.com/pumpkin-and-sage-risotto-without-grains-or-dairy/
Tacograteng, kål og løk. :D
Igår hadde jeg sopp, sopp og mer sopp sammen meg paprika og kyllingfilet. Idag skal jeg kose meg med tacolodd!!
Jeg vet da søren jeg. Bare å komme med forslag. Nå har jeg riktignok gitt meg kjøpenekt denne uka, så det blir vel egentlig en slags "gjett hva jeg har i kjøleskapet og fryseren"-konkurranse.
En skal ikke se bort i fra at det blir spisskål og kjøttdeig med kanel og currykrydder i mandelmelk.
Antoinette6
15-11-13, 19:22
Ribbeeeeeee !!! :sikle:
Jeg vet ikke når, men denne skal definitivt prøves: http://meatified.com/pumpkin-and-sage-risotto-without-grains-or-dairy/
Jaggu ble det denne gitt. Hadde et svakt øyeblikk da jeg gikk forbi en matbutikk på veien hjem i dag, og endte opp med blant annet blomkål og kokoskrem. :p Kjøpefri uke du liksom.
Mens vi snakker om gresskar: genial pizzabunn (http://empoweredsustenance.com/butternut-squash-pizza-crust-gaps-paleo/) ...ikke at jeg har prøvd.
Blir ovnsbakt laks, salatblanding og blomkålmos :)
Det blir laks og brokkoli :)
I dag tror jeg det blir chicken tikka masala. :ja:
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.